Maanantai. Nyt!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

prosessi kirjoitti:...
Sä näytät AIVAN eri ihmiseltä kuin silloin, kun tavattiin :shock:
prosessi

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Bliss kirjoitti:
prosessi kirjoitti:...
Sä näytät AIVAN eri ihmiseltä kuin silloin, kun tavattiin :shock:
Tiedän. Tämä on hyvin hämmentävää. Ihan aikuisten oikeasti minä näytin juuri tuolta kuudennen luokan koulukuvissa. Kun pikkusiskoni totesi, että olen alkanut näyttää nuoremmalta, en vielä osannut pelätä, että lopputuloksena olisi ala-aste. Menetän pikkuhiljaa katu-uskottavuuteni.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hitto, veikkasin ilmeisesti väärin lounaspaikan. Paahdettua porsaan ulkofileetä pippuri-kermakastike oli aivan mautonta.

Ja firmalta on maito loppu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja Niba »

McJanne kirjoitti:Laerdseenit konjakit on pärssistä, näistä tuloo pää kipiäksi ennen humalaa.
Oisit tarvinu esimaistajaa! Mulla ei tuu konjakista koskaan pää kipeeksi, ainoostaan maha! (Larsen-konjakit on.. Parempia suoraan pisuaariin..)
Viimeksi muokannut Niba, 13.08.2007 13:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Sheetlord

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Kuivapuku meni Turkuun modattavaksi ja paluumatkalla taas yksi muuttokuorma uuteen kotiin. Muuten merkillinen tunne: tältäkö maanantai tuntuu, jos ei ole dokannut viikonloppuna? Hämmentävää, joskin melko miellyttävää!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä kirjoitin niin yököttävän blogikirjoituksen, että menetin yhden tilaajan :(
Mutku mä olen muutakin kuin kutomista ja työkaverista valittamista!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Onkohan se kesä vai alkaako yksineläminen vippaamaan päässä lopullisesti kun alkaa tiirailemaan vastaantulevaa naisihmistä ja miettiä miltä tuntuisi halata tuotakin, melkein iästä tai ulkoisista seikoista riippumatta?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Sheetlord

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Bluntly kirjoitti:... ja miettiä miltä tuntuisi halata tuotakin, melkein iästä tai ulkoisista seikoista riippumatta?
Olet raskaana :D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sheetlord kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:... ja miettiä miltä tuntuisi halata tuotakin, melkein iästä tai ulkoisista seikoista riippumatta?
Olet raskaana :D
Paljon mahdollista. Neitseellinen raskaus, pari kiloa kananjätteitä on siennyt pyhällä kossulla siunatusta viinistä. Lopputulos on joko alieni tai peruskityläinen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Stadinarska kirjoitti:
Sipsiterveisin :)

SA-Gestapo
(En viittiny lainaa koko juttua, ku oli niin pitkä.)

No heippa Arska!
Mähän oon siis niin arjalainen, että yks känniläinen äijä kerto mulle kerran terassilla noin kolme tai neljä kertaa saman kohteliaisuuden vartin aikana. "Sä oot kaunis nainen, sä oot valkonen nainen."
Aijoo, ja sit se yks naikkonen sano kerran että mä olen "albiinotyyppinen".

Niin ja siihen et ollaankohan me tavattu joskus.. Voihan se olla. Käyn aina sillon tällön Larussakin mutsia moikkaamassa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ei hitto oon väsynyt ihminen! Nukahtelin junassakin koko ajan ja sitte vielä kerkesin kotonakin torkahtaa, vaikka olin siinä vaan vajaa tunnin ennen töihin lähtöä. Huutava vääryys sinänsä, että vielä tännekin jouduin raahautumaan ja koko illan istumaan. Mutta viikonloppu oli ihana! Venäläisapen vieraanvaraisuus mm. vodkan suhteen oli ylitsepursuava.. ja sitte Rokkitauniin tietty, ja taas on muija mustelmilla. Ylläri.
Stinky

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Voi perseensuti. Mulla ei oo jumppavaatteita. Kait se on pakko uhreilla lyhkäsiks leikatuissa verrareissa. Kiva, mun superisot reidet joutuu ihmisten ilmoille.
Ai miks en käytä pitkiä verrareita? No siks ku niissä tulee ihan liian kuuma.

Löysin mä inttersportista semmoset kivat ja sopivat mutta ei mulla ole varaa laittaa 45€ lyhytlahkeisiin housuihin. Kun en pitkistäkään housuista, joissa on todella paljon enemmän kangasta, maksa mielelläni paria kymppiä enempää.
Bliss

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tarttis löytää uusi kämppä. Mielellään heti. Muuttaa ei kyllä voi ennen joulukuuta :roll:
SaintJohnPerse

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Bliss kirjoitti:Tarttis löytää uusi kämppä. Mielellään heti. Muuttaa ei kyllä voi ennen joulukuuta :roll:
Minnekäspäin sitä ollaan muuttamassa? ;)
Bliss

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SaintJohnPerse kirjoitti: Minnekäspäin sitä ollaan muuttamassa? ;)
Kyllä mun on tuon ipanan takia pysyttävä täällä landella :?
Chap

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja Chap »

Jee, sain palkankorotuksen.
elco

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja elco »

prosessi kirjoitti:Ihan aikuisten oikeasti minä näytin juuri tuolta kuudennen luokan koulukuvissa.
No ehkä siltä opettajattarelta kuudennen luokan luokkakuvissa.
Edith

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Chap kirjoitti:Jee, sain palkankorotuksen.
Mä sain sikäli alennuksen, että teenkin tän viikon kuustuntista työpäivää. Edith the Amazing Nitojaihminen nitoo kuudessakin tunnissa aika runsaasti papereita!
Chap

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja Chap »

Edith kirjoitti:
Chap kirjoitti:Jee, sain palkankorotuksen.
Mä sain sikäli alennuksen, että teenkin tän viikon kuustuntista työpäivää. Edith the Amazing Nitojaihminen nitoo kuudessakin tunnissa aika runsaasti papereita!
Mene italialaiseen lakkoon!
Edith

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Chap kirjoitti: Mene italialaiseen lakkoon!
Enkä mene! Menen sen sijaan huomenna puoli kymmeneksi töihin!
Chap

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja Chap »

Edith kirjoitti:
Chap kirjoitti: Mene italialaiseen lakkoon!
Enkä mene! Menen sen sijaan huomenna puoli kymmeneksi töihin!
Nämä eivät poissulje toisiaan. Italialainen lakko suoritetaan työpaikalla ja siitä saa liksaa!
Edith

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Chap kirjoitti: Nämä eivät poissulje toisiaan. Italialainen lakko suoritetaan työpaikalla ja siitä saa liksaa!
Mä tiiän, mutta kehittymällä lännen nopeimmaksi nitojaksi varmistan itselleni töitä myös tulevaisuudessa ja siten enemmän rahaa!
Chap

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja Chap »

Edith kirjoitti:
Chap kirjoitti: Nämä eivät poissulje toisiaan. Italialainen lakko suoritetaan työpaikalla ja siitä saa liksaa!
Mä tiiän, mutta kehittymällä lännen nopeimmaksi nitojaksi varmistan itselleni töitä myös tulevaisuudessa ja siten enemmän rahaa!
Mä sanoisin, että tämä on tilanne missä markkinamekanismi toimii epätoivotulla tavalla. Kyllähän sitä pitää saada olla italialaisessa lakossa ja silti saada palkankorotus.
Edith

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Vaikka en ole hirveesti rahanperään tai edes oikeistolainen, en kuitenkaan ole patalaiska tai piittaamaton. Tällainenkin on mahdollista. Chapille kumminkin onnittelut palkankorotuksesta! Meitsi menee tiskaamaan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kämpän lämpötila meni yli kolmenkymmenen, onneksi makkarissa on vielä viileää (29C).

Ja sika hikoilee.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin