Epäsuosittu tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Tix

Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Kerrankin ajattelin, että "Stadinarkas on norattu." -viestin sijasta viikonloppuviestin lopussa voisi lukea vaikkapa:

Stadinarska on tapettu.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Viimenen päivä lomaa, sinne se kesä[loma] meni. Viuuh! Tosin, ei valittamista, hauskaa oli.

Lupasin itelleni tahkoa kaikki työpaskat lenkkipolulle ja jos ei helppaa, lutkutan sit pippeliä rutisemisen sijasta. ihQ. Oon sit ihan mallivaimoke jouluun mennessä, tai mikä lie. Pröööt!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Tix

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Vaola kirjoitti:Niin ja P.S: Jos mun tytöt menee jo kouluun, niin kuinkas vanha mä oon??? :shock:
Ainaki 13. Mikset oo mezes?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Joo, tää tiistai tuntuu hyvinkin epäsuositulta, ainakin omassa rättiväsyneessä pienessä päässä.
Huomenta kuiteski kaikille! Ja Vaolan muksuille opiskeluniloa!
Nyt kahvia elimistöön, ja tarpeeks.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kännykkä herätti, herätys meni pois päältä ja niin meni mieskin. No tänään sitten istutaan pidempään sorvin ääressä, vielä kun olisi hommiakin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vaola kirjoitti:Mun tytöt aloittaa tänään koulutien. Mä oon ihan että mitä ihmettä? En mä ole vielä valmis tällaiseen!!! Nytkö niiden muka pitäisi kulkea itsekseen ja sinne asti?!? (Koulu on ihan meidän vieressä.)

Kun nyt uni tulisi... Tai oikeastaan aika sama. Kamalalta mä kuitenkin huomenna näytän, kun saattelen heitä ulisten koululle. Pitää yrittää kuitenkin vähän silleen pitää tuntojaan kurissa. Tyttöjä varmasti hävettää ihan helvetisti, jos saattaja nyyhkii julkisesti. Pitänee laittaa aurinkolasit. 8)

Niin ja P.S: Jos mun tytöt menee jo kouluun, niin kuinkas vanha mä oon??? :shock:
Onnea sinulle ja tytöillesi kouluun!
Ainakin olet kohtalaisen narsisti!! Heh. Mutta minua on myös sanottu narsistiksi, outs.

Teoriassa sinä siis voisit olla jotain 25 ja 54 välillä, mutta onneksi on kuvagalleria, joka osoittaa että olet suht nuori nainen ja kivannäköinen jonka toki itse tiedät, Vaolaiseni, Violaiseni!
Uskoisin että olet saanut lapsosesi noin 26 vuotiaana ja täytit 33. Eit kai kovin kamalasti väärin voinut mennä, huh?

Oletko Arskalainen vai oletko vapaamatkustaja? En ole vieläkään varma.

En soisi, että sinä eikä kukaan muukaan sallisi Tixiä täällä tuon alkupostauksen jälkeen!
Se on oikeasti ainakin hyvin lähellä rikollista!!

Ja ylläpito saattaa samaan aikaan olla huolestunut isoista kirjaimista!
Herätkää ylläpito!

Mutta tämä ei kuulu Vaolalle muuten kuin että valitse kannattajasistasi joku järkevä, ellei se ole itse Stadinarska. Mulla kuitenkin on liikaa mustiksia jo, mutta Vaolasta itse jotenkin myös pidän. Jos meillä olisi koti, meillä tärkein kalu olisi ...(oho, tuli vahingossa, kelpaisi vitsiksi) mut siis kaluste olisi Peili??

No, terkut sinulle nyt ja mietin miten kummassa pääsen tuon Tix-syövän ohi. Tappotoivetta ei ihan sulata...ei sitten millään. Se ei ole huumoria, ei sitten yhtään. Itse hieman hieman jopa pelotti aluksi...

SA
kärsi todellisesti sikaviestistä Tixiltä
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tix kirjoitti:Kerrankin ajattelin, että "Stadinarkas on norattu." -viestin sijasta viikonloppuviestin lopussa voisi lukea vaikkapa:

Stadinarska on tapettu.
Ylläpito hoi!!!
Tämä on ainakin melkein rikollinen postaus! Eli ylläpito hoi: simmut pois niistä isoista kirjaimista ja väreistä nyt ja huomio vakavampaan!!!

Minä en naura tappouhkausta/ toivetta.

Ja toivon, että kaikki noraavat Tixin koska tämänkaltaiset postaukset ovat rikollisia.
Jos joku pitää Tixiä ystävänään, pyydän vakavasti miettimään mitä tekee. En myöskään näe mielenkiintoa varmaankaan postata Tixiä sallivalle ihmiselle!

Tämän täytyy olla jotain omalaatuista vetoa minuun tai jopa homorakkautta, mutta en halua tutustua siihen. Kateellisuutta se jokatapauksessa jostakin on. On liian hapokasta eli pelottavaa nyt minun jatkaa. Eli Tix: Yksinkertaisesti toivon, että et tapa minua joskus jos tapaamme. Minä en oikeasti tuon kuolemistoivepostauksen jälkeen uskaltaisi mennä Tixin eteen! Kuka tuntee tyypin?Seko?

Toivottavasti NYT ainakin saan sympatiaa kaikilta! Luulisi asian olevan noin!

SA
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Hyvin alkanut aamu. Tökkäsin itteäni unenpöpperöisenä kynnellä silmään ja vieläkin sitä kirvelee ilkeästi. Olen niin onnettomuusaltis olento, että ehkä pitäisi suosiolla luopua pitkistä kynsistä :?
Sheetlord

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Heräsin virkeänä ja energisenä, ajoin yhden muuttokuorman uudelle kämpille... mutta auta armias kun pääsin työpöydän ääreen... BLÄÄH! EVVK.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Muuttaminen on helvettiä. Lähetän sympatiani.
Bliss

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

swirl kirjoitti:Muuttaminen on helvettiä.
Mä taidan olla todella pahasti kieroutunut, koska mä pidän muuttamisesta :shock:
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Se hyvä puoli siinä on, että tulee käytyä tavarat läpi ja hankkiuduttua eroon kaikesta ylimääräisestä romusta.
Viimeksi muokannut swirl, 14.08.2007 9:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja more »

swirl kirjoitti:Hyvin alkanut aamu. Tökkäsin itteäni unenpöpperöisenä kynnellä silmään ja vieläkin sitä kirvelee ilkeästi. Olen niin onnettomuusaltis olento, että ehkä pitäisi suosiolla luopua pitkistä kynsistä :?
Sopivasti soikin Tarotin Painless, alkaa "in the land of one-eyed" :)


Ja hyvin alkoi täälläkin, ilmastointilaite alkoi tiputtamaan vettä, ei olekaan kuin vuoden vanhat systeemit joiden ei pitänyt vuotaa.. pitänee lähteä kytkentäkaapille tarkistamaan tuleeko siellä vettä, muuten loppuu kitinä:)
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Sheetlord

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

swirl kirjoitti:Se hyvä puoli siinä on, että tulee käytyä tavarat läpi ja hankkiuduttua eroon kaikesta ylimääräisestä romusta.
:oops: Ai niinkö sen piti mennä? Mä olen tyhjentänyt kirjahyllyn periaatteella "otetaan laatikko, kaadetaan sen sisältä banaanilaatikkoon, suljetaan, otetaan seuraava..."

Lisää pähkittävää: ottaako määräaikainen sähkösopimus? Lähtöhinnat ovat vähän kalliimpia, mutta toisaalta ilmassa on vahvoja merkkejä siitä että sähön hinnat nousevat lähivuosina..
Googlebot

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Stadinarska kirjoitti:Oletko Arskalainen vai oletko vapaamatkustaja?
Vaihda jo levyä, sinä huomionkipeä lapsonen. Ei mikään "vitsi" tai muukaan juttu parane miljoona kertaa toistamalla.

Eilen tuli todistettua että voi se elämä olla pienestä kiinni. Noin muuten menee kyllä ihan hyvin, työtkin taas maistuvat loman jälkeen. Mukavaa että ensi viikonloppunakin pääsee irtautumaan arjesta ja Kitinästä, eikä maksa kuin 31,50 €.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Googlebot kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Oletko Arskalainen vai oletko vapaamatkustaja?
Vaihda jo levyä, sinä huomionkipeä lapsonen. Ei mikään "vitsi" tai muukaan juttu parane miljoona kertaa toistamalla.

Eilen tuli todistettua että voi se elämä olla pienestä kiinni. Noin muuten menee kyllä ihan hyvin, työtkin taas maistuvat loman jälkeen. Mukavaa että ensi viikonloppunakin pääsee irtautumaan arjesta ja Kitinästä, eikä maksa kuin 31,50 €.
Potsi hyvä! Älä nyt minua huomauta voi hyvä ihme sentään! Mun juttuni, joskin taitaa olla tosiaan jo vähän tylsä "Arskalainen", on verrattoman Tixin sikamaisuuksiin verrattuna!

...tai jos ei niin ole, niin maailma on tullut kelvottomammaksi...

Siis jos et itse ole lapsonen, niin ole aikuinen ja tee sitä mikä sinun pitäisi tehdä ja HUOMAUTA Tixiä törkeästä tappamisajatuksestani!!

Mut Potsi, sinä olet ja olet ollut kyllä ihan mukava, keskity vain olennaiseen, ja muut myös!
Okay, vaihdan levyä, se on hyvä kommentti, MUTTA sun tulisi nyt myös ojentaa samassa suhteessa Tixiä noin
sata kertaa!

Mut mä vaihdan levyä. Pystyn kyllä totisesti paljon parempaan.

MIKÄ OLI niin että elämäsi oli pienestä kiinni? Mitä teet työksesi?
Kiinnostavuutta kehiin! Sinä olet liiankin vaatimaton koska postauksesi ovat kuitenkin ihan mukavia. Vain dramaattisen puutteellisia, hehheh

SA
suhteellisuudentajua kehiin
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Googlebot kirjoitti: Mukavaa että ensi viikonloppunakin pääsee irtautumaan arjesta ja Kitinästä, eikä maksa kuin 31,50 €.
Paitsi kun tieten juotat meikäläisen ja Sikamikan humalaan, voidaan sitten parittaa sut jollekkin hemäisevalle kuus´kymppiselle. Kun ei ne muut kuitenkaan meikäläistä parita.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Googlebot

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Bliss kirjoitti:
swirl kirjoitti:Muuttaminen on helvettiä.
Mä taidan olla todella pahasti kieroutunut, koska mä pidän muuttamisesta :shock:
Mä taidan olla pahasti suoristunut, koska inhoan muuttamista jopa enemmän kuin paprikoita sokeriliemessä. Raskaiden tavaroiden siirtoa ja puskemista ahtaissa rappukäytävissä, miljoonien ja taas miljoonien pikkuesineiden ja vipstaakien siirtämistä laatikoihin ja niistä pois, kaikissa lähikaupoissa kiertelemistä anelemassa josko heillä olisi yhtään pahvilaatikkoa antaa muuttoa varten ("Tosi tsori mutta ne menevät aina suoraan pahvipuristimeen!"), isojen hyllystöhen ja muiden huonekalujen purkamista ja takaisinkasaamista jne.

Olen sitä mieltä että asunnot pitäisi aina ostaa ja myydä valmiiksi kalustettuina. Elämä olisi sillä tavalla hieman mielenkiintoisempaa kun tutustuisi aivan toisen ihmisen CD-, elokuva- ja kirjakokoelmaan oman vanhansa puolesta.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hops..
Työmaapalaveri läpikäyty, on se mukavaa että seurataan ainakin neljällä mittarilla työaikaa, pelkkä kello ei riitä..

Tänään taas saksalaismakkaroita iltasella, toinkin niitä tullivirkailijoita uhmaten ylipainolla..Mähän taas olen vetreässä kunnossa.. :wink:

Kitinäkommentti?
Keksikää uusia juttuja, älkää toistako vanhaa..

- kuka on kaunein, rumin, suosituin, pelätyin, tyhmin, jne. ei muuta kun kalluppeja virittelemään..tosiaankaan..
Pyyhin Netikettiin..
Geetzu

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Niba, oikeastaan täällä on aika vähän nyt keskustelua itse kirjoittajista, enemmänkin mielestäni muita aiheita. Vai selaammeko vaan eri tavalla palstaa? Kerrankin oikeastaan niin monta keskustelua, ettei tiedä mistä aloittaisi ja sitten päättää olla osallistumatta mihinkään kun tajuaa, ettei aika riitä jäsenneltyyn kirjoittamiseen, puhumattakaan aiheen seuraamisesta myöhemmin päivällä.

Räyh. Taidan keskittyä jumppaamiseen kun tuo nassikka nukahtaa. Huomenna pääseekin jo taas töihin, jännästi sinne kaipaa kahden hulinapäivän jälkeen...
Bliss

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Googlebot kirjoitti: Raskaiden tavaroiden siirtoa ja puskemista ahtaissa rappukäytävissä, miljoonien ja taas miljoonien pikkuesineiden ja vipstaakien siirtämistä laatikoihin ja niistä pois, kaikissa lähikaupoissa kiertelemistä anelemassa josko heillä olisi yhtään pahvilaatikkoa antaa muuttoa varten
Oletko ikinä kuullut muuttopalveluista? Joo joo, maksaa rahaa, mutta omasta mukavuudesta voi ihan hyvin maksaa :]
Eikä tarvitse kantaa yhtä ainoaa painavaa tavaraa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tulin sitten shortseissa töihin ja nyt kun tuota märkää tippuu taivaalta, on jo harkinnassa lounaan peruuttaminen sokerista tehtynä vilukissana.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Rahkapussi

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Bliss kirjoitti:
swirl kirjoitti:Muuttaminen on helvettiä.
Mä taidan olla todella pahasti kieroutunut, koska mä pidän muuttamisesta :shock:
Yhdyn tähän. Muuttaminen on kivaa, kun sen tekee n. 2-5 vuoden välein sisäisen pakottavan uudistumistarpeen pakottamana.

IHANA UKKONEN!

Lisäksi minua ilahduttaa tänään pelargoniani, joka aikoo tehdä komeat kukat vielä ennen syyskuuta :h:

Olin ahkera eilen: sain raaputettua enemmän seinää yhdessä pvässä kuin viime viikolla monena päivänä. Remppatyö tekijäänsä opettaa.

Olipa ihana aamulenkki tänään. Ei ollut muita kuin tälläisiä joutilaita immeisiä liikenteessä jalkaisin. Kiireiset liikkuivat pyörällisillä kulkuvälineillä. Menin sitten ensimmäistä kertaa rannallekkin tänä kesänä, sillä mikään ei ole niin seesteinen paikkaa, kuin kesälomien jälkeen hylätty ranta (arskannotot olet nääs hoitanut omalla pihalla). Mikäs siinä oli meditoidessa lenkin jälkeen.
Bliss

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mä saan kuuden aikaan illalla noutaa mun uuden polkupyörän :h:
Rahkapussi

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Bliss kirjoitti:
Googlebot kirjoitti: Raskaiden tavaroiden siirtoa ja puskemista ahtaissa rappukäytävissä, miljoonien ja taas miljoonien pikkuesineiden ja vipstaakien siirtämistä laatikoihin ja niistä pois, kaikissa lähikaupoissa kiertelemistä anelemassa josko heillä olisi yhtään pahvilaatikkoa antaa muuttoa varten
Oletko ikinä kuullut muuttopalveluista? Joo joo, maksaa rahaa, mutta omasta mukavuudesta voi ihan hyvin maksaa :]
Eikä tarvitse kantaa yhtä ainoaa painavaa tavaraa.
ASIAA! Tämä on minunkin ratkaisuni muuttohuoliin. Piheily ei kannata tässä asiassa. Muuttoliike kun tuo samaan pakettiin muuttolaatikot, auton, kuskin ja kantoavun. Tosin kannattaa aina kilpailuttaa: pyytää tarjoukset monesta paikkaa, netin kautta sekin onnistuu vaivattomasti sekä kysellä muiden kokemuksia muuttofirmoista.
Vastaa Viestiin