Suosituin kityläinen

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Ketä kityläistä fanitat eniten?

ninnithequeen
1
1%
Keikaus
2
3%
Gattaca
2
3%
Mylwin
2
3%
Geetzu
7
10%
Ann
9
13%
PerttiMakimaa
0
Ei ääniä
Suvinen
1
1%
NuoriDaavid
2
3%
Stadinarska
6
9%
Aito_Johanna
2
3%
EveryWoman
1
1%
Vadim
3
4%
Xiberia
1
1%
Sheetlord
3
4%
elco
7
10%
Tix
1
1%
sivustahuutaja
1
1%
Bliss
6
9%
Chap
2
3%
jouden-za
4
6%
SaintJohnPerse
1
1%
Hellu
2
3%
Huima
1
1%
Googlebot
2
3%
 
Ääniä yhteensä: 69

Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Ann »

Kirjauduin sisään ihan vain siitä syystä, että pääsisin äänestämään itseäni! Kyllä, tämä merkitsee minulle ihan vitusti. En ole koskaan voittanut mitään, edes itseäni.

Ei tätä voi tulkita muuten kuin että hiljaisuus on kultaa.

Vaalilupaukseni pitää.. taas. Cheerios!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ketään en fanita erityisesti.

Gattaca, Sheetlord, Niba, Vadim, slam, Stadinarska, Aito_Johanna, mustaenkeli ja ninni ovat hyviä kirjoittajia tai ainakin sympaattisia.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Vaola kirjoitti:Tärkein kysymys lienee kuitenkin se, onko kiintymyksesi minuun vahvempaa kuin elcoon tai Myltsiin. :P
Saanko miettimisaikaa? Meni niin vaikeaksi!
elco

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja elco »

Vaola kirjoitti: Hmm. Mulle on edelleen vähän hämärän peitossa, että mitä pystyisit minulle tarjoamaan?
Pääsisit viettämään vapaa-aikaasi KVMPR:ään!
Aman
Wannabe-kitisijä
Viestit: 3
Liittynyt: 13.08.2007 21:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Aman »

Stadinarska kirjoitti:Moi! Minulla ei olisi mitään sitä vastaan, että ihmiset jotka hiukankin uumoilevat pitävänsä Arskasta eniten, laittaisivat raksin Arskalle!Esim. ne, jotka tavallisesti ette laita mitään tai rekisteröitymättömät...

Mutta jos Arska ei ole ykkönen, niinkuin toki useimmiten sentään on kun täällä on muitakin paljon, niin sinä, joka vain luet näitä postauksia, oli ne sitten tylsiä TPK:ta tai viel' tylsempiä romaaneja Stadinarskalta niin laittaudupa itsesi aktiiviseksi.

Sitten jos ja kun mulla kuitenkin on ystäviä täällä viljalti jopa noihin ykkössijoihin asti, niin niitä on varmasti enemmän kakkos ja kolmos ja nelossijoihin, SIKSI pyytäisin ainakin omasta puolestani TIETOA, olisinko lukijoille "mukavampi" tiukan asiallisena vai tyystin humoristisena vai niitten yhdistelmänä (jonka itse uskon olevan parhain, mutta mun uskominen saattaa olla väärä, kun se huumorintaju minulla ei aina ole samanlainen kuin muilla)

Nimittäin oudot saamani kommentit eräiltä kiusaajamiehiltä ja Lolitalta (vaikka hän saattaa kiusata kun pitää?) osoittavat, että heillä on jokin henkinen este pitää minusta tai siis ovat kateellisia. oln itsekin sanonut ettei minulle pidä olla kateellinen! Mutta miksi kummassa miehet haluavat Arskattoman päivän, kysyn vaan? Ovatko ne homoja ja kiusaavat kun tykkäävät! Paljon ymmärrän mutten tätä! Minähän olen kuitenkin täällä miellyttävä.

Jos joku otaksuu, että olen itsekäs kun kysyn itsestäni niin juoskoon nyt järveen tai lampeen. Tämä on parempaa asiakaspalvelua

Stadinarska tuntee vastuunsa kasvatuksessa!

Mussukalle, Geetzulle,Rahkalle,Keikaukselle,Mustaenkelille, Sipsille, Aydemirille, Homeboylle, St Johan Perseelle, Ninnillekin, Blissille, Nuorelle Taavetille, Chapille, Vadimille, Mäkimaalle, Sairalle, Vaolalle, Xibille, eli varmahkoille Arskalaisille erityisterveiset sydämin :h: :h: :h: .

Ja muille toivottavasti lukuisille Arskalaisille pyydän ilmoittamaan tähän niin saatte heti erityisterveiset sydämin! :h: :h: :h: .

Josko sanoisitte te uudet Arskalaiset nimenne niin saatte heti virtuaalisuudelman ja miehet miehekkään virtuaalihalauksen (reilulla avokämmenlyönnillä selkään)

SA
elää
Postaan 1 kertaa. Opetellaan
Kun kerran Stadiäijä noin vaatii niin ruksasin mokoman.
Oon ukon kans räkättänyt iltasin näitä Arskan jutskuja ja muitaki. Stadiarska-jutut on joskus liia pitkii mut usein ne naurattaa viel lähijunas.
Stadiarska vaatii arskalaisex. Mitä sellane vaatii?Onx se söpö?

Citystä tuun, sellanen vieraileva tähti.

Cami :)
Tix

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Tix »

Aman kirjoitti:Citystä tuun, sellanen vieraileva tähti.
Montaako nikkisä sä Arska aattelit käyttää? Harmittaako noret?

Valinta on erittäin vaikea. Akselilla Vaola-Nowaysis-Elco liikutaan, mutta mahdoton valitan. Elco olis valintana liian gay, Noway liian hot ja Vaola liian yh-hot. Taidan äänestää Blissiä.
Geetzu

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Äh mun on pakko ruveta kityilee ajatuksella enemmän kun oon tippunut Tixinkin listalta! Aamu meni pilalle!
Sheetlord

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

NuoriDaavid kirjoitti:miten lääkärit ovat nykyään niin nuoren näköisiä :ohyeah:
Daah! Kosmeettisella kirurgialla ei tietenkään ole mitään tekemistä asian kanssa? :D
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tix kirjoitti:
Aman kirjoitti:Citystä tuun, sellanen vieraileva tähti.
Montaako nikkisä sä Arska aattelit käyttää? Harmittaako noret?

Valinta on erittäin vaikea. Akselilla Vaola-Nowaysis-Elco liikutaan, mutta mahdoton valitan. Elco olis valintana liian gay, Noway liian hot ja Vaola liian yh-hot. Taidan äänestää Blissiä.
Siis kun katsoin Tixin aamunavausta tiistaina, en edes osannut vastata kun se oli jos ei varmasti rikollinen, niin täyttänee rikollisuuden määritelmän?? En ole varma. Ylläpito voisi miettiä kumpi on vakavampi, isot kirjaimet vai tappotoive?

Mutta hänen on pakko tykätä minusta?

Olen aikaisemmin sanonut, että nämä Tixin kaltaiset, jotka mahdollisesti ovta aikalailla yksi ja sama ihminenkin?? ovat kateellisia!

Olen saanut huomautuksen älykkäiltäkin ihmisiltä, että olen ärsyttävä kun mainitsen että ne ovat kateellisia!

Mutta eikös tämä jo ole todistus siitä? Tixiä harmittaa näköjään saamani äänet tosissaan...on siis pomminvarmasti kateellinen. Sitten hän koettaa levittää syöpää ja vesittää minun saamani äänet ja sitten vielä Norausmuistutus. Jossa hän toivoo, että minua ei luettaisi.
Joka noraa minut, se on ihan hyvä, koska en itsekään pidä niistä noraajista. Tix tietää ettei niitä noraajia ole niin paljon.

MITÄ tämä Tixin omalaatuinen "rakkaus" minua kohtaan on?

Muuten en yhtään ihmettelisi, että hän olisi äänestänyt minua. Niin ristiriitaiselta tää tuntuu...

Tämä tämän ketjun kateellisuusasia on pikkuasia tiistain alkupostaukseen nähden. Tiistain alkupostaus ei ansaitsisi normaalia vastausta.

SA
kummissaan jo pikkuhiljaa :roll:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Aman kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Moi! Minulla ei olisi mitään sitä vastaan, että ihmiset jotka hiukankin uumoilevat pitävänsä Arskasta eniten, laittaisivat raksin Arskalle!Esim. ne, jotka tavallisesti ette laita mitään tai rekisteröitymättömät...

Mutta jos Arska ei ole ykkönen, niinkuin toki useimmiten sentään on kun täällä on muitakin paljon, niin sinä, joka vain luet näitä postauksia, oli ne sitten tylsiä TPK:ta tai viel' tylsempiä romaaneja Stadinarskalta niin laittaudupa itsesi aktiiviseksi.

Sitten jos ja kun mulla kuitenkin on ystäviä täällä viljalti jopa noihin ykkössijoihin asti, niin niitä on varmasti enemmän kakkos ja kolmos ja nelossijoihin, SIKSI pyytäisin ainakin omasta puolestani TIETOA, olisinko lukijoille "mukavampi" tiukan asiallisena vai tyystin humoristisena vai niitten yhdistelmänä (jonka itse uskon olevan parhain, mutta mun uskominen saattaa olla väärä, kun se huumorintaju minulla ei aina ole samanlainen kuin muilla)

Nimittäin oudot saamani kommentit eräiltä kiusaajamiehiltä ja Lolitalta (vaikka hän saattaa kiusata kun pitää?) osoittavat, että heillä on jokin henkinen este pitää minusta tai siis ovat kateellisia. oln itsekin sanonut ettei minulle pidä olla kateellinen! Mutta miksi kummassa miehet haluavat Arskattoman päivän, kysyn vaan? Ovatko ne homoja ja kiusaavat kun tykkäävät! Paljon ymmärrän mutten tätä! Minähän olen kuitenkin täällä miellyttävä.

Jos joku otaksuu, että olen itsekäs kun kysyn itsestäni niin juoskoon nyt järveen tai lampeen. Tämä on parempaa asiakaspalvelua

Stadinarska tuntee vastuunsa kasvatuksessa!

Mussukalle, Geetzulle,Rahkalle,Keikaukselle,Mustaenkelille, Sipsille, Aydemirille, Homeboylle, St Johan Perseelle, Ninnillekin, Blissille, Nuorelle Taavetille, Chapille, Vadimille, Mäkimaalle, Sairalle, Vaolalle, Xibille, eli varmahkoille Arskalaisille erityisterveiset sydämin :h: :h: :h: .

Ja muille toivottavasti lukuisille Arskalaisille pyydän ilmoittamaan tähän niin saatte heti erityisterveiset sydämin! :h: :h: :h: .

Josko sanoisitte te uudet Arskalaiset nimenne niin saatte heti virtuaalisuudelman ja miehet miehekkään virtuaalihalauksen (reilulla avokämmenlyönnillä selkään)

SA
elää
Postaan 1 kertaa. Opetellaan
Kun kerran Stadiäijä noin vaatii niin ruksasin mokoman.
Oon ukon kans räkättänyt iltasin näitä Arskan jutskuja ja muitaki. Stadiarska-jutut on joskus liia pitkii mut usein ne naurattaa viel lähijunas.
Stadiarska vaatii arskalaisex. Mitä sellane vaatii?Onx se söpö?

Citystä tuun, sellanen vieraileva tähti.

Cami :)
AIVAN IHANAA, kiitos.
Onpa kummallinen aamu, kun sain juuri Tixiltä aivan sikatyyppisiä postauksia ja vielä hänet sallitaan tuonkin jälkeen?
Mut sitten vastapainoksi postaus, jota nimenomaan olen toivonut!
Kiitos nöyrästi, sinä Cami!
Minuakin naurattaa omat juttuni ja olen uskonut ja toivonut että muitakin.
KOETAN tosiaan lyhentää juttujani, uskon että ne ovat liian pitkiä!Kiitos kommentista!
Yksi asia postauksessasi sinä mukava Cami oli paha, eli että sulla on jo "ukkosi", mutta saat sen anteeksi? Onkos se ukkosi jo äänestänyt jos kerran KILLAA minut?
Vai naurattaa lähijunassa? Mitenkäs ne matkustajat suhun suhtautuu? Kerrotko syyn että Stadinarska naurattaa. Maineeni lisääntyy? Ja unohdit kertoa mikä lähijuna!!
Sitten kuule saat tulla ihan vapaasti Arskalaiseksi. Jos tarkoitat söpöllä, onko Arska söpö, siihen en osaa vastata. Ehkä mies ei saa olla söpö. Mä olen normaali!!

Mut siis minä EN OLE Äijä, sen saisit korjata, heh. Ja en myöskään ole StadiArska vaan se n siihen väliin...

katsos Sir Arska on tarkka nimestään!

Mut vielä kerran ISO PUS sinulle ja toivon että säilyt täällä sinä vieraileva pitempäänkin. Arska tarvitsisi sinunkaltaisiasi paljon täällä olevan syövän voittamiseksi!
Mutta tämä antoi voimaa. Olen ihan varma et kaltaisiasi on siellä lukijoina paljon. Minäkin aikoinaan rekisteröidyin vain kun eräs Enkuli sitä ehdotti...

Nyt aikaa meneekin sanalla sanottuna liikaa näihin viesteihin, heh!

Nöyrin kiitoksin ja suurin terveisin myös sille "ukollesi"

SA
elävä esimerkki
BettyB.

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Geetzu kirjoitti:^ Äh mun on pakko ruveta kityilee ajatuksella enemmän kun oon tippunut Tixinkin listalta! Aamu meni pilalle!
Ihan samaa ajattelin! Tai siis niinku et oon tippunu kaikkien listalta. Täytyy varmaan ottaa taas hetkeksi tissit pois avasta, osaatte sitte taas arvostaa niitä paremmin!

Joo, laitan tilalle jotain ällöä.
Geetzu

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ärsyynnyin oikeesti itelleni kun tajusin loukkistelleeni Tixille. Pidän kitinälomani nyt! :D
elco

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja elco »

BettyB. kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:^ Äh mun on pakko ruveta kityilee ajatuksella enemmän kun oon tippunut Tixinkin listalta! Aamu meni pilalle!
Ihan samaa ajattelin!
Minä taas mietin kuumeisesti, miten siltä listalta pääsisi pois.
masa

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja masa »

Geetzu kirjoitti:^ Äh mun on pakko ruveta kityilee ajatuksella enemmän kun oon tippunut Tixinkin listalta! Aamu meni pilalle!
Tai miten olisi joku hemaisevan seksikäs omakuva galleriaas? Sit saat ainakin masan äänen het!
Geetzu

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

masa kirjoitti:Tai miten olisi joku hemaisevan seksikäs omakuva galleriaas? Sit saat ainakin masan äänen het!
Mä luulin et olit jo antanu äänes mulle, en jaksanu enää panostaa. 8)
masa

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja masa »

Geetzu kirjoitti:
masa kirjoitti:Tai miten olisi joku hemaisevan seksikäs omakuva galleriaas? Sit saat ainakin masan äänen het!
Mä luulin et olit jo antanu äänes mulle, en jaksanu enää panostaa. 8)
No okei. Muistan vielä sen hemaisevan lusikka-asentoisen peppukuvas, joten saat ääneni.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

BettyB. kirjoitti:Täytyy varmaan ottaa taas hetkeksi tissit pois avasta, osaatte sitte taas arvostaa niitä paremmin!
Äläs pelottele, ainut syy minkä takia täällä tulee roikuttua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Geetzu

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

masa kirjoitti:No okei. Muistan vielä sen hemaisevan lusikka-asentoisen peppukuvas, joten saat ääneni.
Nyt mun ukkoskotiäitipäivä pelastui! :h:
Hassua. Höhö.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetzu kirjoitti:^ Äh mun on pakko ruveta kityilee ajatuksella enemmän kun oon tippunut Tixinkin listalta! Aamu meni pilalle!
Hei Geetzu ja pusi :h:
Larussa ukkostaa, huh!

Ole vain onnellinen, jos olet tippunut Tixin listalta. Oletko katsonut mitä se toivoi Arskalle avauskessaan! Tappoa!

Toruisitko sinä tuota sekotyyppiä, sinua se uskoo, ei minua! Ja ylläpito keskittynee isoihin kirjaimiin ja niiden poistoon, Good Grief. No, katsotaan nyt saako ne mitään ojennusta aikaan.

Siis tää maailma on muuttumassa kelvottomammaksi. Jos käyttää värejä, se on vakavampaa kuin tappouhkaus tai toive. Voi voi ja VOI.

Jokos se muksusi potkii siitä kivasta aukosta ulos kohtapuoliin?

Terkut Arskalta! Ja jos pyytäisit Tixin jättämään minut rauhaan, jottei isonakaan tappaisi. En oikeasti ikinä uskalla ainakaan mihinkään miitteihin tulla!! Tämä on ikävä totuus.

SA
suhteellisuudentajua kehiin
NuoriDaavid

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sheetlord kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:miten lääkärit ovat nykyään niin nuoren näköisiä :ohyeah:
Daah! Kosmeettisella kirurgialla ei tietenkään ole mitään tekemistä asian kanssa? :D
Veikkaan vahvasti, että enemmän tekemistä oli ko. rouvan omalla syntymävuodella.
Geetzu

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Stadinarska kirjoitti:SA
suhteellisuudentajua kehiin
Tiedätkö muru, luulen tippuneeni Tixin listalta juuri siksi, että olen erehtynyt (ei, en tarkoita juuri verbiä noin vaikka kirjoitankin niin!) puolustamaan sinua arskanen! Kelvotonta tosiaan. Kuinka edes kehtaan ajatella omia tippumisiani kun sinun toivotaan toisaalla kuolevan.

Psst, en kyllä usko kenenkään olevan niin tyhmä, että oikeasti luulisi maailman olevan parempi ilman sinua seuranamme. Muista se kulta!

Näen pojan huomenna ultraäänen avulla piiiitkästä aikaa, toivottavasti vilkuttaa. Isinsä haluaisi nähdä jo pippelin, ei usko pojaksi ennen kuin näkee sen tapin ihan omin silmin. (Tämä on ensimmäinen poika vatsassa, tosi jännää minusta kasvattaa kiveksiä vatsassa, hih!) Poika toivottavasti syntyy vasta joulukuussa, laskettuaika aattona!

Meneekö tietsikka rikki kun sitä pitää päällä ukkosella? Entä oma pää jos miettii liikaa asioita? :shock:
Rahkapussi

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Aman kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Kun kerran Stadiäijä noin vaatii niin ruksasin mokoman.
Oon ukon kans räkättänyt iltasin näitä Arskan jutskuja ja muitaki. Stadiarska-jutut on joskus liia pitkii mut usein ne naurattaa viel lähijunas.
Stadiarska vaatii arskalaisex. Mitä sellane vaatii?Onx se söpö?

Citystä tuun, sellanen vieraileva tähti.

Cami :)
Olisin antanut StadinArskalle myös ääneni, mutta annoin sen Keikaukselle, koska sekin on söpö, hauska ja silleen ainutlaatuinen. Annillekkin olisin halunnut antaa, mutta kun sille antaa kuitenkin kaikki, niin en sit viittinyt olla vain yksi numero skoresarjassa :(

Mutta samaa mieltä olen Camin kanssa: SA on sikahauska. Mäkin räkättelen sen jutuille. Kumma kun mua naurattaa SA:n jutut, mutta ei ollenkaan tiXin ja elcon jutut. Kuten jossakin postauksessa totesin, mä en ymmärrä niiden huumoria, koska en ole valkoinen keskiluokkainen mies, vaan nainen, joilla on kuulemma keskimääräistä heikompi hjuumorintaju. Ehkäpä SA on vaan niin feminiininen, että se uppoaa: on silleen löytänyt niinQu animansa ja osaa sillä kutitella nauruhermojani.

Betty.B:een tissejä olisin myös äänestänyt, sillä Betty on hemaiseva ja mukava nainen, näin heteronaisenkin mielestä.

Entäs ihana Edith? Miten ihmeessä hän on joutunut hajuttomien ja mauttomien listalle? Edithän on hykerryttävän hauska postaaja. Henkiset pisteet myös Edtihille: hän on mun favoriitti kuten siinä järkyttävässä jugurttimainoksessa todetaan.
Tix

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geetzu kirjoitti:Tiedätkö muru, luulen tippuneeni Tixin listalta juuri siksi, että olen erehtynyt (ei, en tarkoita juuri verbiä noin vaikka kirjoitankin niin!) puolustamaan sinua arskanen!
Joo, en voi veljeillä arskailijoiden kanssa. Arvaan että äänestit arskaa!
BettyB.

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Siitäs saitte, kärsikää!!11
elco

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja elco »

Rahkapussi kirjoitti:mä en ymmärrä niiden huumoria, koska en ole valkoinen keskiluokkainen mies,
Määre sopii suorastaan räjähtävästi niin hämrämieheen kuin Storiaankin.
Vastaa Viestiin