Epäsuosittu tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Rahkapussi

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Googlebot kirjoitti:Eikä ne muuttomiehet taida kuitenkaan niitä tavaroitani pakata ja laittaa uudessa asunnossa takaisin paikoilleen.
Kun lyöt pätäkkää pöytään, niin muuttofirma toteuttaa muuton avaimet-käteen-periaatteella jopa niin, että sinun ei tarvitse osallistua muuttoprosessiin muuten kuin ohjeistamalla, minne tavarat tulevat, esim. valokuvaamalla/kirjallisilla ohjeilla tms. Että tälläistäkin palvelua on olemassa.
Sheetlord

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Aika okkultistista. Vähän neitseen verta palstalle, niin PLOP! Kadonnut sielu materialisoituu alkuperäisessä hahmossaan.

Teretulemas takas Masa. Mitens plutaamiset edistyy?
NuoriDaavid

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sheetlord kirjoitti:Aika okkultistista. Vähän neitseen verta palstalle, niin PLOP! Kadonnut sielu materialisoituu alkuperäisessä hahmossaan.

Teretulemas takas Masa. Mitens plutaamiset edistyy?
Singlemalt on bongattu, mutta neitsyttä ei.
NuoriDaavid

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Rahkapussi kirjoitti:
masa kirjoitti:
Jäiks! Nythän mä vasta hogasin kuka toi masa on, kun tuttu avatar pilkahti kehiin. Jumaklavita, sehän on hymypoika itse. Vain pikkusigge puuttuu.
Älä nyt heti sitten järkytä viattoman nuoren miehen herkkää mieltä ejakulointikertomuksillasi!
masa

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Sheetlord kirjoitti:
Teretulemas takas Masa. Mitens plutaamiset edistyy?
Tere ja tänks.

Hyvin edistyy. Myin kamat helvettiin ja siirryin pintaliitäjäks. Sijoitin nääs rahat veneeseen ja kalavermeisiin. Siin puuhassa saa olla känässä ja sortseillaan vaikka koko päivän ja ihan yksinkin. Sopii sellanen meno mun makuun paremmin, kuin pikainen kastautuminen lutakossa jonkun heikkohermoisen puolihukkujan kanssa :P
Rahkapussi

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

NuoriDaavid kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:
masa kirjoitti:
Jäiks! Nythän mä vasta hogasin kuka toi masa on, kun tuttu avatar pilkahti kehiin. Jumaklavita, sehän on hymypoika itse. Vain pikkusigge puuttuu.
Älä nyt heti sitten järkytä viattoman nuoren miehen herkkää mieltä ejakulointikertomuksillasi!
masa nuori? Mun ikiä se on, kuten sheetkin.
Sheetlord

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

masa kirjoitti:Myin kamat helvettiin ja siirryin pintaliitäjäks
:shock:
Tässä sivuttiin varmasti ennätystä kategoriassa "kaikkien aikojen lyhin harrastus". Well, different strokes for different folks...
masa

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Sheetlord kirjoitti: Tässä sivuttiin varmasti ennätystä kategoriassa "kaikkien aikojen lyhin harrastus". Well, different strokes for different folks...
Jep. Liian hienosäätöistä puuhaa mun makuun. Myös hyvän parin puuttuminen lisäsi intoa siirtyä takaisin kalastusharrastusten pariin.

Nyt sitä ollaankin hyvällä menestyksellä koukutettu kuhia koko kesä. Sunnuntaina pitää mennä katsomaan, josko taimen olisi eksynyt muikkujahtiin. :wink:
NuoriDaavid

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Rahkapussi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:
Jäiks! Nythän mä vasta hogasin kuka toi masa on, kun tuttu avatar pilkahti kehiin. Jumaklavita, sehän on hymypoika itse. Vain pikkusigge puuttuu.
Älä nyt heti sitten järkytä viattoman nuoren miehen herkkää mieltä ejakulointikertomuksillasi!
masa nuori? Mun ikiä se on, kuten sheetkin.
No jos ollaan oikein tarkkoja, niin lakanalordi ja masa ovat minua nuorempia muistaakseni. Lakanamies taitaa olla vm-70, masasta en ole aivan varma. Itse olen -67 ja sinä olet kait hiukan vanhempi (jos naiselle nyt näin saa sanoa..).

Lakanalordia muistuttaisin siitä, että uhosit kerran lopettavasi kitinöinnin, ennenkuin täytät 40.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sheetlord kirjoitti:Aika okkultistista. Vähän neitseen verta palstalle, niin PLOP! Kadonnut sielu materialisoituu alkuperäisessä hahmossaan.

Teretulemas takas Masa. Mitens plutaamiset edistyy?
Nyt voitte hieroa kaljujanne vastakkain..
Betty saa nauttia kipinöistä?

Caccavaipat tuntuvat olevan oleellinen osa kitinä struktuuria..
Viimeksi muokannut Niba, 14.08.2007 13:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Sheetlord

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

NuoriDaavid kirjoitti:Lakanalordia muistuttaisin siitä, että uhosit kerran lopettavasi kitinöinnin, ennenkuin täytät 40.
Syntymävuoteni on 1969 - eli Woodstockissa minua ei ole siitetty, vaikka ajoittain houraileva ulosanti saattaisikin vihjata siemennesteen sisältäneen hieman psykoaktiivisia ainesosia.

Lupaus on kyllä muistissa ja siitä pidetään kiinni. Veikkaan että "luonnollinen poistuma" iskee jo ennen sitä perheenlisäyksen myötä - en oikein osaa kuvitella itseäni kirjoittelemassa caca-vaipparaportteja viikonpäiväketku.. ketjuun. Ennen kuin joku ehtii kysyä: "ei, vielä ei tarvitse onnitella". Hankesopimus on kuitenkin laadittu ja projektia on varovaisesti valmisteltu.
Viimeksi muokannut Sheetlord, 14.08.2007 13:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Geetzu

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sheetlord kirjoitti: - en oikein osaa kuvitella itseäni kirjoittelemassa caca-vaipparaportteja viikonpäiväketku.. ketjuun.
Mitä ihmettä sä sit töissä teet? Oon ennenkin ihmetelly, dessavuu.
NuoriDaavid

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sheetlord kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Lakanalordia muistuttaisin siitä, että uhosit kerran lopettavasi kitinöinnin, ennenkuin täytät 40.
Syntymävuoteni on 1969 - eli Woodstockissa minua ei ole siitetty, vaikka houraileva ulosanti saattaisikin vihjata siemennesteen sisältäneen hieman psykoaktiivisia ainesosia.

Lupaus on kyllä muistissa ja siitä pidetään kiinni. Veikkaan että "luonnollinen poistuma" iskee jo ennen sitä perheenlisäyksen myötä - en oikein osaa kuvitella itseäni kirjoittelemassa caca-vaipparaportteja viikonpäiväketku.. ketjuun. Ennen kuin joku ehtii kysyä: "ei, vielä ei tarvitse onnitella". Hankesopimus on kuitenkin laadittu ja projektia on varovaisesti valmisteltu.
Hohoo. Ennenkuin huomaatkaan raportoit jo täällä minkäväristä kakkaa tänään tuli.
Sheetlord

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Geetzu kirjoitti:Mitä ihmettä sä sit töissä teet?
Sitä ihmettelee moni muukin... mukaanlukien minä itse sekä lähin esimies :)
Tällä hetkellä hakkaan päätäni seinään typerän ActionScript-ongelman kanssa: mulla on button-symboli timelinella ja sen OVER-tilassa siihen ladataan tekstiksi muuttuja käskyllä var muuttujannimi:String ="diipadaapa";. Toimii.

Autapa armias, kun filkan lataa toisen SWF:n sisään, muuttujateksti ei näy ollenkaan. _parent.var muuttujannimi:String... ei toimi, huutaa syntax-erroria.
Viimeksi muokannut Sheetlord, 14.08.2007 13:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Geetzu

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kohta me ei tarvita lainkaan vauvapalstoja vaan saadaan tänne tunkiollekin oma hiekkis! Iih! Paikka muuttuu oleellisesti kun äijät kunnostautuu siementäjinä, sanokaa mun sanoneen.

Minua pierettää, kokoajan.
Rahkapussi

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Geetzu kirjoitti:
Minua pierettää, kokoajan.
Samikset :h:

Ja mä en ole edes raskaana.

ND, olen syntynyt marraskuussa 1969. Ehdin siis vielä kokea villin 60-luvun ennen tiedostavaa 70-lukua. Joten taidan olla Sheetiä jopa nuorempi.

Sitä paitsi naisen ikä ja paino eivät ole salaisuuksia. Molempia saa kysyä, sillä aina voi valehdella.
Edith

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Bhven kirjoitti:Opiskelu on mukavaa.
Kiva kuulla, aattelinkin illemmalla kysellä sun kuulumisia. Mua vituttaa töissä. Sain nidottua ison urakkani ja nyt vastailen uuteen tosi V***maiseen puhelinjuttuun. Puhelin soi koko ajan ja auki on ties kuin monta erilaista tiedostoa, joita pitäisi täytellä. Tästä en tykkää ja täällä yläkerroksessa on tosi kuuma.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Vaola kirjoitti: Mä katsoin leffaa myöhään
No olix inspiroiva? Joko varataan mökki Nuuksiosta vai vedetäänkö ihan telttalinjalla? :twisted:
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tyttösille hurjasti tsemiä koulun alkuun! En viittiny samaan viestiin laittaa ;)

Soittelen illalla sitten ekan päivän kuulumisia :)
Prepare for the worstest.
Elukka

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

NuoriDaavid kirjoitti:Hohoo. Ennenkuin huomaatkaan raportoit jo täällä minkäväristä kakkaa tänään tuli.
Meillä tuli tänään vaaleanruskeaa. :h:

Muissa uutisissa tänään: väsyttää & närästää.
Business as usual, siis. :|
Geetzu kirjoitti: Kohta me ei tarvita lainkaan vauvapalstoja vaan saadaan tänne tunkiollekin oma hiekkis!
Meinaat että täälläkin aletaan suomia huonoja äitejä, jotka itsekkäästi hengittävät samaa ilmaa vauvansa kanssa eivätkä edes desinfioi tissejä keittämällä ennen imetystä? :P
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tiistai on toistaiseksi suloisesti suosiossani. Alan leipoon pannaria, tosin kauppareissu ennen sitä. Illalla Lintsille! 8) (ei saa sataa!)
Prepare for the worstest.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

nowaysis kirjoitti:Tyttösille hurjasti tsemiä koulun alkuun! En viittiny samaan viestiin laittaa ;)

Soittelen illalla sitten ekan päivän kuulumisia :)
Mä yritän välttää koulun ympäristöjä, mutta jos lapset hyökkää päätielle? Ovat silloin tiellä.
Pyyhin Netikettiin..
chevilyn

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Tylsä, tylsempi, tiistai. Miksi pilvistä täytyy tippua tuota kummallista nestettä koko ajan? Blah.
Rahkapussi

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

chevilyn kirjoitti:Tylsä, tylsempi, tiistai. Miksi pilvistä täytyy tippua tuota kummallista nestettä koko ajan? Blah.
Ihanaa, kohta sitä tulee vielä enemmän: SYKSY! :cheer: :cheer: :cheer:
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Rahkapussi kirjoitti:SYKSY! :cheer: :cheer: :cheer:
Mun täytyy yhtyä tähän riemunpurkaukseen täysin rinnoin. Syksy :h:
Vastaa Viestiin