Suosituin kityläinen

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Ketä kityläistä fanitat eniten?

ninnithequeen
1
1%
Keikaus
2
3%
Gattaca
2
3%
Mylwin
2
3%
Geetzu
7
10%
Ann
9
13%
PerttiMakimaa
0
Ei ääniä
Suvinen
1
1%
NuoriDaavid
2
3%
Stadinarska
6
9%
Aito_Johanna
2
3%
EveryWoman
1
1%
Vadim
3
4%
Xiberia
1
1%
Sheetlord
3
4%
elco
7
10%
Tix
1
1%
sivustahuutaja
1
1%
Bliss
6
9%
Chap
2
3%
jouden-za
4
6%
SaintJohnPerse
1
1%
Hellu
2
3%
Huima
1
1%
Googlebot
2
3%
 
Ääniä yhteensä: 69

Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Clay »

Geetzu kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Mistäs näistä ihmisistä koskaan tietää jos se vaikka mieluisampikin kohtalo hänelle? :)
Clay arvostais jos asettuis hajareisin - Crocseissa tai ilman - sen sammuneen ruhon päälle ja pissaa suihkauttais.
Noh noh, aika harvoin mä sammun. Tänäänkin treenaan maksaa.
Nyt penikseni on fantastinen!
Googlebot

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Rahkapussi kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:Kumma kun mua naurattaa SA:n jutut, mutta ei ollenkaan tiXin ja elcon jutut. Kuten jossakin postauksessa totesin, mä en ymmärrä niiden huumoria, koska en ole valkoinen keskiluokkainen mies
Hmm, tarvitsee olla valkoinen keskiluokkainen mies pitääkseen verbaalisesta nokkeluudesta ja hienoisesta anarkismista, mitä varsinkin elcon jutuissa monesti ilmenee? Ilmeisesti niin sitten.
Mulla on nyt vahva tunne siitä, että olen osunut johonkin syvällä olevaan piilotajuiseen haavaan tällä tokaisullani. Älähtäminen on kielinyt kolahtamisesta.
Arvasin että sanot juuri noin. Aina kun joku arvostelee mielipidettäsi etkä halua vastata itse arvosteluun, vastaat sanasta sanaan samalla tavalla. Inhottavaa.

No eiku. Aina valitetaan kuinka "miehet inhoavat sisäisesti vahvoja naisia", mutta joitakin juttujasi lukiessa tulee välillä mieleen että ns. vahvat, oman päänsä pitävät naiset tuntuvat vastaavasti inhoavan ja pelkäävän vahvoja, oman päänsä pitäviä miehiä. Ainakin keskustelupalstoilla.

Tai sitten en vain ymmärrä sinua koska en ole huonosta itsetunnosta ja AIDS:sta kärsivä mulattinainen.
William Somerset

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Geetzu kirjoitti:edit: Käsitinkin heti ekan virkkees päin vttulaa, pus pus! :häröinen:
No ei se mitään. Mä olin jo laittamassa tota hormoonien piikkiin ennen editiä. Mutta jos sulla on patoutuneita tunteita episodista Annan kanssa, niin anna tulla vaan. Puhuminen auttaa, väittävät. Kyllä sä saat multa pointsit ilman giimaisia kuviakin - mistäs mä voin tietää onko ne sun kuvia lainkaan. Aivan sama, kivat läpät niistä on silti aina irronnu.
Rahkapussi

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Googlebot kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:
Googlebot kirjoitti: Hmm, tarvitsee olla valkoinen keskiluokkainen mies pitääkseen verbaalisesta nokkeluudesta ja hienoisesta anarkismista, mitä varsinkin elcon jutuissa monesti ilmenee? Ilmeisesti niin sitten.
Mulla on nyt vahva tunne siitä, että olen osunut johonkin syvällä olevaan piilotajuiseen haavaan tällä tokaisullani. Älähtäminen on kielinyt kolahtamisesta.
Arvasin että sanot juuri noin. Aina kun joku arvostelee mielipidettäsi etkä halua vastata itse arvosteluun, vastaat sanasta sanaan samalla tavalla. Inhottavaa.

No eiku. Aina valitetaan kuinka "miehet inhoavat sisäisesti vahvoja naisia", mutta joitakin juttujasi lukiessa tulee välillä mieleen että ns. vahvat, oman päänsä pitävät naiset tuntuvat vastaavasti inhoavan ja pelkäävän vahvoja, oman päänsä pitäviä miehiä. Ainakin keskustelupalstoilla.

Tai sitten en vain ymmärrä sinua koska en ole huonosta itsetunnosta ja AIDS:sta kärsivä mulattinainen.
*repeilee* Mitä ne sanookaan siitä, että sitä on todella kuuluisa, kun muut rupeavat matkimaan....

Upeaa, GB, upeaa *taputtaa seisaaltaan*
Googlebot

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Rahkapussi kirjoitti:*repeilee* Mitä ne sanookaan siitä, että sitä on todella kuuluisa, kun muut rupeavat matkimaan....
Näinhän se on, varsinkin kun StadinArskaa on matkittu niin kovin paljon, aivan kuten slämiä ja nibaakin. Kuuluisuuden kiroja.
Geetzu

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

William Somerset kirjoitti:--
Ei mulla oo! Mul on ikävä Annaa ja varsinkin koiranpentujuttuja.
Pointillista läppää, pus. Vaihteeks töitä et pääsee kotiinkin.
Herra Manala

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Mä oisin voittanut tänkin.
Rouva Pupu

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Herra Manala kirjoitti:Mä oisin voittanut tänkin.
Sanot tuon niin vakuuttavasti, et uskon sua.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä tiedän etten ole suosituin, mitä voin tehdä? Tästä äänestyksestä oikeasti riippuu koko itseluottamukseni, voi hyvin olla etten voi elää jos en pääsekään listalle :oops:

Ääntä en anna vielä, epäreilu määrä mun mielestä suosittuja samalla listalla. Miten olis peppukisa? Bluntly ja Vihtahousu tietää mistä mä puhun.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Clay »

Elppis kirjoitti:Ääntä en anna vielä, epäreilu määrä mun mielestä suosittuja samalla listalla. Miten olis peppukisa? Bluntly ja Vihtahousu tietää mistä mä puhun.
Kenen peppuun mahtuu eniten melaa?
Nyt penikseni on fantastinen!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Clay kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Ääntä en anna vielä, epäreilu määrä mun mielestä suosittuja samalla listalla. Miten olis peppukisa? Bluntly ja Vihtahousu tietää mistä mä puhun.
Kenen peppuun mahtuu eniten melaa?
Vaikka. Suostutko melaksi?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Clay »

Elppis kirjoitti:
Clay kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Ääntä en anna vielä, epäreilu määrä mun mielestä suosittuja samalla listalla. Miten olis peppukisa? Bluntly ja Vihtahousu tietää mistä mä puhun.
Kenen peppuun mahtuu eniten melaa?
Vaikka. Suostutko melaksi?
Voihan sitä kokeilla, vaikka olenkin enemmän perämoottori.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rahkapussi kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:
Mulla on nyt vahva tunne siitä, että olen osunut johonkin syvällä olevaan piilotajuiseen haavaan tällä tokaisullani. Älähtäminen on kielinyt kolahtamisesta.
Arvasin että sanot juuri noin. Aina kun joku arvostelee mielipidettäsi etkä halua vastata itse arvosteluun, vastaat sanasta sanaan samalla tavalla. Inhottavaa.

No eiku. Aina valitetaan kuinka "miehet inhoavat sisäisesti vahvoja naisia", mutta joitakin juttujasi lukiessa tulee välillä mieleen että ns. vahvat, oman päänsä pitävät naiset tuntuvat vastaavasti inhoavan ja pelkäävän vahvoja, oman päänsä pitäviä miehiä. Ainakin keskustelupalstoilla.

Tai sitten en vain ymmärrä sinua koska en ole huonosta itsetunnosta ja AIDS:sta kärsivä mulattinainen.
*repeilee* Mitä ne sanookaan siitä, että sitä on todella kuuluisa, kun muut rupeavat matkimaan....

Upeaa, GB, upeaa *taputtaa seisaaltaan*

Rakkahin hieno Rahkatyttö! Olet aivan mainio asian ymmärtäjä. Tunnut ymmärtävän asiat oikein ja näkevän metsän puilta! Vihdoinkin on joku joka kolauttaa nimenomaa siihen joka kalahtaa ja paljastaa mistä kyse on!

Rahka, sinä varmaan tiedät tosi vahvana, että nuo selitykset joita saat hyviin kommentteihisi ovat hellyyttävän heppoisia ja lisäksi kovin tyhmänhyökkääviä!

Stadinarska ei halua sortua noihin suoraviivaisiin "kaljanhuuruisiin" tokauksiin. Ne ovat jäisiä suoritusjuttuja täynnänsä ja lyhennyksiä ja sisäpiiriä ja nämä vain ovat sitä oikeaa todellista tylsyyttä. Tylsyyttä ei ole olla lämmin ja ajatteleva ja maltillinen ja ystävällinen. Se, että korostan itseäni, on tietenkin sellaista huumoria, mutta sitä on ehkä liikaa.
SA:n tyyli saattanee johtua siitä myös, että SA omaa paljon feminiinistä puolta myös. Ajattelen hyvin tippaleipämäisesti asioita ja inhoan mustavalkoisuutta, jos se ilmenee tyhmyyden mukana. Asiat ovat niin monitahoisia,ja eivät aina ehdottomia, että niitä sopii käyttää huumorin avulla. Mutta se tyyli ei kolahda tylsään "suoritusportaaseen".

Se, jotka on SA:n kehityskohteet, ovat ne, ettei saisi antaa liikaa aikaa niille, jotka asioista eivät ymmärrä tai opi. Mutta jos et levitä järkevää lämmintä propagandaa, et koskaan tavoittaisi noita ihanuuksia, jotka minuakin ovat jopa ykköseksi äänestäneet. Rahkapussi on todella superiloinen asia kun ajattelee kuten toivon ja kolauttaa vihdoinkin syvälle haavaan. Minuahan eivät miehet kuule, koska eivät halua, haluavat vain nauraa ja vesittää ja poistaa allekirjoittaneen tyystin.
Ja luottavat yksinkertaisuudessaan muiden tulevan laumasieluna perässä. olen ollutkin hieman pettynyt aika suuresta laumasielujen määrästä, mutta se kuulunee elämän hyväksyttäviin asioihin!!

Olen myös tosi iloinen jos joku on saanut ajattelun jyvää kirjoituksistani. Se, että kateelliset (valitettavasti on näin) miehet ja liian nuoret laumasieluiset naiset eivät omaa kykyä vielä kyseenalaistaa asioita, on kovin inhimillistä!
Olisin hyvin pettynyt, jos joku vanhempi ihminen, älykäs, sanoisi mulle tosi pahasti.

Voivoi kun ei tullut hjuumoria tähän mutta tuntui hiukan olo kuin papilta!
Minusta on joku sanonna, että kelpaisin papiksi!

JA SITTEN SUURI KIITOS! Olin saanut taas äänen, mutta en pikaluvulla saanut selvää kuka sen oli antanut. Kyllähän se lämmittää! Kiitos sinulle kovasti!

Se on MOLSKISS ja KISS :h: mukaville ja niille jotka haluaisivat tulla mukaviksi!

SA
itseasiassa ei haluaisi olla näin vakava kun olen nytkin levollinen ja ihan hyvällä mielellä ja katson sivusilmällä tennistä ja puolet aivoistani reagoi kauniiseen Stephanie Duboihin Toronton tenniksessä Eurosportilta!

Vielä iskulause: Onnea on lukea Rahkapussia ja vielä enemmän onnea tehdä jotain muuta.
:D
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Googlebot

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Stadinarska kirjoitti:...
Olet sekaisin jälleen kerran.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Googlebot kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:...
Olet sekaisin jälleen kerran.
Korjaus!
Error occurred!

Googlebot kirjoitti virheellisesti:

"Olet sekaisin jälleen kerran"

Pitäisi TIETENKIN olla:

"Olen sekaisin jälleen kerran"

...eläköön se pienenpieni ero. Onneksi olemme me valppaat korjaajapojat yötäpäivää töissä! :P Hihhei!

Miksi muuten kerrot olevasi sekaisin, etkä kerro mikä on vialla? Voisin lohduttaa. :boohoo:


SA
hyvää tarkoittava mutta hyvää aikaansaava 8)
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Elukka

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Googlebot kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:...
Olet sekaisin jälleen kerran.
Sitkeesti se jaksaa tuota samaa viestiä postailla:
Stadinarska kirjoitti:Stadinarska on norattu.
Bliss

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Arska - kuin voikukka ruusupenkissä. Ei lähde millään tunnetulla keinolla. Raivolla kitkettynä on hetken poissa, sitten rehottaa entistä pahemmin.
[/aivoröyhtäys]
ninnithequeen

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:Arska - kuin voikukka ruusupenkissä. Ei lähde millään tunnetulla keinolla. Raivolla kitkettynä on hetken poissa, sitten rehottaa entistä pahemmin.
[/aivoröyhtäys]
Et kai sä ny herranjumala vertaa Kityä ruusupenkkiin? :shock:
Bliss

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:
Et kai sä ny herranjumala vertaa Kityä ruusupenkkiin? :shock:
Kielikuvia, Ninni hyvä :)
Älä ota ihan niin kirjaimellisesti.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hehheh, mulla voi olla hokemia, mutta kyllä tuo noraushokema on nyt yleisempi kuin mun joku juttu.

JA

Täällä useita nikkejä muutamalla ihmisellä, jotka saavat kaksi tilastoa suurenemaan naurettavasti:

Toinen on "Norattujen lista" ja toinen on "Kenet haluatte tänään pois Kitinästä" - lista.

Laitoin tämän vain siksi, ettei kenenkään tarvitsisi luulla tätä totuudeksi koska voivat ikäänkuin "yhtyä yleiseen mielipiteeseen" eli vaara olla hiukan laumasielu.

Juu, ei. Ainoa, minkä uskon ja joka on ilahduttavaa on nämä saadut ykkösääneni, ja sitten on tilastotodennäköisyydellä enemmän kakkos ja kolmosääniä.

Oikeesti.

Siis koetan heidän takiaan jatkaa mukavalla linjalla.

Voisitte tietenkin laittaa taas rakentavaa viestiä, mitä tulisi vähentää, mitä lisätä kirjoituksissani!
Siis ei epäasiallista kuten että "tapa itsesi".

Ystävyydellä aamusella

SA
kiva OIKEESTI (ainakin luulen, gulp) :)
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
bedlam

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja bedlam »

StadiNarskaa äänestin. Onhan sen ny oltava suosituin kun kaikki siitä puhuu.

Terveisin,
MaatuskaPaska, KrapulaJaska
Yönmustaritari

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Herra Manala kirjoitti:Mä oisin voittanut tänkin.
Se on se kun valitsee oikean avattaren. Hoff voittaa mitä vaan. Tol saa salettiin sano!1
Googlebot

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Stadinarska kirjoitti:Voisitte tietenkin laittaa taas rakentavaa viestiä, mitä tulisi vähentää, mitä lisätä kirjoituksissani!
Löysin hyvät ohjeet:

http://kitina.net/viewtopic.php?t=5146

Sinut voisi myös ottaa enemmän tosissaan ihmisenä ja kirjoittajana jos välillä osallistuisit muihinkin aiheisiin kuin "StadinArska" ja "Mussukka". Tietenkin jos ei ole mitään sanottavaa muihin kuin noihin kahteen aiheeseen, on tilanne ongelmallinen. Ehkä suurin vikasi kirjoittajana on se että jäät aina jauhamaan samaa levyä, ja toistat samaa vitsiä miljoona kertaa. Uskoisin tuon olevan tärkein syy miksi niin monet noraavat sinut eikä juuri kukaan jaksa vastata mihinkään viesteihisi ja kyselytulviisi.

Mitä tulee kyselyihisi joissa julkisesti utelet kovasti lisätietoja muiden palstalaisten kirjoittamista asioista, tiedonjano sossupoken toivossa on sinänsä ihan normaalia, mutta yleensä ihmiset kertovat jo ekalla kerralla niin paljon kuin haluavat muiden palstalaisten asioistaan tietävän. Silloin voi tuntua turhauttavalta jos joku kuten sinä tulee siihen vielä perään utelemaan tarkempia yksityiskohtia. Älä siis ihmettele jos juuri kukaan ei vastaa uteluihisi.

Ups, nyt pitää mennä palaveriin. (älä kysy mitä palaveri käsittelee tai mitä siellä puhuttiin, kiitos)
Elukka

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Et kai sä ny herranjumala vertaa Kityä ruusupenkkiin? :shock:
Kielikuvia, Ninni hyvä :)
Älä ota ihan niin kirjaimellisesti.
Ennemmin kuin ruusupenkkinä, näkisin Kitinän isona kasana aasinkakkaa, jossa rehottaa kaikkea mahdollista ohdakkeista voikukkien kautta taikasieniin. :)
PerttiMakimaa

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Arvasinhan, että olisi pitänyt äänestää itseäni.
Vastaa Viestiin