Torstai. Torstai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Googlebot

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Mitä helvettiä? Huomasin juuri tiiraillessani "Käyttäjiä selaamassa tätä foorumia" että siellä oli kaksi Googlebottia, joista minä olen vain toinen?!? Kuka pelleilee? StadinArska?
Edith

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Konttori on tylsä paikka,
konttori on tylsä niin.
Konttorissa vietät vaikka,
koko päivän tylsän niin.
masa

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja masa »

Missä poikuus luuraa?
Sheetlord

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

...ttu tätä hikoilua täällä pääkonttoorilla. Hommaisivat edes säällisen ilmastoinnin tänne stna, eivätkä kanavoisi liikevoittoa suoraan hallituksen jäsenten palkkojen korotuksiin ja kalliisiin arvonimiin.

Jotta päivä olisi täydellinen, "saan" tuoda yksinäni kirjahyllyn eräästä nimeltämainitsemattomasta ruotsalaisomisteisesta huonekaluliikkeestä ihan yksin. Painaa vaan noin toistasataa kiloa kaikkine tykötarpeineen. Kele.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

masa kirjoitti:Missä poikuus luuraa?
Sä oot käsittänyt väärin, ei se tule koskaan takaisin (varsinkin jos jatkaa nusuttamista). Ähähä, vähän mä oon hauska.

Kivat bileet muistuttaa mun mielestä tällä hetkellä painajaista - jostain syystä paine päässä kasvaa ja taidan itkeä häissäni vain ja ainostaan helpotuksesta että ko. tapahtuma on ohi. Hauskaa.

Meikki ja hiukset hoidettu, luvattoman halpaan hintaan vieläpä. Ja kotona tehtynä. Kimpunkin kävin tilaamassa - kaikki kukat mitä halusin ovat "out of season", urpoa..

Just.. mä tiedän ettei ketään kiinnosta mun valitusrairairai - mutta so not.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja Niba »

masa kirjoitti:Missä poikuus luuraa?
Ai jai, älä oo pettyny vaikka erittämäsi feromonit eivät olekaan kutsuneet paikalle Gattacaa-Poikuutta(ihan kuin yksi ei riittäisi)-whatso'eve..

Luulen jos Jeepistä ei lopu diesel palaa hän luoksemme..
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:
masa kirjoitti:Missä poikuus luuraa?
Ai jai, älä oo pettyny vaikka erittämäsi feromonit eivät olekaan kutsuneet paikalle Gattacaa-Poikuutta(ihan kuin yksi ei riittäisi)-whatso'eve..

Luulen jos Jeepistä ei lopu diesel palaa hän luoksemme..
Eikös se saanu iänikäiset bannit, eikä jaksanut enää bittiavaruudessa taistella läpi päästäkseen?

Jokaiselle alfa-urokselle tulee joskus raja vastaan hei :D
Elukka

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Tänään ohjelmassa migreeniä ja dokumenttien plarausta.
Ja kiviäkin muuten kiinnostaa ihan vitusti.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elukka kirjoitti:Tänään ohjelmassa
Siis, tänään ohjelmassa Bad Luck Love!11!! Aivan sairaan superia ja luksusta! Ehkä paras suomalainen leffa pitkiin aikoihin. *hehkutus maksimus*

"Mitä te teette?

-No, miltä näyttää?

JÄTKÄ NUSSII VILLEN MUTSII!"
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
BettyB.

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

ninnithequeen kirjoitti:Eikös se saanu iänikäiset bannit, eikä jaksanut enää bittiavaruudessa taistella läpi päästäkseen?
Voisko tolle StadinTerskalle hoitaa samanlaiset?
masa

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Eikös se saanu iänikäiset bannit, eikä jaksanut enää bittiavaruudessa taistella läpi päästäkseen?
Voisko tolle StadinTerskalle hoitaa samanlaiset?
Eiku vaihtakaa mielummin päikseen. Poikuudelle terskan oikat, ja terskalle poikuuden banni.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja Niba »

BettyB. kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Eikös se saanu iänikäiset bannit, eikä jaksanut enää bittiavaruudessa taistella läpi päästäkseen?
Voisko tolle StadinTerskalle hoitaa samanlaiset?
Aivan, villi juttu!
Aiotko antaa hoitoa myös piiskan lisäksi?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja BrianW »

masa kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Eikös se saanu iänikäiset bannit, eikä jaksanut enää bittiavaruudessa taistella läpi päästäkseen?
Voisko tolle StadinTerskalle hoitaa samanlaiset?
Eiku vaihtakaa mielummin päikseen. Poikuudelle terskan oikat, ja terskalle poikuuden banni.
Tässä on ajatusta.

En ole aivan varma miten juttu oikein lopulta meni, mutta muistaakseni Big G:stä Aasi totesi, että kokeillaanpa miltä tämä Kitinä tuntuu ilman sinua ja nyt sitten on kokeiltu.

G:n kunniaksi on sanottava, että hänellä oli välillä ihan fiksujakin juttuja vaikka sitten aina niihin pakkomielteisiinä ajautuikin.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Love, love, love!

G takas, hyvässä ja pahassa. On ihan tylsää ku se ei enää kerro täällä juttujaan.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
BettyB.

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

BrianW kirjoitti:G:n kunniaksi on sanottava, että hänellä oli välillä ihan fiksujakin juttuja vaikka sitten aina niihin pakkomielteisiinä ajautuikin.
Tähän yhdyn minäkin. Luonnollisesti takaapäin ilman lubrikanttia.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja cardic »

paa aivan taynna rakaa. kohta rajahtaa. taitaa huominen olla saikkupaiva
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
1108

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Hyvä päivä:

-Astuin naulaan. Opetus: Skeittikengät ei toimi turvakenkinä
-Tipuin telineiltä. Opetus: Kaksi laastisäkkiä olkapäällä a 25kg on huono kiivetä tikkaita.
-Teroitin pistintä ja viilsin vahingossa peukalon auki. Opetus: Terävyyttä ei kannata kokeilla peukaloon ja kompuroida naulaan astutulla jalalla samaan aikaan.
-Ajoin autolla päin autokatoksen pilaria. Opetus: Liika vauhti on joskus pahasta.

Taidan mennä ostaan mäyräkoiran ja turtua sohvalle. Mutta on pistin kumminkin aivan saatanan terävässä kunnossa, sweet!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja saira »

1108 kirjoitti:
Taidan mennä ostaan mäyräkoiran ja turtua sohvalle. Mutta on pistin kumminkin aivan saatanan terävässä kunnossa, sweet!
Et voi, kun tuutte meille...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
1108

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

saira kirjoitti:Et voi, kun tuutte meille...
Mie en liikahda minnekään, pistän tytsyn matkaan ja jään ite kassoon The Bourne Ultimatum piuhaa kaikessa rauhassa.

Olen oppinut että jos sinne tulee niin joutuu töihin! :]
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja saira »

1108 kirjoitti: Olen oppinut että jos sinne tulee niin joutuu töihin! :]
No joo, olisit saanut olla likan kanssa, et saatais ne kynnet tehtyä vaimollesi. Voi meinaan olla, et likka on liian kiinnostunut siitä touhusta...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
1108

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

saira kirjoitti:No joo, olisit saanut olla likan kanssa, et saatais ne kynnet tehtyä vaimollesi. Voi meinaan olla, et likka on liian kiinnostunut siitä touhusta...
En mie jaksa... Oli paska päivä duunissa ja tahtoo vaan olla ja möllöttää. Tekis mieli pelata WOW:ia mutta ei mulla ole sitä... :cry:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Just.. mä tiedän ettei ketään kiinnosta mun valitusrairairai - mutta so not.
Mua kiinnostaa. Muistan eräänkin morsiammen, joka itku (jo meikatuissa) silmissä arkivaatteissa koristeli juhlasalia, kun "kukaan muu ei tee mitään vittu" samaan aikaan kun vieraita alkoi ajaa pihaan. Seuraavaksi min... se katseli alusvaatteisillan ikkunasta kun vieraat odotteli vihkimisen alkamista ja söi nakkeja suoraan paketista. Kyllä se siitä sitten helpotti ja alkoi sujua.

Jaksuja murunen ja homma on jo helpottamaan päin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja saira »

1108 kirjoitti: En mie jaksa... Oli paska päivä duunissa ja tahtoo vaan olla ja möllöttää. Tekis mieli pelata WOW:ia mutta ei mulla ole sitä... :cry:
Toni käski sanoa, et seuraavasta palkasta...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
ninnithequeen

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mul on suu, näppis ja kaikki muutki paikat täynnä karvoja. Voisko joku pliis auttaa? En jaksa googlettaa!

Sheril on taas menkkakivut ja ilkeeltä tuntuu kun toinen katsoo silmiin että äiti sun PITÄÄ auttaa? Kävelee perässä, tulee väkisin syliin ja sähisee kaikille muille. "Minun, menkää pois!"
Ku ei voi tehä muuta kuin höpöttää että huomenna se helpottaa, koita kestää.

Äh. Paha mieli. Jo muutenkin valmiiks. Että kun herra pääsee töistä niin ei se lempiruoka maistukaan. Olin tehny vissiin pahaa italianpataa. Ja sydämenmuotoiset tomaattiviipaleet on vieläkin jääkaapissa. Haistakoon....sanonko minkä.

Ja JOO tiedän kyllä että luet tätä siellä töissäs *murisee*
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Sheril on taas menkkakivut ja ilkeeltä tuntuu kun toinen katsoo silmiin että äiti sun PITÄÄ auttaa? Kävelee perässä, tulee väkisin syliin ja sähisee kaikille muille. "Minun, menkää pois!"
Ku ei voi tehä muuta kuin höpöttää että huomenna se helpottaa, koita kestää.
Leikkauta se?
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin