Pelastava perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Storia kirjoitti:Joko olen täysin onneton koirankasvattaja tai sitten ranskanbullani on vain yksinkertaisesti maailman hellyydenkipein koiruli. Perkele kun töistä pääsee, niin mitään muuta elämää ei saisi olla, kun rapsuttaa herraa, leikkiä sen kanssa tai lenkkeillä. Yöt se nukkuu ihan kyljessä kiinni, pieree ja röhkii. Ja avot, jos ei huomiota saa tarpeeksi, niin alkaa räkyttää jaloissa! Ääh...
Mahdollinen hoitokoti heiluttaa!! (siis koiranhoitokoti ;))
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

1108 kirjoitti:
Quarter kirjoitti:En vaan henk.koht. tykkäile "merkki"koneista.
En vaan henk.koht jaksa alkaa metsästään palikoita ympäri Suomea. Testataan nyt merkkikonetta, speksit vaikuttaa ainakin ihan mainioilta. Runnon kehiin vaan GeForce 8800 GTX:n vanhasta koneesta ja 1Gt muistia lisää niin alkaa taas meno maistumaan. Ja mitä Visvaan tulee niin SP1 on tulossa ja eiköhän lastentaudit ole saatu karsittua sillä.
Tää merkkikone juttu on sitten ihan pop kun hankitaan sata tai tuhat konetta, jos on kaikenlaisista pikkupuljuista(Pomi) ostettuja koneita, ei takuut ja muut asiat olekaan niin helppoja nakkeja, jos niitä löytyykään.. suurissa merkissä huollot ja takuut tosiaan aivan eri planeetalta kuin jonkun myymälän takahuoneessa kootutissa rakkineissa! No Wings?
Pyyhin Netikettiin..
Storia

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja Storia »

Elppis kirjoitti:
Mahdollinen hoitokoti heiluttaa!! (siis koiranhoitokoti ;))
Ooh, frenchies will take over the world! :wink: Oikeasti kiitos tarjouksesta. Ihanaa. Simpalla ei tällä hetkellä ole kuin oikeastaan yksi paikka, johon voin sen viedä, jos olen pidempään pois. Sit joskus tulisi mielellään stadiin vkonloppuna yhdeksi illaksi hummaamaan ja kavereille, mutta mihin bulla..? Sehän haluaisi tietty kulkea mukana joka paikassa, mutta siitä ei ole takuita, että jos hänen mahtavaa egoaan ei ymmärretä oikein tai se ei saa tarpeeksi huomiota, niin saattaa heittää rotestipissat sängylle. Tietysti keskelle. Näin on tapahtunut nyt joku 5-10 kertaa... Meillä on kyllä paras mahdollinen vakuutus, joka korvaa kaiken, eikä Simo muuten mitään tuhoja ole tehnyt. Kaikki pehmolelut se kyllä raatelee mitä on näköpiirissä, että sen takia ei oikein lapsiperheisiin voi viedä hoidettavaksi.

Mikäs tää sun kosketus eläimiin oikein on, kun kerran olet ollut haastateltavanakin aiheesta usein?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Eeeiiiiiiiiiiiii.. mul on tippa linssissä ku mä kuuntelen tota räimettä ja örinää tosta naapurista! Vtt ett kuulostaa hyvältä! JA MÄ LÄHEN TÖIHIN :evil: :cry: Valmiiks väsyneenä ja päänsärkyisenä vielä. Ja mitenköhän äiti saa nukuttua täällä yönsä...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Storia kirjoitti: Mikäs tää sun kosketus eläimiin oikein on, kun kerran olet ollut haastateltavanakin aiheesta usein?
Pieneläinhoitaja ns. eksyneiden eläinten putkassa :)

Olipas ihanaa äsken; kaksi Espoon puliukkoa tulivat hakemaan koiransa kotiin. Koira peruutteli, näytti hampaitaan, yritti ulosviedessä purra, oli ihan paniikissa; mutta kun ukot tulivat tytön hakemaan, niin ilopissit lens pitkin seiniä ja tytsä oli selällään onnesta :h: Miehet halusivat molemmat kätellä pitkään ja hartaasti ja toivat mulle jopa ruusun. Söpöä.. tai jotain :oops:
Viimeksi muokannut Elppis, 17.08.2007 19:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
1108

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

irmelianneli kirjoitti: Ja mitenköhän äiti saa nukuttua täällä yönsä...
Ota saikkua, hoida äiteellesi mieshuora ja painu pämppään olan takaa.

DAH! Ei tarvi kiittää neuvosta.

EDIT: Sudenhenki Aka Starflare taitaa hipata ympyrää siellä parasta aikaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ai niin keskiviikkona kaiken hauskan lisäksi näin vielä Suvisen kaksoissiskot Mikonkadun terassilla, joka meni eilen kiinni..
Pyyhin Netikettiin..
Mulli75

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Vaikka onkin on ollut mukavaa koko kesän niin silti on mieltä painanut keskeneräiset jutut, nyt on sitäkin taakkaa kevennetty hiukan. Kumma että alkoi lonkku maistua kun tuon taakan sai skipattua osittain eteenpäin ja osittain selvitettyä. Rokkia ja räminää.
Viimeksi muokannut Mulli75, 17.08.2007 21:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jaa vai että puolen yön jälkeen kotiudutaan? Niba hoi, vieläkö se kutsu on voimassa *murisee*
Oikeesti tää elämä on nyt niiiiin perseestä ettei tosikaan.

EDIT: Soitan tätä nyt yhteen putkeen ku ei mikään muukaan enää naurata: http://www.backingblair.co.uk/london_underground/
Mulli75

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Per!hana melkein unohtui, EXTREME DUUDSONIT TULEE TV:STÄ NELOSELTA.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

irmelianneli kirjoitti:. ..ja sitte taas heti perään paistaa arska täysillä. Äitikin tulee vkonlopuksi, jee.
IRMELIANNELI:

Tottakai Arska paistaa täysillä! Always.
Kahtelin tuossa omia postauksiasi, Irmelianneli.
Kysyisin vielä, miksi et pidä minun postauksistani?

En oleta sun vastaavan. Ei ole tarvis. Mieti vain asiaa.
Muutoin terkut Ouluun!

KYSY muuten äidiltäsi josko hän pitää Arskasta!


MUSTAENKELI : On se ihme ja kumma, että saatat viihtyä maalla? Miten baarit ja sulle tärkeät homot tai lepsolaiset? Oletko saattanut unohtaa kaikki ja vaihtaa ne sonnantuoksuun? Ihme venyjä!!!
Tulepas nyt käymään saarellani.

NIBA:

Huh, taisi olla hauska postaus, mutta mä en jummartanut yhtään mitään. Vika oli varmaan sisäpiiriasiassa tai sitten olen hiljaa...ehkä olen hiljaa!

NINNITHEQUEEN:

Osin sama sis'piiriongelma jummartamisessa, mutta kyll'h'n Ninni osaa kirjoittaa miellyttävän oikeaa kieltä ja hänessä on osittaista munasolua. Harmittaa vain, kun Ninni joskus haukutkin marttyyri-Arskaa. Ethän hauku enää, niin olen iloinen!?

SUVINEN:

Tehdään taas Googlebot ja kaikki mustiksiksi eli "olet ihana Mussukka" ja saat isoimman pusun mitä ikinä Kitinässä! :h: (iso).

RAHKAPIIRAKKA:
Taas osoitit kuinka olet oikeasti herttainen kotityttö?Ainakin eka postauksessa! Mutta kuinka herttaisella tytöllä saattaa olla 41 numeron jalka? Kuinka pitkä olet arvon Rahkis!
No pikkaaaasen huumoria sekaan, eikös niin Rahkis?
Pelkään, että petyt Arskaan kun muistan noin Mussukkaa, mutta kyllähän aikuisen naisen pitää kestää mustasukkaisuus. Saat tottakai myös pusun!
Oikein rahkaisen sellaisen. Marjarahkaisen sokerilla!

Kuinkas Rahkis muuten on nyt mennyt? Minkälaista urheilua oot harrastanna? Mikä on leipälaji?
MIKSI olet rahkapussi? Miksei tosiaan Rahkapimpsaus esimerkiksi?

SIPERIAN TYTTÖ:

Kuinkahan se ajotuntihomma tänään meni? Muista ettet PUMPPaa ratissa!
Millä autolla ajat? Jos vain jaksat vastata vaikka tähän yleispalstallekin, vielä niin kiva. Terkut Turguussee!!


MUUT:

Moi muille kaikille. Jos ette tunne minua, olen Stadinarska saarelta.

Terveisin

Stadinarska
ammatti: Stadinarska
harrastus: Paistaminen
lemmikit : Irmelianneli ja Lolita
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Meille tuli tänään digiboksi. Sitten tehtiin niin kuin Sulevi Peltola telkkarissa sanoo, laitettiin skartit kiinni ja johdot seinään ja nyt meillä näkyy se digitelkkari. Mistä niitä kanavapaketteja saa? Mitä kaikkia kanavia tuolta pitäis näkyä ilmatteeks? Älkää huolestuko, mä googletan seuraavaksi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Jaa vai että puolen yön jälkeen kotiudutaan? Niba hoi, vieläkö se kutsu on voimassa *murisee*
Oikeesti tää elämä on nyt niiiiin perseestä ettei tosikaan.

EDIT: Soitan tätä nyt yhteen putkeen ku ei mikään muukaan enää naurata: http://www.backingblair.co.uk. /london_ underground/
Katos, oon ollu ginisenkiniinipaukun kimpussa, joskin koko ajan ajokunnossa..
Jaaha että sellanen "työpaikka" että menee aina myöhään, juu juu kyl kyl..
:wink:
Suvinen kirjoitti:E!

Hitto, tulis vielä tuo Mulholland Drive mutta alkaa pentele niin myöhään etten taida pysyä hereillä tai ainakaan tarpeeksi skarppina tuon leffan katsomiseen. Mieli tekis kyllä kovasti.
Katselen juuri ginilasin läpi tuota ns. taidetta..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Lolita kirjoitti:Meille tuli tänään digiboksi. Sitten tehtiin niin kuin Sulevi Peltola telkkarissa sanoo, laitettiin skartit kiinni ja johdot seinään ja nyt meillä näkyy se digitelkkari. Mistä niitä kanavapaketteja saa? Mitä kaikkia kanavia tuolta pitäis näkyä ilmatteeks? Älkää huolestuko, mä googletan seuraavaksi.

Katsokaas nyt kuinka iloiseksi tämä tytti tuli kun otin lemmikiksi!

Ihanaa tehdä ihmisille hyvää! Ja Lolitasta saattaa tulla ihan superkiva likka mun kasvatuksessani!

SA
huomaavainen ihmisrakas luojan luoma lauhkea huumormiäs
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Duudsoni-leffa oli huippu! Nyt juon kahvia. Voi olla, että yritän nukkuakin jossain vaiheessa yötä hetkisen, älkää kertoko kellekään. Se hyvä puoli täällä ison talon uumenissa koko yön kökkimisessä on, että ei kuule noita Jalometallin jytkeitä, ei ketuta niin paljoo. Mennään kuulemma huomenna shoppaan mulle ehkä matto. Oon asunu reilu vuoden tossa kodissani nyt, eikä mul oo vieläkään olkkarissa mattoo. Äitiä se vissii kyrsii enemmän ku meikää. Noh, eisevväliä, ostetaan vaa passade bra.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

irmelianneli kirjoitti:Duudsoni-leffa oli huippu! bra.
Vaikka en mielelläni muitten kanssa olekaan eri mieltä niin minusta Duudsonien touhut eivät yleensä ole hirveän hauskoja.. Olen tietysti ajatuksineni taas yksin mutta kyseinen itsensä, tavaran ja tunnelman tuhjoaminen ei aivan iske nauruhermoon kohdallani joka paikassa tai ehkä pari ensimmäistä temppua mutta pitkässä juoksussa tuntuu vain että "hoh hoijaa"..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Hei, ei voi olla totta??!!!! Joku on jättäny tänne upouuden Seiskan ja upouuden OHO:n! Jumaleissön, yö lyheni heti ainaki neljällä minuutilla. JES. Ja mullon laittikokistakin harvinaisesti. Kyllä kelepaa.

Niba kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Duudsoni-leffa oli huippu! bra.
Vaikka en mielelläni muitten kanssa olekaan eri mieltä niin minusta Duudsonien touhut eivät yleensä ole hirveän hauskoja.. Olen tietysti ajatuksineni taas yksin mutta kyseinen itsensä, tavaran ja tunnelman tuhjoaminen ei aivan iske nauruhermoon kohdallani joka paikassa tai ehkä pari ensimmäistä temppua mutta pitkässä juoksussa tuntuu vain että "hoh hoijaa"..
Joo mut ne jätkät on IHANIA, kaks ainaki. Panisin.
Tix

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Quarter kirjoitti:Vista = Kirosana
Nuhapumppukoneisten kitinää. Jos on uudehko suorituskykyinen kone käytössä, Visva 64 bit on parasta mitä markkinoilta löytyy.
Vastaa Viestiin