Ruokapäiväkirjat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Eilen:

Aamupala- 2dl hedelmäpommi-jugurttia
Lounas- 5cm kurkun palanen(söin), makaroonilaatikkoa n.150g, lasi funlight vadelmamehua
Välipala- 2 pandan suklaapalaa
Illallinen- paistettua nuudelia, kanaa, katkarapuja ja vihanneksi, chilisoosia, 750ml mansikkakuoharia, varmaan 100g niitä OIKEITA pääkallo-karkkeja.

Kauhee läski.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Eilinen meni porstastellen..

aamu: appelsiini-ananasmehua, 2 palaa ohraleipää, creme bonjouria, 2 siivua edamia, mangomeloni-jogurtti
välipala: päärynämehujää, vettä
lounas: 3/4 tomaatti-mozzarellapitsa, vettä
illalla: munariisipasteija, pulla, muumilimua, persikka vichyä, pitsan jämät, pikku pussi sirkus aakkosia
ninnithequeen

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Eilen:

aamupala: 2 kpl monivilja-paahtista mini-lätalla ja sipulitee-makkaralla, kahvia

lounas: 3 pientä keitettyä perunaa, nokare voita, possun ulkofilepihvi grillattuna, kananmunasalaattia, pieni pala varrasleipää mini-lätalla ja kermajuustolla, 12 cl punaviiniä

illalla: 2 moniviljapaahtista minilätalla ja kermajuustolla, ykkösolut, 24 cl punkkua.

*läski*
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:*läski*
EI kato sä et voi sanoa "läski". Sä syöt terveellisesti leipää, lämmintä ruokaa yms yms. Läski- sanan saa sanoa vasta sitten kun elää valmiseineksillä, syö karkkia/suklaata/sipsejä paljon ja juo vielä läskijuomaa päälle.

Nih. Mä oon läski. Mulla on siihen oikeus :leuhka:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Vauhti jatkuu.

Aamulla: teetä, appelsiinimehua, vitamiinit

Töissä: pätkä moniviljapatonkia, siivu cheddarjuustoa, kahvia, 1 suklaacookie

Päivällinen: n. 2 dl keitettyä makaronia, sekaan sotkettuna 1 rkl creme bonjour cuisinea, 0,5 l crowmoor- siideriä

Baarissa: 3 kuivaa omppusiideriä, 1 bacardi breezer lime, taisi vielä mennä yksi siideri, en laskenut

Yöpalana: juustosämpylä, fanta freetä

SA-Gestapo-arvostelu. Hei vaan Mussukka. olen ollut pikku matkalla ja kuosissani taas.

Eli Suvisen touhuruokailu-arvostus ja arvio

Vauhti jatkuu.

MIKÄ VAUHTI?

Aamulla: teetä, appelsiinimehua, vitamiinit

MITKÄ VITAMIINIT? TARKEMMIN!

Töissä: pätkä moniviljapatonkia, siivu cheddarjuustoa, kahvia, 1 suklaacookie

YKSI SIIVU? JA VARMANA VARMANA VARMANA MENI PARI SIIVUA SUUKKUUN!

Päivällinen: n. 2 dl keitettyä makaronia, sekaan sotkettuna 1 rkl creme bonjour cuisinea, 0,5 l crowmoor- siideriä

MITÄ IHMETTÄ? MAKAROONIN SEKAAN. EIPÄ SILTI, SAATTAA OLLA MAISTUVAAKIN. SIINÄ JA SIINÄ HYLKÄÄNKÖ...HYVÄKSYTÄÄN PÄIVÄLLINEN MAAILMAN PISIMMIN HAMPAIN...

Baarissa: 3 kuivaa omppusiideriä, 1 bacardi breezer lime, taisi vielä mennä yksi siideri, en laskenut

BAARISSA, BAARISSA, BAARISSA, VOI MUSSUKKAKULTA. MUN ON HYLÄTTÄVÄ VARMAAN TÄMÄ RUOKA-ATERIA. SURU.

Yöpalana: juustosämpylä, fanta freetä

OKEI, TÄÄ ON HYVÄ MUTTA...

LOPPUTULOS TÄLLÄ KERTAA EKA HYLÄTTY. SYY KÄSITTÄMÄTÖN PÄIVÄLLINEN, PIKKU VALKEAT NARRAUKSET JA RASKAUTTAVA BAARIREISSU. VOIT PALATA KAIDALLE TIELLE SUORITTAMALLA NORMAALIN ATERIAPÄIVÄN.

JA SITTEN ARSKAN VKL:N RUOKIA harrastematkalta:

Juustokurkkusalaattia, käsitelty porsasleike smetanassa ja parsassa, kananmunavoita karjalanpiirakkaa, PÄTKÄ patonkia ,oivariinia, maitoa, kahvia, hermesetasta, vaaleaa leipää, tummaa sydänleipää, kurkkua tomaatrisipulia, keittokinkkua, kermajuustoa, teetä, puuroa, marjoja, juissijuomaa, kotikaljaa, paistettua lohta jossain liemessä, pernaa jota myös perunaksi kutsutaan , brokkoolia ja kukkakaalia ja pikkuporkkanoita pikkuperunoita, olutta (oma saunajuoma myönnettäköön) Kolaa.
Tonnikalamulkkusalaattia, raejuustoa, porkkanaraastetta, savustettua kirjolohta, piimää, maitoo, kotikaljaa, mehuu, kanaleike illalla ja makkaraa olis ollu ja fetajuustosalaattia, geishaa ja kahvia ja keksiä.
Ai hitsin hitsi. Kaveri tarjos mulle saunassa oluttölkin kun olin ollut hänelle ystävällinen aiemmin Laitoin hänelle gripin!

Olen muuten ihan hoikka!Enkä mä näitä suuresti syönyt mut taisin kaikkea maistaa kyllä. kaloja enemmän kunnen niitä itselleni jaksa laittaa!

SA-Gestapo 8)
SikaMika

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

No saatana.

Aamiainen: 4 ruispalaa juustolla, hevosella ja kurkulla peiteltyinä. Juomaksi mango-appelsiinimehua.

Fillaroinnin aikana "välipalaksi" litra vettä 2 desillä maltoa.

Fillaroinnin jälkeen protskua kaakaolla ja maltolla.

Iltapalaksi oli pakko syödä uunilämmintä karjalanpaistia. Juomana tomaattimehua.

Läpi illan olen kiskonut lisäksi laittikolloo. Olen koukussa, tällä viikolla kolaa on uponnut 7-8 litraa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Mistä minäkin palkkani saan kun Mussukka ei toimita tänne töitä eli ruokalistaansa?

No, täytyy kai sitten omia sapuskojaan taas kertoa. Nää on sit ihan sikatylsiä. Kukaan ei niistä välitä tuon taivaallista. Vain Arskan sisäelimet jauhaa ja polttaa ja lopuksi...niin se ei ole kiinnostavaa!

Mut siis vettä kuumaa joka muuttui teeksi kun laitoin roskaa kojeeseen, sitten kinkkua siasta tehtynä, yksi kova mulkku tuli nieltyä vaikka olen pehmeä mies ja sit oli Pirkan leipööö ja päällä jotain rypsisyöpälevitettä.

Hernesettiä, eikun Hermesetasta ettei veri sokerissa lisäänny liikaa ja sitten matkaan. Omena välipalaksi ettei Somali Taavetti tule tohtoroimaan ja boileri, brolieri, broleriteri, poilerbri, boilerili, ..no jotain sellaisia pallukoita ja piimää. Sit pirtelöö ja kuuman päivän jätskit ja naisseurassa sitruunasootaa. Naiseni oli söpö, mutta ei ollut mun oma. Olin harrastuspalloilussa ja siellä ravinnokseni käytin vettä.
Olin myös rannalla ja siellä ravintoani oli kiinteät ja pystyt napiskukkelit, joita oli rivissä ja sekaisin. Ja olin minäkin. hengenravinto riitti kahviin ja nisuun asti ja nyt tulisi avata taas jääkaappi.
Miksi mä tätä kerron ko en saa siitä palkkaakaan.

MISSÄ ON MUSSUKKA? Eikai hän vain ole rapulassa? Joutuisin kaksi kertaa peräkkäin tytön hylkäämään...

AIJOO, se raukka oma Arskalaisluottotyttöni, ei kehtaa tunnustaa baariseikkailuja...
Hylkäisin menun kuitenkin.

SAAPAS nähdä minkälainen hänen ruokalistansa on! Ja saappaansa!

Haluaako joku muu ruokalista-arvostelun? Jos haluaa niin saa!

Stadinarska antaa yötäpäivää!
Käytä hyväksesi.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Camilla »

aamu: pari maitokahvia
lounas: paistettuja perunoita, mantelikalaa, tomaattia, kurkkua, salaattia, juustokuutioita, maitoa, rasvaton mustikkaviili, ruusunmarjarahka
välipala: kulaus ligt-limsaa, vettä
iltaruoka: makkarakeittoa, 2 ruispalaa kinkulla ja oltermannilla, maitoa lasillinen, pulla
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
MISSÄ ON MUSSUKKA? Eikai hän vain ole rapulassa? Joutuisin kaksi kertaa peräkkäin tytön hylkäämään...

AIJOO, se raukka oma Arskalaisluottotyttöni, ei kehtaa tunnustaa baariseikkailuja...
Hylkäisin menun kuitenkin.
Viikonlopun menut olivat kovin nestepitoisia, ei niitä tänne kehtaa toimittaa.

Tänään:

Aamulla: 2 munan tonnikalamunakas, lasi appelsiinimehua

Töissä: pätkä moniviljapatonkia, tuorejuustoa, siivu cheddarjuustoa, paprikaa, kahvia, banaani

Töiden jälkeen: 0,33 l kuivaa omenasiideriä

Päivällinen: basmatiriisiä ja kasviksia kookosmaidossa, lautasellinen

Iltapala: 2 real- siivua tonnikalalla, teetä, n. 100g irtokarkkia, enimmäkseen suklaata
Arvostelut:
Tänään:

Aamulla: 2 munan tonnikalamunakas, lasi appelsiinimehua


SULLE RIITTÄÄ YHDEN MULKUN KUN OLET HIENO NAINEN

Töissä: pätkä moniviljapatonkia, tuorejuustoa, siivu cheddarjuustoa, paprikaa, kahvia, banaani

KULJETATKO SINÄ TÖIHIN CHEDDARJUUSTONVIIPALEEN???
JA MITÄS SINÄ TÖISSÄ TYÖAIKANA MUKA BANAANILLA TEET?

Töiden jälkeen: 0,33 l kuivaa omenasiideriä

OK

Päivällinen: basmatiriisiä ja kasviksia kookosmaidossa, lautasellinen

KYLLÄ VOISIT TYYTYÄ TAVALLISEEN RIISIIN JA TAVALLISEEN TISSIMAITOON

Iltapala: 2 real- siivua tonnikalalla, teetä, n. 100g irtokarkkia, enimmäkseen suklaata[/quote]

NO JÄTTI TUO IRTOKARKKIASIA LIIKAA UTELIAAKSI. OLEPA HIEMAN TARKEMPI. ARSKALTA MENEE MIETTIESSÄ YÖUNET.

PIDÄTKÖ SINÄ ARVOSTELUISTANI? OVATKO NE HYÖDYLLISIÄ SINULLE?

HYVÄKSYN TÄMÄNKERTAISEN RUOKAPÄIVÄKIRJASIVUSI NÄILLÄ YLLÄOLEVILLA HUOMAUTUKSILLA

KOMMENTTINA SANOISIN ETTÄ SINUN TULISI AINAKIN SILLOIN TÄLLÖIN SYÖDÄ RUOKAAKIN.

SA
Bliss

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ai niin. Mä uhkasin raportoida sen älyvapaan neljän päivän dieettikokeilun ruokalistan.

Ke 1.8.
1 greippi, purkki tonnikalaa vedessä, 2 keitettyä kananmunaa, 170g vihreitä papuja, 1 omena, 1 tomaatti, 150g jäävuorisalaattia

To 2.8.
1/2 greippi, 200g maustamatonta, nahatonta broileria, 150g kukkakaalia, 150g kurkkua, 170g vihreitä papuja, 150g jäävuorisalaattia, 1,5dl tomaattimehua, pieni tölkki ananaspaloja mehuineen

Pe 3.8.
1/2 greippi, 200g maustamatonta, nahatonta broileria, 125g rasvaton jauhelihapihvi, 1 tomaatti, 1 omena, 150g jäävuorisalaattia, n. 100g lehtiselleriä ( :barf: ), 1,5dl ananasmehua

La 4.8.
1/2 greippi, 2 keitettyä kananmunaa, 170g vihreitä papuja, 1 tomaatti, 150g jäävuorisalaattia, 200g naudan kokolihapihvi, 1,5dl tomaattimehua, 1,5dl ananasmehua

TULOS:
Lähtöpaino ke aamulla 56,1 kg, loppupaino su aamulla 55,8 kg. Oliko vaivan arvoista, -300 grammaa... No ei helvetissä!
En pystynyt ajattelemaan muuta kuin ruokaa, koko ajan ihan helvetillinen nälkä ja päänsärky.
Tulipa todistettua dieettifriikille kaverille, että nämä ihmedieetit eivät ihan oikeasti toimi! (Oli luvattu jopa 4 kilon painonpudotus).
Testaus kannatti ehkä siinä mielessä, että sain ihan hitusen taottua järkeä kaverin päähän terveellisen syömisen puolesta hokkuspokkusdieettejä vastaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss- kai tajuat että sulta 4kg olisi ERITTÄIN VAARALLINEN painonpudotus? Mitä sun vieressä olen joskus seissyt, olet n.170cm pitkä. BMI on sairaalloisen matala, minkä takia sä jotain ihmediettiä vedät? Anoreksian vielä saat, senkin sinä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elppis kirjoitti:Bliss- kai tajuat että sulta 4kg olisi ERITTÄIN VAARALLINEN painonpudotus? Mitä sun vieressä olen joskus seissyt, olet n.170cm pitkä. BMI on sairaalloisen matala, minkä takia sä jotain ihmediettiä vedät? Anoreksian vielä saat, senkin sinä.
No just estääkseni yhtä kaveria alkamasta vielä typerämmälle dieetille. Todistin, että noi on a) yksipuolisia ja b) tehottomia.
Ei mulla ole aikomustakaan pudottaa painoa, kunhan saan kuntosalikauden käyntiin, mielummin ehkä lisätä sitä (tiivistää olemassa olevaa, junous)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Bliss kirjoitti:Ai niin. Mä uhkasin raportoida sen älyvapaan neljän päivän dieettikokeilun ruokalistan.

Ke 1.8.
1 greippi, purkki tonnikalaa vedessä, 2 keitettyä kananmunaa, 170g vihreitä papuja, 1 omena, 1 tomaatti, 150g jäävuorisalaattia

To 2.8.
1/2 greippi, 200g maustamatonta, nahatonta broileria, 150g kukkakaalia, 150g kurkkua, 170g vihreitä papuja, 150g jäävuorisalaattia, 1,5dl tomaattimehua, pieni tölkki ananaspaloja mehuineen

Pe 3.8.
1/2 greippi, 200g maustamatonta, nahatonta broileria, 125g rasvaton jauhelihapihvi, 1 tomaatti, 1 omena, 150g jäävuorisalaattia, n. 100g lehtiselleriä ( :barf: ), 1,5dl ananasmehua

La 4.8.
1/2 greippi, 2 keitettyä kananmunaa, 170g vihreitä papuja, 1 tomaatti, 150g jäävuorisalaattia, 200g naudan kokolihapihvi, 1,5dl tomaattimehua, 1,5dl ananasmehua.
Heh :lol: Tosi älyvapaata! Varmaan joku tieteellinen vedenpitävä syy miksi greipistäkin pitää syödä vaan puolikas, eikä kokonaan.. Ratkaiseva ero, otaksun :mrgreen:
Millaista on muuten rasvaton jauheliha??
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

8.elokuuta. 2007

Aamu: 2x Rainbow kaneli-omena-kaurapuuro annospussia

Päivä: Häränsuikaleita valkosipuliperunoilla by Kanava-ravintola

Ilta: 500g nakkeja käristettynä HP-kastikkeella dipattuna.

Kahvia joka välissä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bliss

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Bliss »

irmelianneli kirjoitti: Heh :lol: Tosi älyvapaata! Varmaan joku tieteellinen vedenpitävä syy miksi greipistäkin pitää syödä vaan puolikas, eikä kokonaan.. Ratkaiseva ero, otaksun :mrgreen:
Millaista on muuten rasvaton jauheliha??
Joo, älä muuta sano :D
Hetkeäkään en ole uskonut tuollasiin kidutuksiin ja niiden toimivuuteen, ja nyt tuli ihan todistettua.

En tuhlannut aikaa rasvattoman jauhelihan etsimiseen, vaan ostin härskisti ihan tavallista paistijauhelihaa (10% rasvaa) ja paistoin ilman lisärasvoja, tosin niin mä kyllä aina teen. :mrgreen:

Tulen jatkamaan edelleenkin sillä linjalla, että syön mitä mieli tekee ja ihan silloin kun mieli tekee. En mä tästä enempää voi pilalle mennä :lol:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Aamu:

Ruisleipää, Oivariinia, Latvialaista juustoa ja Boileri eli jääkaappileikettä, teetä Ceylonin ja gefilus piimää,

Aamupäivä:

2 kuppia vahvaa resitentin kahvia kermalla ja pitkopullanpala

Golfis mukana omena, pasteija ja banaani ja join t'll' kertaa kuuman ilman takia noin 2,7 litraa vettä yhteensä.

Illalla: kuppi tosi vahvaa sumppia jo ellahtaneella kermalla ja pullukka mukana (ei nainen valitettavasti vaan popsittava)

Illalla myöhemmin lähes yöpala Kitinän ohella: Paistettu mulkku, pari silli', ruisleip' päällyksillä, Hylatonta maitoa.

Ei lääkkeitä eikä huumeita eikä tupakkia eikä mälliä (nuuskaa).
TOSIN golfin jälkeen teki mieli KYLMÄÄ olutta tai Siideriä, mutta unohdin sen Totalt kun menin suihkuun

MISSÄ MUSSUKKA ON ruokapäiväkirjoineen? Mulla on vieroitusoireita!

HOI Mussukka, ilmesty jostain (muualta kuin baarista) SA:lla ikävä!

SA
ruokaili jotta eli 8)
Viimeksi muokannut Stadinarska, 14.08.2007 10:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Läski- sanan saa sanoa vasta sitten kun elää valmiseineksillä, syö karkkia/suklaata/sipsejä paljon ja juo vielä läskijuomaa päälle.
*Läski*

Yllämainittu on minun ruokavalioni.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Lolita kirjoitti:
*Läski*

Yllämainittu on minun ruokavalioni.

Yllämainittu.
Tuosta voisi kuvitella, että Lolita on avovaimoni, mutta aika piilossa se on täällä kyllä. Olen tosin ihmetellyt minne ruoka häviää niin nopeasti.

Ilman allekirjoitusta
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Pitkästä aikaa jos tätäkin, vaikka kaikkea kakkaa on tullut taas vedettyä.

Aamulla: 2 munan tonnikalamunakas, siivu täysjyväleipää + kevytleviä

Töissä: vege-juustopanini, kahvia, suklaakeksi

Välipala: mars-jäätelö, siivu täysjyväleipää tonnikalalla, lasi rasvatonta maitoa

Illallinen: tummaa pastaa ja tonnikala-tomaattikastiketta iso lautasellinen, päälle raastettuna n. 1 dl anari- juustoa, siivu täysjyväleipää ja kevytleviä

Älyttömästi hiilareita, ei ihme että turvottaa :(
Suvinens mat-intyg, ..outsch...vi fortsätter med härmä och det är dock fråga med Musukkas livsmedlar. Så jag som heter Stads Arne vill nu montera med så härs dagbok. Måtte ni min Kitinäfamilj veta att Arne är så mycket äkta, menade att jag inte är nägon kopia. Väl dock varit mycket viljade kopierad man.

Men just nu det är inte fråga ingenting men Mussukka. Gick pä sidväg men nu ska vi börja! Minnas jag är icke Börje!

Och med HÄRMÄ lik så jag lovade!

Kauhistus oli puheesi "kakasta" . Ensinnäkin meillä miehillä ruoka muuttuu palamisjätteenä kakaksi, mutta siitä ei kivojen naisten kuten sinä tarvitse tietää.
Älä kuitenkaan mainitse syöväsi kakkaa, koska se ei kuulu Mussukkojen sanavarastoon. Eikä myöskään verbi "vetää".

Vaikka olen aloittanut arvostelusi varsin tylysti, tämä ei merkitse tokikaan ravinnonottosi hylkäystä.

Aloitetaan. Vi börjer (vits)...mäste inte skratta, nej!!

parin mulkun tonnikalamunakas tekee hyvää sun uhkealle kropallesi! Mulkku pitää tiellä, mutta voisit vielä sanoa onko se kultamulkkua vai Omegaa vai vapaan kanan mulkkua vai iloisen kanan.
Yleensä uskon, että munakkasi siirtyy hyvään kohtaan bodyssasi.
Täys jyväleipä. Mutta mitä jyvää, siinäpä kysymys? Kerro Musu!
Kevytlevi kyl on hieman arveluttava kun siinä on rasvakaava ihmisen itse tekemä ja saattaapi sekoittaa rasva-aineenvaihdunnan. Käytä voita.

Kaikkea näet saa käyttää KUNHAN EI KÄYTÄ MITÄÄN JATKUVASTI JA MITÄÄN LIIKAA

Edellinen lause oli sitten täysin satavarmaa asiaa ja voitte kaikki tämän asian muistaa!!! Tämä ilman humooria!

Ja jatketaan...

Oikein paninin olet vienyt töihin? Siis esipaistetun vai? Vai oletko pannut paninin kotona?
Kuulosti herkulliselta ja olisinkin halunnut haukata toisesta päästä kunnes huulet olisivat kohdanneet! Hauska seuraleikki, näes. PUS!

Ja taas pikku narraajamuru! Yksikö suklaakeksi! Nami nam. Musukka unohti mainita ne 5 muuta, eikö näin ollut! Ne nahkalaukkusi pohjalla olleet! Hihih

Koskas sinä tuon välipalan otit? Kotona varmaan koska samasta tonnikalapurkista olet ottanut! Oliko se Rainbow-tonnikalaa vai Pirkkaa vai peräti Abbaa?
Kuulosti hyvältä. Olisit kyllä voinut myös monipuolistaa kuten syödä tomaattia, se olisi niin helppoa ja erittäin hyvä ravintoaine sekä pari omenaa voisit syödä. Se pitää poskesi punaisina ja rintasi ylväänä ja pitää kaikki mahdolliset lääkärit loitolla!
Mars jäätelöä Mussu tarvitsee psyykkeeseen koska Suvinen on herkkusuu ja ansaitsee namia!

No siinä pastassa on hiilareita... joo.o kyllähän sä unohdit mikä oli illallisruokajuoma! Oliko valkkaria, vaikkei se tuohon sovinne? Ehkä lehmänmaitoa kuitenkin? Koska sulla se purkki jääkaapissasi on!

Mikä on anari-juusto? Onko se sukua anaalijuustolle?

JOO, YHTEENVETONA voidaan todeta Mussukan puhuneen totta varmaan tämänkertaisessa ruokapäiväkirjassaan!
Hieman oli yksipuolista, vaikka tonnikala onkin mainettaan huomattavasti parempi ravinto. Jos tonnikalaa ei olisi maailmassa, se olisi rikkaiden suurensuuri herkku. Nyt kun sitä on joka kaupassa, kukaan ei ikäänkuin arvosta sitä!Hassua.

Mutta namia oli. Kyllä minä ihan mielelläni olisin tuossa ruokapöydässä istunut.

Minua jotenkin kiinnostaa millaiset vaatteet, erityisesti kengät, sinulla oli aamulla, töissä, välipalalla ja illalla. Yöpalallakin sinä herkkuhuuli käyt mutta silloin olet Nakkena! Vau! No se siitä asiasta, katsos mies ruoka-arvostelijana eksyy usein aiheesta!

Se on hyväksytty sun ruokasi ihan papukaijamerkinnöin! Onnea Mussukalle ja onnea myös siitä, että omistaa ainoana oman ruoka-arvostelijan! Eikö ole kivaa ja upeaa!

Ja nyt Stadinarska menee.....ei pas ...eikä nukk... vaan omalle AEG-jääkaapilleen! Hihii. Ottaa noin desilitran muonaa mutta ei ole anarijuustoa, ei...

Arne Stadi
ammatti: Mussukan opastaja maailman ruokateillä
Tällä hetkellä ihan poikkiväsynyt...ZZZZZ

Mussu! Oliko kiva arvostelu!?

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Mussu! Oliko kiva arvostelu!?
Katsoen kellonaikaa ja jopa Arskalle ylilevottomia juttuja, sanoisin että taisit olla kännissä.
Kysyin, koska itse huomasin sen olevan aikas hauska! Siis kun sanon, etten ole KOSKAAN ollut kunnolla kännissä, niin tarkoitan sitä, Mussukka parahin! Tottakai seuraksi otan, mutta en juo selvään kännioloon koskaan. Joskus on samppanja kilahtanut kuin häkä päähän tyhjään masuun ja siinä on todennut vain olevan pois tolaltaan!

Kukas tai minkälainen kännipää osaisi muuten suoltaa oikeata tekstiä päissään? En tiedä osaako, kuvittelisin, ettei, hehheh!

Mussukka on kiva ja kiitos vastauksesta, oikeastaan halusin että olisit nauranut? Toivottavasti nauroit? Tosin siinä oli ihan asiaakin joukossa kun osaa noukkia ne.

Pus!

toivoo SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Okei, luin ketjua pätkän, te syötte oikeasti ihan saatanan vähän. Minä en, ja sen takia oon niin kyllästynyt omaan kroppaan. Oon jo pari kuukautta aikonut lopettaa tän paskan ja pullan syömisen mutta en vaan pysy ruodussa. Nyt tehtiin kaverin kanssa toistemme vahtimispäätös ja aion kirjata kännykkään joka päivä ylös ruuat mitä syön. Ehkä sitten lopetan sen itseltä salaa syömisen.

Krapulapäivän ruokavalio tyhjästä jääkaapista:
Muutama litra mehua. (siis värjään vettä tiivistemehulla)
Ihan vähän ranskiksia kokeeksi. Mikrossa lämmitin, ihan syötäviä ja pysyi massussa ihan ongelmitta.

Purkki tonnikalaa, purkki ananasta, vähän kevytfetajuustoa.

Kävin kaupassa.

Kiiwi, sokeriton mad crock, voileipä jossa juustoa ja kinkkua.

Pari kourallista rusinoita ja pari siivua palvikinkkua. Nyt uunissa kanaa, teen salaatin sen kanssa. Jospa en sen jälkeen enää syö mitään, otan omenan jos tunnen kuolevani nälkään.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Do diih, toistaiseksi itsehillintä on pitänyt varsin hyvin, eikä ole tullut napsittua ylimääräistä kun oon kaiken kirjannut ylös.
Eilen söin:
sämpylä, kinkkujuusto
Omenasarvi + teetä
omena
paljon makaroonilaatikkoa kurkun, tomaatin ja suolakurkun kera
Sämpylä, kinnkujuusto
pieni kaurakeksi
rusinoita
2 pientä possupihviä, salaattia (paprika, kurkku, kaali, sipuli, tomaatti)

Tänään söin:
ruisleipää, kinkkujuusto
omena
2 rieskapalaa, kinkkujuusto
vähän makaroonilaatikkoa ja munakasta jossa j.lihaa ja tomsua.
pikkuriikkinen pala mustikkapiirakkaa
2 kiiwiä

Edelleen vitunmoinen nälkä, teen varmaan sämpylän tai ruisleivän ja otan pienen kourallisen rusinoita.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Suvinen kirjoitti: Höpölöpö. Kuten aiemmin oli jo keskustelua, niin ei tänne mässypäiviä kirjata.. :wink: kivaa itsepetosta. Katso vaikka, monenako sunnuntaina tänne on joku jotain krapulapitsoistaan selittänyt.
silti... tässä todistusaineistoa eilisen osalta. En tiedä olenko oikeasti syönyt vähemmän vai miettinyt asiaa koko ajan mutta koko eilisen päivän mulla oli ihan älytön nälkä! Yritän aina nälän iskiessä ensiksi juoda jotain.

Kinkkujuusto täysjyväsämpylä, kaakaota :oops:
Riisipuuroa jossa vähän mustikkasoppaa, 2 paahtoleipää
Makkarakeittoa, 1/2 sämpylä johon piti perkele laittaa meetwurstia kun ei ollu kinkkua, mustikkapiirakkaa ja vähän mustikkasoppaa
vaniljaeskimo ja redbull, tästäkään ei löytynyt sokeritonta versiota
omena, kiiwi ja pikkasen rusinoita
Kanaa sulatejuustokastikkeessa, täysjyväriisiä ja salaattia.

*huokaus* en halua tietää noiden kalorimäärää kiitos.

Tänään aloitin päiväni fetasalaatilla.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Camilla »

aamupala: hedelmäsalaattia
lounas: kasviskeittoa, broilerpullia, pari itsetehtyä piparia
iltapala: 2xruisleipä juustolla ja rehuilla, vissyä
yöpala: appelsiini, viili

(todennäkösesti unohdin jotain koska tossa on niin vähän syömisiä)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Niba »

Iltapala:

200g pirkkalihapullia
1 ranskalainen patonki..
75g Amoroso sinihomejuustoa
purkkibasilikaa
250ml maitoa
350ml kahvia
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin