Äänestys, aiheena arska

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Luetko Stadinarskan postauksia?

Luen! Joka kerta sanasta sanaan.
4
10%
Luen joskus.
4
10%
Selailen hieman, en jaksa lukea kokonaan.
7
17%
En lue, hyppään arskan postaukset yli.
10
24%
En lue, olen norannut arskan.
16
39%
 
Ääniä yhteensä: 41

Aito_Johanna

Re: Äänestys, aiheena arska

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

saira kirjoitti:Arskan tekstit menevät siinä missä kenen tahansa munkin tekstit, välillä lukee, välillä ei.
Kuva

vai

Kuva ?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Äänestys, aiheena arska

Viesti Kirjoittaja saira »

Mieluummin ensimmäinen, huomattavasti herkullisempi kuin toinen vaihtoehto...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Bliss

Re: Äänestys, aiheena arska

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Aito_Johanna kirjoitti: Kuva ?
Tuo on nunna eikä munkki :!:
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Äänestys, aiheena arska

Viesti Kirjoittaja saira »

Bliss kirjoitti:
Tuo on nunna eikä munkki :!:
Mietin ihan samaa, mutta päätin olla sanomatta mitään...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Bliss

Re: Äänestys, aiheena arska

Viesti Kirjoittaja Bliss »

saira kirjoitti: Mietin ihan samaa, mutta päätin olla sanomatta mitään...
Ei se mitään, mä olen yleensäkin se, joka sanoo ääneen sen, minkä muut jättävät sanomatta :oops:
1108

Re: Äänestys, aiheena arska

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Bliss kirjoitti:Tuo on nunna eikä munkki
Kuva

^Tuossa on NUNNA!!!
Pyry-Matias

Re: Äänestys, aiheena arska

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

1108 kirjoitti:Tuossa on NUNNA!!!
...ja pari munkkia.
1108

Re: Äänestys, aiheena arska

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Pyry-Matias kirjoitti:...ja pari munkkia.
Hirnahdin, kiitos siitä.
Bliss

Re: Äänestys, aiheena arska

Viesti Kirjoittaja Bliss »

1108 kirjoitti: ^Tuossa on NUNNA!!!
Hyväksytään :)
Se aikaisempi kuva olikin nunna, sinun postaamasi on NUNNA.
1108

Re: Äänestys, aiheena arska

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Bliss kirjoitti:NUNNA.
Nääh, tässä on NUNNA
Aito_Johanna

Re: Äänestys, aiheena arska

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Bliss kirjoitti:
Tuo on nunna eikä munkki :!:
Oho, joo. Laitoin vain Googlen kuvahakuun sanan "munkki" enkä pysähtynyt tutkimaan kuvaa tarkemmin :D
Mutta tiedättekös mitä, tuo nunna on 26-vuotias :shock:
TJEU: http://www.mtv3.fi/helmi/viikonvaihde/a ... a-kolumnit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Äänestys, aiheena arska

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

BettyB. kirjoitti:
1108 kirjoitti:BettyB. on norattu siihen asti että tissit on takasin avattaressa.
Jos sä noraat mut niin ethän sä pölö tiedä millon ne on takas! Ne tulee takas sitten kun mua tissityttää, nyt mua vaan vituttaa.
PYYDÄN. LUKEKAA KAIKKI TÄMÄ EDES KERRAN. VIENO KAUNIS TOIVOMUS. Teksti sisältää tärkeitä asioita, joita Arska haluaisi antaa tiedoksi, ettei aina vain ajatella väärin! :!:

Mitenkähän määä tuonki Betty-frouvan sielunelämään oon vaikuttanut et sen täytyy muistuttaa noin usein et määä olen huono!

Ehkä tää yks esimerkkikin postauksesta jo varmistaa sen ettei kyse ainakaan ole postauksen "laadusta". Se riittää mulle. Kyse on ehkä hänelläkin siitä, että minun suosioni tai "epäsuosioni" harmittaa kun ei itsestään puhuta lainkaan. Hassua, mutta muuta selitystä en löydä. Kateellisuus tässä, niinkuin eilenkin osin leikillesti Mussun kanssa todettiin Googlen tapauksessa, on ihan selkeä syy miksi "poikaviikarit" minusta ei pidä.

Olkaa nyt ihmeessä lukematta te, joita ei kiinnosta lukea! Senhän minä hyvin ymmärrän. Mutta kun puhutte ja muistutatte että "kenenkään muunkaan ei saa lukea" hei ja "toi Arska on pölvästi ja ihan kahjo" ja "Onhan se kaikki Norannut" ja "Giljotiiniin vaan" yms. asioita. Nehän ovat huvittavia, minun mielestä, MUTTA ne eivät tule ihan hauskuuden takia vaan siinä on toive:

"mene pois Stadinarska kun MINÄ haluaisin olla se josta puhutaan".

Ettekö fiksut Kitinäläiset tätä huomaa!

No, riittää että minä huomaan. Jaaha. Äänestystä on tullut. Eivät nuoret nikkimiehet paljoa ole häärineet vielä ja onneksi...tuollahan on aivan sikatarpeeksi henkilöitä jotka lukee!

SUURET KIITOKSET!!! Olen tyytyväinen, koska Gallupissamme ei teitenkään ole kaikkia lukijoita ja ei yhtään rekisteröimätöntä jossa on lukijoita...

MINÄ PARANNAN tekstejäni teitä varten niin, että ensinnäkin varmaan kirjoitan vähemmän ja hieman keskittyneemmin, tiivistetymmin ja ennekaikkea LYHENNÄN tekstejäni!

Silloin saan varmaan muutaman lukijan lisää.

TIETENKIN toivon että lukisitte enemmän. Kyllä minä itseäni ilman vitsiä mainostaisin, että en ihan huonosti ole kirjoittanut! Uskokaa nyt. Jos ette ole lukenut, älkääpä arvostelko!!!

Siinäkin on hauska täysi paradoksi. Moni (lähinnä nuoretmiehet siis ja nikkinsä ja heihin valitettavasti uskovat) sanovat, että Stadinarska on ihan turha ja huono ja Norattu. KUINKA HE SEN TIETÄVÄT JOS EIVÄT LUE!

Se yksinään riittää sekin minulle.
Ainoa asia joka mietityttää on kohtaaminen. Nimittäin teissä nuorissa, lähinnä siis miehissä, on ainesta johon minä oikein tosi en pysty pureutumaan, lähestymään! Minulla ei juurikaan koskaan ollut vaikeuksia ennen, mutta ehkä ikää on tullut niin, että tyylini on vanhahtava. Kuitenkin se on purrut aina tosiaan vanhempiin, mutta myös nuoriin.

Minusta tuntuu tosiaan että lukisitte enemmän, jos tuntisitte minut ihan oikeasti! Nyt saatan olla jonkinlainen kummajainen jonka maine on levinnyt ihan hassunlaajasti.
Kuitenkin minä olen ihan tavallinen, joskin tunteellinen ja ajatteleva ja hyvää tarkoittava mies. Hyvin lämmin ja oikeasti empaattinen enkä voisi tehdä pahaa kärpäsellekään! Enkä ole itserakas, tai haluan oikeasti sellaisen karsia itsestäni! Itsetuntoinen olen kumma kyllä aina ollut.
Toiveita minulla on kovasti, niistä olen puhunut!

PETANQUE-pelini meni oikein hyvinkin, vaikka meidän "joukkueessa" mä olin se noviisi. Mutten onnistunut pilaamaan muitten peliä ja tarkkuuteni parani onneksi! Sossutennis oli kivaa, vaikka tottakai taas vastapuolen tyttö venäytti jalkapöytänsä...kumma juttu sekin. Mut tekeville sattuu.

Stadinarska on kuitenkin terve. BLISSIN shrink-ehdotus pyöri muuten mulla tänäänkin mielessä? Miten olen onnistunut antamaan tuollaisen kuvan ettei sitä ole jummarrettu huumoriksi. Tunnunko jotenkin tavallisena ihmisenäkin "liian hyvältä" ollakseen totta vai mistä kummasta ajatus minun ylinarsistisuudestani?
Minä tykkään vaatimattomista asioista ja minä olen pieni osa tästä yhteiskunnasta, aivan kuten te. Olkaamme Kitinäperhettä ja pitäkäämme toisistamme.
Tottakai toivoisin, että lukisitte jatkossa enemmän paranneltuja tekstejäni ja pitäisitte minusta! En silti ole hassu enkä sairas jos tätä toivon!! Se on NIINKU inhimillistä!

Stadinarska
Kitinän jonkinnäköinen majakka :idea:
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Äänestys, aiheena arska

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

saira kirjoitti:Ei ummarra tätä Arskan parjausta. Ei täällä ole yhtäkään nikkiä, jonka kaikki tekstit lukisin. Arskan tekstit menevät siinä missä kenen tahansa munkin tekstit, välillä lukee, välillä ei.
Jokin on joskus täydellistä!
Tämä Sairan teksti on mitä ihanin! Juuri näin toivon muittenkin ajattelevan! Tuo tahaton kirjoitusvirhe oli mainio! Hitsin Saira jos oot noin huumortyttö, että se oli tarkoitus!
Lisäksi kuten sanottu, Sairan avatar on mielestäni aikas ylivoimainen. Näen siinä valtavasti tirisevää seksiä. Kaunista seksiä!

Joten terkkui Tampereen flikal, nääääässss!

SA
stadista! :D
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Äänestys, aiheena arska

Viesti Kirjoittaja Niba »

Aito_Johanna kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Tuo on nunna eikä munkki :!:
Oho, joo. Laitoin vain Googlen kuvahakuun sanan "munkki" enkä pysähtynyt tutkimaan kuvaa tarkemmin :D
Mutta tiedättekös mitä, tuo nunna on 26-vuotias :shock:
TJEU: http://www.mtv3.fi/helmi/viikonvaihde/a ... a-kolumnit
Näyttää enempi siltä että kiireessä ovat kaavut vaihtuneet? :lol:

Ja tuosta lisäselvennyksestä voisi päätellä että Aito haluaa harrastaa äänekästä seksiä julkisella paikalla ja tulla pidätetyksi, ellei mieispuoli pidätä kunnolla ja kuitenkin selvitä ilman minkäänlaista rangaistusta?
Pyyhin Netikettiin..
Elukka

Re: Äänestys, aiheena arska

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Aito_Johanna kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Tuo on nunna eikä munkki :!:
Oho, joo. Laitoin vain Googlen kuvahakuun sanan "munkki" enkä pysähtynyt tutkimaan kuvaa tarkemmin :D
Mutta tiedättekös mitä, tuo nunna on 26-vuotias :shock:
TJEU: http://www.mtv3.fi/helmi/viikonvaihde/a ... a-kolumnit
Pssst... Kuva valehtelee enemmän kuin 1k sanaa.
Aito_Johanna

Re: Äänestys, aiheena arska

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Niba kirjoitti:
Ja tuosta lisäselvennyksestä voisi päätellä että Aito haluaa harrastaa äänekästä seksiä julkisella paikalla ja tulla pidätetyksi, ellei mieispuoli pidätä kunnolla ja kuitenkin selvitä ilman minkäänlaista rangaistusta?
:nuts:
Laitoin Googlen kuvahakuun hakusanaksi "munkki" ja otin ensimmäisen munkinkaapuun (vaikka se sitten olikin nunnakaapu) pukeutuneen hemmon kuvan.
Mene Niba hoitoon.
Vastaa Viestiin