Liian suuri peba?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

huima kirjoitti:
Tix kirjoitti:
huima kirjoitti:Pus!
Nus!
Pusnus!
Vosittex nyt vaan puhua niistä perseistä ja jättää sen nuolemisen toisaalle?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Lilo kirjoitti:
huima kirjoitti:
Tix kirjoitti:
Nus!
Pusnus!
Vosittex nyt vaan puhua niistä perseistä ja jättää sen nuolemisen toisaalle?
Alkaa epäilyttää, onko kyse vain pelkästä nuolemisesta.

Kuten Esa Saarinen aikoinaan lauloi: "Ystävyys, läheisyys, poikarakkaus!".
chevilyn

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Vadim kirjoitti: Kuten Esa Saarinen aikoinaan lauloi: "Ystävyys, läheisyys, poikarakkaus!".
Ehanata ehanata. Poikarakkautta havaittavissa.
masa

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja masa »

Prinsessa kirjoitti:On alkanut hieman ärsyttää se, että mies ei tajua naisellisuuden päälle. Kuolaa vain rimppakinttuja. Missä vika?

Meillä on ihan sama vika. Nainen ei tajua lainkaan kunnon vatsan päälle, vaan kuolaa jatkuvasti sixpackejä. Ja kun mun maha on muka liian suuri, vaikka se vielä mahtuu 46 numeron farkkujen sisään henkseleiden kanssa.

Miksei mun nainen näe mun sisäistä kauneutta? Sehän se on ihmisessä tärkeintä.
Prinsessa

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

masa kirjoitti:
Prinsessa kirjoitti:On alkanut hieman ärsyttää se, että mies ei tajua naisellisuuden päälle. Kuolaa vain rimppakinttuja. Missä vika?

Meillä on ihan sama vika. Nainen ei tajua lainkaan kunnon vatsan päälle, vaan kuolaa jatkuvasti sixpackejä. Ja kun mun maha on muka liian suuri, vaikka se vielä mahtuu 46 numeron farkkujen sisään henkseleiden kanssa.

Miksei mun nainen näe mun sisäistä kauneutta? Sehän se on ihmisessä täbrkeintä.

Jooh, ei edes aleta puhua vatsoista. Siitä vasta päänsäryn saakin.
Avatar
Elmi
Kitisijä
Viestit: 7
Liittynyt: 11.09.2006 18:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Elmi »

par-sky kirjoitti:
ja tätähän nyt ei usko erkkikään (paitsi ehkä ämpärirumat joilla ei ole muuta vaihtoehtoa). ajattelepa nyt vaikka: kirjoittelet jonkun kanssa, pidät siitä jne. sitten kohtaatte. tapaamiseen tulee oikeasti todella todella kammottavan näköinen ihminen. kaikin puolin äärimmäisen epämiellyttävä. pelkkä ajatus että se aikoo halata sua saa oksupallon pyörimään kurkussa. aloitatko suhteen ja syöksyt välittömästi tekemään sen kanssa lapsia? mietitääs hetki...no ei. älä edes yritä valehdella muuta.
Minulle tulee paha mieli, kun ajattelen, että jonkun mielestä toinen ihminen olisi kammottavan näköinen. Kuitenkin mielestäni jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista.
Mutta en tietenkään syöksy välittömästi suhteeseen, sillä rakastelu on kahden ihmisen välinen kaunis ja herkkä asia. Siihen ei pidä ryhtyä, ennen kuin on oppinut aidosti kunnioittamaan ja arvostamaan toista. Täytyy tuntea toisesta muutakin kuin ulkonäkö.
Tix

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Tix »

chevilyn kirjoitti:
Vadim kirjoitti: Kuten Esa Saarinen aikoinaan lauloi: "Ystävyys, läheisyys, poikarakkaus!".
Ehanata ehanata. Poikarakkautta havaittavissa.
Vadim ja Esa Saarinen? :shock: Vadimista uskonkin mutta että Esa.. no, onnea heille, kohta pukkaa uutta pientä ruskean reiän intelligentsiaa!
Sheetlord

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Asiaa hipoen: näin tänään Ideaparkissa maailman pienimmän perseen. Noin 25-vuotias nainen poikaystävineen. Leidillä oli makkarankuori-kireät misssixtyt, mutta kävellessä kankaan alla ei tapahtunut ns. mitään. Peffan paikalla oli vaan "pystysuora pinta". Surullista.
prosessi

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

huima kirjoitti:Ylipäätään maailma olisi parempi paikka, kun naiset tajuaisivat että se että on vähän ylipainoinen tai alipainoinen ei ole mitään merkitystä, kunhan on edes joten kuten tasapainoinen ihmisenä.
Minusta kyllä tuntuu, että maailma olisi silloin aika pelottava paikka. Sittenhän kaikkien naisten pitäisi ajatella jotain ihan muuta kuin omaa painoaan, eikä kukaan tiedä mitä se jokin muu olisi.
Yönmustaritari

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Elukka kirjoitti:
Prinsessa kirjoitti:On alkanut hieman ärsyttää se, että mies ei tajua naisellisuuden päälle. Kuolaa vain rimppakinttuja. Missä vika?
Miehessä. :ditchthepig:
Nii. Minkä kokoiset housut lampaille yleensä puetaan?
prosessi

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Yönmustaritari kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
Prinsessa kirjoitti:On alkanut hieman ärsyttää se, että mies ei tajua naisellisuuden päälle. Kuolaa vain rimppakinttuja. Missä vika?
Miehessä. :ditchthepig:
Nii. Minkä kokoiset housut lampaille yleensä puetaan?
Niillä on integroidut villahousut, ei tarvitse pukea.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Asia, jota ette ehkä olisi odottaneet kuulevanne minulta: naisella voi olla liian iso perse.

Meikäläistä yritettiin heruttaa tänään, mutta heruttaja oli sen koon naisia että alkoi ihan pelottaa. Ihan varma en voi olla perseen koosta kuitenkaan kun se jäi riippuvien selkäläskien alle, mutta pakko sen oli olla iso kun vaatteena ollut kaapu olisi riittänyt kahden kuunarin purjeisiin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urasiili
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 102
Liittynyt: 13.06.2007 23:41
Paikkakunta: Laalaalandia

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja urasiili »

Niin kauan kuin siinä takapuolen päällä on vain vähän läskiä ja alla lihaksia, ei takapuolen koolla ole varmasti merkitystä (kunhan se kuitenkin on ja erottuu vyötäröstä).

Mitä taas tulee tuohon toisten naisten kuolaamiseen, minen hyväksyisi. Pitäisin itseäni jonain b-vaihtoehtona; kun ei mies parempaakaan (=niitä pienipeppuisia tässä tapauksessa) saanut, niin tyytyi minuun. Mä haluan miehen, joka tykkää tällaisista takapuolista kuin mulla on (olen lähempänä Xenaa kuin KateMossia).
Kukkuluuruu!
NuoriDaavid

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Prinsessa kirjoitti:On alkanut hieman ärsyttää se, että mies ei tajua naisellisuuden päälle. Kuolaa vain rimppakinttuja. Missä vika? Ja onko 36-kokoinen peba suuri? Miehen haikailevista katseista pikkuperseisiin tulee sellainen olo.... Kertokaa ihmiset kumman tässä pitäisi katsoa peiliin!
Sanoisin, että vika on miehessäsi. On moukkamaista kuolata avoimesti toisten naisten perseiden perään. Toki omassa päässään saa ajatella mitä vain, mutta tuollaisten ajatuksien kertominen omalle kumpparilleen on junttimaista.
PerttiMakimaa

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Loggauduin sisään vain katsoakseni kuvan peffastasi. Miksei sitä nyt sitten löytynyt? :x
NuoriDaavid

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

PerttiMakimaa kirjoitti:Loggauduin sisään vain katsoakseni kuvan peffastasi. Miksei sitä nyt sitten löytynyt? :x
Ei mahtunut kuvaan?
Elukka

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

urasiili kirjoitti:Mä haluan miehen, joka tykkää tällaisista takapuolista kuin mulla on (olen lähempänä Xenaa kuin KateMossia).
Sori, olen jo varattu. :P
Mutta Xena on silti teh Hotness.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja martza »

NuoriDaavid kirjoitti: Sanoisin, että vika on miehessäsi. On moukkamaista kuolata avoimesti toisten naisten perseiden perään. Toki omassa päässään saa ajatella mitä vain, mutta tuollaisten ajatuksien kertominen omalle kumpparilleen on junttimaista.
Ollen ND:n kanssa täysin samaa mieltä. :komp: :komp:

Todella moukkamaista avata suunsa tällaisista asioista. Olisi pitänyt vain omana tietonaan.

Itse tykkään hiukan isompi pebaisista naisista enkä mistään luisevista pyllyistä.
Kyllä sitä pitää olla hiukan lihaa peban ympärillä, mistä ottaa kiinni. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
PerttiMakimaa

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

NuoriDaavid kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Loggauduin sisään vain katsoakseni kuvan peffastasi. Miksei sitä nyt sitten löytynyt? :x
Ei mahtunut kuvaan?
Ottakoon nyt vaikka "aerial photon" jos ei muuten mahdu, mutta tämä lähdemateriaalin puute tekee tästä täysin käsittämättömän ketjun.

Ihan sama kuin avattaisiin ketju "Kumpi meistä kahdesta on komeampi?". Ilman kuvia tietty. :)
NuoriDaavid

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Typerää tekstiä J-Lon perseestä.

Daily Mailin kuvissa peppu näyttää oikein hyvältä.

Tuskinpa kenenkää (ainakaan yli 25 vuotiaan) naisen perse täydellisen sileä on muuta kuin photospattuna.
PerttiMakimaa

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

NuoriDaavid kirjoitti:
Prinsessa kirjoitti:On alkanut hieman ärsyttää se, että mies ei tajua naisellisuuden päälle. Kuolaa vain rimppakinttuja. Missä vika? Ja onko 36-kokoinen peba suuri? Miehen haikailevista katseista pikkuperseisiin tulee sellainen olo.... Kertokaa ihmiset kumman tässä pitäisi katsoa peiliin!
Sanoisin, että vika on miehessäsi. On moukkamaista kuolata avoimesti toisten naisten perseiden perään. Toki omassa päässään saa ajatella mitä vain, mutta tuollaisten ajatuksien kertominen omalle kumpparilleen on junttimaista.
Missä kohtaa tämän prinsessan mies on kertonut jotakin ajatuksistaan? En löytänyt siitä mainintaa.

Tyttö/nainen on epävarma ulkonäöstään (kuten 99% naisista) ja hän tulkitsee miehen normaalin tutkaamisen olevan jotakin pikkupeppujen ihailemista.

Joo, voisihan sitä yrittää pitää kuolan suun sisällä kumppanin kanssa kulkiessa. Ei se ole oikein reilua...
Bliss

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

PerttiMakimaa kirjoitti:nainen on epävarma ulkonäöstään (kuten 99% naisista)
Wau! Ihana kuulua 1% vähemmistöön :cheer:
Pyry-Matias

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

PerttiMakimaa kirjoitti:Missä kohtaa tämän prinsessan mies on kertonut jotakin ajatuksistaan? En löytänyt siitä mainintaa.
Suppea aloitus muutenkin. Puuttuu kaikki olennaiset faktat. Jos perse on levinnyt selvästi, niin kyllähän tuosta jo pitääkin hienovaraisesti vinkata.
PerttiMakimaa

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Pyry-Matias kirjoitti:Suppea aloitus muutenkin.
Ehdottomasti. Puuttuivat kuvat, rasvaprosenttitiedot, miehen ammatti ja muita tietoja jotka voisivat lisätä miehen sikamaisuutta.

Näillä tiedoilla voi vain sanoa, että sen sian pitäisi jättää sinut! :)
PerttiMakimaa

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Bliss kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:nainen on epävarma ulkonäöstään (kuten 99% naisista)
Wau! Ihana kuulua 1% vähemmistöön :cheer:
Oletko _täysin_ tyytyväinen ulkonäköösi vai olet itsetietoinen omasta ulkonäöstäsi ja hyväksyt sen?
Vastaa Viestiin