PaskaakstässäPerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Enthu

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

et
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:Nonni, flunssaa pukkaa ja kunnolla. Nokka ihan tukossa ja aivastuttaa kamalasti. Kertakaikkiaan surkea olo. Tätä tässä on odotettukin. Nyt kun iskis vielä kuume ni hyvä olis... :evil:

Ota sinkkiä, jos on. Jos ei ole, lähetä mies kauppaan. Muista nauttia aterian yhteydessä, ettei tule maha kipeäksi.
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Olin jo lähes nukkumassa, mutta iski tässä raivomasennus ja vitutus. voi, prkl.

kuuntelen musaa. :9mm:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

slam kirjoitti:Olin jo lähes nukkumassa, mutta iski tässä raivomasennus ja vitutus. voi, prkl.

kuuntelen musaa. :9mm:
Noh noh, kulta. Olen sitä mieltä, että sun pitäisi muuttaa tänne, niin näkisit meitä kityläisiä useammin ja olisit paremmalla mielellä. Tai no en kyllä mene vannomaan...
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: PaskaakstässäPerjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Keikaus kirjoitti:
slam kirjoitti:Olin jo lähes nukkumassa, mutta iski tässä raivomasennus ja vitutus. voi, prkl.

kuuntelen musaa. :9mm:
Noh noh, kulta. Olen sitä mieltä, että sun pitäisi muuttaa tänne, niin näkisit meitä kityläisiä useammin ja olisit paremmalla mielellä. Tai no en kyllä mene vannomaan...
Voi olla, että kävisin vain hesan rannassa katselemassa merelle, kuinka tuuli laukkaa laineilla...

*everything is all right, mutta vähän vituttelee täsä.* Sory siitä, kohta nuq... :igor:
Vastaa Viestiin