Maanantai prkl.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

SikaMika kirjoitti:17.10 Helsingin Jäähallissa.
Itkettää. Varsinkin kun kaverit sai liput neljännelle riville permantoon :axe:

Mutta ei hätä ole tämän näköinen. Huomenna vapaapäivä ja luvassa kalsarikännit kaverin kanssa! :miitti: Ja töitä (ts henkistä raiskausta) jäljellä enää 3 päivää, siis 26 tuntia...
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
ninnithequeen

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Maha kipee auh, ei taida toi burana käydä masulle, alan epäilemään. Ja väsyttää. Oon siivonnu koko huushollin taas, paitti kylppärin. Kova likka hammas- ja mahasärkyisenä. Tahtoo nukkumaan.
Mieski tulee jo seittemän aikaan. Huikeeta.
prosessi

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Aloitin tänään muklulle lukemisen, kirjasta Mielitaudit, kirjoittanut Hannu Naukkarinen. Muklu tuijotti ensin ihmeissään kirjan sivuja, sitten minun suutani. Pitkään se jaksoi kuunnella ennen nukahtamistaan.
1108

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

prosessi kirjoitti:Aloitin tänään muklulle lukemisen, kirjasta Mielitaudit, kirjoittanut Hannu Naukkarinen. Muklu tuijotti ensin ihmeissään kirjan sivuja, sitten minun suutani. Pitkään se jaksoi kuunnella ennen nukahtamistaan.
Sä olet sekaisin. Eikö Muumit tai Peppi olisi kevyempää kamaa?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Älykkyys huipussaan. Yritin tuhota tölkin istumalla päälle. Tölkki rutistui kyllä, päädyt vain rutistuivat yhteen pussaten persuksiin melkoisen jäljen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
prosessi

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

McJanne kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Aloitin tänään muklulle lukemisen, kirjasta Mielitaudit, kirjoittanut Hannu Naukkarinen. Muklu tuijotti ensin ihmeissään kirjan sivuja, sitten minun suutani. Pitkään se jaksoi kuunnella ennen nukahtamistaan.
Luen toistuvasti mulkulle. Pahoittelut.
Ei siinä mitään, mutta kun meinaan koko ajan kirjoittaa niin. Syytän siitä Googlebotia.
1108 kirjoitti:Sä olet sekaisin.
Kerro jotain mitä en tiedä.
Eikö Muumit tai Peppi olisi kevyempää kamaa?
Mahdollisesti, mutta ei se vielä tajua kuitenkaan. Itse asiassa yritin vain lukea itse, mutta kun muklu koko ajan tuijotti kirjan sivuja, oli pakko kertoa mitä niillä luki...
Edith

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja Edith »

This day I have been mostly eating. :muu:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mäkin märehdin tääl vaan vissiin koko illan. Kävin mä salilla kyllä tossa töitten jälkeen sentään. Hieman on alavireinen olo ja vainoharhoja ja pelkoja ja epävarmuuksia puskee tasaisin väliajoin pintaan. Ei kai mulla mitään syytä pitäis olla. Ehkä oon vaan sit niin teini. Tjtn.
Bliss

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

1108 kirjoitti:Eikö Muumit tai Peppi olisi kevyempää kamaa?
Selvää isiainesta. Äläkä edes yritä väittää muuta :P
Pyry-Matias

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Jee, sain syndelahjan...5 kuukautta myöhässä :D Prosekuuttorikaveri toi Recoa 2:sta, vatsapyörän ja feikkicrocksit. Saanut varmaan Pekalta halvalla (Sportia Pekan omistaja). No, tulee kohta takaisin meidän firmaan, vaikka palkka laskee.

Vituttaa, kun todnäk aamukuudelta tulee soitto töihin. Oon eka varamies yhdesä projektissa, ja mun säkällä puhelin soi. Muutenkin univelkaa, enkä nytkään malta mennä nukkumaan, vaan otan teksushotin 8)
prosessi

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Bliss kirjoitti:
1108 kirjoitti:Eikö Muumit tai Peppi olisi kevyempää kamaa?
Selvää isiainesta. Äläkä edes yritä väittää muuta :P
On se. Ihastuttavan huolissaan pienistä kitisijöistä, joita ei ole edes tavannut.
prosessi

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Miten voikaan yksinkertainen olla niin hyvää? Eilen grillattuja kokismarinoituja hirvipihvejä uudelleenlämmitettyinä ja makaroneja, joihin sekoitettu ruohosipulisulatejuustoa. Sairaan hyvää.
Googlebot

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

prosessi kirjoitti:Miten voikaan yksinkertainen olla niin hyvää? Eilen grillattuja kokismarinoituja hirvipihvejä uudelleenlämmitettyinä ja makaroneja, joihin sekoitettu ruohosipulisulatejuustoa. Sairaan hyvää.
Hihhei, taidat olla raskaana!
Elukka

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Googlebot kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Miten voikaan yksinkertainen olla niin hyvää? Eilen grillattuja kokismarinoituja hirvipihvejä uudelleenlämmitettyinä ja makaroneja, joihin sekoitettu ruohosipulisulatejuustoa. Sairaan hyvää.
Hihhei, taidat olla raskaana!
Toivottavasti ei. :shock:
Vastaa Viestiin