Tendimiitti vaan ei miittikeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
chevilyn

Re: Tendimiitti vaan ei miittikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Oli aivan ihana ukkonen <3
Bliss

Re: Tendimiitti vaan ei miittikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

chevilyn kirjoitti:Oli aivan ihana ukkonen <3
Joo. Vois ottaa uusinnan iltayöstä, ni pääsisin toteuttamaan villiä himoani mennä ukkosella alasti sateeseen. Keskellä päivää ei sentään viitsi, en halua ottaa vastuulleni naapurin eläkeläispariskunnan sydänkohtauskuolemaa :?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tendimiitti vaan ei miittikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja aasi »

chevilyn kirjoitti:Oli aivan ihana ukkonen <3
Hehkuta vielä lisää. Grr. </3
Tasan ei mene muumit kanootissa.
didi

Re: Tendimiitti vaan ei miittikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja didi »

GUUUMA! Työhuoneessa ei voi edes naputella koneella, ilman että tulee hiki.

Olisipa jo työpäivä ohi, niin pääsisin Ikeaan =)
Mulli75

Re: Tendimiitti vaan ei miittikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Mä kohta räjäytän semmoisen sähkölatauksen ilmaan kun ihmiset ei töissä tajua katsoa verkosta sitä olenko paikalla vai en. Soittelevat mulle ja keskeyttävät mun päiväunet.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tendimiitti vaan ei miittikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bliss kirjoitti:Vois ottaa uusinnan iltayöstä, ni pääsisin toteuttamaan villiä himoani mennä ukkosella alasti sateeseen.
Myydäänkö tapahtumaan lippuja lippupalvelussa tai saako tallenteen DVD:llä?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tendimiitti vaan ei miittikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Geetzu kirjoitti:Rajuin uggonen maassamme ikuna? Broidi tekstas sellasta. Just ja just uskalsin piippaavan kännyn hakea eri huoneesta, muuten tärisinkin peiton alla pimeessä... Sähköt meni pariks minuutiks, täytyy ehkä syödä 3 litraa jätskiä ku eihän se oo hyvää noin sulaneena enää sit myöhemmin. 8)

Poika vatsassa tärisytteli kipakoita potkuja koko pahimman session ajan, aika sälli. Oikein parans äitin oloa.
Juu Joku tutka(kannelmäki) jolla monipuoliset tilastot väitti vielä 14.8.2007 olleen voimakkain ukkospäivä, mutta katsotaan huomenna tilastot?

http://www.kwcenter.net/lightningdata/

http://tinyurl.com/npy4s
Pyyhin Netikettiin..
Mulli75

Re: Tendimiitti vaan ei miittikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bliss kirjoitti:
chevilyn kirjoitti:Oli aivan ihana ukkonen <3
Joo. Vois ottaa uusinnan iltayöstä, ni pääsisin toteuttamaan villiä himoani mennä ukkosella alasti sateeseen.
Tuossahan ois aihe treffeille niille joita se kiinnostaa. Voittaa SM-ilotulituksen katselun mennen tullen.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tendimiitti vaan ei miittikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Mulli75 kirjoitti:Mä kohta räjäytän semmoisen sähkölatauksen ilmaan kun ihmiset ei töissä tajua katsoa verkosta sitä olenko paikalla vai en. Soittelevat mulle ja keskeyttävät mun päiväunet.
Joo, tää on ihan älyvapaata. Mullekin yks sihteeri soittelee monta kertaa päivässä puheluita, et "onks se ja se paikalla, ku en viitsi turhaan soittaa". Kerran se myös soitti, että näänkö mä paremmin täältä alakerroksesta, sataako ulkona vielä. Daa! Mut koska se on niin mukava, niin en halua olle sille tyly.
Sit toinen ilmiö on nää ihmiset, jotka soittaa kerroksesta aulaan, että voinko mä tilaa taksin. Kun se nyt kumminkin tekee yhden puhelun, niin miksi se ei voi tehdä sitä suoraan taksikeskukseen?
Nojaa, sama kai se sit on miten sitä työpäiväänsä kuluttaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tendimiitti vaan ei miittikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bliss kirjoitti:
chevilyn kirjoitti:Oli aivan ihana ukkonen <3
Joo. Vois ottaa uusinnan iltayöstä, ni pääsisin toteuttamaan villiä himoani mennä ukkosella alasti sateeseen. Keskellä päivää ei sentään viitsi, en halua ottaa vastuulleni naapurin eläkeläispariskunnan sydänkohtauskuolemaa :?
Saaks tulla mukaan??
Vaikka en villiä himoani tyydytä, niin ukkonen rules, täytyy katsella ukkosmonitoria, idästä voi vielä revähtää ukkosrintama tässä ihan kohta heti!
Pyyhin Netikettiin..
chevilyn

Re: Tendimiitti vaan ei miittikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Bliss kirjoitti:
chevilyn kirjoitti:Oli aivan ihana ukkonen <3
Joo. Vois ottaa uusinnan iltayöstä, ni pääsisin toteuttamaan villiä himoani mennä ukkosella alasti sateeseen. Keskellä päivää ei sentään viitsi, en halua ottaa vastuulleni naapurin eläkeläispariskunnan sydänkohtauskuolemaa :?
Minä pääsin kyllä sateeseen hyppimään. Yritin näyttää siltä, että juoksen sadetta pakoon niin kuin muutkin normaalit ihmiset, mutta oikeasti minulla oli uskomattoman hauskaa pienen pääni sisällä. Taajamassa on ihan hyvä ottaa huomioon arvon naapurit ja yleinen järjestys harkitessaan juoksemista alasti ukkosella. Ei se tosin mikään este ole. Toivotan siis onnea matkaan jos ukkostaa illallakin :)
aasi kirjoitti:
chevilyn kirjoitti:Oli aivan ihana ukkonen <3
Hehkuta vielä lisää. Grr. </3
Oli niin uskomattoman voimakas ukkonen etten muista olenko koskaan aikaisemmin nähnyt sellaista. Tunsin maan tutisevan jalkojeni alla ja salamat löivät niin lähelle, että saatoin kuulla risahtelua ilmassa. Uuh! Riittikö? :)

Kjäh kjäh :)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tendimiitti vaan ei miittikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

chevilyn kirjoitti:
Minä pääsin kyllä sateeseen hyppimään. Yritin näyttää siltä, että juoksen sadetta pakoon niin kuin muutkin normaalit ihmiset, mutta oikeasti minulla oli uskomattoman hauskaa pienen pääni sisällä. Taajamassa on ihan hyvä ottaa huomioon arvon naapurit ja yleinen järjestys harkitessaan juoksemista alasti ukkosella. Ei se tosin mikään este ole. Toivotan siis onnea matkaan jos ukkostaa illallakin :)

Kjäh kjäh :)
Ensin hylätään turha kristinusko ja siirrytään luontaistalouteen uskonnoissakin, Ukkosjumalaa(Tor) kumarramme!
Pyyhin Netikettiin..
didi

Re: Tendimiitti vaan ei miittikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja didi »

Voisin ihan kohta liueta työpaikalta. Toi perve esimies alkoi äsken vittuilla mulle siitä, että minulla ei ole enää avopuolisoa.. :shock: hemmetin asiallista. Toi idiootti luuli olevansa hauska.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tendimiitti vaan ei miittikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

didi kirjoitti:Voisin ihan kohta liueta työpaikalta. Toi perve esimies alkoi äsken vittuilla mulle siitä, että minulla ei ole enää avopuolisoa.. :shock: hemmetin asiallista. Toi idiootti luuli olevansa hauska.
Jos se on naimisissa niin pistä seinää vasten? Oliko se mies vai naispomo?
En kyllä ymmärrä mitä sinun suhteesi tai suhteettomuutesi kuuluu esimiehelle??
Pyyhin Netikettiin..
Bliss

Re: Tendimiitti vaan ei miittikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

didi kirjoitti:Toi perve esimies alkoi äsken vittuilla mulle siitä, että minulla ei ole enää avopuolisoa.. :shock:
Sano sille ihan tyynesti, että on paljon hauskempaa ja jännittävämpää pitää viittä tai kuutta irtopanoa kuin yhtä tylsää avopuolisoa :roll:
Pyry-Matias

Re: Tendimiitti vaan ei miittikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Kiitoksia kaikille tästä päivästä! Viihdytitte minua vaihtelevilla panoksillanne.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tendimiitti vaan ei miittikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Bliss kirjoitti:
chevilyn kirjoitti:Oli aivan ihana ukkonen <3
Joo. Vois ottaa uusinnan iltayöstä, ni pääsisin toteuttamaan villiä himoani mennä ukkosella alasti sateeseen.
Ei saa! Se on vaarallista! Eikö just ollu jossain ihmiseen iskeny salamakin?
ninnithequeen

Re: Tendimiitti vaan ei miittikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

irmelianneli kirjoitti:Ei saa! Se on vaarallista! Eikö just ollu jossain ihmiseen iskeny salamakin?
Kirkkonummella kahteenkin ihmiseen iski.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tendimiitti vaan ei miittikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kamalaa. Just kattelen uutisia tässä. Ja meillä täällä ollu niin kesäinen päivä, aurinko paistanut ja yli kahdenkymmenen lämmintäkin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tendimiitti vaan ei miittikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Ei saa! Se on vaarallista! Eikö just ollu jossain ihmiseen iskeny salamakin?
Kirkkonummella kahteenkin ihmiseen iski.
Koska osuman, ainakin toisen sai nainen, niin läski siinä varmasti tummui ja kärisi! :P
Vai asuuko Kirkkonummella enempi ruskeasilmäisiä?
Pyyhin Netikettiin..
prosessi

Re: Tendimiitti vaan ei miittikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Kaikki sähkölaitteet ehjiä kotona, jopa sähköpaimen. Ihmeiden aika ei ole ohi.

Pahimman myräkän aikaan minä ja muklu olimme matkalla HYKSin parkkihallista silmäpolille. Iski pari salamaa niin kohdalla, että ihan refleksinomaisesti kerran maastouduin kyykkyyn. Muklu vain nukkui. Erityisen hauskaa oli, että kotoa lähtiessä keli oli niin hyvä, että minulla oli yläosana vain t-paita. Sisälle päästyäni näytin siltä, kuin olisin juuri osallistunut märkä t-paita -kisaan, kun rintsikatkin olivat liimautuneet turhan ihonmyötäisesti. Onneksi vauvaa voi myös käyttää näkösuojana...
Elukka

Re: Tendimiitti vaan ei miittikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Pomo kehaisi tänään, jotta ovat kohdallani erittäin tyytyväisiä tekemäänsä rekrytointipäätökseen. :dream:
Ehkä mun ei tarttekaan olla Qsi sukassa koeajan loppuun. :D
Bliss

Re: Tendimiitti vaan ei miittikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Saanko mä nyt syödä jäätelöä? Cafe Latte-jäde on aika hyvää... :P
BettyB.

Re: Tendimiitti vaan ei miittikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Töttöröö! Swingi hiottu huippuunsa vaikka kierros katkesikin 11. reiälle ukkosmyrskyn takia. Ei taida toi mailojen heiluttelu olla ukkosella kovin fiksua puuhaa... Noh, menen jatkaman heilutteluja perjantaina, jolloin hiotaan vielä vähän lisää. Isit on ihkuja kun ne hankkii tyttärilleen juttuja :h:
Autoakin tuli vähän huollettua, ehkä se nyt alkaa käyttäytymään!
Lihakset ihan hellänä parin päivän rakenteluista ja tämänpäiväisestä huitomisesta. Nyt tartteis sellasta ihkua mieshierojaa... anyone?
Mulli75

Re: Tendimiitti vaan ei miittikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bliss kirjoitti:Saanko mä nyt syödä jäätelöä? Cafe Latte-jäde on aika hyvää... :P
Mulle kans :pliis:

Tai sitten täytyy tyytyä tiramisuun.
Vastaa Viestiin