Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
isohaara

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Vihtahousu kirjoitti:Muitakin aikuisten ongelmia on taas ihan kivasti, mutta niistä ei viitti tähän avautua tai tästä tulis muuten blogi. Ehkä pääsen tänään avautumaan yhdelle kaverille kaffittelujen merkeissä :)
Hei ja kalialle kans! o/
ninnithequeen

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ihq ukko vei nukkekotikrääsä-ostoksille ja vielä päälle ulos syömäänkin :h:
Ehkä mä en sitten ookaan niin vihanen noista jatkuvista ylitöistä. Hänen taka-ajatuksensa siis toimi varsin kiitettävästi.

Kotihomoa pikaisesti moikattiin matkalla, hää lähtee ny sinne Espanjaan aviomiehensä kanssa asumaan :cry:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Rahkapussi kirjoitti:Jaaha, pitääkö täältä Kitinästä lähteä taas ovet paukkuen, kun selvästi virtuaalielämä on lisääntymistä aiheuttavaa? *huolissaan raskausuutisista yhden jos toisenkin suusta* :P

Juu, ei, ei lapsia mulle, kiitos. Tällä mennään.

Olipa upea joogatunti aamulla klo 7.15 Ohjaaja piti tiukan astangatunnin, jossa tunsin konkreettisesti venyväni uusiin mittoihin. Huomenaamulla taas klo 7.30 joogaamaan. Himo tähän tulee, ei voi mitään.

Joogasta varoituksen sana: sen harrastaminen saa ihmisen tekemään konkreettisia elämänmuutoksia, vaikka ei niitä suunnittelisi. Kun ajattelen, mitä kaikkea vuoden aikana on mennyt uusiksi, en voi kuin todeta: mulla on indigo mood käynnissä.

EDIT: Onko SA bannissa, kun se ei ole postannut vuodatuksiaan? Kysyn nyt suoraan, kun olen AINA niin ulalla viimeisimmistä käänteistä täällä hektisessä Kitinässämme.
Jos et ignoreeraa ei SA ole missään erityisessä tilassa. :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin