Huumoria vai vittuilua?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Reaktioni kuvaan

Nauratti, jäi hyvän maun rajoihin
14
23%
Nauratti, mutta pidän epäsopivana
6
10%
Ei naurattanut, epäsopivaa laittaa tuollaista
22
35%
Loukkaannuin osallisten puolesta
10
16%
Ei oikeen tuntunut missään suuntaan eikä toiseen
10
16%
 
Ääniä yhteensä: 62

Tix

Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Miten koit Blissin postaaman kuvan, josta on nyt saatu kauhea show aikaiseksi? Kiinnostaa oikeasti onko tässä nyt äänekäs vähemmistö vai meluisa enemmistö takana.
Chap

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Ensimmäinen reaktio oli, että nauratti tai oikeastaan pikemmin hymähdin. Pienen mietiskelyn jälkeen kuva kuitenkin tuntui tosi epäsopivalta ja erityisesti sen jälkeen tuntui kun jotkut kirjoittivat Finnmonsterin itsetunto-ongelmista.
elco

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja elco »

Harvemmin ei-epäsopivat asiat naurattavat.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Pidin typeränä ilkeilynä.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Pyry-Matias

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Hämmästyin ja ihmettelin, että kuinka juuri Bliss kehtasi moisen postata. Tulkitsin sen selkeäksi tyylivirheeksi ja ylilyönniksi. Toisaalta kenellä nyt ei tulisi joskus ylilyöntejä? - Jeesuksella.

Mut en osaa sanoa loukkaannuinko FM:n puolesta. Ei naurattanut.
ninnithequeen

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mutta näin P-M postasi kuitenkin ko. kuvan jälkeen:

Pyry-Matias kirjoitti:Kaikin puolin hauska kuva. *floppaa riman yli, rima jää väpäjämään, ehkä tippuu, ehkä ei*
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ihminen pitää tuntea hyvin ennen kuin hänestä heittää huumoria ja tietää, millä alueilla hänen itsetunnossaan voi olla herkkiä kohtia. Ja huumori läheiseltä ihmiseltä voi tuntua eri asialta kuin joltain etäisemmältä ihmiseltä tullut. Hyvänä päivänä nauraa jollekin jutulle ja huonona taas ei. Muistelen rakkaan eksäni lähettämää korttia tyytyväisen oloisesta kalliolla paistattelevasta norpasta, johon eksäni minua rakastavasti vertasi. :) Ooh, kyllä se rakkaus onkin ihanaa.

No, kaikki me mokataan silloin tällöin ja joku loukkaantuu, vaikka emme olisi pyrkineetkään loukkaamaan. Kyllä silloin voi pyytää anteeksi.

Dr. Phil kysyisi tässä kohtaa: "Do you want to be right or do you want to be happy?"
Kikkelis kokkelis.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Huvitti. Katsoin, että päähenkilö on omilla aiemmilla jutuillaan ja kuvillaan riittävästi pohjustanut.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Edith

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mun mielestä tää on sellasta huumoria, joka sopii paremmin IRL-tuttujen keskuuteen. Siis kun oikeesti tuntee ihmiset ja jos ei tiedä niin voi ainakin vahvasti olettaa kohteen tulkitsevan jutun samoin kuin aloittaja on tarkoittanut. Aluksi se vähän hymähdytti, muttei sentään naurattanut. En osaa ihan just vielä valita sopivaa vaihtoehtoa.
Herra Manala

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Edith kirjoitti:Mun mielestä tää on sellasta huumoria, joka sopii paremmin IRL-tuttujen keskuuteen. Siis kun oikeesti tuntee ihmiset ja jos ei tiedä niin voi ainakin vahvasti olettaa kohteen tulkitsevan jutun samoin kuin aloittaja on tarkoittanut.
En tiedä sinun IRL-tutuistasi, mutta minun olisi vaikea kuvitella että kukaan tuttuni tai ystäväni alkaisi heittämään kihlautuneelle parille yhtään mitään muuta kuin onnentoivotuksia. Saati sitten jotain "Kiva että sinäkin söpö ja pulska rupikonna olet löytänyt itsellesi tällaisen suloisen harmaahiirulaisen!"
mustanikki

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

No voi vittu. Nyt viimeistään menee koko homma yli ja pahasti. Helvetinmoinen tappelu jostain vitun eläinkuvasta, jota asianosaiset itse eivät ole kommentoineet sanallakaan.
Pisteet heille siitä että nauttivat ennemmin toisistaan, kun että olisivat täällä lapioimassa paskaa.
Toisia se vitutti, toisia ihastutti. Tämähän on selvinnyt jo sokeallekin tähän mennessä jos on yhtään vilkaissut tuota toista ketjua.
Miksi ihmeessä tästä pitää vielä vääntää?
Tix

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Tix »

mustanikki kirjoitti:Miksi ihmeessä tästä pitää vielä vääntää?
En ajatellut vääntää vaan selvittää onko oma huumorintajuni niin räikeästi erilainen kuin muiden.
Tix

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Tix »

ninnithequeen kirjoitti:Mutta näin P-M postasi kuitenkin ko. kuvan jälkeen:
Pyry-Matias kirjoitti:Kaikin puolin hauska kuva. *floppaa riman yli, rima jää väpäjämään, ehkä tippuu, ehkä ei*
Melko nopea takinkääntö.
Edith

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Herra Manala kirjoitti: En tiedä sinun IRL-tutuistasi, mutta minun olisi vaikea kuvitella että kukaan tuttuni tai ystäväni alkaisi heittämään kihlautuneelle parille yhtään mitään muuta kuin onnentoivotuksia. Saati sitten jotain "Kiva että sinäkin söpö ja pulska rupikonna olet löytänyt itsellesi tällaisen suloisen harmaahiirulaisen!"
Ei mun tutut, mähän olen nössö jos kuka, mutta olen saanut käsityksen, että joissain piireissä rankkakin huumori on mahdollista. Siis sikäli, että jos tuollaista huumoria nyt on käytettävä, niin silloin vain sellaisessa seurassa, jonka tietää suhtautuvan siihen maltillisesti. Sellaisia seurapiirejä tuskin kyllä on paljoa. *pus vaan*
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

En nähnyt. Ei kiinnosta!

Bliss on cool, teki tyhmiä netissä tai ei. Nih.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Chap kirjoitti:Pienen itkeskelyn jälkeen kuva kuitenkin tuntui tosi epäsopivalta ja erityisesti sen jälkeen tuntui kun jotkut kirjoittivat Finnmonsterin itsetunto-ongelmista.
Tälle kyllä hieman nauroin.

Sairas ihmispaska!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Yönmustaritari

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

mustanikki kirjoitti: Helvetinmoinen vitun vittu vitutti
Eihän siinä mitään, että kyllähän Tix tästä saa ihan vastaavan paskapää-pistetyksen. Antaa vääntää kerta väännettävää tuntuu olevan.

Kuva ei tuntunut missään eikä hetkauttanut suuntaan tahi toiseen, koska Finnmonster on muutenkin taukki itse postatessaan omia kuviaan hakiessaan huomiota omille toimilleen. Kuvitellessani tilanteen omalle kohdalleni en siis millään ilveellä pysty keksimään itselleni mitään motiivia tuommoisen ilmoittamiseen saati kuvien esittämiseen. Mutta ei kait paskapää perusteluja tarvitse.

Sitten vittuunnuin kun muistin mitä pissaliisa-piirustuksia ja paskakommentointia tämä k.o sammakko-hiiri-kuvan postaaja itse suorittaa. Mutta minua nyt muutenkin sapettaa tämän k.o henkilön "minä olen potkinut munille jo kauan"-ala-tyylinen kommentointi tms. joten se kyllä muutenkin aiheuttaa inho-reaktiot kaikkeen sen tekemiseen.

Eli kuva ei tehnyt vaikutusta, en vaan tykkää siitä akasta niin sen vuoksi FM saa sympatiapisteet.....Vaikka kyllä senkin typeryys saa proppuni palamaan.......Mutta niinhän te kaikki.
SikaMika

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tottakai pidin kuvaa jonkin sortin vittuiluna alusta pitäen, sen paheksuttavuutta en osaa vieläkään määritellä. Tosin ei mun tarvitsekaan, sitä varten löytyy palstalta jo valmiiksi yksi ja vain yksi validi taho - Finnmonster itse.

Oma ensireaktioni kuvaan oli lähes paskahalvauksenomainen naurunremakka. Se saattoi olla mauton (FM??), mutta minun sairaan huumorintajuni mukaan se oli hauska.
mustanikki

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Tix kirjoitti:
mustanikki kirjoitti:Miksi ihmeessä tästä pitää vielä vääntää?
En ajatellut vääntää vaan selvittää onko oma huumorintajuni niin räikeästi erilainen kuin muiden.
Ja paskanvitut, sanon minä.
Olet aikuinen mies mutta et tiedä onko huumorintajusi "räikeästi erilainen" kuin muilla. Salli mun jo nauraa.
Tix

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Tix »

mustanikki kirjoitti:Ja paskanvitut, sanon minä.
Olet aikuinen mies mutta et tiedä onko huumorintajusi "räikeästi erilainen" kuin muilla. Salli mun jo nauraa.
Sinä? Kuka sinä? Nobody? Sallin sun vaikka laskea allesi jos se sua lämmittää.
mustanikki

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Tix kirjoitti:Sinä? Kuka sinä? Nobody? Sallin sun vaikka laskea allesi jos se sua lämmittää.
Eiks olekin jännää, kun et tiedä?
Tuo puskasta huutelu -kortti on jo aika käytetty. Kysy vaikka ninnithequeenilta, hän sitä tuntuu käyttävän aina.
Tix

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Tix »

mustanikki kirjoitti:Eiks olekin jännää, kun et tiedä?
Tuo puskasta huutelu -kortti on jo aika käytetty. Kysy vaikka ninnithequeenilta, hän sitä tuntuu käyttävän aina.
Juu, yhtä jännää kuin sukkien kutominen. Mua niin yleisestikin kiinnostaa tuntemattomien palstanikkien saati sitten kuurupiiloikäisten mielipide vaatimattomasta persoonastani. Kerro toki lisää, naapurin koirakin odottaa kuola turvassa uusia koottuja viisauksiasi.

Nyt vähän kaduttaa miten dissasin sukkien kutomista, mutta painanpa silti lähetä -nappia.
prosessi

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:
mustanikki kirjoitti:Eiks olekin jännää, kun et tiedä?
Tuo puskasta huutelu -kortti on jo aika käytetty. Kysy vaikka ninnithequeenilta, hän sitä tuntuu käyttävän aina.
Juu, yhtä jännää kuin sukkien kutominen. Mua niin yleisestikin kiinnostaa tuntemattomien palstanikkien saati sitten kuurupiiloikäisten mielipide vaatimattomasta persoonastani. Kerro toki lisää, naapurin koirakin odottaa kuola turvassa uusia koottuja viisauksiasi.

Nyt vähän kaduttaa miten dissasin sukkien kutomista, mutta painanpa silti lähetä -nappia.
Sika, dissasit naapurin koiraakin, etkä edes huomannut. Pyydä siltä heti anteeksi.
Tix

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Tix »

prosessi kirjoitti:Sika, dissasit naapurin koiraakin, etkä edes huomannut. Pyydä siltä heti anteeksi.
En. Sateen jälkeen hissi haisee aina hirveälle sen hurtan takia. Tää oli mun julma kosto.
prosessi

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Sika, dissasit naapurin koiraakin, etkä edes huomannut. Pyydä siltä heti anteeksi.
En. Sateen jälkeen hissi haisee aina hirveälle sen hurtan takia. Tää oli mun julma kosto.
Arvasin.
Vastaa Viestiin