Ruokapäiväkirjat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Geetzu

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Eilinen:

* fazun myslipuikula becelillä, rasva-edamilla ja tomaatilla, pirtelö (purkki ehrmannia, 200g vadelmia, puol litraa rasvatonta maitoa)
* riisifrutti, teetä
* 2 nutrilett-patukkaa (karamellitoffee, makean himoon, ei niinkään ateriaa korvaamaan... )
* viinirypäleitä liikaa (vatsa kipee iltaan asti)
* broilerin jauhelihaa 200g, parsakaali-kukkakaali-porkkana wokki 200g, muutama papana tummaa proteiini plus pastaa, siivu aurajuustoa sekaan, piimää
* rahka leseillä, teetä

ja niin pirusti vettä, en ymmärrä miks janottaa kokoajan.
Geetzu

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Stadinarska kirjoitti:Ja arvaapa mikä on Arskan nykyinen suosikki varsinkin golfien jälkeen: Mäkkärin päärynäpirtelö. MMMmaiskis. Kokeile. mahtavaa ja vain eurolla!!
Piti tsekata mäkin sivuilta, uus tuote mulle. Nimi siis Taikametsän päärynäpirtelö? Geezöz, en uskalla kokeilla. Kuulostaa liian koukuttavalta.

Kuva
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Clay »

Haha, pitää kirjata eilisen sapuskat ihan Suomen virallisen terveyslautakunnan iloksi.

irtokarkkeja about 200 g (pelkkiä suklaakarkkeja)
Chocovi hasselpähkinäsuklaata about 50 g
Taffelin poimulastuja about 150 g
mandariini
4 x Mister Choc peanut-chocoa
Nyt penikseni on fantastinen!
Geetzu

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Clay :D

Pystytsä elää päivän pelkillä mässyillä? Tai siis mun maha tuntuu aina tarttevan jonkun aterian, vaikka nyt edes lämpimät leivät, vaikka suklaata menis alas tuhottomasti. Pelkästä skeidasta tulee hedari ja oudot tärinät. Humala...

Tänään joudun leipomaan, tulee vieraita. En tietenkään kiduta itteeni muiden nauttimista katellen, joten pullamössölakko muuttuukin nyt sitten vaan herkkujen säännöstelyksi, huoh...
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Clay »

Geetzu kirjoitti:Clay :D

Pystytsä elää päivän pelkillä mässyillä? Tai siis mun maha tuntuu aina tarttevan jonkun aterian, vaikka nyt edes lämpimät leivät, vaikka suklaata menis alas tuhottomasti. Pelkästä skeidasta tulee hedari ja oudot tärinät. Humala...
Olen kyl ennenki eläny pelkillä mässyillä, joskus tainnu parikin päivää, mut vatta ei muutenkaan ole "normaalissa" tilassa valvotun yön jälkeen. Olin kyl aika koomassa koko päivän.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetzu kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Ja arvaapa mikä on Arskan nykyinen suosikki varsinkin golfien jälkeen: Mäkkärin päärynäpirtelö. MMMmaiskis. Kokeile. mahtavaa ja vain eurolla!!
Piti tsekata mäkin sivuilta, uus tuote mulle. Nimi siis Taikametsän päärynäpirtelö? Geezöz, en uskalla kokeilla. Kuulostaa liian koukuttavalta.

Kuva
GEETZUskainen!! Makea nainen kuin makein pirtelö!

Joo, se Taikametsän pirtelö juu. Mäkkärissä aina on pahuksen kivaa henkilökuntaa,iiihquja hymytyttöjä, vaikka työolosuhde on vähän sitä sun tätä. Mut pirtelö koukutti minut ihan TOTALT.

Mene ihmeessä kokeilemaan vaan. Ruohiksen mäkkäri kai Larun lähin!

Et kai Geetzutar ole kovin ahdistunut kun vain Suviselle teen ruoka-arvostelut!? :o

SA
larun S
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Niba »

aamu -..lasi vettä
päivä -1 bratvursti(150g)+500g riisiä+50g ketsuppia+4ooml vettä + 300ml kahvia
iltapala -700g naudanulkofilepihvi
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Hei mun piti kans ostaa noita Nutrilettejä! Ostin brownien makusta, ei kovin hyvää mutta ainakin terveellistä ja ihan ok vedettävää kakkosaamiaisen ja lounaan välissä ;) Sit vielä toinen samistus, noi Ehrmannit! Menee yleensä sitruuna lime sadlightilla tai mehukeitolla :) Mäkkikahvia en oo vielä kokeillu, kun pelkään kahviriippuvuutta. Sen sijaan Ed Lemoniin oon sortunu päivänä muutamana, sen tehon huomaa kun ei kaffetta yleensä käytä.
Prepare for the worstest.
ninnithequeen

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aamupala: 2 keitettyä kananmunaa, 3 siivua pekonia, 50 g juustoa, kahvia

Välipala: Tuoppi kolmosolutta ostosreissulla

Lounas: lautasellinen jauheliha-pekoni-sipuli-kerma-juusto-hässäkkäpaistosta, lasi maitoa

Iltapala: lasi Funlight mehua
BettyB.

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

No jos mäki nyt sitte ku kaikki muutkin...

Fetasalaatti balsamiviinietikalla
Vaniljajogurtti mansikoilla ja mustikoilla
Tonnikalaperunasoselaatikko 350g (eines!!)
1 Jälkiuunipala ohuen ohuella naudanpaistilla ja suolakurkulla
Omena
Vettä, teetä ja light colaa
Geetzu

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Stadinarska kirjoitti:Et kai Geetzutar ole kovin ahdistunut kun vain Suviselle teen ruoka-arvostelut!?
Myrtsi-olo jatkui päivätolkulla mutta tunteeseen tottui. Olen hyvä tottumaan kaikkeen. Enää ei yhtään sureta, saan iloni Suviselle antamastasi huomiosta! (*sniisk*)
nowaysis kirjoitti:Hei mun piti kans ostaa noita Nutrilettejä!
Hiiih, meille roudattiin niitä tänne töihin iso läjä ja onneks kaikki tota karamellimakua. Se brownie on niistä pahin kyllä, tai siis ei ainakaan vie multa mitään makeannälkää. Mäkkärikahvista vierottauduin ja yritän kahvista muutenkin, mul on kauheet närästyspäivät ja ummetus ja päläpälä plääh... Ehrmannia meni just illalla valion sen 9-kalorisen vadelmamehukeiton kans, njams! Tosin appelsiinifunlightilla niin ku mies vetää vuodesta toiseen menee mullakin parhaiten. Plus tungen kauheesti leseitä sinne et masu toimis...

Eilinen:

* 2 munaa pannulta, 2 desiä vadelmamehukeittoa, 2 desiä profeel-jogurttia leseillä
* 2 nutrilettia, teetä
* omena-porkkana-salaatti-kurkku-hapankaali -miksausta aika iso läjä, 2 desiä piimää
* punakampelaa, raejuustoa ja lohkoperunoita
* kasvissosekeitto (Knorr, eines iik!!!)
* about 150 gramman kanafilepiffi pinaattiperunamuussilla ja läjällä porkkanoita (koukkuunnun aina talvea kohti porksuihin, mikähän siinä on?)
* neljänneskilo kirsikkatomaatteja, teetä
* rahka leseillä ja vattumehukeitolla

+ liikaa vettä, kävin vessassa yöllä joku 8 kertaa. Auttakaa mua tässä; päivällä kokoajan jano mut kaikki tulee yöllä pois, raskausvamma, nestetasapaino vtuillaan, mitä hä? Join varmaan 6 litraa, hikiliikuin 1½ tuntia...
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei Murumussu!
Geetzulla ei ole angst tästä ja niin saatan jatkaa.Huumoria vaan, joo... Olitkin ehkä jo odottanut muona-arvostelujani, mutta kun en millään ole ehtinyt. Pelaamassa ja katsomassa kun Minea (Blomqvist) töpeksi Talissa (siis huippugolfariskamme)...

Ja kohta ilotulitusta katsomaan!

Mut aloitetaan kivat työt eli hyvänäpitosi!



Aamulla: 1 omatekemä sämpylä kevytlevillä, juustolla ja kurkulla, muki teetä

Jos on omatekemä sämpylä, se ehkä kuitenkin vaatisi voita tai Oivariinia...ei se sinua lihota. On luonnontuote. Tehtaan leivässä sitten sitä tekorasvaa!!

Juusto ja kurkku aina hyvä yhdistelmä!


Töissä: pala moniviljapatonkia, cheddar- juustoa siivu, tomaattia ja kurkkua, kahvia, 1 suklaacookie

Millä perusteella otat kurkkua aamulla mutta tomaattia töissä?Tämä oli retorinen kysymys, mutta voit vastata!

Sanoisin että muotoilisin tämän uudelleen niin että laitoit pari kuppia kurkkuusi ja muutaman suklaacookien!! Eikös näin!


Välipala: kourallinen kuivattuja luumuja

Nyt olin ällikällä lyöty. Poks!. Mitä ovat kuivatut luumut?
Tämä tuntui jopa kaksimieliseltä kourineen kaikkineen.

Osta hyvä muru kunnon tuoreita luumuja. Ne ovat nyt TUOREITA!!!

Ja hyvin tärkeää olisi tietää kuinka iso koura sulla on? Ja muista että olen varma että sinulla on sievä kätönen eikä koura!! Minulla on karhuntassu, mutta kun olenkin karvainen mies!!


Päivällinen: lautasellinen pinaattikeittoa, 1 sämpylä kevytlevillä ja edamjuustolla

Aikamoinen juustokokoelma sulla on...Maistuisi minullekin pinaattikeitto. Koskas kutsut? Etkös mulkkua pinattikeiton kanssa voisi myös nauttia. Muistathan vain yksi mulkku per hieno nainen!

Iltapala: 2 munan raejuusto-paprikamunakas, 2 sämpylää kevytlevillä, edamjuustolla ja paprikalla

JA SIINÄHÄN se oli se. Oivoi. No katso ohjeeni yllä. Paprika on erinomaisen kirpeä ja pirteä myös makkaran sijalla, vaikka et sä makkaraa syökään!

Viimeinen ilta ennen tilipäivää, ja kaapit ovat taas ennätystyhjät. Jääkaapissa valo, tölkillinen suolasieniä, puolikas paprika ja vajaa maitotölkki. Mitähän aamiaista noista väsäisi :P

Kunhan et munaa ota.
Myy jääkaapin valo kirpputorilla ja osta sillä HÄRKÄRUUKKU.


Mussukalle yksinoikeudella :wink: :wink:

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Geetzu

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Arska kerro mikä ihmeen härkäruukku! :D

Päivän syömingit:

* fitness-murot luonnonjogurtilla, vattumehukeittoa, teetä
* 2 isoo omppuu, 1 nutrilett
* juustokermaperunoita, lohimedaljonki, porkkanaraastetta ja punajuuria, piimää
* tiikerikakun pala (melkein pystyin pidättäytyy leipomuksistani siis, en ihan... )
* pakastepinaattikeitto, keitetty muna
* pari senttii valkkaria (maistupa paskalle puolen vuoden maistelemattomuuden jälkeen)
* rahka leseillä, teetä

Yöpalaks saan toivottavasti snägärinmakusia suukkoja.
Perheen äiti tunki just uuniin spelttipuuroa hautumaan viikonlopuks, ah.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetzu kirjoitti:Arska kerro mikä ihmeen härkäruukku! :D

Päivän syömingit:

* fitness-murot luonnonjogurtilla, vattumehukeittoa, teetä
* 2 isoo omppuu, 1 nutrilett
* juustokermaperunoita, lohimedaljonki, porkkanaraastetta ja punajuuria, piimää
* tiikerikakun pala (melkein pystyin pidättäytyy leipomuksistani siis, en ihan... )
* pakastepinaattikeitto, keitetty muna
* pari senttii valkkaria (maistupa paskalle puolen vuoden maistelemattomuuden jälkeen)
* rahka leseillä, teetä

Yöpalaks saan toivottavasti snägärinmakusia suukkoja.
Perheen äiti tunki just uuniin spelttipuuroa hautumaan viikonlopuks, ah.
Geetzulainen!Pusunusi sulle! Härkäruukku on käsittääkseni ruokalaji. Ainakin olen "törmännyt" muutaman kerran kyseiseen ruokaan. Vierumäellä esim. on erinomaista härkäruukkua ja siinä on häränfilesuikaleita erittäin hyvässä kastikkeessa, jossa on herkkusieniä ja sipulia ainakin. Sit laitan riisiä mukaan ja MAHTAVA makuelämys!!

Härkäruukkuja saa myös ihan valmisruokana esim. muistaakseni HK:n tuote, mikroruoka. Siinä valmiina pikku astiassa härkää ja kastiketta ja riisä. On hyvää sekin todella!

Ja kun kerran olet Geetzu, saat ruoka-arvostelut! Mussukka saa nyt odottaa hiukan!! Mitäs siitä sanot!



* fitness-murot luonnonjogurtilla, vattumehukeittoa, teetä

VIIMEKSI KIRJOITIT LUONNON JOGURTIN ERIKSEEN! EDISTYSTÄ!
JA VATTUMEHUKEITTO MAISTUU HYVÄLTÄ JOS ASUT VATTUNIEMESSÄ!
TEETÄKÖ ILMAN LEIPÄÄ??? EN USKO!!



* 2 isoo omppuu, 1 nutrilett

PITÄÄ KAKSI LÄÄKÄRIÄ LOITOLLA, HYVÄ!! 1 NUTRILETT, OOOPS, SE ON LAIHDUTUSJUTTUA VAI?

* juustokermaperunoita, lohimedaljonki, porkkanaraastetta ja punajuuria, piimää

JUUSTOKERMAPERUNAT MELKOINEN KALORIPOMMI MUTTA MAHTAVAN HYVÄÄ JA OLI RUOKASI MUUTENKIN NIIN MAISTUVAA ETTÄ "MIKSEN MÄ OO SIINÄ PÖYDÄSSÄ, APUAAA"

* tiikerikakun pala (melkein pystyin pidättäytyy leipomuksistani siis, en ihan... )

SIIS SINÄ VIELÄ TEET ITSE JA SUOSIKKIANI TIIKERIKAKKUA, EI MAAR BANAANIKAKKU ON SUOSIKKINI MUT ITSETEHTY... GEETZU..OLETKO VARMASTI NAIMISISSA JO ??

* pakastepinaattikeitto, keitetty muna

JOO MULKKUA MÄ AJATTELIN MUSSUKALLEKIN KUN SE POPSI KO. KEITTOA ILMAN. JA NIMENOMAA YKSI MULKKU PER NAINEN, HYVÄ!!

* pari senttii valkkaria (maistupa paskalle puolen vuoden maistelemattomuuden jälkeen)

JOS SE MAISTUI PASKALLE, ARVIOISIN, ETTEI SITÄ KANNATA MAISTAA ENÄÄ. MINÄ EN TOSIN VIELÄ OLE MAISTANUT PASKAA, ETTEN TIEDÄ MILTÄ SE MAISTUU... :wink:


* rahka leseillä, teetä

OLIKO RAHKAPUSSI?


Arvostelut antoi arvoton SA, (nohnoh, sentään arvokas SA)
:D
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Camilla »

-kanatortilla, appelsiinimehua
-kananugetteja ja röstipihviä, vissyä
-2 korvapuustia ja teetä
-pala patonkia kalkkunaleikkeellä ja cheddarilla, 2 palaa täysjyväleipää juustolla
BettyB.

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Eilinen:
Kanawrap
Miniporkkanoita
Omena
Jauhelihaspaghettisössöä 350g
1 Jälkiuunipala kevyt maksamakkaralla ja suolakurkulla
n. 10-15cm pätkä kurkkua
Salmiakkitikkari
Light colaa ja vettä

Tänään:
Rahkaa vattutiivisteellä
Ruokalusikallinen mysliä (oli pahaa :/)
Nektariini
Lihaperunalaatikkoa 350g
1 Jälkiuunipala ohuen ohuella naudanpaistilla ja 5% sulatejuustolla
2 kananmunaa
Salmiakkitikkari
Vettä
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvismuonain arvostelut Syyskuun eka!

Perjantain puputukset.

SUVI PUPUNENKO. ÄLÄ HÄMÄÄ, SINÄ OLET KIVA MIRRI!

Aamulla: muki teetä, kulho all-bran- muroja rasvattomalla maidolla

NO MINKÄS SILLE ENÄÄ VOIT JOS KERRAN OLET KURKKUUN KULAUTTANUT!

Töissä: nektariini, vege-feta-panini, light colaa, kahvia

EIPÄ SAA TYÖPÄIVÄÄKÄÄN TAKAISIN, MUTTA ONPAS SULLA ERIKOINEN RUOKAVALIO, NEKTARIINI JA LIGHT KOLA JA KAHVI. mILTÄHÄN NE MAISTUISI SEKAISIN. KENTIES HYVÄLTÄKIN!

VEGE PANINI. PANISIN, PANISIN !!


Välipala: lasi kaloritonta mehukeittoa, banaani

SUVIMURU HYVÄ. JOHAN JO SANOIN ETTEI OLE KALORITONTA MEHUKEITTOA? ETKÖ SIÄ USKO ARSKAA??

Iltaruoka: 1 pussi Pirkka- pastaa sienikastikkeessa, siivu vaaleaa leipää 9% Polar- sulatejuustolla, pätkis-patukka, 1 pullo Magners- siideriä (perjantain kunniaksi)[/quote]

NO JOS PERJANTAIN KUNNIAKSI SITTEN KUNHAN TYTTÖ PYSYT POISSA BAARISTA! TÄMÄ SELVÄ?
jotenkin musta tuntuu että tää on vieläkin tää baarihomma epäselvä Suvisellemme...voih.

Tämä olkoon viimeinen postaus tänään Stadinarskalta.
Hän siirtyy nyt katsomaan kuinka John Isner komeetta kiusaa Roger Federer tennisjumalaa!From Eurosportto Tv

Terveisin ja hyvää ruokahalua Arskalle joka myös lähtee ottamaan iltapalaa ja se koostuu teestä, Oululaisen revitystä leivästä, Florasta, tomaattimakkarasta päällä ja hiukan Pirkka Asidofilus-piimää viilin korvikkeena. Tee on maustettua Ceylonilaista. Teen kuten muutkin muonat otan omistamastani jääkaapista Lauttasaaren kaupungissa Helsingin kaupunginosassa. Kello lähestyy puoltayötä. Elän ja olen terve ja varsin puolivallaton, mutta pollassa muhii järkeä ihan tarpeeksi.

Tämä nyt oli hiukan sellainen viesti, jota pyrin välttämään. Nimittäin kaikki eivät huumoriani ymmärrä, mutta älkääpä nyt silti liikaa rasittuko!

Lähetän kaikille yhteisesti ja erikseen terkut ja koska tämä on Suviselle postaus niin erikseen hänelle, se on toki tehtävä.

SA
iltanälkäinen
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
BettyB.

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tänään on menny vähän heikosti...

Kananmuna
3 nektariinia
15cm pätkä kurkkua
Pasta bolognesea
Vettä
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

- aamulla kannu kahvia
- päivällä eilisen kanakeiton jämät
- illalla pari härän ulkofileen palasta kaukaa paistinpannulle vilautettuna
- äsken Exquisan vaniliarahka
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Laitetaas esimerkki perus-krapulapäivästä:

Aamulla: lautasellinen kaurapuuroa voisilmällä, lasi rasvatonta maitoa (ja paljon nesteitä: bon aquaa, appelsiinimehua, light colaa..)

Lounas: pari dl paistettuja perunoita, kasa sienisalaattia, 2 siivua vaaleaa leipää jollain flooralla, fanta freetä

Kisakatsomossa: pussi kartanon valkosipuli&kermaviili- sipsejä (äiti vähän auttoi syömisessä kuitenkin), fanta freetä

Päivällinen: keitettyä kukkakaalia ja porkkanaa voilla maustettuna, lisää sienisalaattia, siivu vaaleaa leipää, mamman marjamehua, vispipuuroa sokerilla ja rasvattomalla maidolla, kahvia, pala fazerina- suklaata

Iltapala: 4 siivua toscanalaista maalaisleipää, päällä 17% oltermannia ja kurkkua, muki teetä

Mulla tulee krapulapäivinä ihan hillitön himo lämpimään kotiruokaan: parasta mättöä on kaurapuuro, perunamuussi, riisiset padat, lohikeitto jne.. siispä darrasunnuntaisin tulee aika usein hiippailtua kotopuoleen mamman patojen ääreen. Kuten tänäänkin. Nyt on taas tukeva ja tanakka olo!
Johtuen edelläselvitetyistä kyseisen henkilön epäviisaasta toiminnasta, emme lähetä tähän tällä kertaa ruoka-arvosteluja.
Tästä rangaistuksesta ja päätöksestä saa valittaa.

Osapuolet:

:beer: 8)
Suvinen Stadinarska
juomari tuomari
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Geetzu

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kiitos arska, oot ihku! :h:

Eniten viestissäsi nauratti pilkunnussinta-osuus luonnonjogurtin kirjoitusasusta, toki, tällainen nussija kun itsekin olen. Kiitos myös härkäruukku-infosta, joka ei saanut minua himoamaan härkää.

Viikonlopun syömingit meni tosi hyvin, tänä aamuna paino oli pitkästä aikaa noussut, kuukaudessa menee jo 60 rikki uuh!

Maanannantai:

* spelttipuuro leseillä ja karviais-boysenmarja-mehukeitolla
* bansku-omppu-appelsiini-viinirypäle-kiivi-salaatti vaniljakermavaahdolla (vähän mul on upee mies kun väsää tollasia eväitä aamusella)
* kaalilaatikkoa, Keso grillattu paprika -raejuustoa puol purkkia, piimää
* 3 munan munakas, 5 kalkkunanakkia, piimää
* porkkanaa ja kukkakaalia dipattuna
* rahka rinnalta
Viimeksi muokannut Geetzu, 03.09.2007 22:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetzu kirjoitti:Kiitos arska, oot ihku! :h:

Eniten viestissäsi nauratti pilkunnussinta-osuus luonnonjogurtin kirjoitusasusta, toki, tällainen nussija kun itsekin olen. Kiitos myös härkäruukku-infosta, joka ei saanut minua himoamaan härkää.

Viikonlopun syömingit meni tosi hyvin, tänä aamuna paino oli pitkästä aikaa noussut, kuukaudessa menee jo 60 rikki uuh!

Maanannantai:

* spelttipuuro leseillä ja karviais-boysenmarja-mehukeitolla
* bansku-omppu-appelsiini-viinirypäle-kiivi-salaatti vaniljakermavaahdolla (vähän mul on upee mies kun väsää tollasia eväitä aamusella)
* kaalilaatikkoa, Keso grillattu paprika -raejuustoa puol purkkia, piimää
:h: sinulle! Kyllä Arskaa lämmitti kauniit terveisesi! Itse olet enemmän ihq!

Nussintapa hyvinkin. Se kuuluu elämään! Muutenhan tylsät virkamiehet eivät ikinä saisi nussia, jos eivät nussi pilkkua!

Outs, minusta ei tulisi mitään suurta kauppamiestä kun en saa härkää kaupaksi. Mut kyl se härkäruukku HUVAA on!

PIENI ihkutar sinä Geetzunen olet, kun paino vasta 60!!

Ruokasi ovat vallan mahdottoman hienon maukkaiden maistuvien muikeimpien ihanimpia!
Huh kun pääsisi edes unissa noin hienoon pöytään!

Kuule, minä olen aikamoisen varma siitä, että miehesi on ihq, mutta siksi koska sinä olet ihq!!

Tämän tajuaminen on aika yksinkertaista mutta aika usein se unohtuu joiltain! Vastavuoroisuus!

Onnea sulle! Munkin täytyy hankkia onni! Munkin! Munkki...ääh. Enkä ole!

Terveisin vanha kunnon tai kunnoton Stadinarska saaren uumenista.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Geetzu

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Stadinarska kirjoitti:Terveisin vanha kunnon tai kunnoton Stadinarska saaren uumenista.
Katoaakohan meiltä kulta tää joku sparkling gemia kun mä jätän saaren tossa ens kuussa? :?
Ei anneta! Ja tottakai sunkin täytyy hommaa munkkii, tai siis ihkutusta iltoihin.

(Päivitin listani, menen nyt nukkumaan kivekset sisälläni ihanasti hölskyen <-- pakollinen vauvaviittaus)
BettyB.

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ja tänään:

Muutama lohkoperuna-lohko (ehe-ehe)
Parsakaalia
1½ kalapiffi
Vihersalaattia balsamicolla ja öljyllä
½ päärynä
½ jälkiuunipala rasvalla ja 5% Aamupalalla (1 siivu)
1½ lautasellista lihakeittoa
Vettä, light colaa
BettyB.

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Jahas, päivän saldo:

Kaurapuuro ilman lisukkeita
Pala lounasruokalan meetvursti-sipuli-pannupitsaa
Salaattia, tomaattia
Pari palaa hunajamelonia
Pågenin sitruunamuffinsi
Suklainen kaurakeksi (oli kemut!)
Broileri-kasvis sössö (Eines, iiiikkkis! Apetit!)
Vettä, teetä mustana ja vihreänä
Vastaa Viestiin