Mihin mies tarvitsee naista?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mihin mies tarvitsee naista?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

slam kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Ja moni miesraukka hajoaisi aivan täysin, jos nainen lähtisi elämästä.
Voi olla totta. Parempi pysyä yksin. Oikeastaan hyvä, että en kelpaa. 8) Kuitenkin sanoisi lopulta, että nyt saat lähteä... :lol:[/quote]

Slämäri, äläs nyt hyvä Ylöjärven söpöin mies mussuta. Ai niin, mutta sähän muutit juuri tänne. Minne tänne?
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: Mihin mies tarvitsee naista?

Viesti Kirjoittaja slam »

Keikaus kirjoitti:
slam kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Ja moni miesraukka hajoaisi aivan täysin, jos nainen lähtisi elämästä.
Voi olla totta. Parempi pysyä yksin. Oikeastaan hyvä, että en kelpaa. 8) Kuitenkin sanoisi lopulta, että nyt saat lähteä... :lol:
Slämäri, äläs nyt hyvä Ylöjärven söpöin mies mussuta. Ai niin, mutta sähän muutit juuri tänne. Minne tänne?[/quote]

Vitut. Suunnittelin vain Hesaan muuttoa, kun täällä on kovin vähän harrastepaikkoja ja kuivakkaa menoa ainakin yksin. :lol:

Voisin muuttaa ihan minne tahansa muuallekin Inarista-afrikkaan. Ihan vitun sama. Ei paljoa mikään pitele täällä, kun aikaan saamattomuus... ja tyhmyys. :lol:
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Mihin mies tarvitsee naista?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Keikaus kirjoitti:
Faghag kirjoitti:Nainen on miehen paras ystävä.
Jotenkin tuolta minustakin tuntuu. Monelle miehelle on paljon helpompi kertoa kaikenmaailman juttuja naiselle kuin toiselle miehelle ja olla rennompi naisen seurassa. Ja moni miesraukka hajoaisi aivan täysin, jos nainen lähtisi elämästä.
Näinhän se on. Edellyttää kylläkin, että nainen on sitten todella special ja insipiroiva.

(Intouduin ottamaan kantaa, kun huomasin, että pari netti-suosikki-naistani saa lainattua yhdellä iskulla)
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
MarthaFocker

Re: Mihin mies tarvitsee naista?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Yönmustaritari kirjoitti:Hyvä läppä. Niin hyvä, että luulin sen jo olevan minun suusta. Kirjoitetaan siis muistiin.
Vartus nyt, kun en ymmärrä yhtään. Kenelle ajattelit tämän letkautuksen heittää? Katos, jotta voisit etsiä paremman, täytyisi sinulle ensin olla joku nainen.
Ja mitä olen touhusasi seuraillut, niin se että joku nainen sinut hyväksyisi, on yhtä harvinaista kuin läski goottipoika.
Toisaalta saahan mattikin mervin aina uudestaan. Olet kuin matti ilman merviä. Lisäksi olet rumempi ja tyhmempi, mutta se ei liity nyt tähän.

Olen tässä ollut haistelevani, että sinusta hyvää vauhtia kehittymässä poikuus4x II. Mutta koska olet joskus teininä ruotsinlaivalla sitä sinertävää kullinnuppia uittanut, niin et voi käyttää sitä nimeä. Ehdottaisin siis vanhapoika4x tai peräkammarin poika 4x...mitäs pidät?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mihin mies tarvitsee naista?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

BrianW kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Faghag kirjoitti:Nainen on miehen paras ystävä.
Jotenkin tuolta minustakin tuntuu. Monelle miehelle on paljon helpompi kertoa kaikenmaailman juttuja naiselle kuin toiselle miehelle ja olla rennompi naisen seurassa. Ja moni miesraukka hajoaisi aivan täysin, jos nainen lähtisi elämästä.
Näinhän se on. Edellyttää kylläkin, että nainen on sitten todella special ja insipiroiva.

(Intouduin ottamaan kantaa, kun huomasin, että pari netti-suosikki-naistani saa lainattua yhdellä iskulla)

Jee, nyt ollaan tällä palstalla kolmisin silleen tässä postauksessa!
Kikkelis kokkelis.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Mihin mies tarvitsee naista?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Keikaus kirjoitti:
BrianW kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Jotenkin tuolta minustakin tuntuu. Monelle miehelle on paljon helpompi kertoa kaikenmaailman juttuja naiselle kuin toiselle miehelle ja olla rennompi naisen seurassa. Ja moni miesraukka hajoaisi aivan täysin, jos nainen lähtisi elämästä.
Näinhän se on. Edellyttää kylläkin, että nainen on sitten todella special ja insipiroiva.

(Intouduin ottamaan kantaa, kun huomasin, että pari netti-suosikki-naistani saa lainattua yhdellä iskulla)





Jee, nyt ollaan tällä palstalla kolmisin silleen tässä postauksessa!
Niinpä, mukavaahan se on näin ja onhan semmoinen livenäkin ihan kivaa.

Selvästi koen sielujensukulaisuutta tällä foorumilla enemmän fiksuihin ja elämää ja sen nautintoja ymmärtäviin naisiin, kuin noihin pääosin joko saamattamuuttaan kitiseviin miehiin tai sitten uhoaviin nuoriin vihaisiin miehiin. Varsinkin jälkimmäisten ajatuksia ja motiiveja on vaikea ymmärtää.

Puutteessa kitisemisen kyllä tajuan, vaikken sitä, miksi ei asialle jotain tee.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mihin mies tarvitsee naista?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

BrianW kirjoitti:
Niinpä, mukavaahan se on näin ja onhan semmoinen livenäkin ihan kivaa.

Selvästi koen sielujensukulaisuutta tällä foorumilla enemmän fiksuihin ja elämää ja sen nautintoja ymmärtäviin naisiin, kuin noihin pääosin joko saamattamuuttaan kitiseviin miehiin tai sitten uhoaviin nuoriin vihaisiin miehiin. Varsinkin jälkimmäisten ajatuksia ja motiiveja on vaikea ymmärtää.

Puutteessa kitisemisen kyllä tajuan, vaikken sitä, miksi ei asialle jotain tee.

Sinä nautintojen matkasaarnaaja!
Kikkelis kokkelis.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Mihin mies tarvitsee naista?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Keikaus kirjoitti:
Sinä nautintojen matkasaarnaaja!
Hedonismi rulettaa!
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Yönmustaritari

Re: Mihin mies tarvitsee naista?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

martza kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti: Ohhoh. Jos tommonen oikeesti riittää, niin mikseivät märkäpöksyiset naiset ole kiehnanneet ympärilläni kun olen pitänyt koko sinkkuelämäni ajan noita asioita itsestäänselvyyksinä (paitsi lasten paapomista, kun niitä ei satu olemaan)? Pakkohan se nyt on yhden hengen taloudessa taloutta hoitaa, ei se itsestäänkään hoidu.
Sun vieressä ei ole ilmeisesti kehnännyt niitä aitoja Naisellisia, vahvoja Naisia, jotka haluavat juuri sinut, sinut avuinesi ja persoonanasi. Ei tämä omatoimisuus yksistään riitä. Pitää olla myös sitä henkistä pääomaa samalla tasolla. Kun sielujen kemiat kohtaavat niin silloin sitä ei pidättele mikään.
Noi "Aidot, Naiselliset, Vahvat naiset" on yleensä kansa vitun rumia ja/tai lihavia. Joskus jopa tyhmiä.
Yönmustaritari

Re: Mihin mies tarvitsee naista?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Rautavittu kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:Hyvä läppä. Niin hyvä, että luulin sen jo olevan minun suusta. Kirjoitetaan siis muistiin.
Vartus nyt, kun en ymmärrä yhtään. Kenelle ajattelit tämän letkautuksen heittää? Katos, jotta voisit etsiä paremman, täytyisi sinulle ensin olla joku nainen.
Ja mitä olen touhusasi seuraillut, niin se että joku nainen sinut hyväksyisi, on yhtä harvinaista kuin läski goottipoika.
Toisaalta saahan mattikin mervin aina uudestaan. Olet kuin matti ilman merviä. Lisäksi olet rumempi ja tyhmempi, mutta se ei liity nyt tähän.

Olen tässä ollut haistelevani, että sinusta hyvää vauhtia kehittymässä poikuus4x II. Mutta koska olet joskus teininä ruotsinlaivalla sitä sinertävää kullinnuppia uittanut, niin et voi käyttää sitä nimeä. Ehdottaisin siis vanhapoika4x tai peräkammarin poika 4x...mitäs pidät?
Tämä ei edelleenkään yllätä ettet ymmärrä. Sinähän väität itseäsi naiseksi ja naiset ovat tyhmiä.

Hah. Urbaania legendaa.

Kaikkea kerättyä rahaa ei tarvitse tuhlata eikä kaikkea kerättyä tietoa tarvitse käyttää saati sitten omata kohde kaikille kerättyille lainereille.

Mä olen ihan minkä niminen vain jos maksat mulle siitä rahaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mihin mies tarvitsee naista?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Rautavittu kirjoitti:Mutta koska olet joskus teininä ruotsinlaivalla sitä sinertävää kullinnuppia uittanut?
:shock: En tiennytkään!
Ruotsinlaivoiltako jopa yönmustan "tasoinen" saa pillua? Harmi, kun täältä sisämaasta ei pääse laivalla Ruotsiin.

No jaa, Helsingin vuosinani ei tullut mieleenkään, että baarien yksi tarkoitus on pillun saanti. Käsitin, että baareihin mennään juomaan kaljaa. Sitä harrastinkin paljon oppilastovereitteni kanssa pubin hiljaisimmassa nurkkapöydässä. Kun viereiseen menopaikkaan vievä väliovi loppuillasta avattiin, suljimme sen kun musiikki ja kiimaisten vosujen kirkuna häiritsi henkeviä keskustelujamme.

Ruotsinlaivoistakin olen luullut, että niiden tarkoitus on.. matkustaa Ruotsiin.
Rautavittu kirjoitti: , niin et voi käyttää sitä nimeä. Ehdottaisin siis vanhapoika4x tai peräkammarin poika 4x...mitäs pidät?
Voisin harkita yönmustan senseiksi/sifuksi ryhtymistä tässä taidossa, naisten välttelyssä ja pillulta karkuun juoksussa. Mutta hän ei vielä ole sen Arvoinen.
MarthaFocker

Re: Mihin mies tarvitsee naista?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti:
Rautavittu kirjoitti:Mutta koska olet joskus teininä ruotsinlaivalla sitä sinertävää kullinnuppia uittanut?
:shock: En tiennytkään!
Ruotsinlaivoiltako jopa yönmustan "tasoinen" saa pillua? Harmi, kun täältä sisämaasta ei pääse laivalla Ruotsiin.
Yönmustaritari kirjoitti:eikä kaikkea kerättyä tietoa tarvitse käyttää
Hei! En minä sanonut missä sitä nuppia on uitettu! Ehkä limumukissa? Ehkä hyttikäytävällä? Ehkä vai heiluteltu merituulessa? Ehkä lilluleltu pallomeressä tai jopa oikeassa?!
Mene ja tiedä.
Yönmustaritari

Re: Mihin mies tarvitsee naista?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Gattaca kirjoitti:
Rautavittu kirjoitti:Mutta koska olet joskus teininä ruotsinlaivalla sitä sinertävää kullinnuppia uittanut?
:shock: En tiennytkään!
Ruotsinlaivoiltako jopa yönmustan "tasoinen" saa pillua? Harmi, kun täältä sisämaasta ei pääse laivalla Ruotsiin.
.
Kuten tuli jo sanottua.

Urbaani legenda, johon en ole ottanut kantaa.
Enthu

Re: Mihin mies tarvitsee naista?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Mies tarvitsee naista vaateostoksille makutuomariksi,kauppaan auttamaan tavaroiden kokoamisessa,virastoasioinnissa mahdollisissa yhteisissä jutuissa (Kela,Työkkäri,Pankki,Verottaja),laittamaan ruokaa,
siivoamaan,seuraksi baariin,kulttuuririentoihin,sukulaisiin.

Mulle kävis hyvin sellanen järjestely,että joka toinen viikko ois mun ruoka,tiskaus,siivosviikko, vaimolla se toinen.Samoin kämpän vuokra
ois kätevä maksaa puoliksi ja laskut hoidettaisiin ajallaan.

Kaikista kätevintä olisi tavata oma rakas tositarkoituksella että nukuttaisiin samassa sängyssä,mutta tapailun alkuaikoina voisi olla
vielä omat kämpät,vasta kun olisi 100%varma saman katon alle.

Mulle on ainakin helpompaa puhua naiselle,kun miehelle näistä
suhteiluista,pariutumisista,tunnereaktioista jne.
SingleMalt

Re: Mihin mies tarvitsee naista?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Viimeisen kahden vuoden kokemuksen perusteella, ei yhtään mihinkään.

Elämä on paljon helpompaa ja vaivattomampaa sinkkuna. Harmi vain että joka toinen päivä fiilis on päinvastainen..
Vastaa Viestiin