Bongaa "Kityläinen" !

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kuka? Istuttiin muuten Ilta-Sanomien toimittajan (ja Tehosekoittimen Oton) kanssa yhdellä terdellä krapulakaljoilla muutama tunti viime lauantaina.
bedlam

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:Kuka?
Ai mulle? No siis eksää nyt herranen aika Liloa tiedä? Ja Dumarikin tietty bongattu sunnuntaina Metallican jälkeen.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Kuka?
Ai mulle? No siis eksää nyt herranen aika Liloa tiedä? Ja Dumarikin tietty bongattu sunnuntaina Metallican jälkeen.
Eikäkö se Iltis-juttu :)

PS. ai vittu ku mä oon aina ajatasalla kaikessa.... :roll:
Edith

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Edith »

McJanne? Bongasinko mä just sut tässä konttorilla?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Edith kirjoitti:McJanne? Bongasinko mä just sut tässä konttorilla?
Ooh, haistan romanssin! Edith löysi unelmiensa ingengörin!
Kikkelis kokkelis.
Chap

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Chap »

Vaola kirjoitti:Bongattu Chap puolilta päivin Espoon puolelta.
Was? Wo? Tapiolasta?
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja aydemir »

On tässä parikin kertaa lyhyen ajan sisällä tullu bongattua Tix (tai millä nimellä nykyään kulkeekaan, jos edes kulkee Kitinässä) junasta. Herra vaan ei suostu millään huomaamaan meikäläistä... :x
Sen täytyy johtua tästä tukasta tai sitten Tixi tarvii lasit.
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Aasi bongattu interwebissä! Rupesin kaveriksi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja aasi »

Lolita kirjoitti:Aasi bongattu interwebissä! Rupesin kaveriksi.
Ai oikein interwebissä?! Ettet nyt vaan ole törmännyt laittomaan piraattikopioon..
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Lolita »

aasi kirjoitti:Ai oikein interwebissä?! Ettet nyt vaan ole törmännyt laittomaan piraattikopioon..
Vaikka olenkin amatööripiraatti, niin kyllä nyt kompastuin ihan aitoon kuvaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

IhQ Sipsi bongattu oluttuopposen äärellä. Puheenaiheena luonnollisesti BigBrother ja nukkekodit, ukkokullalla oli vähän tylsää :)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:IhQ Sipsi bongattu oluttuopposen äärellä. Puheenaiheena luonnollisesti BigBrother ja nukkekodit, ukkokullalla oli vähän tylsää :)
Joo, olipas vallan mukava nähdä. Täytynee ottaa uusiks lähiaikoina paremmalla ajalla, ja puhutaan lisää tyttöjen jutuista. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Bliss

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sovittuja treffejä ei varmaan lasketa bongailuiksi?? :P
Chap

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Chap »

Bliss kirjoitti:Sovittuja treffejä ei varmaan lasketa bongailuiksi?? :P
SJP? Vastaus itse kysymykseen on kyllä, mutta sovituista treffeistä voi kuitenkin raportoida erotiikka TAI kulttuuri ja viihde -osastolle.
Bliss

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Chap kirjoitti: SJP?
No ei :D

Mustaenkeli siis bongattu Matinkylässä sunnuntaina :h:
Manzel

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Manzel »

Meinasin ajaa ketjun perustajan päälle 1-2 kk:ta sitten, kun juuri olin liittymässä Hämeentielle, lähellä Hämeentien ja Mäkelänkadun risteystä.

Itse olen useampaan otteeseen jalankulkijana joutunut tilanteeseen, jossa auto on meinannut ajaa päälle. Perustilanne on ollut seuraavanlainen: Jalankulkijoilla on vihreä, samoin kääntyvällä autolla, muttei kuitenkaan nuolivihreä - tällöinhän jalankulkijalla on "etuajo-oikeus", tai miksi sitä nyt kutsutaankaan.

No, olen siis meinannut jäädä auton alle useamman kerran, ja siksi ko. tilanteet suututtavat niin paljon, että jonkin aikaa sitten napautin rikkeen tehneen auton takaosaan 1,5 litran pullolla kunnon klommon.

Tällä kertaa, kun itse olin kuljettaja, kyseessä oli erilainen tilanne, mutta oma moka kuitenkin. kyllä vituttaa. Olin niin väsynyt etten olisi vastaavassa tilanteessa ajanut, ellei olisi ollut pakko. Ja paikassa oli tietyömaa.

Jos olet vielä palstalla, pyydän anteeksi tössimistäni, Kgrilli.

No, olihan tämäkin eräänlainen kityläisen bongaaminen, järjestyksessään neljäs. Pari vuotta sitten huomasin Lolitan, Bluntyn ja (ehkä) Edithin Manalassa.
ninnithequeen

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
Chap kirjoitti: SJP?
No ei :D

Mustaenkeli siis bongattu Matinkylässä sunnuntaina :h:
Mäki bongasin sen meillä pe, mutta ko oli suunniteltu ni ei lasketa vai :P
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18757
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nähty musta Golf GTi.. rek.num. xxx-xxx, oletettavasti sidällä sänkitukkainen karju, näytti mylkvistiltä..
Pyyhin Netikettiin..
Chap

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Chap »

Stadinarska bongattu tänään baarissa.
Chap

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Chap »

Suvinen kirjoitti:
Chap kirjoitti:Stadinarska bongattu tänään baarissa.
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Olin baarissa pelaamassa trivial prutsuittia kun mies ilmaantui pöytääni ja esittäytyi Stadinarskaksi. Hän oli vanhempi herrasmies, mahdollisesti bisnesenkeli. Esittäydyin, juteltiin niitä näitä ja jatkoin prutsuitin pelaamista. Välillä seurueesta soitettiin Gattacalle, josko hän olisi liittynyt seuraamme täydentämään Kitinän värikkäimpien henkilöiden kavalkadia, olihan hän juuri ollut tsadissa. Valitettavasti Gattaca oli vetäytynyt tiluksilleen miettimään viljan kasvattamista. Tällä välin stadinarska napsi kuvia kamerallaan ja lupasi kirjoittaa monisivuisen raportin kitinään. Lupasin muiden seurueen jäsenten tavoin liittyä stadinarska-fanklubiin. Keikaus valittiin puheenjohtajaksi koska hänkin on arska. Stadinarska poistui baarista onnellisen oloisena.

Chappis-pappis
arskalainen
fanklubin wannabe-jäsen
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Totta tuo Chappis pappis hymypoika Sörkän kunkku ja runkku tuossa yllä kirjoittelee. Arskalaiset-klubi on nyt perustettu!!! Tervetuloa kaikki vaan iloiset, elämänmyönteiset ihmiset! Minä olen puheenjohtaja, mutta ei se sitä tarkoita, etteivätkö muut saisi puhua, saavat toki! Ja saa sinne tulla vähemmänkin iloiset ihmiset, mutta mieluiten sillä lailla, että ovat iloisia ja hyvällä tuulella. Tai no jos eivät ole, niin ne pannaan pelaamaan tennistä Stadinarskan kanssa!

No nyt on kuitenkin myöhä ja munkin pitäisi olla jo nukkumassa, mutta enpäs taida mennäkään, koska kuulin juuri kuinka hesari tipahti luukusta, joten istunpas sohvalle lukemaan sen.

Ajattelen teitä kaikkia mussukoita ja tulevia arskalaisia. Muistattehan panna jäsenmaksun 100 euroa mun tililleni, kun ei lotosta tullut mitään voittoa tällä kertaa. Voi mälsä sentään, kun ei siihenkään voi luottaa!!!

Joka tapauksessa haluan kertoa kaikille, että ilta oli tosi hauska ja me arskalaiset olemme parhaita! Me ei lannistuta teistä mustanpuhuvista numbista ja tixeistä ja muista vakavista tallaajista! Se on päätetty nyt näin! :wink:

Oli miten oli, niin kyllä nyt täytyy mennä! Se vaan täytyy vielä sanoa, että arskalaisuus rulettaa! Liity sinäkin jäseneksi tähän uudenlaiseen vapaamuurarijärjestöön! Jäsenetuina mm. tennistunteja Arskalta! Ja lämpimiä kädenpuristuksia (kättä puristaen tietenkin, hömpät!) Keikulta!

Ja sitten vielä haluan toivottaa: Hyvää yötä kaikki rakkaat!
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18757
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olin näkevinäni erräässä Sorkkalaisessa olut ja lihapulla ja shilipähkinä paikassa useita läheltäkin kitinäläisiä muistuttavia henkilöitä..
Odotusten mukaisesti arpakuutiota heitteli moni..
Peli kesti kauan, johtuen huonosta arpaonnesta, mutta ainakin Chap ja Keikaus nimisiä nikkitauluja kaulassaan kantavat edellämainityt näin..
Vaillinaisia muistikuvia jostain stadinArskastakin minulla on,poistuin paikalta osallistujan seurassa..
Ihmettelen jos tämä tapaaminen johtaa merkillisiin seuraamuksiin..
Odotamme tarkempaa raporttia..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Chap kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:
Chap kirjoitti:Stadinarska bongattu tänään baarissa.
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Olin baarissa pelaamassa trivial prutsuittia kun mies ilmaantui pöytääni ja esittäytyi Stadinarskaksi. Hän oli vanhempi herrasmies, mahdollisesti bisnesenkeli. Esittäydyin, juteltiin niitä näitä ja jatkoin prutsuitin pelaamista. Välillä seurueesta soitettiin Gattacalle, josko hän olisi liittynyt seuraamme täydentämään Kitinän värikkäimpien henkilöiden kavalkadia, olihan hän juuri ollut tsadissa. Valitettavasti Gattaca oli vetäytynyt tiluksilleen miettimään viljan kasvattamista. Tällä välin stadinarska napsi kuvia kamerallaan ja lupasi kirjoittaa monisivuisen raportin kitinään. Lupasin muiden seurueen jäsenten tavoin liittyä stadinarska-fanklubiin. Keikaus valittiin puheenjohtajaksi koska hänkin on arska. Stadinarska poistui baarista onnellisen oloisena.

Chappis-pappis
arskalainen
fanklubin wannabe-jäsen
Arskalaiset!

Aitous velvoitti ja näin vahvistimme Arskalaisliittoutumaa.
Olen henkisesti valmistama monisivuista raporttia, mutta Stadinarskan aivot ovat, ei pellolla, vaan levossa (ja tähän en laita todistetta).
Ja katsonut tennistä Eurosportilta ja "nauhalta".
Chap, kamuni! Olen varmaan vanhempi joitain mutten vanhempi, hihii!

Mussukka Keskeisellä maalla on varmasti kauhistunut baarikäynnistäni. Join monta monituista kertaa (kaakaolasistani) ja nyt mulla on tietysti kaamee krapuarallaa ja morkkis.
Eikös se kuulu baarissaäkäynteihin? Olen kyllä oikein hyvässä kunnossa, mutta eihän sitä saisi sanoa?

Valmistan päässäni raporttia. Kitinäläiset baarissa MUKAVIA, mutta hehän tai mehän olemmekin aitoja Arskalaisia!

Yksi asia kuitenkin! Nykyaikana emme useinkaan näe aitoa kiinnostusta ja iloa asioihin ja eilen näin aidon ilon! Tarjosin kaikille Lontooraesuklaata ja Keikauksen muutoinkin kirkkaanvirkeät silmät leimahtivat ja hän erehtyi luulemaan suklaata reissumies-leiväksi! Olin hyvin tyytyväinen!

Enkä antanut ruoka-arvosteluja!

Stadinarska SUORITTAA tänäänkin harrastustaan kun ei tuu Esteriltä mitään!

Palaamme vaan emme pala!

SA
Arskalaiset ry :P
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Stadinarska kirjoitti:Yksi asia kuitenkin! Nykyaikana emme useinkaan näe aitoa kiinnostusta ja iloa asioihin ja eilen näin aidon ilon! Tarjosin kaikille Lontooraesuklaata ja Keikauksen muutoinkin kirkkaanvirkeät silmät leimahtivat ja hän erehtyi luulemaan suklaata reissumies-leiväksi! Olin hyvin tyytyväinen!
:oops: Tunnustan. Tarjoan sulle mielellään reissumiehet, kun seuraavan kerran näemme. Tai sen drinksun. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Haa! SaintJohnPerse Böönan kanssa Fredan William K:ssa.
Kikkelis kokkelis.