Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Bhven

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Missä aluksessa ei tarvitse käyttää alushousuja?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23506
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Storia kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Minne kannattaa mennä pääkaupunkiseudulla valittamaan niskavaivoja?
Ihan paras osteopaatti: http://www.legacy.fi

Topias Aro
Osteopatia,
Legacy-hoitaja
p. 045-650 6131

Ihan paras kiropraktikko: http://www.seppohyokki.fi/
Sen verran hihhulin tuntuista porukkaa, että varasin ajan yleislääkärille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Eteisen lamppu on palanut. Pitäisikö tuollaisen halogeenilampun lähteä irti ihan vaan vetämällä?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
bedlam

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Lolita kirjoitti:Eteisen lamppu on palanut. Pitäisikö tuollaisen halogeenilampun lähteä irti ihan vaan vetämällä?
Tuollaisen? Osaatko kuvailla yhtään lämpun näköä? Mulla lähtee osa halogeeneista vetämällä ja osaa pitää pyöräyttää ensin hieman.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Öh, hopeinen suppilo, jonka kannassa on kaksi tappia.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
bedlam

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Lolita kirjoitti:Öh, hopeinen suppilo, jonka kannassa on kaksi tappia.
Okei, siinon sellanen lukitus, että sitä pitää pyöräyttää ensin muistaakseni vastapäivään ja sitte vasta irtoaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kiitos! Tietämättömänä kun ei uskalla kauheesti käyttää voimaa, ettei mene kahdeksan euron Lidlistä ostettu valaisin rikki. Nyt taas toimii.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Mulli75

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Mistä saisin lainattua kirjan Karrus, Kaij E.Logistiikka WSOY 2001 tai uudempi painos yhteen tenttiin. Tuntuu mahdottomalta kun ei kirjastoistakaan löydy.
Edith

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Edith »

Miksi niin harvasta ruokakaupasta löytää nykyään Aku Ankka -lehteä? Ainakaan mun lähimmistä Siwasta tai Alepasta en löydä.

Lisäksi, saako mistään vuokrattua iltasadunlukijoita?
Yönmustaritari

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Edith kirjoitti:Miksi niin harvasta ruokakaupasta löytää nykyään Aku Ankka -lehteä?
Noku se ei oo syötävää!1
Edith

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Edith »

Yönmustaritari kirjoitti:
Edith kirjoitti:Miksi niin harvasta ruokakaupasta löytää nykyään Aku Ankka -lehteä?
Noku se ei oo syötävää!1
Nomutku Alepasta ainakin saa kuitenkin Roope Setää, Aku Ankan taskukirjaa, Iines-lehteä, Asterixia, jotain helvetin lasten keijusarjakuvaa, Witchesiä ja jopa jotain Bratz-sarjakuvaa. Ja sit niitä kaikkia muita tavallisia ja tavattomia suomen-, ruotsin- ja englanninkielisiä aikakauslehtiä.
Bliss

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Edith kirjoitti: Nomutku Alepasta ainakin saa kuitenkin Roope Setää, Aku Ankan taskukirjaa, Iines-lehteä, Asterixia, jotain helvetin lasten keijusarjakuvaa, Witchesiä ja jopa jotain Bratz-sarjakuvaa. Ja sit niitä kaikkia muita tavallisia ja tavattomia suomen-, ruotsin- ja englanninkielisiä aikakauslehtiä.
Lehtivalikoimat tehdään kaupan koon mukaan (ainakin silloin kun mä olin joskus ruokakaupassa töissä), eikä kaupat pysty itse siihen kamalasti vaikuttamaan. Pikkukaupoista just Aku Ankka puuttuu siksi, että se on eniten tilattu sarjakuvalehti ---> oletettu menekki on huono.
Selitys annettiin mulle viime vuosituhannella, kun nimeltä mainitsemattoman kauppaketjun palveluksessa kärsin.


Vielä kun joku selittäisi miksi sitten on kannattavaa myydä ruotsalaista teinilehteä.
Edith

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Edith »

Bliss kirjoitti: Aku Ankka puuttuu siksi, että se on eniten tilattu sarjakuvalehti ---> oletettu menekki on huono.
Rähmä. Joo, kyl mä nyt ymmärrän, kun selitetty on. Mut vaihtakaa hei kaikki nyt Akun tilaus Bratziin, et mä saisin laatulukemista läheltä!
Geetzu

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Minkäslaiset farkut on parhaat läskiperseelle?
BettyB.

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Geetzu kirjoitti:Minkäslaiset farkut on parhaat läskiperseelle?
Taskulliset?
William Somerset

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Lahjaksi kuitenkin olet ostamassa, joten uskallan ohjeistaa: Stretch!
Geetzu

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Eiks just taskulliset isonna? Ku aattelin et ostaisin ekat taskuttomat nyt kun tarvetta tosiaan niin ku ois. 8)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23506
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Iso takapuoli >>> pieni takapuoli

Talvella kaatuminen sattuu vähemmän.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Geetzu

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Hyvä pointti. Mut voi kai sitä yrittää saada edes näyttämään pienemmältä? Vai vaikuttaako se iskukipuihin tumahteluissa?

Voi iik, koht sanon koroille hyvästit ja rupeen talsii tasasissa. Riskien minimointia, ihan arsesta. Ne farkut käyn kyl tsekkaa makutuomarin kans jostain.
Avatar
Xiberia
Kitisijä
Viestit: 3273
Liittynyt: 26.08.2006 9:58
Paikkakunta: Kenkäkaupunki

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

Geetzu kirjoitti:Eiks just taskulliset isonna?
Mun mielestä taskulliset farkut on ehdottomasti paremmat niin läskiperseelle kuin pienemmällekin berberille. Jossain lehdessä muistaakseni joskus sanottiin siitä, että "rehevämmän" perseen omistavan ihmisen kannattaisi pitää taskullisia farkkuja, taskuttomat laajentaa sitä perää entisestään.
BettyB.

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Xiberia kirjoitti:Jossain lehdessä muistaakseni joskus sanottiin siitä, että "rehevämmän" perseen omistavan ihmisen kannattaisi pitää taskullisia farkkuja, taskuttomat laajentaa sitä perää entisestään.
Tähän mäkin perustin pointtini. Oma suloperseeni toki kestää farkut kun farkut... *köh*
Geetzu

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Oukhei, thanks leidit. Luovun siis vain farkuista. 8)
(Ite aattelin nimenomaan taskujen kiinnittävän huomion pebaan.)
Rouva Pupu

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

BettyB. kirjoitti:
Xiberia kirjoitti:Jossain lehdessä muistaakseni joskus sanottiin siitä, että "rehevämmän" perseen omistavan ihmisen kannattaisi pitää taskullisia farkkuja, taskuttomat laajentaa sitä perää entisestään.
Tähän mäkin perustin pointtini. Oma suloperseeni toki kestää farkut kun farkut... *köh*
Joo siis näin se on. Komppaan.
Geetzu

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

No joo joo on sillä Bettyllä hyvä perse!!!11
Rouva Pupu

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Juu. Anyway joskus miesporukassa kuulin miten morkkasivat taskuttomia farkkuja, perse ei kuulemma pääse oikeuksiinsa. Taskut antaa hyvän muodon, tietysti taskujen koolla ja mallillakin on väliä.
Vastaa Viestiin