22.9. Itämaiseen syömään

Info tulevista miiteistä
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: 22.9. Itämaiseen syömään

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaolan kanssa eilen keskuteltuamme tultiin siihen tulokseen, että voitais mennä Tennispalatsin vastapäätä (eli mickeyD:n vieressä) olevaan Nepalilaiseen ravintolaan.
Kannatan pöytävarausta jos meitä on lähdössä yli 10.

Mukaan lähtijät, vahvistakaa ilmoittautumisenne 20.9. mennessä jookos?! Illallahan voidaan jatkaa johonkin muualle jos jotakuta kiinnostaa.

Aika klo 18.30, niin pikkuisetkin pääsevät syömään :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: 22.9. Itämaiseen syömään

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mulle sopii mikä ruokalista tahansa, kaikki ne maistuu samanlaiselta :wink: pahvia ja muovia! OK! Chili- ja Lassiroiskeiset kyllä parhaasta päästä!
Pyyhin Netikettiin..
Enttu

Re: 22.9. Itämaiseen syömään

Viesti Kirjoittaja Enttu »

OK ... pitää sitten livahtaa ennen kuutta jo yhdistysriennoista :)

p.s: Ai mutta eihän Kaisaniemestä olekkaan pitkä matka :D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: 22.9. Itämaiseen syömään

Viesti Kirjoittaja Niba »

Voitte huoahtaa helpotuksesta, mulla on makkarajuhlat samaan aikaan, seuratkaa medioita!
Pyyhin Netikettiin..
Bliss

Re: 22.9. Itämaiseen syömään

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vahva Ehkä.
Pitää katsoa millä mielellä junnu on... Kovin ärtsyn 2-veen kanssa en lähde mihinkään :?
Googlebot

Re: 22.9. Itämaiseen syömään

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Koska lupasin jo olla osallistumatta mahdollisiin Kitinä-pikkujouluihin eikä ulkonakaan ole tullut käytyä syömässä sitten toissaviikon, voisinkin yllättäen osallistua. Nepalilaista ei olekaan tullut vielä kokeiltua ( <= puhuin naisista enkä ruoasta, senkin perwåt!).

Millaista alkoholia nepalilaiset juovat ruokansa kanssa? Käynyttä villijakin kusta?
Googlebot

Re: 22.9. Itämaiseen syömään

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Kappas keppanaa, Elppiksen vika viesti sekoitti ajatuksiani sen verran että luulin ruokailun olevan to 20.9., eikä la 22.9... No perhana tulen silti, ei kai mulla ole mitään silloin, luulisin.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: 22.9. Itämaiseen syömään

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Vastaan yhteen tämän sivun viesteistä "SUURI JES"! :) Tässä nyt on vaan pientä sairastumisen mahdollisuutta ilmassa, joten tullaan ellei olla sairaita lauantaina. Tuon varmemmin ei näinä räkäisinä aikoina voi lapsellinen ihminen vastata, vaikka olisi kuinka kypsä ja vastuuntuntoinen!!1 Mutta toivon kovin, notta pysytään terveinä, olisi kiva nähdä teitä! :)
Prepare for the worstest.
Avatar
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 07.03.2007 0:19
Paikkakunta: Kitinäkylä

Re: 22.9. Itämaiseen syömään

Viesti Kirjoittaja Nip »

Nyt olis niinku oiva tilaisuus tulla keräämään lisää säpiä! Ilman noita inttivermeitä kyl.
Kuva
"arguing in internet is like paraolympics, you might win but you're still retarded!"
Herra Manala

Re: 22.9. Itämaiseen syömään

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Äh, ei pysty venymään töiden takia. Tilatkaa Niballe jotain oikeasti tulista, vaikkei se olevinaan olekaan tulossa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: 22.9. Itämaiseen syömään

Viesti Kirjoittaja Niba »

Herra Manala kirjoitti:Äh, ei pysty venymään töiden takia. Tilatkaa Niballe jotain oikeasti tulista, vaikkei se olevinaan olekaan tulossa.
Ihanaa olisi saada jotain tulista mutta lähin paikka Nebalillaista 22.9 on sauna uudessa kampin keskuksessa!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: 22.9. Itämaiseen syömään

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Nip kirjoitti:Nyt olis niinku oiva tilaisuus tulla keräämään lisää säpiä! Ilman noita inttivermeitä kyl.
Kuva
Mulla on muuten nollavitska kotona niin tuplaisit panoksen.

Tulo on ehdoton ehkä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: 22.9. Itämaiseen syömään

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Siis onks se Nepalilainen mutta siis JO 18.30 eikä klo 20. Onko päätetty?

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: 22.9. Itämaiseen syömään

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stadinarska kirjoitti:Siis onks se Nepalilainen mutta siis JO 18.30 eikä klo 20. Onko päätetty?

SA
vastasin sun viestiin ;)

Teen varauksen 14 ihmisen mukaan (vaolan kaksi murkkua ja nowaysiksen yksi pienempi murkku mukaan lukien). Eipä se haittaa jos kaikki ei tule, ainakin mä saan istua isossa pöydässä!
The great club outshines the individual, always and forever.
Googlebot

Re: 22.9. Itämaiseen syömään

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Elppis kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Siis onks se Nepalilainen mutta siis JO 18.30 eikä klo 20. Onko päätetty?
vastasin sun viestiin ;)
Ensimmäisessä muokatussa viestissä lukee klo 20, ja 16.9.-päivätyssä viestissä klo 18.30. Oletan siis että klo 18.30. Ehdotan että muuttunut paikka ja aika muutetaan myös aloitusviestiin SA:n kaltaisten väärinkäsitysten varalta.
Teen varauksen 14 ihmisen mukaan (vaolan kaksi murkkua ja nowaysiksen yksi pienempi murkku mukaan lukien). Eipä se haittaa jos kaikki ei tule, ainakin mä saan istua isossa pöydässä!
Hieno homma, koska pääsyni varmistuu 100%:sti vasta lauantain aikana.
Bliss

Re: 22.9. Itämaiseen syömään

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Äh. Olisin voinut tulla lauantailounaalle, mutta en mä tohon aikaan enää viitsi 2-veen kanssa lähteä syömään. :?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: 22.9. Itämaiseen syömään

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Googlebot kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Siis onks se Nepalilainen mutta siis JO 18.30 eikä klo 20. Onko päätetty?
vastasin sun viestiin ;)
Ensimmäisessä muokatussa viestissä lukee klo 20, ja 16.9.-päivätyssä viestissä klo 18.30. Oletan siis että klo 18.30. Ehdotan että muuttunut paikka ja aika muutetaan myös aloitusviestiin SA:n kaltaisten väärinkäsitysten varalta.
Teen varauksen 14 ihmisen mukaan (vaolan kaksi murkkua ja nowaysiksen yksi pienempi murkku mukaan lukien). Eipä se haittaa jos kaikki ei tule, ainakin mä saan istua isossa pöydässä!
Hieno homma, koska pääsyni varmistuu 100%:sti vasta lauantain aikana.

Moi! Elppis vastas mulle hienosti, oon jo kiittänyt häntä! :)

En mä mitään väärinkäsitystä ole saanut, parahin Kookleuspotti! Piti vain varmistaa että oliko tuo ajan muuttaminen ihan realismia kun kukaan ei ollu kysynnä lissää niinkuin "normaalisti"....

Joo, mäkin VOISIN lähteä Espoost päin vasta n. klo 19. Katsotaan nyt onkos silloin vielä "voimaa" myöhästyä niin paljon, luulen että en haluis myöhästyä, mut katsotaan!
Sikäli ruumiini pitää itämaisesta ruoasta "sikana" tai ainakin possuna.

ska Saaren Arska Saaren Arska Saaren Arska Saaren Arska Saaren Ars
Viimeksi muokannut Stadinarska, 21.09.2007 8:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Stinky

Re: 22.9. Itämaiseen syömään

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Elppiksen puolesta informaatiota:

Lauantai 22.9 Ravintola Satkar, Fredrikinkatu 46
Varattu paikat 14 henkilölle klo: 18.30 eteenpäin.

Vielä siis mukaan mahtuu! Jos jollain kysysyttävää niin Elppikseen saa kännykällä yhteyden, tietokoneelle hän ei pääse. Yv:llä saa minulta tarvittaessa puhelinnumeron.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: 22.9. Itämaiseen syömään

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kinky Stinky kirjoitti:"Jakaa numeroita?"
Jos pääsen irti Krunikan yöstä, viestitellä voi minullekin mahdollisesta jatkosta, koska ainahan hyvän ruuan päälle Helsingin yötön yö kutsuu?
Niin ruokaahan te olitte syömässä..
Itsellä mennee makkarailalliseen tuo ruokailu.. :wink: :cry: :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: 22.9. Itämaiseen syömään

Viesti Kirjoittaja nexie »

En mä pääsekään, kun Maameren tarinat on just samaan aikaan...
Don't Panic!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: 22.9. Itämaiseen syömään

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Nyt on sen verran kehno olo edelleen eikä ruoka maistu että täytyy ottaa raincheck.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Elukka

Re: 22.9. Itämaiseen syömään

Viesti Kirjoittaja Elukka »

nexie kirjoitti:En mä pääsekään,
:(
nexie kirjoitti:kun Maameren tarinat on just samaan aikaan...
:shock: Toi on kyllä must-see viimeistään siinä vaiheessa kun tulee DVD:lle.
Saas nähdä onko poika-Miyazaki isänsä veroinen.
Mylwin kirjoitti:Nyt on sen verran kehno olo edelleen eikä ruoka maistu että täytyy ottaa raincheck.
No höh. :( part 2.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: 22.9. Itämaiseen syömään

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mulla on kurkunpääntulehdus. Muuten kondis yllättävän ok, mutta puheen tuottamisen laatu ei päätä huimaa ;) Keskustelusta on turha haaveilla, muutaman ohjeistavan lauseen saan muksulle kiekaistua aina välillä. Ruoka ja seura silti kiinnostavat edelleen, mutta kannattaakohan sinne tuppisuuna tulla istumaan..
Prepare for the worstest.
ninnithequeen

Re: 22.9. Itämaiseen syömään

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mul ois tänään lapsi ja mies-vapaa. Mut taitaapi Espoo houkuttaa enemmän kuitenkin. Kaverin synttärit jne.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: 22.9. Itämaiseen syömään

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Päätin just että säästän ääntäni päivän voidakseni hurmata teidät illalla jutuillani! Ja Ramppa tulee sit kans, eikö?=)
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin