Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Vihtahousu

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Farkkujen taskut ovat tavaran säilyttämistä varten, ei estetiikkaa.
Rouva Pupu

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vihtahousu kirjoitti:Farkkujen taskut ovat tavaran säilyttämistä varten, ei estetiikkaa.
Harvemmin näen naisia, jotka säilyttävät kamaa farkkujen takataskuissa. Miehiä useamminkin.
Vihtahousu

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Rouva Pupu kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Farkkujen taskut ovat tavaran säilyttämistä varten, ei estetiikkaa.
Harvemmin näen naisia, jotka säilyttävät kamaa farkkujen takataskuissa. Miehiä useamminkin.
Joo emmäkään nää naisilla takataskuissaan mitn yleensä. Ajatus taskuttomista housuista kyllä etoo aigalailla.
Geetzu

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Duunikaveri totes tuskaani, että eihän mulla mahu ne farkut kuitenkaan kiinni, joten jospa jättäisin shoppailut ens vuoteen. Totta turis, nytkin ylänappi auki lempparipökissä. :D
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Suvinen kirjoitti:Yhyh, takataskuttomia farkkuja! *puistatus*
Taskujen paikka ja koko vaikuttavat myös illuusioon peban koosta. Pienet, ylhäällä olevat taskut suurentavat. Mahdollisimman isot ja matalalla olevat taskut taas korostavat pakaran kaarta eli muotoa ja ovat yleensä imartelevimpia.
Tuosta on muitakin mielipiteitä..
Mahdollisimman alhaalla oleva tasku taasen aikaansaa minun (ja monen muun) silmissäni mielikuvan että sellaisia farkkuja pitävällä on takapuoli on roikahtanut pahasti maan vetovoiman mukana eikä pakaroissa ole mitään muotoa jäljellä.
Eipä tule mieleen yhtäkään kertaa, jolloin sellainen olisi imarrellut tai korostanut kantajansa hyvää ahteria, vaikka joillain sellainen onkin.

Nooh, vielä kamalammilta vaikuttavat ne korkeavyötäröiset farkut, joita näkee muotikuvissa.. *irvistys*
Yleinen mielipide = Ei miljoona kärpästä voi olla väärässä; p**** on hyvää... =D
Bliss

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Voisin alkaa pitää ihan oikeaa blogia, kun vaan tietäis jotta missä. Kertokaa mulle joku Blog for Dummies?! :D Kriteerit: Helppo käyttää, ei paiskaa näyttöä täyteen mainoksia, ei juuri jumittele.
Herra Manala

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

En ole koskaan ymmärtänyt naisten taskuttomia farkkuja. Kohtuu hirveitä perseenleventimiä kaikki.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23506
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kityn lääkärileikkien erikoisspesialistit huomio!

Pakotettuna selailemaan ICD-koodeja törmäsin tuommoiseen kivan kuuloiseen juttuun kuin kivespussin tyrä. Kuinka tuommoisen saa? Tahtoo!
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja masa »

Herra Manala kirjoitti:En ole koskaan ymmärtänyt naisten taskuttomia farkkuja. Kohtuu hirveitä perseenleventimiä kaikki.
Mä en ole ikinä ymmärtänyt naisten halua puketua farkkuihin lähes joka päivä. Käyttäkää niitä hameita perkele!
masa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja masa »

Bluntly kirjoitti: kuin kivespussin tyrä
Pahoilta peräpukamilta toi kyllä näyttää

Kuva
NuoriDaavid

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti:Kityn lääkärileikkien erikoisspesialistit huomio!

Pakotettuna selailemaan ICD-koodeja törmäsin tuommoiseen kivan kuuloiseen juttuun kuin kivespussin tyrä. Kuinka tuommoisen saa? Tahtoo!
Niitä saa hyvinvarustetuista tyräkaupoista. Mitä sä sillä tekisit?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23506
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

NuoriDaavid kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Kityn lääkärileikkien erikoisspesialistit huomio!

Pakotettuna selailemaan ICD-koodeja törmäsin tuommoiseen kivan kuuloiseen juttuun kuin kivespussin tyrä. Kuinka tuommoisen saa? Tahtoo!
Niitä saa hyvinvarustetuista tyräkaupoista. Mitä sä sillä tekisit?
Kokoelman piikkipaikalle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23506
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

masa kirjoitti:
Bluntly kirjoitti: kuin kivespussin tyrä
Pahoilta peräpukamilta toi kyllä näyttää
Tuo näyte on annettu yläkautta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriDaavid

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Kityn lääkärileikkien erikoisspesialistit huomio!

Pakotettuna selailemaan ICD-koodeja törmäsin tuommoiseen kivan kuuloiseen juttuun kuin kivespussin tyrä. Kuinka tuommoisen saa? Tahtoo!
Niitä saa hyvinvarustetuista tyräkaupoista. Mitä sä sillä tekisit?
Kokoelman piikkipaikalle.
Kunnon kivespussin tyrä on kyllä hyvin epäkäytännöllinen. Olen nähnyt vesimelonin kokoisia kivespusseja.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja huima »

NuoriDaavid kirjoitti: Olen nähnyt vesimelonin kokoisia kivespusseja.
Taas näitä Daven villi-nuoruus tarinoita.
NuoriDaavid

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

huima kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Olen nähnyt vesimelonin kokoisia kivespusseja.
Taas näitä Daven villi-nuoruus tarinoita.
Olisitpa nähnyt sen, joka pääsi karkuun!
Bliss

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NuoriDaavid kirjoitti:Olen nähnyt vesimelonin kokoisia kivespusseja.
Voin kuvitella, että eräällä rohkealla, joka oli km-treeneissä ilman alasuojia, oli turvotus jotakuinkin tuota luokkaa. Lähti vaaka-asennossa lääkäriin...
Herra Manala

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

masa kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:En ole koskaan ymmärtänyt naisten taskuttomia farkkuja. Kohtuu hirveitä perseenleventimiä kaikki.
Mä en ole ikinä ymmärtänyt naisten halua puketua farkkuihin lähes joka päivä. Käyttäkää niitä hameita perkele!
Nojoo, toikin. En oo koskaan ymmärtänyt vaaleansinisiä perusfarkkuja. En ole koskaan moisia omistanut, ja vielä vähemmän ne mielestäni sopii naisille.
NuoriDaavid

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mitä tarkoittaa, jos laittaa laittaa työkaverilleen muistilappuun sydämen kuvan ja suttaa sen sitten yli?

Elikkäs hoitaja jätti minulle potilaan reseptin uusittavaksi. Oli kirjoittanut muistilappuun uusittavan lääkkeen nimen ja piirtänyt sydämen ja sitten sutannut sydämen.

Kysyin häneltä, oliko hän piirtänyt sen minulle, hän punastui ja sanoi piirtäneensä, mutta että ajatteli sitten että ei sittenkään.
Googlebot

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

NuoriDaavid kirjoitti:Mitä tarkoittaa, jos laittaa laittaa työkaverilleen muistilappuun sydämen kuvan ja suttaa sen sitten yli?
"Muista sydänlääkkeet"

Mutta tosissaan. Se on ihastunut sinuun ja haluaisi harrastaa kanssasi villiä pingviiniseksiä. Vaimoasi hän vihaa koska hänestä tuntuu että se "horo" on vienyt häneltä elämänsä miehen.

Lisää materiaalia A_J:n novelliin.
NuoriDaavid

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Musta tuntuu, että hän laittoi sen muuten vaan, että oon niinku kiva lekuri? Vai voiko niin tehdä?
bedlam

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

NuoriDaavid kirjoitti:Musta tuntuu, että hän laittoi sen muuten vaan, että oon niinku kiva lekuri? Vai voiko niin tehdä?
Kyl se varppina haluis ihan oikeesti naulata arvon tohtoria stetoskoopit heiluen takkapäin, muttei ollut vielä aivan varma suuntautumisestasi.
NuoriDaavid

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

bedlam kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Musta tuntuu, että hän laittoi sen muuten vaan, että oon niinku kiva lekuri? Vai voiko niin tehdä?
Kyl se varppina haluis ihan oikeesti naulata arvon tohtoria stetoskoopit heiluen takkapäin, muttei ollut vielä aivan varma suuntautumisestasi.
:) Onneksi kyseessä kuitenkin oli hoitajatar.
NuoriDaavid

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vaola kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Musta tuntuu, että hän laittoi sen muuten vaan, että oon niinku kiva lekuri? Vai voiko niin tehdä?
No ei voi. Selkeä yritys heruttaa. Jos olisi oikeasti ajatellut "ei sittenkään", olisi ottanut uuden lapun, eikä koettanut hämmentää. Usko pois... It takes one to know one.

Nosta syyte.
No joo. Mäkin ajattelin, että jos se olisikin ajatellu, että "hei, tän voi ajatella väärin", niin se ei olisi sutannut sitä yli, vaan olisi vaihtanut lapun kokonaan uusiksi.

Voihan wattu. Tietysti mukavaa tavallaan, mutta ei nyt sittenkään.
Rouva Pupu

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

NuoriDaavid kirjoitti: Voihan wattu. Tietysti mukavaa tavallaan, mutta ei nyt sittenkään.
Miltäs nyt tuntuu olla työpaikan seksiobjekti?1 Selvä herutusyritys, ei voi muuta sanoo. Sulla on ihailija.
Vastaa Viestiin