e-flirtti

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
BettyB.

e-flirtti

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tästäkin uutisesta kimmokkeen saaneena haluaisin kysyä teiltä arvon Kitykansa seuraavasta asiasta:

Mikä ihmeen kumma vetää varatun miehen ja naisen esim. Cityn tyyppisille sivustoille arvioimaan muiden ihmisten kuvia ja tyrkkimään "privakommentteja"? Erityisesti nämä privakommentit kiinnostavat, käytetäänkö niitä juurikin siitä syystä ettei vaan vahingossakaan narahdeta sille kumppanille? Onko kyseessä vain harmiton ajanviete, vai toivovatko nämä varatut salaa kohtaavansa ehkä sitä nykyistä kumppania paremman yksilön? Onko kyseessä vaan sen oman markkina-arvon testaus? Eikö riitä että kelpaa sille kumppanille?
En halua yleistää, mutta oman kokemukseni perusteella tähän "syyllistyvät" erityisesti varatut miehet. Onko kyseessä ihan viaton toiminta vai onko taustalla haave kivasta pienestä flirtistä tuntemattomien nettikasvojen kanssa? Vai mitä tässä haikaillaan? Kadotettua nuoruutta?
Koetteko moisen toiminnan olevan pettämistä? Haluaisitko oman kumppanisi e-flirttaavan muiden kanssa? Oletko itse harrastanut moista?
Mitä, mitä, mitä?

En vaan pysty ymmärtämään eli avartakaa katsomustani. Pliis.
Geetzu

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

BettyB. kirjoitti:Koetteko moisen toiminnan olevan pettämistä? Haluaisitko oman kumppanisi e-flirttaavan muiden kanssa? Oletko itse harrastanut moista? Mitä, mitä, mitä?
En nyt ihan pettämistä mutta ainakin homma ihkusti kusee. Ja kusemiset pitää selvittää kotona vaatteet päällä.

On meillä ainakin miehen kanssa takana erilaisia väärinymmärryksiä mitä netin käyttöön tulee, ne on selvitetty yksitellen eikä samasta "mokasta" ole toistamiseen juteltu. Joskus sitä ei vaan osaa mennä toisen asemaan, vaikka olisi ollut juuri siinä asemassa viikkoa aiemmin... (ei kyllä mitään privakommentti-hässää meillä)

Suhtaudun äärimmäisen epäluuloisesti etenkin Cityyn, pidän kaikkia lähestyviä ihmisiä potentiaalisina pettäjinä tai vähintäänkin avioliiton rikkojina. Flirttaisivat kadulla saatana!!1
masa

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja masa »

Geetzu kirjoitti: Flirttaisivat kadulla saatana!!1
Sitä varten pitää lähteä toiseen maahan, koska suominaiset eivät osaa flirtata.
Geetzu

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

masa kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Flirttaisivat kadulla saatana!!1
Sitä varten pitää lähteä toiseen maahan, koska suominaiset eivät osaa flirtata.
Älä pilaa tätä ketjua, eti ne vanhat! :D
BettyB.

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Geetzu kirjoitti:
masa kirjoitti:Sitä varten pitää lähteä toiseen maahan, koska suominaiset eivät osaa flirtata.
Älä pilaa tätä ketjua, eti ne vanhat! :D
Nii just!!

Ja sitäpaitsi, mulle flirtattiin viimeks tänään liikennevaloissa.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Leila »

Olen itse ihmetellyt kans tuota nettiflirttiä ja varmaankin sen takia, kun käsittääkseni meillä ei kumpikaan nettiä siihen käytä. Itse ainakin pahoittaisin mieleni jos selviäisi että mieheni pitää flirttiä yllä netissä vieraden naisten kanssa. Jännä homma sikäli, että ei minua häiritse jos hän flirttailee irl vaikkapa kassa- tai pankkineidin kanssa. Olen ollut jopa mukana kun kassatyttö ja mieheni flirttailivat. Mitä tosta, minua se kuitenkin panee (on varma olo :))

Ja masalle tiedoksi, onneksi Suomimies osaa flirttailla, erityisesti kännissä!!
Äiti ei tiedä
Bliss

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Bliss »

masa kirjoitti:suominaiset eivät osaa flirtata.
Eikä edes e-flirtata. Tai mä en ainakaan.
En kyllä ole ihmeemmin huomannut flirttitaitoisia suomimiehiäkään. Voi tietty johtua siitäkin, että mä en ikinä käy missään. :D
Chap

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Chap »

Bliss kirjoitti:En kyllä ole ihmeemmin huomannut flirttitaitoisia suomimiehiäkään.
Häh? Ainakin mä oon pannut parastani tuolla galleriassa.
masa

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja masa »

Geetzu kirjoitti:Älä pilaa tätä ketjua, eti ne vanhat! :D
NARTTU! Anna mun provota rauhassa :P
Sheetlord

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

BettyB. kirjoitti:Onko kyseessä vain harmiton ajanviete, vai toivovatko nämä varatut salaa kohtaavansa ehkä sitä nykyistä kumppania paremman yksilön? Onko kyseessä vaan sen oman markkina-arvon testaus? Eikö riitä että kelpaa sille kumppanille?
Vastasit itse kysymykseesi. Varmaan noita kaikkia. Jos kotona on suhteessa vaikeaa ja tilanne on ihan solmussa, ihminen voi kokea että ventovieraalle on helppo "keventää kuormaansa". Joskun viattomaksi tarkoitettu leikki sitten voi lähteä lapasesta, tunnetuin seurauksin. Ei pidä myöskään unohtaa eIhmissuhdekaupan viehätystä, sieltähän on "helppo etsiä uusi tuote, jos vanhaan ei ole täysin tyytyväinen".

Kirjoitit postauksessasi arvelevasi, että miehet syyllistyvät tähän enemmän kuin naiset. Käväisepä lukemassa Cityn tai Herkku.netin seuranhaku-ilmoituksia. Saatat yllättyä salaseuraa hakevien naisten määrästä, vai oliko tarkoitus että rajataan keskustelu vain ja ainoastaan eFlirttiin?
Viimeksi muokannut Sheetlord, 18.09.2007 11:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriDaavid

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sheetlord kirjoitti: Kirjoitit postauksessasi arvelevasi, että miehet syyllistyvät tähän enemmän kuin naiset. Käväisepä lukemassa Cityn tai Herkku.netin seuranhaku-ilmoituksia. Saatat yllättyä salaseuraa hakevien naisten määrästä.
Ja mitäs SÄ niitä lueskelet?!?
Chap

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Chap »

Sheetlord kirjoitti:Käväisepä lukemassa Cityn tai Herkku.netin seuranhaku-ilmoituksia. Saatat yllättyä salaseuraa hakevien naisten määrästä.
Miten sä muuten tiedät näistä? Taisit olla naimisissa?

EDIT: ND tietty ehti ensin.
Sheetlord

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

NuoriDaavid kirjoitti:mitäs SÄ niitä lueskelet?!?
Arvelin että ensimmäiseen tämän sortin viestiin menisi kaksi minuuttia postauksesta. Erehdyin 50%:esti.

Meillä on vaimon kanssa harrastus: jätämme seuranhakuilmoituksia ja vastailemme toistemme ilmoituksiin. Hauskaa ajankulua, pitää suhteen tuoreena ;)
Googlebot

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Eikös tälläkin palstalla vähän väliä flirttailla "*pus*" ja "Ime tuota huorra!" / "Nuole mustia korkeakorkoisia nahkasaappaitani!"-heitoin jonkun palstan mielitietyn tai -tiettyjen kanssa? Onko kyseessä harmitonta pilaa vai kyseisten ihmisten kaipuu kotitilalleen lapsuuden maisemiin?

Minä olen varsin huono flirttailemaan niin IRL kuin netissäkin. En yksinkertaisesti ymmärrä koko homman pointtia. Tai siis ehkä ymmärrän (positiivista huomiota on kiva saada), mutta en koe sitä tarpeeksi tärkeäksi ryhtyäkseni tarvittaviin toimenpiteisiin. Tulee yhtä feikki olo kuin katsellessani MusicTV:n perseenkeikutusvideoita. Yh. Olisin myös aivan äärettömän huono ja feikki strippari.

EDIT: Joskus olen saanut siitä jopa positiivista palautetta etten flirttaile tai ole turhan tuttavallinen muiden naisten kanssa, säästyvätpähän monet osapuolet kiusallisilta tilanteilta ja mustasukkaisuuskohtauksilta. Muistuupa mieleen eräätkin juhlat joissa aveccini pikkusisko ryhtyi hiprakassa ehkä hieman liian tuttavalliseksi, pää oli yllättäen sylissäni jne. (joo ja sepalus oli kyllä kiinni). Taisin todeta jaaha ja vetäytyä kauemmaksi.
Viimeksi muokannut Googlebot, 18.09.2007 11:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriDaavid

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sheetlord kirjoitti:
Meillä on vaimon kanssa harrastus: jätämme seuranhakuilmoituksia ja vastailemme toistemme ilmoituksiin. Hauskaa ajankulua, pitää suhteen tuoreena ;)
:D
BettyB.

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Googlebot kirjoitti:Eikös tälläkin palstalla vähän väliä flirttailla "*pus*" ja "Ime tuota huorra!" / "Nuole mustia korkeakorkoisia nahkasaappaitani!"-heitoin jonkun palstan mielitietyn tai -tiettyjen kanssa? Onko kyseessä harmitonta pilaa vai kyseisten ihmisten kaipuu kotitilalleen lapsuuden maisemiin?
Njoo, odotinkin että kuka ottaa tämän palstan ensimmäisenä puheeks. Kokisin tän kuitenkin eri juttuna, täällä kun lähes kaikki tuntevat toisensa ja yleensä flirtti on täysin harmitonta läpänheittoa. Pienet piirit jne. Kyllähän mäkin voisin vaikka naitua Sheetlordia täällä heruttaa, mutta varmasti molemmat ymmärtäisivät että kyseessä on täysin harmiton läppä, joka ei tarkoita mitään muuta kun harmitonta läppää (sori!!1).
Siksipä ihmin ekassa setissäni erityisesti noita "salaisia" viestejä ja kuvakommentteja täysin tuntemattomille ihmisille, joiden pärstä/habitus/profiili on vaan jollain tavalla mielenkiintoinen. Näen nämä kaksi asiaa nyt vaan täysin eri asioina.

Ja lakanaloordin aikaisempaan viestiin viitatakseni, ei kai e-flirttiä harrasta vain sellaiset joiden parisuhtessa on jotain mätään, vaan ihan "onnellisetkin" ihmiset. Vai onko automaatio että suhteessa pitää jonkun asian mättää jos moista harrastaa?
Sheetlord

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

BettyB. kirjoitti:Vai onko automaatio että suhteessa pitää jonkun asian mättää jos moista harrastaa?
Ei toki. Silloin voi olla hyvin kyse "oman markkina-arvon mittaamisesta" tai seikkailunhalusta - toki myös viattomasta ajankulusta. Eihän tosielämässäkään uskottomuuteen syyllisty ainoastaan ihmiset, joiden parisuhde on solmussa. Kauppamatkustaja Koikkalaisella saattaa olla omakotitalossaan ihana vaimo ja mukavat lapset, mutta pitkällä työmatkalla saattaa silti tulla vierailtua vieraassa vuoteessa - eikä Koikkalaisen mielestä tässä ole mitään pahaa.

Viikonloppuna juttelin tuttavani kanssa. Kertoi tarinan pariskunnasta, jossa mies oli varsinainen Casanova ja nainen nukkavieru harmaahiiru. Casanovalla oli jatkuvasti peliä muiden naisten kanssa, eikä oma rouva tästä tietämätön ollut. Kysyttäessä miksi hän suvaitsee moista touhua, rouvan pointti oli suunnilleen "No se on niin seksuaalinen ihminen - ja kun se on ollut reissussa, on touhu kotonakin paljon kiihkeämpää".
BettyB. kirjoitti:ei tarkoita mitään muuta kun harmitonta läppää (sori!!1).
Aasi: onko täällä "heittäytyy alas kalliolta huutaen tuskasta" -hymiötä? Myös "avaa ranteensa sähköparranajokoneella" käy :)
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Vadim »

BettyB. kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
masa kirjoitti:Sitä varten pitää lähteä toiseen maahan, koska suominaiset eivät osaa flirtata.
Älä pilaa tätä ketjua, eti ne vanhat! :D
Nii just!!

Ja sitäpaitsi, mulle flirtattiin viimeks tänään liikennevaloissa.
Ohhoh! Oliko flirttaaja suominainen?
BettyB.

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vadim kirjoitti:Ohhoh! Oliko flirttaaja suominainen?
Ei, mutta minä olen ja osasin flirtata takaisin. Daah!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Googlebot kirjoitti: EDIT: Joskus olen saanut siitä jopa positiivista palautetta etten flirttaile tai ole turhan tuttavallinen muiden naisten kanssa, säästyvätpähän monet osapuolet kiusallisilta tilanteilta ja mustasukkaisuuskohtauksilta. Muistuupa mieleen eräätkin juhlat joissa aveccini pikkusisko ryhtyi hiprakassa ehkä hieman liian tuttavalliseksi, pää oli yllättäen sylissäni jne. (joo ja sepalus oli kyllä kiinni). Taisin todeta jaaha ja vetäytyä kauemmaksi.
Tosimies olis hoidellut molemmat.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Vadim »

BettyB. kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Ohhoh! Oliko flirttaaja suominainen?
Ei, mutta minä olen ja osasin flirtata takaisin. Daah!
Sanot vaan. Uskoisko tuota?
BettyB.

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vadim kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Ohhoh! Oliko flirttaaja suominainen?
Ei, mutta minä olen ja osasin flirtata takaisin. Daah!
Sanot vaan. Uskoisko tuota?
:jouden:
chevilyn

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

masa kirjoitti:koska suominaiset eivät osaa flirtata.
Suomessa flirttaillaan liian vähän, sen takia flirttailemisesta muodostuu helposti ongelmia, koska flirttailu tulkitaan joksikin aivan muuksi kuin vain puhtaaksi flirttailuksi.

Aiheesta sen verran, että havaintojeni mukaan virtuaalimaailma toimii monelle tekijänä, joka laskee pettämisen kynnystä, mutta osa varatuista ihmisistä tosiaankin vain kuluttaa aikaansa täällä juttelemalla vastakkaiselle sukupuolelle ilman sen suurempia taka-ajatuksia.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Vadim »

BettyB. kirjoitti:
Vadim kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Ei, mutta minä olen ja osasin flirtata takaisin. Daah!
Sanot vaan. Uskoisko tuota?
:jouden:
Okei, mä uskon, ennen kuin siveyteni alkaa olla vaarassa. :shock:
NuoriDaavid

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vadim kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Sanot vaan. Uskoisko tuota?
:jouden:
Okei, mä uskon, ennen kuin siveyteni alkaa olla vaarassa. :shock:
Muista ne pesemättömät paidat ja ole mies!
Vastaa Viestiin