Gattacan banni poistettava

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Tämä on ollut oikein viihdyttävä ja hauska ketju :D hauskinta antia tosin eivät olleet A_J:n saati masan postaukset vaan kaikki herkulliset välikommentit. Päivän naurut Barabbas ja Jeesus- vertauksesta :rofl:

Oma suhtautumiseni G- miehen banniin on seuraava: ei haitannut että sai bannia, aiheesta sai ja sillä siisti. Mutta kai se jossain välissä pitäisi purkaakin se banni, vaikka allekirjoittaneella on asiaan melko vahva "ihan sama"- kanta. Onhan se lahjakas kirjoittaja mutta joskus levy jää jauhamaan tyhjää liian pitkäksi aikaa. Niinhän se tosin monilla muillakin täällä tuppaa tekemään aika ajoin.

Ihan sama, EVVK, tuulenpuiska?
En malta olla sanomatta kun minut mainittiin tuona J:na, etta itse k'ytin tuota vertausta Barabbas-vertausta silloin ehkä pari kuukautta sitten kun olin suuressa marttyriuudessani. Olisko silloin Barabbas ollut Tix, silloin kun hän oli sellaisen tyyppinen...

Jos olen J, niin pelastan nahkani ja tyrkkään SikaMikan Jellonille. Mut ehkei tarviiii.

Gattaca-juttua en hölökohtaisesti oo jaksanna seurata. Eikö hän sitten käytä toisia nikkejä vai tuhotaanko niitä aina tosiaan.

Olen siksi verran perinteisiin uskova, etten tajua näitä uusia nimiä! Gattaca on siis Poikuus ja SILLÄ SIPULI!
Oletko sinä Mussukka ollut muu kuin Mussukka?

Pietarikin on ihan ihmekumma. Puhutaan MUISTOJEN LENINGRADISTA, jookosta!

SA
ei RUS kuitenkaan EIKÄ J mutta aito asia kuitenkin!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Herra Manala kirjoitti:
Crowbar kirjoitti:Mä liitin Suvisen naaman tohon Manalan kuvaan herran naaman tilalle ja kirjotin alle Aito_Johanna. Kulli tärisee vieläkin.
Poista se! Vitun mulkku jos et poista sitä niin mulle tulee vitun paha mieli. Mulle riittää että sanot että poistit sen, niin mulle ei tuu vitun paha mieli. Saat kusettaa.
Anteeksi. Muokkasin sitä. Vaihdoin sut kaulasta alaspäin pois ja korvasin Aito_Johannalla. Halusin siihen kuitenkin sinua niin vaihdoin kuvatekstin:
Manalan fuckbuddy Melkein_Aito_Tsouhanna_Visunen. Nyt just runkkaan päälle.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Sheetlord

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Herra Manala kirjoitti:Hävisit. Nyt sulla on kaksi vaihtoehtoa: Olla hiljaa tai ilmoittaa ignoroinnista.
Tehdään komproMissi: Olen hiljaa ignoroinnista :)

Tuohon "osaako G väitellä vai ainoastaan inttää?" -asiaan: en olen perehtynyt väittelyn tekniikkaan, mutta useissa eläinsuojelua ja uskontofilosofiaa koskevissa topikeissa minä ainakin vaikutuin taustatiedon määrästä. Vaikka henkilö ei hallitsisikaan väittelyn tekniikkaa, omaamalla laajat taustatiedot aiheesta pääsee jo pitkälle... matkalla kohti Voittoa!
elco

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja elco »

Sheetlord kirjoitti: Jokin silti pistää epäilemään, ettei asia tarkkaan ottaen ole ihan näin ;)
No enhän minä saisi edes rahalla. Eikä näitä väittelyitä sitäpaitsi kukaan pysty voittamaan.
Herra Manala

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Sheetlord kirjoitti:Tuohon "osaako G väitellä vai ainoastaan inttää?" -asiaan: en olen perehtynyt väittelyn tekniikkaan, mutta useissa eläinsuojelua ja uskontofilosofiaa koskevissa topikeissa minä ainakin vaikutuin taustatiedon määrästä. Vaikka henkilö ei hallitsisikaan väittelyn tekniikkaa, omaamalla laajat taustatiedot aiheesta pääsee jo pitkälle... matkalla kohti Voittoa!
No tottakai sillä kaverilla oli joistain aiheista tietoa enemmän kuin normiporolla, enkä mä nyt tarkoittanutkaan että se olis urpo argumentoimaton inttäjä kaikissa mahdollisissa asiayhteyksissä. Mutta mitä esimerkiksi pilluun ja parisuhteisiin tuli, oli. Eiköhän kaikille ole aika selvää, että niistä topikeista G-miehellä ei kaikkein kattavimpia omakohtaisia kokemuksia ole, mutta inttäminen asian tiimoilta oli sitäkin motivoituneempaa. Olihan se toisinaan ihan huvittavaa katseltavaa, toisinaan ainoastaan säälittävää.

EDIT: Ja lisättäköön vielä sen verran, että vaikka G-miehellä ei noista asioista niitä omakohtaisia kokemuksia juuri ollutkaan, niin kyllä 30 vuotta erilaisesta perspektiivistä asioiden funtsimista tuo esiin sellaisia ajatuksia - ihan perusteltujakin - joita muut eivät kovin helposti tule ajatelleeksi. Osassa "nussiva maailma" -vuodatusta oli hyvinkin pointtinsa. Osa taas oli ihan puhtaassa psykoosissa rustattua.
Aito_Johanna

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

masa kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti: Osoita kohta, jossa olet yrittänyt.
Oliskohan olleet ne vastaukset, jotka olivat ennen sun "mulla on modeoikat lällällää" lällätystä.
Aito_Johanna kirjoitti: Jaa. No mutta eipä ole bannia silti poistettu, lällällää!!!!11
Nyt on minun vuoroni sanoa: hellanlettas sentään.

Kas tässä, suomen kielen maisterin lähilukutekniikkaa käyttävä tekstianalyysi vastauksestani, johon viittaat: Lakoninen yhden virkkeen mittainen "jaa" ilmaisee, että olen ymmärtänyt kantasi eikä siihen ole muuta sanottavaa; enemmistö äänestäjistä kiistatta kannattaa Gattacan bannien poistamista, niin kuin äänestys todistaa, enkä voi kumota tätä tosiasiaa. "No mutta eipä ole bannia silti poistettu" ilmaisee, että aidossa kitinäläishengessä haluan kuitenkin olla olla väittelyn voittaja ja siksi vaihdan näkökulman takaisin sinne, missä olen vahvoilla. Tämä kommentti on tarkoitettu huumoriksi. Kommentin humoristisuutta alleviivaavat vielä "lällällää" ja erityisesti sen perässä olevat neljä huutomerkkiä ja kaksi ykköstä.
masa

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja masa »

Aito_Johanna kirjoitti: Tämä kommentti on tarkoitettu huumoriksi.
Kuva
Aito_Johanna

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

masa kirjoitti: et vain osaa
Et ole häävi itsekään. Argumentointitaitosi ja nyt myös luetun ymmärtämisesi on tässä ketjussa osoittautunut säälittävän huonoksi.
Storia

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Storia »

[quote="Aito_Johanna"][/quote]

Kas näin heiluu keppi ja keppi heiluu näin..! Rock! :wink:
BettyB.

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Storia kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
Kas näin heiluu keppi ja keppi heiluu näin..! Rock! :wink:
Vielä kun saatais se heppikin heilumaan A_J:n suuntaan...
masa

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja masa »

Aito_Johanna kirjoitti: Et ole häävi itsekään. Argumentointitaitosi ja nyt myös luetun ymmärtämisesi on tässä ketjussa osoittautunut säälittävän huonoksi.
Luetun ymmärtämiseni on varsin hyvä, mutta PetriFB:n kaltaisen umpiluupäisen omaa asiaa ajavansa henkilön kanssa keskustelu vaan on täysin turhaa. Silloin on ihan sama heittää homma leikiksi ja astua varpaille.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

masa, I love you!
Kikkelis kokkelis.
mustanikki

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

PG tässä, Orimattilan kirjaston koneelta.
Tänään duunaan 630 tonnin puukauppaa, muutakin ajateltavaa kuin Kitinä. Silti sykähdyttää kokonaista KOLME ketjua minusta.

"Nakukuva"-bannin hankin ainakin jälkijättöisesti ajatellen tahallani, tietäen että karenssia rapsahtaa. Oli nimittäin mennyt Kitinäaddiktio liian pitkälle, näkyi Karhunkulutuksessakin. Toivottavasti S ei ole enää mörkkinä? Johannan kuvat saan tottakai pitää, enkä tee feikkikuvia niistä.

Muuten olen nyt mielestäni seestynyt ja kohta kaupunkiin palate3ssani harkitsen jotain uutta nikkiä ellei bannia poisteta. Silti myös oman itseni takia toivon etten käytä Kitinöintiin enää liikaa aikaa tai ajaudu selkkauksiin ihmisten kanssa.

No nii, aika loppuu, takaisin kartanoni ulkorakennuksen koppiin, jonka jaan viiden rotan kanssa.
masa

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja masa »

mustanikki kirjoitti:Johannan kuvat saan tottakai pitää, enkä tee feikkikuvia niistä.
Tee vain ja lähetä mullle kopiot niistä.
Storia

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Storia »

mustanikki kirjoitti:Tänään duunaan 630 tonnin puukauppaa, muutakin ajateltavaa kuin Kitinä.
No niin, jatka samaan malliin. Hyvä!

Mitä mä sanoin tässä ketjussa jo ajat sitten? Täysin turha koko topic. Lastenleikkejä.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Aivan sairaan superia! Jopa luksusta. Gattaca tulee takas, ja vielä seestyneenä.
:cheer:

EDIT. Korjasin pilkkuvirheen. Ku on opettajiakin läsnä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Herra Manala

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

mustanikki kirjoitti:Tänään duunaan 630 tonnin puukauppaa, muutakin ajateltavaa kuin Kitinä.
Kemiralle vaan tilaus 630 tonnin edestä rotanmyrkkyä, niin tulee koppiinkin viihtyisyyttä! Suosittelen harkitsemaan myös WLAN-varustelua.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

I love you, Herra Manala! Mä olen taas täynnä rakkautta!
Kikkelis kokkelis.
Herra Manala

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Keikaus kirjoitti:I love you, Herra Manala! Mä olen taas täynnä rakkautta!
Saanko nyt karvanamua?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12408
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Herra Manala kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:I love you, Herra Manala! Mä olen taas täynnä rakkautta!
Saanko nyt karvanamua?
Et, vaan piparia.

P.S. Maidon kera. :)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
ninnithequeen

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gattikselle iso Welcome Back vaan.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Herra Manala kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:I love you, Herra Manala! Mä olen taas täynnä rakkautta!
Saanko nyt karvanamua?
Seksi ja rakkaus ovat kaksi eri asiaa. Kyllä se sun miehenä pitäisi tietää.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Keikaus kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:I love you, Herra Manala! Mä olen taas täynnä rakkautta!
Saanko nyt karvanamua?
Seksi ja rakkaus ovat kaksi eri asiaa. Kyllä se sun miehenä pitäisi tietää.
Toisinaan ja aika useinkin, mutta parhaassa tapauksessa nekin kuuluvat yhteen.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Aito_Johanna

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

masa kirjoitti: Luetun ymmärtämiseni on varsin hyvä, mutta PetriFB:n kaltaisen umpiluupäisen omaa asiaa ajavansa henkilön kanssa keskustelu vaan on täysin turhaa. Silloin on ihan sama heittää homma leikiksi ja astua varpaille.
Katsotaanpa.

Näin olen sanonut:
Aito_Johanna kirjoitti: Olen valmis kannattamaan bannien poistoa heti, kun tyyppi ilmoittaa tuhonneensa kuvani koneeltaan.
Aito_Johanna kirjoitti:
Siis mun modeoikathan nyt ei tähän oikasti liity mitenkään. Gattacan banni on sen verran iso linjanvetokysymys, etten omavaltaisesti lähtisi sitä purkamaan, vaikka olisinkin purkamisen kannalla ja vaikka olenkin mode. Kyllä tuosta toimenpiteestä ensin neuvoteltaisiin kaikkien modejen kesken, ja lopultahan me kaikki kunnioitamme kuningas Aasin viimeistä sanaa.
Aito_Johanna kirjoitti:
Mä olen omasta puolestani valmis antamaan geemiehelle taas uuden mahdollisuuden, jos hän vaivautuu tuon verran osoittamaan sosiaalisuutta
ja muiden ihmisten kunnioitusta. Olen niin pitkämielinen ja hyvään uskova ihminen.
En kuitenkaan ryntää oikopäätä purkamaan banneja sillä hetkellä, kun gattaca kakistaa lupauksen kurkustaan, katsos kun tätä modeasemaa ei sovi käyttää oman sodan sotimiseen vaan on kuunneltava muitakin mielipiteitä ja tärkeät päätökset tehdään yhdessä. Toistaiseksi minua lukuunottamatta kukaan mode ei ole vaivautunut kommentoimaan gattacan bannin poistoa sanallakaan. Ilmeisesti sitä ei kukaan kannata. Sulla taitaa olla aika vähäiset mahdollisuudet sada gattaca takaisin.
Kuitenkin yniset edelleen "omaa asiaansa ajavasta henkilöstä", menetpä jopa toiseen ketjuun itkemään, miten "mode ajaa vain omaa asiaansa"!
Enkö muka ole koko ajan korostanut, että puhun vain omasta puolestani ja että päätös tehdään yhdessä?
Toki joskus voi olla sangen vaikeaa muistaa, että modellakin on henkilökohtaisia mielipiteitä ja että kaikki, mitä mode sanoo palstalla, ei ole tarkoitettu modevallankäytöksi vaan ihan vain keskusteluun osallistumiseksi yhtenä keskustelijana keskustelijoiden joukossa. Sellaisen asian hahmottaminen ehkä vaatii melko abstraktia asioiden hahmotuskykyä.
Tarkennetaan nyt vielä: Yksityishenkilönä olen gattacan bannien poistoa vastaan. Modena joutuisin ehkä miettimään asiaa myös siltä kannalta, mitä enemmistö on ilmoittanut haluavansa, jos bannien poistoa oikeasti modejen kesken ruvettaisiin harkitsemaan.
Tuo äänestystuloksen esiin vetäminen oli ihan hyvä veto. Olisin siinä kohtaa ollut heikoilla, jos et olisi antanut mun ohittaa sitä yhdellä "jaa"-kommentilla vaan olisit perustellut, että bannit pitää poistaa, koska enemmistö sitä tahtoo. Mutta perustelitko? Et. Sen sijaan hypit tasajalkaa ja huusit hellanlettasta ja kukkahattutätiä.

Mitä edelleen tulee argumentaatiotaitoihisi, sanoit näin:
masa kirjoitti:

Sun kanssa on turha keskustella rakentavasti, koska lyöt sormet korviin ja huudat LALALALAALALAALALALAALALLLA!
Hämmästyttävää, että kuitenkin itse sanot näin
masa kirjoitti:
chevilyn kirjoitti: Mielestäni tämä on täysin riittävä syy bannata henkilö. Jopa kitinässä.
Ei ole. Laittakaa vaan lisää kuvianne gallerioihin näkyviin. Nettihän on aina ollut ja tulee aina olemaan se paikka jossa yksityisyys on taattu.
vaikka minä olen jo keskustelun alussa sanonut näin:
Aito_Johanna kirjoitti:
Jos pitää lompakkoa farkkujen takataskussa, saa varautua siihen, että taskuvaras vie lompakon. Jos nousee kaatokännissä aamuyöstä kolmen ventovieraan mustan miehen (sorppa vaan rasismini!) kyytiin, saa varautua siihen, että tulee raiskatuksi. Jos aukoo päätään nakkikiskan jonossa tyypille joka riehuu ja heiluttaa veistä, saa varautua siihen, että puukosta tulee. Kukaan ei varmaan kuitenkaan ole sitä mieltä, että varkaus, raiskaus tai väkivallanteko ovat pienempiä rikoksia, jos uhri on hölmöyksissään ollut varomaton. Samaan tapaan poikuuden tempausta ei saa puolustella sillä, että suvinen olisi saattanut arvata hänen kuvaansa käytettävän väärin, kun hän laittaa sen nettiin. Teko oli väärin ja sillä sipuli.
Jätät kokonaan huomiotta sen, että minä olen jo vastannut tuohon "netissä yksityisyys ei ole taattu --> vastuu on sillä, joka laittaa nettiin kuvia --> netissä olevilla kuvilla saa tehdä mitä haluaa --> ei banneja gattacalle" -pointtiin. Kuinka tämä on mahdollista? Lyötkö sormet korviin ja huudat LALALALAALALAALALALAALALLLA? :shock:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

BrianW kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Saanko nyt karvanamua?
Seksi ja rakkaus ovat kaksi eri asiaa. Kyllä se sun miehenä pitäisi tietää.
Toisinaan ja aika useinkin, mutta parhaassa tapauksessa nekin kuuluvat yhteen.
Romanttista hömpötystä.
Kikkelis kokkelis.