e-flirtti

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Lolita »

masa kirjoitti:Mun kaveri avaa aina auton oven avokilleen.
Exä teki samaa, mutta muisti joka kerta ottaa päästä kiinni ja sanoa "...ja varotaan sitä päätä!" Vei vähän pohjaa herrasmiesmäisyydeltä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
masa

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja masa »

Lolita kirjoitti:päästä kiinni ja sanoa "...ja varotaan sitä päätä!"
Oliks sun ex polliisi? :P
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Lolita »

masa kirjoitti:
Lolita kirjoitti:päästä kiinni ja sanoa "...ja varotaan sitä päätä!"
Oliks sun ex polliisi? :P
Palomies.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Lyrica

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Lyrica »

Oon varattu ja flirttailen jonkin verran, mut se kai on lähinnä vaan sellaista huomionhakua. Haluaa tuntea itsensä vielä halutuksi muidenkin kuin oman kullan silmissä. Mut mielestäni on reilua flirttailla avoimesti; jos menee privan puolelle, niin on syytä miettiä asiaa uudestaan. Suon flirttailun kundillekin, mutta toivoisin, että hän myös tekisi sen avoimesti. Jos jäis kiinni privaviestien lähetteleystä, en tiedä miten suhtautuisin. En siis kovin iloisesti kuitenkaan.

En tiedä tulinko nyt ymmärretyksi, mutta yritin kuitenkin.
masa

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja masa »

Lolita kirjoitti:Palomies.
aaa joo. Nyt muistankin. :?
Googlebot

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

masa kirjoitti:Mun kaveri avaa aina auton oven avokilleen.. Mimmi seisoo niin kauan auton oven edessä, että kaveri kiertää auton, avaa oven ja auttaa sisään.
Minäkin teen käytännössä aina noin jos joku nainen erehtyy autooni. Käytännön syynä on se ettei autossani ole keskuslukitusta joten joudun joka tapauksessa avaamaan pelkääjän oven avaimellani, ellen sitten päättäisi odotuttaa toista niin kauan kunnes avaan oven sisäpuolelta.

Niin pitkälle en ole kuitenkaan tehnyt että hakiessani toista autolla tai ulostautuessamme autosta rientäisin ulos autosta ja juoksisin auton ympäri avaamaan toiselle oven. Se vaikuttaa jo vähän liioittelulta jopa Suomen raaoissa olosuhteissa.
SaintJohnPerse

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Googlebot kirjoitti:[
Niin pitkälle en ole kuitenkaan tehnyt että hakiessani toista autolla tai ulostautuessamme autosta rientäisin ulos autosta ja juoksisin auton ympäri avaamaan toiselle oven. Se vaikuttaa jo vähän liioittelulta jopa Suomen raaoissa olosuhteissa.
Itse teen juuri noin... ja vieläpä levitän takkini lätäkön päälle, ettei vaan prinsessan kengät kastu.
Googlebot

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Edith kirjoitti: No todellakin ottaisin, jos annettaisiin! Kertokaa, miks mulle ei anneta eikä flirtata?!!!! :x Johtuuko se siitä että mä olen :muu: ?
Kuules nyt. Menepäs kirjoittamaan tuo sama Cityn puolelle niin eiköhän hetikohta lauma innokkaita miehiä privaviestittele sinulle omaperäisin lähestymisyrityksin kuten "No kyllä sä ainakin mulle kelpaisit." / "Täällä yksi halukas paineiden purkuun, heh heh... Olen tosi hyvä sängyssä, et tule pettymään.".

Minulle on tietääkseni flirttailtu viimeksi joskus 16-vuotiaana, tai sitten en enää vain tunnista flirttejä. Tosin silloinkin vastapuoli tuntui haluavan minulta jotain muutakin kuin vain vastaflirttiä. Kassaneiditkin tuntuvat olevan yleensä vihaisen, masentuneen tai pelokkaan oloisia kun tulen kohdalle. Eivät flirttaile ei. Masentavaa.
Pyry-Matias

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Googlebot kirjoitti:Minulle on tietääkseni viimeksi flirttailtu joskus 16-vuotiaana, tai sitten en enää vain tunnista flirttejä.
Jälkimmäinen. Olen ollut todistamassa Keikun lukuisia flirttejä sinua kohtaan. Usein olet kommentoinut jotenkin hieman kompuroivasti tai mitätöivän ujosti. Halunnut nopeasti siirtyä seuraavaan mielenkiintoiseen puheenaiheeseen. Tämän voi tulkita halutessaan myös cooliudeksi tai jopa herramiesmäisyydeksi. Siis sen, ettei lähde flirttiin mukaan. Tai sen, ettei (muka) huomaa sitä.
Googlebot

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Pyry-Matias kirjoitti:Jälkimmäinen. Olen ollut todistamassa Keikun lukuisia flirttejä sinua kohtaan.
En lue ilkeämielisiä kiusoittelu- ja hämmennysyrityksiä flirtiksi.
Pyry-Matias

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Googlebot kirjoitti:En lue ilkeämielisiä kiusoittelu- ja hämmennysyrityksiä flirtiksi.
Nyt joku pettyy, ja pahasti 8)
Googlebot

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Pyry-Matias kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:En lue ilkeämielisiä kiusoittelu- ja hämmennysyrityksiä flirtiksi.
Nyt joku pettyy, ja pahasti 8)
No mutta hei, olethan sinäkin joutunut samaisen "flirtin" kohteeksi, minä olen ollut todistamassa. 8) 8) Miten mielestäsi suhtauduit ja vastasit siihen?

Mutta joo, ehkä se sitten pitäisi laskea myös flirtiksi. Päähäni on kai iskostunut epärealistinen ja romantisoitu näkemys flirtin eri ilmenemismuodoista. Onko esim. tämä mielestäsi esimerkki flirtistä?
Viimeksi muokannut Googlebot, 20.09.2007 10:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BettyB.

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

SaintJohnPerse kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:Niin pitkälle en ole kuitenkaan tehnyt että hakiessani toista autolla tai ulostautuessamme autosta rientäisin ulos autosta ja juoksisin auton ympäri avaamaan toiselle oven. Se vaikuttaa jo vähän liioittelulta jopa Suomen raaoissa olosuhteissa.
Itse teen juuri noin... ja vieläpä levitän takkini lätäkön päälle, ettei vaan prinsessan kengät kastu.
Pöljät. Toi hoidetaan niin, että kumarrutaan sen nartun yli ja avataan ovi sisäpuolelta, eli tuupataan se ovi auki. Siinä voi sitten samalla hyvällä omatunnolla tsekata efektit eli upottaa pään tissivakoon tai kopeloida "tukikädellä" reittä.

Ei oo ihmekään ettei teille lohkee vakkariin.
Pyry-Matias

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Googlebot kirjoitti:Onko esim. tämä mielestäsi esimerkki flirtistä?
Olisi ehkä loputon suo arvioida sivullisena yksittäisiä tapauksia flirtiksi tai ei-flirtiksi, ellei kyseessä ole harvinaisen selvä ja yksiselitteinen tapaus.

Kyllä kai flirtissä on kyse yhtä lailla siitä, että KUMPIKIN osapuoli mieltää asian flirtiksi. Eikö se jopa vaadi sitä? Toisaalta läheskään aina moista varmuutta ei saa, joten on vain tyydyttävä omaan subjektiiviseen käsitykseen.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Alkuperäiseen; kyllä suuttuisin aivan vitusti ja pitäisin epäsopivana mikäli kumppanini postailisi flirttailevia privakommentteja. Ero julkiseen pikkuflirttiin on aivan selvä, yksityinen kommentointi on suunnattu vain saajalleen kun taas keskusteluun upotetut heitot suhteutuvat aiheeseen ollen osa kokonaisuutta, ja kaikkien (myös minun) nähtäväksi tarkoitettuja.

En juuri flirttaile syystä että sillä saa liian helposti seuraa. Ystävällinen ja hymyilevä voi toki olla mutta en kaipaa ylimääräistä huomiota miehiltä. Sen taas kiertää parhaiten välttämällä suoraa katsekontaktia, joka osoittaisi toisen huomiointia. Myönnän olevani varautunut, miesten seksuaalinen huomio vain tuntuu usein kiusalliselta.

Tuttu porukka vapauttaa lirkuttelemaan kaikkien ymmärtäessä käytöksen olevan hupailua, samoin elekieltä tulee käytettyä jos on päästävä syystä tai toisesta jonkun miespuolisen kanssa juttusille. Tilanne oli varsin toinen ollessani yksin, silloin oli syytä flirtata lähes koko valveillaoloaika sillä aina ajoittain siitä poiki miellyttäviä kontakteja.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Lyrica

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Lyrica »

Melnais kirjoitti:Alkuperäiseen; kyllä suuttuisin aivan vitusti ja pitäisin epäsopivana mikäli kumppanini postailisi flirttailevia privakommentteja. Ero julkiseen pikkuflirttiin on aivan selvä, yksityinen kommentointi on suunnattu vain saajalleen kun taas keskusteluun upotetut heitot suhteutuvat aiheeseen ollen osa kokonaisuutta, ja kaikkien (myös minun) nähtäväksi tarkoitettuja.

Tuttu porukka vapauttaa lirkuttelemaan kaikkien ymmärtäessä käytöksen olevan hupailua, samoin elekieltä tulee käytettyä jos on päästävä syystä tai toisesta jonkun miespuolisen kanssa juttusille. Tilanne oli varsin toinen ollessani yksin, silloin oli syytä flirtata lähes koko valveillaoloaika sillä aina ajoittain siitä poiki miellyttäviä kontakteja.
Hyvin tiivistetty jutun ydin.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Vadim »

masa kirjoitti:Mun kaveri avaa aina auton oven avokilleen.. Mimmi seisoo niin kauan auton oven edessä, että kaveri kiertää auton, avaa oven ja auttaa sisään. No kyseessä on onkin saksalainen eukko, joten moinen prinsessamaisuus lienee ymmärrettävää kaikessa koomisuudessaan.
Ai kuis niin? Mä avaan tytölle auton oven aina, kun vaan pystyn. Ovat tosin ajoittain niin sukkelia liikkeissänsä, ettei epähuomiossa ehdi. Itse asiassa, suomalaistytöt eivät edes osaa nousta taksiin - arvokkaimman lastin paikka on takapenkillä oikealla puolen, eikä tarvitse olla kummoinen turvamees tämän hahmottaakseen. Tästä huolimatta neitoset kömpivät säännönmukaisesti vasemmalle puolen ymmärtämättä, että miekkosen on päästettyään neitonen sisään syytä tehdä se jalkatyö ja kävellä toiselle puolen autoa, avata ovi ja astua sisään. No, ehkä vika on yhtä lailla ovia availemattomassa suomalaisessa miessukukunnassa.

Tämän takia prinsessat on just se mun juttu, harmi vaan että tunne on harvemmin molemminpuolinen.
masa

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja masa »

Vadim kirjoitti:
Tämän takia prinsessat on just se mun juttu, harmi vaan että tunne on harvemmin molemminpuolinen.
Mä voisin kyl diilata sut sille kamun muijalle? Saisit oikein täydellisen itä-saksalaisen prinsessan itsellesi, ja se kundi pääsis etsimään itselleen kunnollisen suomalaisen naisen? Molemmat voittas?
Edith

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Edith »

Vadim kirjoitti: Itse asiassa, suomalaistytöt eivät edes osaa nousta taksiin - arvokkaimman lastin paikka on takapenkillä oikealla puolen, eikä tarvitse olla kummoinen turvamees tämän hahmottaakseen. Tästä huolimatta neitoset kömpivät säännönmukaisesti vasemmalle puolen ymmärtämättä, että miekkosen on päästettyään neitonen sisään syytä tehdä se jalkatyö ja kävellä toiselle puolen autoa, avata ovi ja astua sisään. No, ehkä vika on yhtä lailla ovia availemattomassa suomalaisessa miessukukunnassa.
Hei, taksinovia on ainakin mies mulle avannut, mikä on kyllä varsin mukavaa huomaavaisuutta! Jotenkin vaan just kun taksit ja herraseurassa oleminen ja varsinkaan niiden yhdistelmä ei oo mulle tosiaankaan arkipäivän kauraa, oon mennyt just siitä vähän hämilleni, kun oon ollut yllättynyt. Mutta vastaisuudessa osaan kyllä. Nyt vaan kaikki herrat pyyteleen mua takseihin!
prosessi

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja prosessi »

William Somerset kirjoitti: Hyvät naiset, neuvon teitä (saanhan? edes tämän kerran?); jos kohtaatte arjessa herrasmiesmäisiä kohteliaisuuksia, niin ottakaa ne vastaan sellaisina, älkääkä itsepintaisesti pitäkö kiinni itsenäisemmästä statuksestanne. Jälkeenpäin on nimittäin turha tulla itkemään, että mihin ne kaikki herrasmiehet ovat kadonneet. Sinne ne ovat jääneet porttien kupeeseen ihmettelemään, että johan oli törkee bitch…
Hassu juttu, mutta ennen kohteliaisuuksienkin vastaanottaminen oli helpompaa. Sitten kun lihoin ja kohteliaisuudet loppuivat kuin seinään, en pahemmin mieltäni vaivannut silläkään. Nyt, kun olen laihtunut ja kohteliaisuudet ovat palanneet kuvioihin, vituttaa kaikkien niiden puolesta, jotka jäävät kokonaan ilman kohteliaisuuksia. Melkein (mutten ihan) jopa ymmärrän niitä ihmisiä, jotka antavat vittuuntumisensa näkyä myös aidoille herrasmiehille, joiden erottaminen liehittelijöistä voi kiireessä olla vaikeaa.
prosessi

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vaola kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Melkein (mutten ihan) jopa ymmärrän niitä ihmisiä, jotka antavat vittuuntumisensa näkyä myös aidoille herrasmiehille, joiden erottaminen liehittelijöistä voi kiireessä olla vaikeaa.
Onhan siinä eronsa, katsooko mies drinksun tarjotessaan tisseihin vai silmiin... :twisted:
Mutku ne osaa välillä olla turhan ovelia. Ne taitavimmat kattoo ekaks salaa tissejä ja tarjotessaan sitten ihan viattomasti silmiin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Toi on ihan outoa mulle. Mulla kun ei ole tissejä joita tuijottaam niin miehet katsovat aina silmiin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Pyry-Matias

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Lolita kirjoitti:Toi on ihan outoa mulle. Mulla kun ei ole tissejä joita tuijottaam niin miehet katsovat aina silmiin.
Mä katsoin sua daisoihin, oot niin korkea 8)
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Clay »

Vaola kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Melkein (mutten ihan) jopa ymmärrän niitä ihmisiä, jotka antavat vittuuntumisensa näkyä myös aidoille herrasmiehille, joiden erottaminen liehittelijöistä voi kiireessä olla vaikeaa.
Onhan siinä eronsa, katsooko mies drinksun tarjotessaan tisseihin vai silmiin... :twisted:
Toinen silmä katsoo silmiin ja toinen tisseihin, jotenki silleen se luultavasti menis. Ja kolmas silmä tsekkaa perseet.
Nyt penikseni on fantastinen!
Elukka

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Clay kirjoitti:Toinen silmä katsoo silmiin ja toinen tisseihin, jotenki silleen se luultavasti menis. Ja kolmas silmä tsekkaa perseet.
Olet sukua Marty Feldmanille tai Paavo Väyryselle?
Vastaa Viestiin