Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Pupulle onnea 18-vuotispäivän johdosta! (Eiks naiset ole aina 18?)

T: tonttu8 & 1108
Bliss

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mä voin perustaa kohta neulevaatekaupan, jos illat on tästä eteenpäinkin yhtä tylsyyttä pullollaan.
*menee jatkamaan mummoharrastusta*
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Uus tucca maksoi sikana enkä ees tykkää. Lyhythän siitä tuli, mikä ei haittaa kun semmoista toivoinkin, mutta malli ja väri meni jotain ihan muuta- osastolle. Kävin samantien ostamassa uuden pipon, jolla naamioida reuhka. Pari päivää menee taas opetellessa että miten sen saisi ihmismäisen näköiseksi. Vituttaa vähän kun lauantaina olis treffitkin.
Laitathan kuvan Xib-tyyliin, että saamme arvostella kaikki sen.
TEE SE HETI!!

Treffisi tosiaan varmasti menevät pieleen. Mies toki kääntyy tukkasi nähdessään aika pian pois. Ei kannata lähteä. Katso joku western sen sikaan eikun sijaan televisiosta.
Odota tukan kasvamista noin vuosi ja kokeile sitten lähteä ulos, vaikka kirjastoon. Sun pitää nyt vaan kestää vuoden vitutus! Mitäs läksit! Heh.

No, älä Musukka itke, Stadinarska tässä vaan kaskuilee!Kyl sää tiiät ittekin ettei kampaajan kampaama tukka sinua "pilaa". Se tukka on taatusti tottumiskysymys!!

SA
arvokas neuvoja antaa arvokkaita neuvoja :P
Viimeksi muokannut Stadinarska, 03.10.2007 23:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja Niba »

Turun murre on hiukan vaarallinen ja joskus epämiellyttävä, se voi ärsytettynä purra! (Sen voi tavata lähes jokaisesta turkulaisesta pihasta.)
Pyyhin Netikettiin..
Manzel

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja Manzel »

Puolustusasianajajat voisivat minun puolestani vetää itsensä hirteen. On kerrassaan irvokasta, että ns. oikeudenoppineet puolustavat kaikkea muuta kuin oikeutta. Rehellisesti sanottuna, en ole koskaan tiennyt halveksittavampaa ammattikuntaa kuin nuo.

Nuo edellä mainitut, yhteiskunnan pohjasakat, kkuuluvat sekä ovat mielestäni henkisesti samalla tasolla kuin pedofiilit, pimpit, tietyt poliitikot, sosiaaliturvan hyväksikäyttäjät, raiskaajat ja eräällä tavalla tietynlaiset plastiikkakirurgit jne.

Puolustusasianajajissakin on ilman muuta yksilöitä, joita en halua yleistää tähän paskakaartiin, mm. edesmennyt Matti Wuori, jota arvostin suuresti.

Mutta yleensä ottaen, he vituttavat, niin armottomasti.

Jos olisin varakas, tekisin tositeeveeohjelman, jossa nistittäisiin ko. ammatin edustajia. Voittaja pääsisi nistimään kaikki loput elossa olevat tai joitain..

Punaviini on hyvää, toisin kuin kahden viikon työputki..

Hyviä öitä teille!
isohaara

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja isohaara »

NuoriDaavid kirjoitti: Nuo Lidl:n kassat on kyllä monesti aika- miten sen nyt sanoisi- ei kovin high-class näköisiä.

Eli jos SJP aikoo syödä kuormasta, niin jokin muu vaihtoehto oli parempi.

Miten olisi Stockmannille kosmetiikkaosastolle töihin?
Pitäähän tuo paikkansa, mutta asenteessa korvaavat kaikki muut puutteet. Vähän että kuorma syö miestä.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja saira »

Mikä jumalauta ihmisiä vaivaa?! Olin tänään mukana eräässä tapahtumassa auttelemassa. Lippuja myytiin tilaisuuteen 64kpl. Lipussa luki, että hintaan kuuluu kahvi ja suolainen piirakka. Piirakoita menikin sit 150kpl. Jotkut olivat kuulemma neljääkin piirakanpalaa kannelleet pöytiin... Kas kummaa kun yksiköstä tulikin monikko... Ei ummarra...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

saira kirjoitti:Mikä jumalauta ihmisiä vaivaa?! Olin tänään mukana eräässä tapahtumassa auttelemassa. Lippuja myytiin tilaisuuteen 64kpl. Lipussa luki, että hintaan kuuluu kahvi ja suolainen piirakka. Piirakoita menikin sit 150kpl. Jotkut olivat kuulemma neljääkin piirakanpalaa kannelleet pöytiin... Kas kummaa kun yksiköstä tulikin monikko... Ei ummarra...
Hei Saira taasen!

Se tyyli on siis ahneus. Tietysti. On sukua sille, että kun ollaan seisovassa pöydässä, täytyy "ikäänkuin" säästää ja syödä mahdollisimman paljon! Silloin ei mietitä, että se on epäterveellistäkin ahmia!

Se on ihmisen sisimmässä tuo hamstraminen. Se on sellaista itsekkyyttä ja pelkoa siitä, että itse jää ilman ja joku muu ottaa sun osasi. Ja kun muualla elämässä on "potkittu" niin NYT mä otan AINAKIN osani.
On aika inhimillinen piirre, mutta käytöksenä toki moukkamainen, ts. junttimainen.
Mutta sellaisiahan me olemme aika ajoin. Itseasiassa humalatilan aikaiset törppöilyt ovat paljon suurempia junttimaisuuksia, vaikka niitä yritetään päällystää humalatilan tiliin!

Itseasiassa tässä on nimenomaa se pirre, että JOS olisi vain YKSI piirakka ehdottomasti ja siitä pidetään kiinni virallisesti niin KAIKKI olisivat hyvin tyytyväisiä.

Kaikki olisivat täällä Suomessakin tyytyväisiä jos kaikilla olisi samanlainen auto, samannäköinen vaimo, sanannäköinen asunto, samannäköinen naama. Vertailu tekee ihmisen saira aksi. Saira!

EN MALTA olla sanomatta että avattaresi on vetävä ja olen varma että itsekin olet!
Oletko vetävä Saira? neiti vai frouva Saira?

Koska Rahkapiirakka on siirtynyt vähemmän tärkeisiin juttuihin kuin Kitinä, hänestä ei varsinaista piirakka-asiantuntemusta heru, mutta SA on yleisasiantuntija.

Piirakkaisin terveisin

SA
Piirakkasuu itsekin, mut mä iskisin Sairalle silmää ja samalla vasen sormi sujauttaisi yhden piirakan hihaan. VAIN yhden lisäpiirakan!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
NuoriDaavid

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

isohaara kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Nuo Lidl:n kassat on kyllä monesti aika- miten sen nyt sanoisi- ei kovin high-class näköisiä.

Eli jos SJP aikoo syödä kuormasta, niin jokin muu vaihtoehto oli parempi.

Miten olisi Stockmannille kosmetiikkaosastolle töihin?
Pitäähän tuo paikkansa, mutta asenteessa korvaavat kaikki muut puutteet. Vähän että kuorma syö miestä.
No hyvä, että asenne on kohdallaan. Kova into ja aito rakkaus asiaan korvaa pieniä puutteita.
Pyry-Matias

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

saira kirjoitti:Mikä jumalauta ihmisiä vaivaa?! Olin tänään mukana eräässä tapahtumassa auttelemassa. Lippuja myytiin tilaisuuteen 64kpl. Lipussa luki, että hintaan kuuluu kahvi ja suolainen piirakka. Piirakoita menikin sit 150kpl. Jotkut olivat kuulemma neljääkin piirakanpalaa kannelleet pöytiin... Kas kummaa kun yksiköstä tulikin monikko... Ei ummarra...
Pelisilmää. Usean piirakan haalija on ilmeisesti havainnut ja päätellyt, ettei myyntiä juurikaan valvota. Kiinnijäämisriski on tarpeeksi pieni ja mahdollinen sanktio olematon. Toihan on ihan perustouhua.
NuoriDaavid

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pyry-Matias kirjoitti:
saira kirjoitti:Mikä jumalauta ihmisiä vaivaa?! Olin tänään mukana eräässä tapahtumassa auttelemassa. Lippuja myytiin tilaisuuteen 64kpl. Lipussa luki, että hintaan kuuluu kahvi ja suolainen piirakka. Piirakoita menikin sit 150kpl. Jotkut olivat kuulemma neljääkin piirakanpalaa kannelleet pöytiin... Kas kummaa kun yksiköstä tulikin monikko... Ei ummarra...
Pelisilmää. Usean piirakan haalija on ilmeisesti havainnut ja päätellyt, ettei myyntiä juurikaan valvota. Kiinnijäämisriski on tarpeeksi pieni ja mahdollinen sanktio olematon. Toihan on ihan perustouhua.
Jos piirakkaa jaetaan, niin silloin pitää toimia.
Pyry-Matias

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

NuoriDaavid kirjoitti:Jos piirakkaa jaetaan, niin silloin pitää toimia.
Voin kuvitella, että lohduttelet näin vastaanotollasi Thaimaan reissulta palannutta nurmolaista levyseppähitsaria, jolla kirvelee konehuoneessa aamupissalla.
NuoriDaavid

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pyry-Matias kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Jos piirakkaa jaetaan, niin silloin pitää toimia.
Voin kuvitella, että lohduttelet näin vastaanotollasi Thaimaan reissulta palannutta nurmolaista levyseppähitsaria, jolla kirvelee konehuoneessa aamupissalla.
A man’s gotta do what a man’s gotta do.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja saira »

Pyry-Matias kirjoitti:
Pelisilmää. Usean piirakan haalija on ilmeisesti havainnut ja päätellyt, ettei myyntiä juurikaan valvota. Kiinnijäämisriski on tarpeeksi pieni ja mahdollinen sanktio olematon. Toihan on ihan perustouhua.
Seuravaan tapahtumaan päätettiinkin laittaa valvoja valvomaan kahveja. Lippua vastaan tarjottavat. Eipä tässä muuten mitään, mut ylimääräiset tulevat tietysti järjestäjille maksettavaksi. Ihme kun kaikkea täytyy valvoa, että ihmiset toimisivat ohjeiden mukaan...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja saira »

Stadinarska kirjoitti:
Hei Saira taasen!

Se tyyli on siis ahneus. Tietysti. On sukua sille, että kun ollaan seisovassa pöydässä, täytyy "ikäänkuin" säästää ja syödä mahdollisimman paljon! Silloin ei mietitä, että se on epäterveellistäkin ahmia!
Kyllähän sitä aina kuulee ihmisistä, jotka siitä seisovasta pöydästäkin tekevät voileipiä evääksi, eli sinänsä ei pitäisi ihmetyttää.
Stadinarska kirjoitti: EN MALTA olla sanomatta että avattaresi on vetävä ja olen varma että itsekin olet!
Oletko vetävä Saira? neiti vai frouva Saira?


Piirakkaisin terveisin

SA
Piirakkasuu itsekin, mut mä iskisin Sairalle silmää ja samalla vasen sormi sujauttaisi yhden piirakan hihaan. VAIN yhden lisäpiirakan!
Avofrouva olen, vetävästä en tiedä... :)
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Pyry-Matias

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

saira kirjoitti:Ihme kun kaikkea täytyy valvoa, että ihmiset toimisivat ohjeiden mukaan...
Kyl munkin firmassa "häviää" kaikkea kummallista. Jengi vaan on yleisesti leväperäistä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

saira kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Hei Saira taasen!

Se tyyli on siis ahneus. Tietysti. On sukua sille, että kun ollaan seisovassa pöydässä, täytyy "ikäänkuin" säästää ja syödä mahdollisimman paljon! Silloin ei mietitä, että se on epäterveellistäkin ahmia!
Kyllähän sitä aina kuulee ihmisistä, jotka siitä seisovasta pöydästäkin tekevät voileipiä evääksi, eli sinänsä ei pitäisi ihmetyttää.
Stadinarska kirjoitti: EN MALTA olla sanomatta että avattaresi on vetävä ja olen varma että itsekin olet!
Oletko vetävä Saira? neiti vai frouva Saira?


Piirakkaisin terveisin

SA
Piirakkasuu itsekin, mut mä iskisin Sairalle silmää ja samalla vasen sormi sujauttaisi yhden piirakan hihaan. VAIN yhden lisäpiirakan!
Avofrouva olen, vetävästä en tiedä... :)
SA vastaa:


Mukava kun vastasit vielä ikäänkuin uskollisesti. Arvostan tällaista luotettavuutta paikassa kuin paikassa...arvaatko, että rasittavampia asioita elämässä on epävarmuus! Jos jokin asia on varma, niitä asioita kannattaa "kerätä". Kuten nyt sinun vastaus!

Juu, ja kuulemma laivallakin laittaa viiniä pulloihin (omiin).
Ennen ei ollut voileipäpöydässä viiniä ja muutoinkin paljon halvempi suhteessa! Nyt en itsekään mene sinne koska en jaksa syödä kuitenkaan läheskään niin arvokkaasti. Ala carte on hyvä vaihtoehto. Saapi viel tarjoilun ja välttää örvellyksen.

Arvasin et joku on ketjuttanut sinut. Tunnut niin sellaiselta...lassotustapaukselta!

Ai vetävästä et tiiä? Sallitko jos kerron, että ehkä miehesi on se sitten ainakin! Huh.
Ehkä olette molemmat vetäviä.

Sairaus vaan ei sairausterveisin! :)

SA
SAirafani selkeästikin
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
1108

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja 1108 »

saira kirjoitti:Kas kummaa kun yksiköstä tulikin monikko... Ei ummarra...
Mie se en ollunna!

Eiks yksi ole siinä 6-19 välissä?
saira kirjoitti:Avofrouva olen, vetävästä en tiedä...
Jopas sitä ollaan vaatimattomia.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kirveellä Päähän Keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja saira »

1108 kirjoitti:
Jopas sitä ollaan vaatimattomia.
:h:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin