Mitä Ostit?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
BettyB.

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

3 levyä (Garbage, Muse ja Jenni Vartiainen)
Diiviidiin
Treenihousut (miten voi pieni pala kangasta maksaa niin paljon??)
Urheilurintsikat
Bhven

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Lolita kirjoitti:Pölynimurin :]
Nothing sucks like electrolux.
Bliss

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Uuden veitsen :]
Oli oikein ilo viipaloida tomaatteja äsken.
Bliss

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vaola kirjoitti:Saa suositella hinta-/laatu-suhteeltaan hyviä vaihtoehtoja!
Njaa... tämä oli vain Fiskarsin kokkiveitsi, hinnaltaan noin parikymppiä. Ajattelin hankkia Kunnon Puukkoja kun ehdin johonkin kokkipuotiin.
BettyB.

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vaola kirjoitti:Mun pitäis kanssa pistää melkeinpä kaikki puukot uusiksi. Saa suositella hinta-/laatu-suhteeltaan hyviä vaihtoehtoja!
Suosittelen Sanelleja. Hyvä grippi ja hyvät valikoimat. Osta samalla teroituspuikko niin pysyy terävänäkin. Niin ja noita saa siis ihan Prismastakin.
SikaMika

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Valkkaria, väkevää mansikkaviiniä, Tapiota (totta kai!), kuohuviiniä ja blandiksia.
BettyB.

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Pyöräilyhousut
Pitkähihaisen juoksupaidan
Salihanskat ja juomapullon (lahjaksi)
Lahjapussin
Marydressin patakintaan ja -lapun
Iiiiiihanat housut
Iiiiiiiihanaakin ihanamman paidan, sellasen missä on ikäänku minihame alaosassa, menee siis niiden parjattujen legginsien ja saappaiden kanssa kivasti. Ja tietty pillifarkkujen *on ihan pissis*
Ruokaa
55 litraa bensaa

Ja tiedetään, tiedetään, mulla on fiksaatio teknisiin vaatteisiin ja Marimekkoon.

Olisin myös ostanut viikonpäiväketjussa mainitut saappaat, ja jo jossain aikaisemmassakin viestissä maininneeni urheilurintsikat, jos ensimmäisiä olisi ollut myynnissä, ja jälkimmäisistä olisi löytynyt kokoa meijeri.
Rouva Pupu

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kolmet housut ja neljä neulepaitaa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tilasin nämä kengät. Ne näyttävät ihan muovisilta - niin kuin varmaan ovatkin - mutta oli ihan pakko, koska oon kuolannut niitä jo kuukausikaupalla... Punaiset kengät ovat mun heikkouteni.

Kuva

Lisäksi tilasin muutamia rättejä. Mulla on nyt siihen oikeus, kun olen tyhjentänyt vaatekaapin vanhoista heräteostoksista ja tehnyt niillä ihan hitosti rahaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Heikko mieli joutui teeveemainoksen uhriksi ja ostin makkaraputken.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bliss

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kuva

Yritän alkaa hametyypiksi :roll:
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

swirl kirjoitti:Tilasin nämä kengät... Punaiset kengät
Noi oli niiin hyvän näköiset kuvastossa! Valitettavasti vähän oudon malliset sitten kädessä (ja jalassakin). Vaikka oli niihin kuuluvat säärystimet ja kaikki. :( Päästin ne vapauteen ja ostin tilalle punaiset korkkarit leopardikuvioilla. Aistikkaan törkeät. Pikkujouluja, nopeasti!

Tänään hankin:
- kirkasvalolampun
- työkengät
- omenia (mallia Katja, ihan parhaita mitä puussa kasvaa)
- led-lampun (ei toiminut, paska)
- energiansäästölamppuja (toimivat, vähän himmeitä kyllä)
- kolme paitaa, kahdet sukat, kahdet sukkahousut
- ruokaa viikoksi kissoille ja ihmisille

Huomenna on saatava saappaat. Se nyt vaan kuuluu syksyyn vaikka kenkiä olisi kuinka paljon. Aloita säännöllinen harrastus, kastu joka työmatkalla vesisateessa ja osta saappaat. Syksy.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Melnais kirjoitti:Noi oli niiin hyvän näköiset kuvastossa! Valitettavasti vähän oudon malliset sitten kädessä (ja jalassakin). Vaikka oli niihin kuuluvat säärystimet ja kaikki. :(
Ei kyllä olleet niin mukavat jalassa, kuin olisi voinut kuvitella. Päätin pitää silti ja olen niitä vähän jo käyttänytkin. Säärystimetkin ostin.

Eilen käytiin Ikea-helvetissä ja ostettiin kynttilöitä, pussilakanat, keittiöpyyhkeitä ja 14 taulunkehystä. Viimeiset eivät tule meille kotiin :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

swirl kirjoitti:Tilasin nämä kengät. Ne näyttävät ihan muovisilta - niin kuin varmaan ovatkin - mutta oli ihan pakko, koska oon kuolannut niitä jo kuukausikaupalla... Punaiset kengät ovat mun heikkouteni.

Kuva

Lisäksi tilasin muutamia rättejä. Mulla on nyt siihen oikeus, kun olen tyhjentänyt vaatekaapin vanhoista heräteostoksista ja tehnyt niillä ihan hitosti rahaa.
Mun mielestä DIDI:llä on samanlaiset, tai ainakin samantyyliset kiiltävät punaiset korkkarisaappaat. IhQut.
The great club outshines the individual, always and forever.
BettyB.

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Laukun Budapestin lentokentältä.
Äiteelle synttärilahjaksi kosmetiikkaa ja suklaata Hki-Vantaan arrival shopista (ai miten niin jäi viimetinkaan?)
Bliss

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Miika Nousiaisen kirjan Vadelmavenepakolainen.
didi

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja didi »

Elppis muistaa aika hyvin, punaiset korkkarit juu, ja jotain kiiltonahka kait ne oli.

Eilen ostin dvd-soittimen ja scart-johdon. En viitsi enää enempää katsella mustavalkoisia leffoja tietokoneen kautta. Tuli ostettua myös viisi cd-levyä.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Saappaat, mekon ja kietaisupaidan
Rouva Pupu

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Housuja ja neulepaitoja. Talvi tulee.
didi

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja didi »

Crosstrainerlaitteen..
Rouva Pupu

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Melnais kirjoitti: ostin tilalle punaiset korkkarit leopardikuvioilla. Aistikkaan törkeät.
Ne on håtit, veikkaan että puhutaan samoista.
Ostin:

Kuva
Rouva Pupu

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Oli vielä pakko ostaa tämmöset. Ei ole koskaan ollut tämän tyylisiä popoja, nyt on!

Kuva
BettyB.

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Maksoin juuri sellaisen kasan laskuja, että marraskuussa ostan tasan tarkkaan vaan ruokaa ja bensaa. Ja ruokaakin mahdollisimman vähän :]
Perkele, kontrolloi itseäs, nainen!

No joo, käväsenhän mä Lontoossa, että sieltä saattaa tarttua jotain mukaan... :/
William Somerset

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Saappaita ja saappaita. Pilalle ne menee ilman näitä. Minä ostin nuo. Huomenna koeajan ja sisäänpoljen.
Rouva Pupu

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

William Somerset kirjoitti:Saappaita ja saappaita.
Pitää sitä jotain iloa elämässä olla, prkl.
Vastaa Viestiin