Sunnuuuntaaaaiiii!!!!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Quarter

Sunnuuuntaaaaiiii!!!!

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Avatar
Xiberia
Kitisijä
Viestit: 3273
Liittynyt: 26.08.2006 9:58
Paikkakunta: Kenkäkaupunki

Re: Sunnuuuntaaaaiiii!!!!

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

Oli mahtava ilta! Oli vähän jo unisuunnitelmat mielessä, kun puhelin soi ja sain kutsun myymään lippuja keikalle. Lähdin mukaan, ja oli ihan hulvattoman hauska ilta! Yleisömäärä oli tavoitteesta 290 %, ihan hyvä suoritus :D Shain shitten pari caljaakin, nyt hyvillä mielin nukkumaan, kun herätys töihin on kuudelta. Jippii!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sunnuuuntaaaaiiii!!!!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Palattu pileistä, no joo ensin tutustuin kaverin kanssa Mascotin uudistettuun interiööriin, vain neljä pöytää no snooker mutta yleisilme hyvä..
ES pileissä tuli vastaan pari tuttua..
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Sunnuuuntaaaaiiii!!!!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Paljon onnea ihanalle Quarterille! :h:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Sunnuuuntaaaaiiii!!!!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Vaikka näin sairaslomaillessa voisi valvoa yömyöhään ja nukkua niin pitkään kuin sielu sietää, niin tää sammui ton nartun viekkuun kuitenkin jo puoliltaöin ja seittemältä tikkana pystyssä.
Onko tämä sitä äidin roolin omaksumista vai mitä kummaa?!! Ei tämä ole kyllä lainkaan tapaistani.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Bliss

Re: Sunnuuuntaaaaiiii!!!!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

mustaenkeli kirjoitti: Onko tämä sitä äidin roolin omaksumista vai mitä kummaa?!! Ei tämä ole kyllä lainkaan tapaistani.
Odotapas vaan... Vielä tulee se sunnuntaiaamu, kun muksu on hoidossa ja saisit nukkua iltapäivään asti. Mutta kas kummaa, olet hereillä, pirteänä kuin pikkulintu, viittä yli kuusi aamulla :wink:
(siitä huolimatta, että olet valvonut kolmeen asti yöllä...)
Näin on tapahtunut useammin kuin kerran...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuuuntaaaaiiii!!!!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta!

Tänään on paljon parempi päivä kuin eilen, ainakin tähän mennessä. Harjoittelija tuli töihin ja tottakai täällä on muutenkin todella hiljaista.

Oltiin eilen keilaamassa, neljästä pelistä yli 500 pistettä (eli ei mikään hyvä), ja voitin!! Lähdettiin LUX:iin (oksennus!), minä ja viisi miestä. Silmänruokaa siellä kyllä riitti ja nauruja, mutta kun aamulla oli töitä niin piti yhden drinksun voimin bilettää. Mies sen sijaan otti illasta kaiken irti, ja lähti vielä jatkoille Rocksiin kun me muut lähdettiin kotiin. Sängyssä olin jo klo 2, mies tuli kotiin tuntia myöhemmin maailman kauheimmassa humalassa. Aamun krapula oli naurun arvoinen :twisted:
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Sunnuuuntaaaaiiii!!!!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

ELPPA!

Sun omaisuus pyörii meijän auton perässä, mitä me tehään sille?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sunnuuuntaaaaiiii!!!!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tuli sitten vedettyä kunnon kooma. Asiaa ei auttanut pikainen päätös lähteä kuunteleemaan Peer Gyntiä jonnekkin Itä-Helsingin ghettoon, oli pakko ottaa kokovartalokooma ettei pelottanut.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuuuntaaaaiiii!!!!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:ELPPA!

Sun omaisuus pyörii meijän auton perässä, mitä me tehään sille?
Mä voisin tulla vaikka joku päivä hakemaan sen :) Kiitos kun olet säilyttänyt, monta kertaa ollut mielessä!

Mieskin on herännyt koomastaa; soitteli äsken ja kiitteli ihmetropista jonka olin sille aamulla väkisin syöttänyt (vain Burana 600mg). Oli herännyt klo 11.30 ja krapula tiessään. Hyvä niin, ainakin lupasi tiskata ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Edith

Re: Sunnuuuntaaaaiiii!!!!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Hei, mulla on kans vielä Elpan miehen toissa kesänä Linnanmäeltä voittama jokin pyssykkä, tämmönen "3 in 1 Sky Shooter", joka silloin uskottiin mun reppuun säilytettäväksi. Tällä voi ampua mm. lentäviä lautasia.
bedlam

Re: Sunnuuuntaaaaiiii!!!!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Olipa mahtava kisa Kyllöseltä! Nyt pizzaa ja sitten rokinsoittoon.
SikaMika

Re: Sunnuuuntaaaaiiii!!!!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Hynkky synkky.


Jätin eilen karkeloinnit niille, joilla karkeloitavaa on. Itse alistuin krapulaani ja päätin olla hankkimatta sellaista enää tälle päivälle. Krapulaa ei ole, mutta vatsassa jäytää ikävästi. Aaamiainen on ainakin toistaiseksi vielä kiltisti kuvussa, täytyy toivoa etten nyt kupsahda ojasta suoraan allikkoon, olisi meinaan hyvä päästä huomenna viimein vähän tienaamaankin.

Jotain koulujuttuja tässä voisi pitkästä aikaa hieman pähkäillä...
Savannah

Re: Sunnuuuntaaaaiiii!!!!

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Reväytin reisilihaksen salille. Ei se lämmittely ehkä olekaan vain nynnyille :oops:
SikaMika

Re: Sunnuuuntaaaaiiii!!!!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Savannah kirjoitti:Reväytin reisilihaksen salille. Ei se lämmittely ehkä olekaan vain nynnyille :oops:
I feel your pain.

Toiset tajuavat lämmittelyn tärkeyden ilman kantapään kautta tehtyjä kokeilujakin. Minä en ole yksi heistä. Yhden olkapää- ja yhden nivusrevähtymän (josta kuntoutuminen normaaliksi vei puoli vuotta) jälkeen minäkin viimein tajusin, ettei venyttelemättömien lihasten kasvattaminen maitohapolla ja niiden väistämätön paskaksi repiminen ole se miellyttävin ja tehokkain tapa harrastaa. Nykyisin venyttely ja lämmittely vie n. puolet treeniajasta, eikä ole kyllä tullut hajoiltuakaan.

Paranemisia, älä treenaa ennen kuin paikat on taas varmasti kondiksessa.
Savannah

Re: Sunnuuuntaaaaiiii!!!!

Viesti Kirjoittaja Savannah »

SikaMika kirjoitti: Paranemisia, älä treenaa ennen kuin paikat on taas varmasti kondiksessa.
Niin no. Ajattelin treenailla yläkroppaa ja keskivartaloa ihan normaalisti, vaikka reisi aika kipeä onkin. Käveleminen tuottaa kyllä niin kiitollisesti tuskaa, että ei tulisi mieleenkään lähteä lenkille. Kovasta päästä on kyllä välillä haittaakin, ei usein, mutta tässä tapauksessa lienee pakko myöntää, että todellakin oli.
SikaMika

Re: Sunnuuuntaaaaiiii!!!!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Savannah kirjoitti:
Niin no. Ajattelin treenailla yläkroppaa ja keskivartaloa ihan normaalisti,
Niin no. Toki voit treenailla yläkroppaasi ihan normaalisti, mutta pidä kintut täyslevossa kunnes kipu katoaa kokonaan. Sen jälkeen t o d e l l a varovaista venyttelyä ja jos jalka kestää niin treeniä ihan pienillä painoilla useampi viikko. Noi uusiutuu pirun helposti jos lihas ei ole ehtinyt kuntoutua kokonaan.
Nyrkkisääntö: jos jokin liike tuottaa kipua, lopeta suoritus saman tien äläkä kokeile uudestaan muutamaan viikkoon. En tosin tiedä, minkä ikäinen olet; nuorilla ihmisillä kuntoutuminen käy huomattavasti vikkelämmin kuin meillä..köh köh...varttuneemmilla. Mulla myöskin revähti reisi lievästi, kun olin n. 15 vee. Kuntoutuminen kesti apaut viikon, varttuneemmalla iällä pamahtanut nivunen veikin sitten kuukausia. No niin.


EDIT: mutta hei, mullahan piti olla jotain parempaakin tekemistä...*poks*
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sunnuuuntaaaaiiii!!!!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vaola kirjoitti:On mulla ihana mies. Tuolla se käyskentelee mun yömekko päällään.
:pics:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Savannah

Re: Sunnuuuntaaaaiiii!!!!

Viesti Kirjoittaja Savannah »

SikaMika kirjoitti:
Savannah kirjoitti:
Niin no. Ajattelin treenailla yläkroppaa ja keskivartaloa ihan normaalisti,
Niin no. Toki voit treenailla yläkroppaasi ihan normaalisti, mutta pidä kintut täyslevossa kunnes kipu katoaa kokonaan
En ajatellut kyllä toista kinttua laittaa täyslepoon vain sen takia, että toinen kappale on saanut damagea, mutta täytyy ottaa tosiaan varovaisesti. Eiköhän tuo tuosta pikku hiljaa tokene.
BettyB.

Re: Sunnuuuntaaaaiiii!!!!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Voi villu. Oon sitte saanu jonkun kuolemantaudin reissulta. Kaks päivää ollu veto toaalisen poissa, ja tänään vetäsin jopa parin tunnin päikkärit. Ja mä en koskaan nuku päikkäreitä! Ja nyt sitten oksettaa niin maan prkleesti. Tää ei nyt kyllä vaan sopis mitenkään mun aikatauluihin.
Rouva Pupu

Re: Sunnuuuntaaaaiiii!!!!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Betty raukka *voimahalii* Odotelleen ukon kanssa kinuskikakun sulamista, vähän liian hidasta hommaa. Sano.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sunnuuuntaaaaiiii!!!!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nyt levon ja 12 tunnin yöunen jälkeen kaikki tuntuu paremmalle,,
sauna lämmin pitäisi kylpeä..
Juttu on nyt kaalipata erinuodoissaan..
Esilämmitetyt sämpyt nekin pitäisi korventee..
Tästä..
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Sunnuuuntaaaaiiii!!!!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Savannah kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
Savannah kirjoitti:
Niin no. Ajattelin treenailla yläkroppaa ja keskivartaloa ihan normaalisti,
Niin no. Toki voit treenailla yläkroppaasi ihan normaalisti, mutta pidä kintut täyslevossa kunnes kipu katoaa kokonaan
En ajatellut kyllä toista kinttua laittaa täyslepoon vain sen takia, että toinen kappale on saanut damagea, mutta täytyy ottaa tosiaan varovaisesti. Eiköhän tuo tuosta pikku hiljaa tokene.
Ajattele uudestaan. Ei se mihinkään tokene, jos revähtää uudestaan ja uudestaan joka kun rasitat sitä. Kokeilemallahan tuo tietysti parhaiten selviää, mitä se kestää. Tähän voisin vielä tokaista samat varoituksen sanat, jotka yleensä lausun makuukammariini eksyneille neitosille poistaessani siveysvyöni: "(siinä se nyt on,) älä riko itseäsi"... 8)
Savannah

Re: Sunnuuuntaaaaiiii!!!!

Viesti Kirjoittaja Savannah »

SikaMika kirjoitti:Tähän voisin vielä tokaista samat varoituksen sanat, jotka yleensä lausun makuukammariini eksyneille neitosille poistaessani siveysvyöni: "(siinä se nyt on,) älä riko itseäsi"... 8)
Ja tyttöset toteavat lakonisesti, että ei huolta, on niillä isommillakin leikitty? :)
SikaMika

Re: Sunnuuuntaaaaiiii!!!!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Savannah kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Tähän voisin vielä tokaista samat varoituksen sanat, jotka yleensä lausun makuukammariini eksyneille neitosille poistaessani siveysvyöni: "(siinä se nyt on,) älä riko itseäsi"... 8)
Ja tyttöset toteavat lakonisesti, että ei huolta, on niillä isommillakin leikitty? :)
Tyttö, tyttö! Kyllä tyttösten henkeä haukkovat suut on aina jollain saatu tukittua... :wink:
Vastaa Viestiin