Heruux?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Heruux?

Jos luonne ja käytös olisi sopiva
2
7%
Heruis jos tilanne olisi sopiva ja ei olisi käytökseltään vastenmielinen
0
Ei ääniä
Heruis
1
4%
Ei heruis
22
81%
On jo herunut
2
7%
 
Ääniä yhteensä: 27

Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Geetzu kirjoitti:^ Sitä kutsutaan järjettömäksi kiimaksi, darling. Luulin kaikkien kokeneen sen tyhmän järjettömän kiiman jo aikuisikään mennessä.
Ai se on kiimaa, luulin laiskuudeksi.
Nyt penikseni on fantastinen!
NuoriDaavid

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Elukka kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:(no, saipa HIVin kaupan päälle, mutta silti)
Eniten tässä ihmetyttää se, että mihin tuolta kaverilta ja sen kanssa bylsineiltä on jääneet järki ja varmuuskumi?
Kun tuollainen "kumiesine #2" (suuren ja mahtavan Neuvostoliiton tuotantosuunnitelmissa "kumiesine #1" oli kaasunaamari) on ihmisten suojaksi keksitty, niin käyttämättä jättäminen vallankin ns. irtoseksissä on suoranaista typeryyttä.
*Varoitus, sisältää vanhojen muistelemista*

Kyllä minä ainakin muistan, että joskus panetti niin kovasti, että irtosuhteessa vedeltiin paljaalla ihan yhteisymmärryksessä.

Ps. epäilijöille tiedoksi, että tämä tapahtui AIDS:n tunnistamisen jälkeen.
Geetzu

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Clay kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:^ Sitä kutsutaan järjettömäksi kiimaksi, darling. Luulin kaikkien kokeneen sen tyhmän järjettömän kiiman jo aikuisikään mennessä.
Ai se on kiimaa, luulin laiskuudeksi.
Ei kun tämä on laiskuutta (ja parisuhdekiimattomuutta); pyysin miestä käyttämään kumia vain ja ainoastaan siksi, etten jaksaisi enää orkun jälkeen nousta pesulle ja omissa nesteissä nukkuminen ei mitenkään ällöttänyt. Käytti se, taidankin nyt mennä pesulle. 8)
SaintJohnPerse

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Elukka kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:(no, saipa HIVin kaupan päälle, mutta silti)
Eniten tässä ihmetyttää se, että mihin tuolta kaverilta ja sen kanssa bylsineiltä on jääneet järki ja varmuuskumi?
Kun tuollainen "kumiesine #2" (suuren ja mahtavan Neuvostoliiton tuotantosuunnitelmissa "kumiesine #1" oli kaasunaamari) on ihmisten suojaksi keksitty, niin käyttämättä jättäminen vallankin ns. irtoseksissä on suoranaista typeryyttä.
Mutku ne on liian pieniä...
PerttiMakimaa

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

SaintJohnPerse kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:(no, saipa HIVin kaupan päälle, mutta silti)
Eniten tässä ihmetyttää se, että mihin tuolta kaverilta ja sen kanssa bylsineiltä on jääneet järki ja varmuuskumi?
Kun tuollainen "kumiesine #2" (suuren ja mahtavan Neuvostoliiton tuotantosuunnitelmissa "kumiesine #1" oli kaasunaamari) on ihmisten suojaksi keksitty, niin käyttämättä jättäminen vallankin ns. irtoseksissä on suoranaista typeryyttä.
Mutku ne on liian pieniä...
Kaksi sanaa: Durex Avanti
Elukka

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Clay kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:^ Sitä kutsutaan järjettömäksi kiimaksi, darling. Luulin kaikkien kokeneen sen tyhmän järjettömän kiiman jo aikuisikään mennessä.
Ai se on kiimaa, luulin laiskuudeksi.
Ja minä tyhmyydeksi.
Errare humanum est.
SaintJohnPerse

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

PerttiMakimaa kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:
Elukka kirjoitti: Eniten tässä ihmetyttää se, että mihin tuolta kaverilta ja sen kanssa bylsineiltä on jääneet järki ja varmuuskumi?
Kun tuollainen "kumiesine #2" (suuren ja mahtavan Neuvostoliiton tuotantosuunnitelmissa "kumiesine #1" oli kaasunaamari) on ihmisten suojaksi keksitty, niin käyttämättä jättäminen vallankin ns. irtoseksissä on suoranaista typeryyttä.
Mutku ne on liian pieniä...
Kaksi sanaa: Durex Avanti
Durex Comfort (xl)
PerttiMakimaa

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

SaintJohnPerse kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:
Mutku ne on liian pieniä...
Kaksi sanaa: Durex Avanti
Durex Comfort (xl)
Tutustutaan. Mainitsemani oli ensimmäinen, josta ei tullut mieleen karkin syöminen käärepaperin kanssa.
NuoriDaavid

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

PerttiMakimaa kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:
Kaksi sanaa: Durex Avanti
Durex Comfort (xl)
Tutustutaan. Mainitsemani oli ensimmäinen, josta ei tullut mieleen karkin syöminen käärepaperin kanssa.
Hankkikaa kaappi!
Geetzu

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Elukka kirjoitti:
Clay kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:^ Sitä kutsutaan järjettömäksi kiimaksi, darling. Luulin kaikkien kokeneen sen tyhmän järjettömän kiiman jo aikuisikään mennessä.
Ai se on kiimaa, luulin laiskuudeksi.
Ja minä tyhmyydeksi.
Errare humanum est.
Sisällytin tyhmä-sanan virkkeeseeni tarkoituksella.
PerttiMakimaa

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

NuoriDaavid kirjoitti:Hankkikaa kaappi!
Olisikohan Sillanpään Jartsalla ylimääräistä myydä? :)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Niba »

PerttiMakimaa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Hankkikaa kaappi!
Olisikohan Sillanpään Jartsalla ylimääräistä myydä? :)
Saatte sitten isomman kaapin huoneineen.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Savannah kirjoitti:
Jos se on värjännyt hiukset? Vetyperoksidihan tunnetusti tyhmentää.
No shit, Sherlock ;)
Prepare for the worstest.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Olisko tässä seuraavan kyselyn kohde?

Kuva
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

aasi kirjoitti:Olisko tässä seuraavan kyselyn kohde?

Kuva
Herusiko lapseltasi?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Savannah

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

nowaysis kirjoitti:
Savannah kirjoitti:
Jos se on värjännyt hiukset? Vetyperoksidihan tunnetusti tyhmentää.
No shit, Sherlock ;)
Heitän villin veikkauksen, että olet blondi :D
Zeb

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Geetzu kirjoitti:Joo mua on aina ällöttäny tuntemattomien kanssa suutelu, suuseksiäkään ei voi edes harkita lyhyellä tuttavuudella (molemmista on kyllä jo poikkeuksensa) mut jotenkin sellanen pimppi-pippeli-pano ei oo niin justiinsa.
Juu, siis olen kyllä kuullut, että prostituoidutkaan ei suutele (äläkä nyt vaan ymmärrä että jotenkin rinnastaisin yhdenyönjutut prostituutioon!!), mutta mun pieneen kaaliin ei mahdu se, että jos ihminen on niin vastenmielinen, tai et tunne sellaista himoa, että haluaisit edes suudella, niin miksi ihmeessä sitten haluat seksiä?? Eikö esim. dildo tässä tapauksessa kokonaisen ällötysmiehen sijaan olisi kaikin puolin helpompi ja hygieenisempi vaihtoehto?
prosessi

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Joo mua on aina ällöttäny tuntemattomien kanssa suutelu, suuseksiäkään ei voi edes harkita lyhyellä tuttavuudella (molemmista on kyllä jo poikkeuksensa) mut jotenkin sellanen pimppi-pippeli-pano ei oo niin justiinsa.
Juu, siis olen kyllä kuullut, että prostituoidutkaan ei suutele (äläkä nyt vaan ymmärrä että jotenkin rinnastaisin yhdenyönjutut prostituutioon!!), mutta mun pieneen kaaliin ei mahdu se, että jos ihminen on niin vastenmielinen, tai et tunne sellaista himoa, että haluaisit edes suudella, niin miksi ihmeessä sitten haluat seksiä?? Eikö esim. dildo tässä tapauksessa kokonaisen ällötysmiehen sijaan olisi kaikin puolin helpompi ja hygieenisempi vaihtoehto?
Eiköhän tuo riipu täysin siitä, miksi sitä seksiä kyseisessä tilanteessa harrastaa. Joku evoluutiopsykologi voisi tulla kertomaan, miksi suuteleminen ja himo eivät liity mitenkään toisiinsa, minä en halua leimautua, tai olen vain laiska...
Zeb

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:Eiköhän tuo riipu täysin siitä, miksi sitä seksiä kyseisessä tilanteessa harrastaa. Joku evoluutiopsykologi voisi tulla kertomaan, miksi suuteleminen ja himo eivät liity mitenkään toisiinsa, minä en halua leimautua, tai olen vain laiska...
Sanoisin kyllä, että osalla ihmisistä liittyvät yhteen erottamattomasti. Eivätkö nämä ihmiset sitten ole evoluution tuotoksia vaan jotain muita kummajaisia? Prostituoiduilla on hyvä selitys siihen miksi harrastavat seksiä, mutta eivät suutele - he tekevät sitä rahasta, eivät himosta tai muustakaan tunteesta. Jäänkin odottelemaan näiden ei-suutelevien himottelijoiden selvitystä asiasta.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Tää ei taida olla maata omistava lihava hörökorvainen asianajaja, jolla on sivubisneksenä praktikka?

En panis.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mä en selittele mitään..
Pyyhin Netikettiin..
Geetzu

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Eiköhän tuo riipu täysin siitä, miksi sitä seksiä kyseisessä tilanteessa harrastaa. Joku evoluutiopsykologi voisi tulla kertomaan, miksi suuteleminen ja himo eivät liity mitenkään toisiinsa, minä en halua leimautua, tai olen vain laiska...
Sanoisin kyllä, että osalla ihmisistä liittyvät yhteen erottamattomasti. Eivätkö nämä ihmiset sitten ole evoluution tuotoksia vaan jotain muita kummajaisia? Prostituoiduilla on hyvä selitys siihen miksi harrastavat seksiä, mutta eivät suutele - he tekevät sitä rahasta, eivät himosta tai muustakaan tunteesta. Jäänkin odottelemaan näiden ei-suutelevien himottelijoiden selvitystä asiasta.
Multa ei vaan oikein irtoa, vieläkään. :?

Oon kyllä pohtinu asiaa yhdessä ties kenen kanssa ja yksin hieman enempikin, mutta ihan täyttä selvyyttä ei kyllä pää ole saavuttanut. Rahastanut en sentään ole - oikeesti! - enkä pidä halujeni osalta itseäni mitenkään friikkinä, tai niin minulle on useammalta suunnalta uskoteltu... Sen eron olen kyllä esim. kavereihini itsessäni huomannut, että kroppa tuntuu ihan aidosti tarvitsevan ajoittain kunnon panoa, joka poistaa sen tykytyksen toisin kuin ehdottamasi dildo. Osa siis henkistä tykytystä. Aiemmin mukana on ollut myös hyväksytyksi tulemisen tarvetta.

Tänään valitsisin panosta ja suutelusta jälkimmäisen. Vain tämän yhden ihmisen kanssa. Aiemminkin olen valinnut näin erään naisen kanssa. Ainoat, joita kai voin sanoa koskaan rakastaneeni.

Se on niin intiimiä! Ei naiminen ole. Ne on helppo erottaa toisistaan, vaikka kuinka tuntisi HIMOA. Mun päässäni siis suutelu, halit, hellintä on kai välittämisen suurin mahdollinen muoto, tai no suuri. Suurin kai on kun ne yhdistää siihen yhtymiseen.

Tekstissä on aukkoja niin kuin minussakin, ugh.
Elukka

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Zeb kirjoitti:Prostituoiduilla on hyvä selitys siihen miksi harrastavat seksiä, mutta eivät suutele - he tekevät sitä rahasta, eivät himosta tai muustakaan tunteesta.
Parantumattomana romantikkona lisäisin tähän, että asiakkaita pusuttelevalla prostituoidulla olisi lisäksi riski saada huuliherpestartunta.
NuoriDaavid

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Elukka kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Prostituoiduilla on hyvä selitys siihen miksi harrastavat seksiä, mutta eivät suutele - he tekevät sitä rahasta, eivät himosta tai muustakaan tunteesta.
Parantumattomana romantikkona lisäisin tähän, että asiakkaita pusuttelevalla prostituoidulla olisi lisäksi riski saada huuliherpestartunta.
Huuliherpesvirus (HSV-1) on 80%:lla väestöstä

http://gateway.nlm.nih.gov/MeetingAbstr ... 68223.html

Se on siis 4/5:stä prostituoidustakin.
prosessi

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Geetzu kirjoitti:Tekstissä on aukkoja niin kuin minussakin, ugh.
Haluatko että poistan aukot tekstistäsi? Se voi tuntua kiusalliselta.
Vastaa Viestiin