Heruux?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Heruux?

Jos luonne ja käytös olisi sopiva
2
7%
Heruis jos tilanne olisi sopiva ja ei olisi käytökseltään vastenmielinen
0
Ei ääniä
Heruis
1
4%
Ei heruis
22
81%
On jo herunut
2
7%
 
Ääniä yhteensä: 27

BettyB.

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Zeb kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Joskus aamulla, kun huomaan, et henki döfää ihan rotalle, niin laitan vain lihan ineen ja höngin vaikka sit korvaan.
No ei tää ihan maailmankaikkeuden seksihistorian huippukokemukselta kuulosta näin äkkiseltään. Mä oon sitä mieltä, että jos voi tehdä asian paremmin niin sitten kannattaa tehdä niin.
Ei kai kaikki kerrat voi ollakaan huippukokemuksia? Herranan aika, johan siinä iskee suorituspaineet ja spontaanius kuolee pois! "Ei kultaseni, en voi harrastaa kanssasi aamulla seksiä ennen kun olen harjannut ja langannut hampaat". Joo ei kiitti.
Zeb

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

BettyB. kirjoitti:Ei kai kaikki kerrat voi ollakaan huippukokemuksia? Herranan aika, johan siinä iskee suorituspaineet ja spontaanius kuolee pois! "Ei kultaseni, en voi harrastaa kanssasi aamulla seksiä ennen kun olen harjannut ja langannut hampaat". Joo ei kiitti.
No entäs jos ei ole ihan ton tasoista rottaongelmaa ainakaan joka aamuna? Rotta-aamuina voi sit joko unohtaa sen seksin tai sit tosiaan pestä ne hampaat. No, mä oon muutenkin useammin ilta- (tai ees päivä-) kuin aamuseksin kannattaja.

Eikä tarvii olla aina huippukokemuksia, mut jonkinlaista hellyyttä pitää olla ainakin alkuun tai ei vaan lämpii.
Zeb

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Clay kirjoitti:Yön aikana kertyy niin paljon paineita freudilaisten patoumien purkautuessa, että aamupano tuntuu taivaalliselta vaikka patjanrakoon tökkäis. Etkö ole koskaan huomannut?
En ole koskaan oikein uskonut tuohon Freudiin muutenkaan. Tökkikää te kun tykkäätte ihan rauhassa patjanrakoon vaan.
BettyB.

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Zeb kirjoitti:Eikä tarvii olla aina huippukokemuksia, mut jonkinlaista hellyyttä pitää olla ainakin alkuun tai ei vaan lämpii.
No joo, mulle riittää hellyydeks aamukanki pakaraa vasten ja pari puristusta oikeesta paikasta. Sitten vaan pieni asennon muutos, ja homma hoituu kivasti lusikassa peiton alla niin, ettei tartte silmiäkään avata. Ja kyllä mua saa niskaan purra sillä rottahönkäykselläkin...
Pyry-Matias

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

BettyB. kirjoitti: No joo, mulle riittää hellyydeks aamukanki pakaraa vasten ja pari puristusta oikeesta paikasta. Sitten vaan pieni asennon muutos, ja homma hoituu kivasti lusikassa peiton alla niin, ettei tartte silmiäkään avata. Ja kyllä mua saa niskaan purra sillä rottahönkäykselläkin...
*plumps, plumps* Tyttö korjaa nyt kaikki irtopisteet, pidä toi :D
Zeb

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

BettyB. kirjoitti:No joo, mulle riittää hellyydeks aamukanki pakaraa vasten ja pari puristusta oikeesta paikasta. Sitten vaan pieni asennon muutos, ja homma hoituu kivasti lusikassa peiton alla niin, ettei tartte silmiäkään avata. Ja kyllä mua saa niskaan purra sillä rottahönkäykselläkin...
Äh, nyt täytyy oikein miettiä asiaa. Olenkohan mä jotenkin vaikea vai selitänköhän epäselvästi?
BettyB.

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Pyry-Matias kirjoitti:*plumps, plumps* Tyttö korjaa nyt kaikki irtopisteet, pidä toi :D
No hei, oon vaan niin v*tun iisi. Tää on hei seksiä, sellasta kivaa juttua, eikä mitään tilastotiedettä (se on niinku tylsää)!
Pyry-Matias

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Zeb kirjoitti:Olenkohan mä jotenkin vaikea vai selitänköhän epäselvästi?
Et ole ehkä löytänyt vielä Sisäistä Lutkaasi?
Zeb

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

BettyB. kirjoitti:No hei, oon vaan niin v*tun iisi.
Tai sitten mulla on ollu ylitarjontaa ja sulla alitarjontaa.

Tv. Nimim. Suhteessa suurimman osan aikuiselämää. (Muistelen kyllä viime sinkkukaudelta, että ainakin ajatusten tasolla olisi riittänyt vähempikin lämppääminen, käytännössä ehkä ei sitten kuitenkaan, kun nyt oon tällainen ammattipihtari.)
Zeb

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Pyry-Matias kirjoitti:Et ole ehkä löytänyt vielä Sisäistä Lutkaasi?
Luulisi et olis jo tähän ikään mennessä ilmaantunut. Enkä mä nyt mikään nunna ole, vähän neiti vaan alkuun.
BettyB.

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Zeb kirjoitti:Tai sitten mulla on ollu ylitarjontaa ja sulla alitarjontaa.
Tirsk! Et selkeestikään tunne mua 8)
prosessi

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:No huh. Kyllä mun kokemukset suutelusta on jotain ihan muuta kuin jälkeläisten ruokkimista, onneksi. Suuteluakin on erilaista, osa voi olla ihan tuota hellyyttä ja läheisyyttä, mutta ettekö te hyvät ihmiset ole koskaan kokeneet himoa suudellessanne? Tai ehkä siinä on nuo molemmat sitten yhdistettynä, läheisyys ja himo, kuten hyvässä seksissäkin. (Just my point of view, of course. Me taas taidamme olla eri maata.)
Tai sitten emme. Sinä vain haluat aina yhdistelmän, olet vaativaisempi, minä ja Geetzu taas haluamme välillä yhdistelmän ja välillä unohtaa kaikki yhdistelmät, olla vaan eläimiä. Se on puhdistavaa, tai jotain.
Zeb

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

BettyB. kirjoitti:Tirsk! Et selkeestikään tunne mua 8)
En puhunut siitä ettetkö saisi halutessasi (niin kuin naiset kai yleensäkin), mutta siitä voisin lyödä veikkaa et mulla on ollut useampana aamuna mies kyljessä kuin sulla. Ihan vain siksi, että olen elänyt suhteessa niin paljon. Tuskin on mikään ylpeilyn aihe, mutta mun pisin sinkkukausi aikuisena on puoli vuotta, eli tuo viimeisin. Liittyy varmaan pitkälti siihen et se yksi suhde oli niin pitkä.
prosessi

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

BettyB. kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:*plumps, plumps* Tyttö korjaa nyt kaikki irtopisteet, pidä toi :D
No hei, oon vaan niin v*tun iisi. Tää on hei seksiä, sellasta kivaa juttua, eikä mitään tilastotiedettä (se on niinku tylsää)!
:P Mistä tulikin mieleeni, että parasta seksi on sellaisten ihmisten kanssa, jotka osaavat nauraa joskus sängyssäkin, tai mikä paikka sitten lieneekään jota moiseen touhuun käytetään.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Zeb kirjoitti: Rotta-aamuina voi sit joko unohtaa sen seksin tai sit tosiaan pestä ne hampaat.
Pari-kolme aamuryyppyäkin ajaa saman asian. Pullon voi pitää vaikka sängyn vieressä, esmes bourbon, esmes Jim Beam on ihan kelpo ainetta lämpimänäkin.
Nyt penikseni on fantastinen!
prosessi

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Clay kirjoitti:Yön aikana kertyy niin paljon paineita freudilaisten patoumien purkautuessa, että aamupano tuntuu taivaalliselta vaikka patjanrakoon tökkäis. Etkö ole koskaan huomannut?
Ensimmäistä kertaa koko Kitinähistoriani aikana tuli tarve vaihtaa sigutekstiä, mutta onnistuin olemaan lankeamatta kiusaukseen.
Zeb

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti: :P Mistä tulikin mieleeni, että parasta seksi on sellaisten ihmisten kanssa, jotka osaavat nauraa joskus sängyssäkin, tai mikä paikka sitten lieneekään jota moiseen touhuun käytetään.
Sossupokepaljastus: Joskus nykyisen suhteeni alkupuolella oli vaihe, jolloin seksi lähes säännönmukaisesti meni nauramiseksi ja oli vaikeuksia kyetä naurulta jatkamaan. Se johtui siitä, että mies oli jostain seiskapäiväästä lukenut jutun "Jasperin penis nyrjähti", ja siinä oli kuva jossa Jasperilla oli pippeli isossa paketissa ja se osoitti sitä surullinen ilme naamallaan. Jostain syystä Jasper vainosi meitä useamman viikon, satunnaisesti jopa kuukausia. Ei vaatinut kuin yhden katsekontaktin ja taas kauhea naurunremakka. Koita siinä sitten seksiä harrastaa...

No, yllä olevaa ääriesimerkkiä lukuun ottamatta samoilla linjoilla.
Zeb

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Clay kirjoitti:Pari-kolme aamuryyppyäkin ajaa saman asian. Pullon voi pitää vaikka sängyn vieressä, esmes bourbon, esmes Jim Beam on ihan kelpo ainetta lämpimänäkin.
Muuten hyvä idea mut tossa ei väijy alkoholismi enää kaukana.
Edith

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mun henki haisee aamusin aina ihan hirveeltä. Koskaan en oo aamuseksiä harrastanu ennen hampaidenpesua ja vesilasillisen tai parin juontia enkä harrasta. (Eiks Kitinän sääntöihin kuuluki kerran kuukaudessa seksipaljastus, joka ei kiinnosta ketään?)
NuoriDaavid

Re: Heruux?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Edith kirjoitti:Mun henki haisee aamusin aina ihan hirveeltä. Koskaan en oo aamuseksiä harrastanu ennen hampaidenpesua ja vesilasillisen tai parin juontia enkä harrasta. (Eiks Kitinän sääntöihin kuuluki kerran kuukaudessa seksipaljastus, joka ei kiinnosta ketään?)
Seksipaljastus kiinnostaa aina jollain tavalla.
Vastaa Viestiin