Applen kummallinen uusi hiiri

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Applen kummallinen uusi hiiri

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Kuva

Aika vinkeän näköinen peli,harmi etten ole vielä päässyt koittamaan.
Hintakaan ei ole paha 55juroa.Suunniteltu erityisesti video ja graafikko hemmoille.

http://www.apple.com/fi/mightymouse/
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Herra Manala

Re: Applen kummallinen uusi hiiri

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Aika rohkeat on mainospuheet Applella, kun puhutaan kuitenkin aika perusmallisesta 4-nappulan hiirestä, jossa on sekä pysty-, että vaakaskrolli.

Joo onhan toi palloskrolli ihan hieno tapa integroida molemmat skrollit samaan nappulaan, mutta loppupeleissä kuitenkin noi Applen käänteentekevät ja huippuinnovatiiviset jutut on olleet arkipäivää jo vuosia esimerkiksi Logitechin tuotteissa.

Muotoilu on varmaan monen Omenaisen mieleen. Minun silmiini tuo kuitenkin näyttää kaikesta pelkistyneisyydestään huolimatta harvinaisen muoviselta ja halvalta.

Joka tapauksessa on hieno juttu että Äppelikin rupeaa ymmärtämään, että yhdellä nappulalla ei ole loppupeleissä ihan kaikista kivointa tehdä ihan kaikkea. Mitä sitten jos tuote näyttää butt-plugilta. :mrgreen:
tonyjl

Re: Applen kummallinen uusi hiiri

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

Nyt kun täällä tällainen macciketjukin jo on niin pakko myöntää että
ostin mac-minin. Aivan loistava vehje! Se on siis ihan tajuttoman monta
vuotta wintoosaa ja pc:n romua edellä. Nyt vaan himottais ostaa power macci :?

Käyttääkö täällä moni muukin maccia?
Gina

Re: Applen kummallinen uusi hiiri

Viesti Kirjoittaja Gina »

Mäkki rulettaa.
Mulla on kuitenkin pc. :(
Quarter

Re: Applen kummallinen uusi hiiri

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Mäkki on ilmeisesti työkäytössä ihan yliveto. Tehot aivan omaa luokkaansa. Itse kumminkin niin tottunut PC:n toimintaan ja kumminkin 50% käytöstä on viihdekäyttöä niin en vaihda. Ehkä joskus.
tonyjl

Re: Applen kummallinen uusi hiiri

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

QuarterDot kirjoitti:Itse kumminkin niin tottunut PC:n toimintaan ja kumminkin 50% käytöstä on viihdekäyttöä niin en vaihda. Ehkä joskus.
Aika jännä että käytit PC:stä ilmaisua viihdekäyttö.. Paitsi tietty jos pelaa.
:)
bedlam

Re: Applen kummallinen uusi hiiri

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Macciä olen käyttänyt ensin koulussa ja sittemmin töissä nyt kymmenisen vuotta. Mielessä oli myös kotikoneeksi vuosi sitten uutta konetta hankkiessa, mutta sen taistelun pc kuitenkin vielä voitti lähinnä hinnallaan. Mutta Macin hankin, jos joskus työt alkavat kotiinkin siirtyä. Tunnen kyllä työmacin huomattavasti enemmän omakseni kuin koti-PC:n.
Hebuli

Re: Applen kummallinen uusi hiiri

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Sanotaan tähän väliin että nykyhiiristä se IBM:n perushiiri on kyllä karmea. IBM ThinkPadin kanssa tulee aina sellainen. Miksi se rulla on korvattu sellaisella paskalla analogisella näppäimellä jossa ei ole tarkkuutta ollenkaan? Jos siihen erehtyy koskemaan, mennään yleensä suoraan sivun loppuun. Kaikki sitä haukkuvat, silti IBM tuntuu tekevän edelleen samaa paskahiirtä.
huima

Re: Applen kummallinen uusi hiiri

Viesti Kirjoittaja huima »

Tulee joskus hankittua tuo, kunhan sita paasee ensiksi kokeilemaan jossakin. Kaveri mainitsi tuon lanseeraamisesta messengerissa minulle sanoin:

"Helvetissa taitaa olla jo aika kylma. Apple julkisti kaksinappisen hiiren"

Ja oikeassa taisi olla.
Bliss

Re: Applen kummallinen uusi hiiri

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Haemaeraemies kirjoitti:Kuva

Aika vinkeän näköinen peli,harmi etten ole vielä päässyt koittamaan.
Hintakaan ei ole paha 55juroa.Suunniteltu erityisesti video ja graafikko hemmoille.

http://www.apple.com/fi/mightymouse/
Erinomaisen pätevä härveli. Mie tykkäsin.
Melkein yhtä kiva kuin draw pad.
Ostin kotimäcciinkin, kun töissä pääsin koekäyttämään.
En vaihda enää wanhaan malliin :)
Vastaa Viestiin