Käyttäjien esittelyketju

Yleinen lätinä jä kitinä
prosessi

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Savannah kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Sormivärit vaan on kivempii ku pensselixit.
Nääh. Parasta on muiden sormiväritöiden tökkiminen pensselillä.
No okei, myönnetään. Seki oli ihan kivaa, ku koulussa salaa tein yhden sormivärityön pensselixillä. Mut vaan koska kukaan ei huomannu hämäystä. Jos mä olisin heti ekassa viestissä kertonu, et mä käytän aina vaan pensselixii, ni puolet ilosta ois vex.
Savannah

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Savannah »

prosessi kirjoitti:Jos mä olisin heti ekassa viestissä kertonu, et mä käytän aina vaan pensselixii, ni puolet ilosta ois vex.
Aijahas, sitä yritetään hämätä selittämällä sormiväreistä vaikka oikeasti ollaankin pensseli-ihmisiä! Nooh jonkunhan se on uhrauduttava puolustamaan sormivärienkin kunniaa tässä pensselien valtaamassa maailmassa.
prosessi

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Savannah kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Jos mä olisin heti ekassa viestissä kertonu, et mä käytän aina vaan pensselixii, ni puolet ilosta ois vex.
Aijahas, sitä yritetään hämätä selittämällä sormiväreistä vaikka oikeasti ollaankin pensseli-ihmisiä! Nooh jonkunhan se on uhrauduttava puolustamaan sormivärienkin kunniaa tässä pensselien valtaamassa maailmassa.
Eikäku mä oon vaan muurahainen joka tuli rohkeasti ensimmäisenä puremaan sitä tikkua.
Savannah

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Savannah »

prosessi kirjoitti: Eikäku mä oon vaan muurahainen joka tuli rohkeasti ensimmäisenä puremaan sitä tikkua.
Muurahaiset liikkuvat yleensä isoissa yhdyskunnissa, mutta ilmeisesti tässä muurahaispesässä lähetetään etulinjassa yksi kitinäkommando tutkimaan asiaa. Täytyykin varautua varajoukkojen tuloon varmistamalla, että tikku on valmistettu tarpeeksi kestävästä materiaalista.
prosessi

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Savannah kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Eikäku mä oon vaan muurahainen joka tuli rohkeasti ensimmäisenä puremaan sitä tikkua.
Muurahaiset liikkuvat yleensä isoissa yhdyskunnissa, mutta ilmeisesti tässä muurahaispesässä lähetetään etulinjassa yksi kitinäkommando tutkimaan asiaa. Täytyykin varautua varajoukkojen tuloon varmistamalla, että tikku on valmistettu tarpeeksi kestävästä materiaalista.
Et ole näemmä perehtynyt kovin tarkkaan muurahaisten käyttäytymiseen. Jopa nuo kotimaiset kekomuurahaiset käyttävät kommandoja metsästysretkillä. Noin vinkkinä voisi myös sanoa, että tikun materiaalilla ei ole niinkään väliä, vaan sen pituudella...
Savannah

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Savannah »

prosessi kirjoitti: Et ole näemmä perehtynyt kovin tarkkaan muurahaisten käyttäytymiseen. Jopa nuo kotimaiset kekomuurahaiset käyttävät kommandoja metsästysretkillä. Noin vinkkinä voisi myös sanoa, että tikun materiaalilla ei ole niinkään väliä, vaan sen pituudella...
Okei myönnetään, muurahaiset eivät kuulu lempiötököihini. Pitkää tikkua on vaikeampi käsitellä, joten ajattelin ottaa lyhyemmän kepin, joka on kyllästetty hyönteismyrkyllä.
prosessi

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Savannah kirjoitti:ajattelin ottaa lyhyemmän kepin, joka on kyllästetty hyönteismyrkyllä
Selvä pyy, sitten varmaan sovit tänne erinomaisesti.
prosessi

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Suvinen kirjoitti:Savannah on hauska :D Tänäänkin aika monet pyrskähdykset aiheuttanut.
Onko tämä uusi kirjoittaja vai joku palstapalaaja? Tyyli muistuttaa jotakuta vanhaa vakkaria.
Juuri mietin, että pitäisi tulla tänne toteamaan, että Savannah heitti kaikki nössötikut huitsin nevadaan ja sukelsi muurahaispesään.
Elukka

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Suvinen kirjoitti:Savannah on hauska :D
:komp:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

prosessi kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Savannah on hauska :D Tänäänkin aika monet pyrskähdykset aiheuttanut.
Onko tämä uusi kirjoittaja vai joku palstapalaaja? Tyyli muistuttaa jotakuta vanhaa vakkaria.
Juuri mietin, että pitäisi tulla tänne toteamaan, että Savannah heitti kaikki nössötikut huitsin nevadaan ja sukelsi muurahaispesään.
jos te ootte ruumahaisia niin kohat tallaan päälle! Vahingossa.
Pyyhin Netikettiin..
Savannah

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Savannah »

prosessi kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Savannah on hauska :D Tänäänkin aika monet pyrskähdykset aiheuttanut.
Onko tämä uusi kirjoittaja vai joku palstapalaaja? Tyyli muistuttaa jotakuta vanhaa vakkaria.
Juuri mietin, että pitäisi tulla tänne toteamaan, että Savannah heitti kaikki nössötikut huitsin nevadaan ja sukelsi muurahaispesään.
Hyvä maku teillä :P
Elukka

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Savannah kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Savannah on hauska :D Tänäänkin aika monet pyrskähdykset aiheuttanut.
Onko tämä uusi kirjoittaja vai joku palstapalaaja? Tyyli muistuttaa jotakuta vanhaa vakkaria.
Juuri mietin, että pitäisi tulla tänne toteamaan, että Savannah heitti kaikki nössötikut huitsin nevadaan ja sukelsi muurahaispesään.
Hyvä maku teillä :P
...ja niin ihanan vaatimatonkin! :h:
Savannah

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Elukka kirjoitti:
Savannah kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Juuri mietin, että pitäisi tulla tänne toteamaan, että Savannah heitti kaikki nössötikut huitsin nevadaan ja sukelsi muurahaispesään.
Hyvä maku teillä :P
...ja niin ihanan vaatimatonkin! :h:
No tietenkin!1!
prosessi

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Niba kirjoitti:jos te ootte ruumahaisia niin kohat tallaan päälle! Vahingossa.
Tässä on koko viestihistoriasi tiivistettynä niin tyylikkäästi yhdeksi lauseeksi, että olen suorastaan tyytyväinen siitä, että tulin vilkaisseeksi mitä sanottavaa Niballa tällä kertaa on tuon "Niba on norattu." -tekstin takana.
prosessi

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Savannah kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
Savannah kirjoitti:
Hyvä maku teillä :P
...ja niin ihanan vaatimatonkin! :h:
No tietenkin!1!
Arvaa vaan luuleex kaikki nyt et oot mun pikkusisko.
Savannah

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Savannah »

prosessi kirjoitti:
Savannah kirjoitti:
Elukka kirjoitti: ...ja niin ihanan vaatimatonkin! :h:
No tietenkin!1!
Arvaa vaan luuleex kaikki nyt et oot mun pikkusisko.
No onhan meidän ulkonäössä jotain yhteistä. Molemmilla on viikset :)
prosessi

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Savannah kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Savannah kirjoitti:No tietenkin!1!
Arvaa vaan luuleex kaikki nyt et oot mun pikkusisko.
No onhan meidän ulkonäössä jotain yhteistä. Molemmilla on viikset :)
Tää on ehkä paras suojavarustus mun oikeelle pikkusiskolle ikinä.
Savannah

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Savannah »

prosessi kirjoitti:
Savannah kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Arvaa vaan luuleex kaikki nyt et oot mun pikkusisko.
No onhan meidän ulkonäössä jotain yhteistä. Molemmilla on viikset :)
Tää on ehkä paras suojavarustus mun oikeelle pikkusiskolle ikinä.
:D
Savannah

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Näitä palstalaisia on kyllä mukava jututtaa :h:
Savannah

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Suvinen kirjoitti:
Savannah kirjoitti:Näitä palstalaisia on kyllä mukava jututtaa :h:
Näköjään on! Alle kuukausi täynnä ja 339 viestiä. Olen koko ajan varmempi että olet joku palstapalaaja, ei kukaan meitä muuten noin innokkaasti jaksa.
Olen huomannut, että kitinäläisiä yhdistää uteliaisuus. Moni on kysynyt kuka olen tai spekuloinut mahdollista entistä nimimerkkiä. Et siis ole yksin arveluidesi kanssa.

Kuva
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Suvinen kirjoitti:
Savannah kirjoitti:Näitä palstalaisia on kyllä mukava jututtaa :h:
Näköjään on! Alle kuukausi täynnä ja 339 viestiä. Olen koko ajan varmempi että olet joku palstapalaaja, ei kukaan meitä muuten noin innokkaasti jaksa.
Mä taaas olen varma, että joku vakkari on palstalla ylpeyteensä pakahtumaisillaan, kun on onnistunut houkuttamaan ja koukuttamaan näin menestyksekkään yksilön tänne. Savannah ui kuin kala vedessä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Savannah

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Lolita kirjoitti: Savannah ui kuin kala vedessä.
Kuva
Bliss

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Savannah kirjoitti:
Lolita kirjoitti: Savannah ui kuin kala vedessä.
Kuva
Ui kuin plussapallo vessanpöntössä?
NuoriDaavid

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:
Savannah kirjoitti:
Lolita kirjoitti: Savannah ui kuin kala vedessä.
Kuva
Ui kuin plussapallo vessanpöntössä?
Kuin puolukka konehuoneessa?
Savannah

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Savannah »

NuoriDaavid kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Savannah kirjoitti:
Kuva
Ui kuin plussapallo vessanpöntössä?
Kuin puolukka konehuoneessa?
Mandariini tehosekoittimessa tietenkin.
Vastaa Viestiin