Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Duckzilla

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Savannah kirjoitti:asun lähellä uimahallia
Lucky you.
Savannah

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Duckzilla kirjoitti:
Savannah kirjoitti:asun lähellä uimahallia
Lucky you.
Jooh no mennyt aavistuksen hukkaan se etu, koska olen käynyt siellä vain kerran. Voisin mennä itse asiassa jonnekin uimakouluunkin. Voisi opetella kroolaamaan yms. Ei tarvitsisi juosta jos uisi.
Bhven

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Voitin maailmanmestaruuden. Urheilu on kivaa.
Mulli75

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Kokonaista kolme tuntia rauhallista kävelyä, juttelua ja eväiden syömistä Nuuksion maastossa kauniimman sukupuolen kanssa.

Nyt sitten raskaampaa juttua tähän lopuksi.
Googlebot kirjoitti: Mulli varmaan osaisi kertoa enemmän kun on käsittääkseni harrastanutkin lajia jo pidempään?
Niin monta on mielipiteitä kuin on eri lajeja ja lajien harrastajia.
Vaola kirjoitti:Periaatteessa harmittaa että annoin periksi osaksi myös sen takia että kyllästyin kokoeroon kanssaharjoittelijoihin nähden.
Kokoerohan se juuri tuokin niitä haasteita. Isomman ja kokeneemman pitäisi sopeuttaa toimintaa, voimaa ja nopeutta semmoiseksi että pienempi, kevyempi ja kokemattomampi pääsee tekemään tekniikat jotta ne jäisi muistiin.
Googlebot kirjoitti: Myös ukemeita ja hieman akrobatiaa on mukava opetella välillä (en tiedä harjoitellaanko KM:ssä jossain välissä kaatumisia).
Kyllä niitä kaatumisia, kaatoja ja heittoja on monia erilaisia variaatioita KM:ssä.
Googlebot kirjoitti:Se mitä Krav Magassa jäinkin kaipaamaan, oli hyppypotkut, vaikka ymmärrän etteivät ne silleen oikein istu niin käytännönläheiseen lajiin.
Hyppypotkujakin on esim. eteen, taakse ja sivuille etäisyyttä kiinni otettaessa pienellä ja isolla hypähdyksellä. Huonona puolena niissä on se että vie aikaa ja ne on vastustajan helpommin havaittavissa, jos ei käytä apuna jotain harhautusta.
Bliss

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulli75 kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:Se mitä Krav Magassa jäinkin kaipaamaan, oli hyppypotkut, vaikka ymmärrän etteivät ne silleen oikein istu niin käytännönläheiseen lajiin.
Hyppypotkujakin on esim. eteen, taakse ja sivuille etäisyyttä kiinni otettaessa pienellä ja isolla hypähdyksellä. Huonona puolena niissä on se että vie aikaa ja ne on vastustajan helpommin havaittavissa, jos ei käytä apuna jotain harhautusta.
Mulli mulli, ne eivät ole hyppypotkuja. Ei edes kovin lähellä.
Mulli75

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bliss kirjoitti:Mulli mulli, ne eivät ole hyppypotkuja. Ei edes kovin lähellä.
Hyvä että muistutit.
Bliss

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulli75 kirjoitti: Hyvä että muistutit.
Eikö vaan. Onhan se kamalaa, jos aikuinen mies elää loppuelämänsä väärässä käsityksessä asiasta.
Rouva Pupu

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Bliss kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti: Hyvä että muistutit.
Eikö vaan. Onhan se kamalaa, jos aikuinen mies elää loppuelämänsä väärässä käsityksessä asiasta.
Onneksi on olemassa naiset :)
prosessi

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Googlebot kirjoitti:Tosin samoilla tanssikursseilla käy myös eräs toinen kitinäläinen, mutta en paljasta kuka.
Höh, mä ainaki haluun tietää. Osaaks se ees polkkaa?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nostin alu-veneeni merestä kuivumaan paljain käsin, 200kg..kesti puoli tuntia. :pikkugee:
Pyyhin Netikettiin..
Googlebot

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Mulli75 kirjoitti:
Googlebot muka kirjoitti:Se mitä Krav Magassa jäinkin kaipaamaan, oli hyppypotkut, vaikka ymmärrän etteivät ne silleen oikein istu niin käytännönläheiseen lajiin.
Minä en sitten jäänyt kaipaamaan mitään hyppykurkipotkuja, väärä lainaus. ;) Ilmeisesti Vaolan.
Googlebot

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Savannah kirjoitti:Jooh no mennyt aavistuksen hukkaan se etu, koska olen käynyt siellä vain kerran. Voisin mennä itse asiassa jonnekin uimakouluunkin. Voisi opetella kroolaamaan yms. Ei tarvitsisi juosta jos uisi.
Mikä siinä on että niin harvat tavisnaiset tuntuvat osaavan kroolata? Yksi sanoi sen olevan niin kovin vaikeaa, eikä tiedä miten siinä hengitetään. Rintauinnin liikkeethän on paljon vaikeampia opetella, kroolissa vain potkitaan ja kauhotaan mitä käsistä ja jaloista lähtee (yksinkertaistettuna).
Googlebot

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Vaola kirjoitti:Toki. Potkaistaan kasseille. :twisted:
Pitääkö naisia vastaavasti potkaista tisseille jos ne alkavat uhota?

Nimim. Epätietoinen mutta innokas oppimaan

Jihuu, nyt sitten alkoi urheilutauko! Tänään en mene punttisalille! En tiedä mitä tekisin yllättäen lisääntyneellä vapaa-ajallani. Pitää vain varoa etten löysisty liikaa ja tauko venähtääkin yllättäen taas lähemmäs vuoden mittaiseksi, kuten viime kerralla.
Rouva Pupu

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Hiukan yli tunti strippijuNppaa Carmenin tahdissa. Kinusin mieheltä taNkoa kotio. Mii want.
Illalla ajattelin kokeilla hiphop juNppaa, tietysti Carmenin tahdissa.
BettyB.

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Rouva Pupu kirjoitti:Hiukan yli tunti strippijuNppaa Carmenin tahdissa. Kinusin mieheltä taNkoa kotio. Mii want.
Illalla ajattelin kokeilla hiphop juNppaa, tietysti Carmenin tahdissa.
Mua niiiiin kiinnostais nähdä nää Carmenit, voisin alkaa myös harrastamaan moisia himassa. Harmi kun asut siellä kaukana, voitas tankoilla kiNpassa ;)
Duckzilla

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Googlebot kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Toki. Potkaistaan kasseille. :twisted:
Pitääkö naisia vastaavasti potkaista tisseille jos ne alkavat uhota?
Munasarjat lienevät anatomisesti kasseja vastaavammat kohteet... :think: ... vaan ei kai uhoamisesta vielä kande potkaista, vaan raiskausyrityksestä vasta?
Rouva Pupu

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

BettyB. kirjoitti: Mua niiiiin kiinnostais nähdä nää Carmenit, voisin alkaa myös harrastamaan moisia himassa. Harmi kun asut siellä kaukana, voitas tankoilla kiNpassa ;)
Nämä on hauskoja juNppia. Väännetaan rautalangasta. Hauskaa, seksikästä ja tuottaa tulosta. Voiko enemmän vaatia.
Nyt alkoi kiroiluttamaan, helvetin välimatkat.

Alku oli hieman hankalaa kun Carmen kuuluu mun kuolatuksiin, mieluummin katsoin kuin juNppasin ;)
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Bhven kirjoitti:Voitin maailmanmestaruuden.
No kerro?
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
BettyB.

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Rouva Pupu kirjoitti:Nämä on hauskoja juNppia.
Mistä niitä saa?? Mäkin haluan juNpata Carmenin kanssa!
Rouva Pupu

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

BettyB. kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Nämä on hauskoja juNppia.
Mistä niitä saa?? Mäkin haluan juNpata Carmenin kanssa!
discshop, cdon ja anttila.
BettyB.

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Rouva Pupu kirjoitti:discshop, cdon ja anttila.
Oujee! Watch out Carmen, Patz is back!
Rouva Pupu

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

BettyB. kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:discshop, cdon ja anttila.
Oujee! Watch out Carmen, Patz is back!
:cheer:
Duckzilla

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Aamu-uinti suoritettu. Koska sompailin taas aamulla kotona liikaa netissä, lähdin sinne aika myöhään joten oli aikaa uida vain 35 minuuttia (ja myöhästyin vähän töistä). Tällä kertaa yritin ihan oikeasti laskea montako eestaas altaanmittaa uin, ja tulokseksi tuli 1600-1700 metriä (joo, sekosin laskuissa yhdessä kohtaa :oops: ). Elvistelyä tekosyyllä: olin vasta siinä vaiheessa oikeasti pääsemässä vauhtiin kun aamiainen oli sulanut ja voimaa alkoi virrata jäseniin, mutta sitten pitikin jo lopettaa. Oe voe.

Omituinen ilmiö: miksi ihmiset aina pakkautuvat kaikki yhdelle radalle kun kolmekin on vapaana, ja aina sille samalle radalle missä minä uin? Jouduin vaihtamaan rataa parikin kertaa ettei tarttis väistellä / ohitella koko ajan.
BettyB.

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Duckzilla kirjoitti:Omituinen ilmiö: miksi ihmiset aina pakkautuvat kaikki yhdelle radalle kun kolmekin on vapaana, ja aina sille samalle radalle missä minä uin? Jouduin vaihtamaan rataa parikin kertaa ettei tarttis väistellä / ohitella koko ajan.
Ne tsekkaa sun efektit, tietty. Itsellä oli samaa ongelmaa viimeksi hallilla käydessäni, muutama sellainen ihan kiva könsikäs (mutta harmillisen nuori!) liimaantui samalle radalle. Mikäs siinä on veden alla tuijotellessa uikkareiden kaula-aukosta tai uida peesissä, avoimet maisemat jne... No, kostoksi tietysti tsekkasin niiden nuthuggersit ja sitten vanhana kilpauimarina karistin ne kannoiltani. Hah!
Edith

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ääk, ehinköhän mä tänään salille ennen klo 14 alkavaa työtehtävää! Hirveitä nää aamut!
Vastaa Viestiin