Syy suhteettomuuteesi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja ak »

BettyB. kirjoitti:Mutta jospa mä haluankin ihmisten kiinnostuvan musta jollain muulla perusteella?
Onko ihan mahdoton ajatus, että ilmoitukseen panostamisen sijaan käyttäisin vähän enemmän aikaa niiden miesten ilmoitusten pläräämiseen ja valitset sieltä kiinnostavimman ja teet itse aloitteen?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18764
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sitten pieni huomautus, emmehän yritä uutta ennätystä?

Aiheen kierrätystä.

Kuukerin nelli persettänsä helli..
ak kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Mutta jospa mä haluankin ihmisten kiinnostuvan musta jollain muulla perusteella?
Onko ihan mahdoton ajatus, että ilmoitukseen panostamisen sijaan käyttäisin vähän enemmän aikaa niiden miesten ilmoitusten pläräämiseen ja valitset sieltä kiinnostavimman ja teet itse aloitteen?
Aika veikeä ehdotus, nykyään kun naiset saavat itse jo tehdä muutkin asiat? :lol: :lol:
Pyyhin Netikettiin..
BettyB.

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

ak kirjoitti:Onko ihan mahdoton ajatus, että ilmoitukseen panostamisen sijaan käyttäisin vähän enemmän aikaa niiden miesten ilmoitusten pläräämiseen ja valitset sieltä kiinnostavimman ja teet itse aloitteen?
No siis, mähän en alun perin ollut aikeissa edes kalastella täällä internetin ihmeellisessä maailmassa, vaan ihan tuolla livekontaktien parissa. Ajatushan lähti, kuten maalimainoksessakin, muiden ehdotuksesta. Ja olen kyllä niin laiska, että jätän ilmoituksen ennemmin itse (olis muuten eka kerta!!), kun käytän aikaa niiden pläräämiseen.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Pyry-Matias kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Hyvännäköiset saavat ihan liian paljon anteeksi ja rumia rankaistaan liikaa. Ihan tyhmää.
Elämä on epäoikeudenmukaista.
Koska olen ensimmäisenä valmis myöntämään, että minulla tuskin on kovinkaan omaperäisiä ajatuksia vaan samanlaisia on ehkä joku muukin ajatellut ja että juttuni ovat kliseitä, niin on todella hienoa havaita kuinka mestari tässä heittää alkuperäisen, ennenkuulumattoman ja orginaalin ajatuksen.

Kerro lisää vastaavia, ei kliseitä, niin voidaan muutkin oppia.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja ak »

BettyB. kirjoitti:No siis, mähän en alun perin ollut aikeissa edes kalastella täällä internetin ihmeellisessä maailmassa, vaan ihan tuolla livekontaktien parissa. Ajatushan lähti, kuten maalimainoksessakin, muiden ehdotuksesta. Ja olen kyllä niin laiska, että jätän ilmoituksen ennemmin itse (olis muuten eka kerta!!), kun käytän aikaa niiden pläräämiseen.
Ok. Ei susta kyllä juttujen perusteella laiska tule ensimmäisenä mieleen.
bedlam

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Noni Pyry, sait säkin oman stalkkerin.
BettyB.

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

ak kirjoitti:Ok. Ei susta kyllä juttujen perusteella laiska tule ensimmäisenä mieleen.
No laiska oli ehkä vähän väärä sana. En vaan taida olla tarpeeksi kiinnostunut. Tää on vähän sellanen Mohammed ja vuori-juttu.
Pyry-Matias

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

BrianW kirjoitti:Kerro lisää vastaavia, ei kliseitä, niin voidaan muutkin oppia.
Olitkin eilen niin sivistyneen hienotunteinen minua kohtaan, että ajattelin sinulle jääneen sisäisen möykyn. Mut ei tuo mitään, shot me 8)

Keikku oli oikeasssa siinä, että monet ärsyttävät asiat löytyvät itsestäkin 8)
NuoriDaavid

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:
ak kirjoitti:Ok. Ei susta kyllä juttujen perusteella laiska tule ensimmäisenä mieleen.
No laiska oli ehkä vähän väärä sana. En vaan taida olla tarpeeksi kiinnostunut. Tää on vähän sellanen Mohammed ja vuori-juttu.
:) Et sä nyt vuori ole! Korkeintaan kaksoiskukkula.
Chap

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Chap »

SaintJohnPerse kirjoitti:
Savannah kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti: Olisin vaan kiinnostunut?

Itse ajattelin käydä lenkillä ja syödä kanapastaa.
Nääh.
Etkö pidä pastasta?
Mitä, mitä, eikö olekaan tarjolla ankkamuhennosta? Vai onko se sitten jälkiruoaksi?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23539
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Päähän iski ajatus pistää netti-ilmoitus, mutta sekin menettänyt hauskuuden kun ei voi enää kilpailla Dumiksen kanssa vastausten määrässä.

Perkele tätä pariutuvaa maailmaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
didi

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja didi »

Syy suhteettomuuteen.. eron jäljiltä en vain ole valmis vielä uuteen suhteeseen, tuli se tässä havaittua.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Tix kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Otsikon kysymykseen...
Viimeisen kolmen vuoden aikana olen tutustunut vain kahteen sellaiseen ihmiseen, joiden kanssa olisin halunnut suhteeseen, mutta sain molemmilta pakit. Mikä on ihan okei, koska viime viikolla sain varmuuden siitä, että ensimmäinen on ihan oikeasti kusipää, ja viime kuukausien aikana olen vakuuttunut siitä, että jälkimmäinen on ihan oikeasti tyhmä. Onneksi kummankaan kanssa ei hirveästi tarvitse olla enää tekemisissä.
Sinusta on ihan okei, ettet skoraa edes oikeasti tyhmiltä tai oikeasti kusipäiltä? Minusta tuo olisi vielä masentavampaa kuin se, ettei skoraa älykkäiltä ja mukavilta.
Sinulla on kait mennyt aikajärjestys sekaisin tai olet unohtanut jotain tai ehkä et tiedä. Ja tuossa tilanteessa pakit olivat viimeinen niitti.

Mutta yleisemmin ne vahvistivat sen, minkälainen maailma on. Maailma on sellainen kuin on. It's okay with me.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Duckzilla

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

... en ole vielä törmännyt Siihen Oikeaan, näemmä.

Koska monet muut ovat törmänneet Siihen Oikeaan ihan helposti ja nopeasti mutta minä en, minulla on varmaan jotain, öö, henkilökohtaisia ongelmia. Kallonkutistajalleko tästä? Kysymys oli retorinen. Itse asiassa rupesin jo käymään kallonkutistajalla.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Duckzilla kirjoitti:... en ole vielä törmännyt Siihen Oikeaan, näemmä.
Mä luen yhden Paul Pearsall -nimisen psykologipapparaisen ihanaa kirjaa nimeltään The Last Self-Help Book You'll Ever Need ja siellä oli aika kiva pätkä aiheesta, joka suomennettuna voisi näyttää suunnilleen tältä: Kestävän rakkauden löytämisessä ei ole kyse oikean ihmisen löytämisestä, vaan siitä, että on itse se oikea ihminen. Ketään ei koskaan rakasteta juuri sillä tavalla kuin hän toivoisi ja haluaisi (ah, miten vapauttavaa!). Lopeta rakkauden etsiminen ja ryhdy rakastamaan itse ja ilmaisemaan rakkauttasi. Keskity enemmän siihen, että olet itse rakkauden arvoinen kuin siihen että sinua rakastetaan. On tärkeätä tajuta, että on vähintään yhtä tärkeätä olla rakastunut avioliittoon ja naimisissa olemiseen kuin siihen että löytää ihmisen, jonka kanssa haluaisi naimisiin.
Kikkelis kokkelis.
Duckzilla

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Menin tuosta vinkistä vähän hämilleni, mutta enköhän tajua mitä se tarkoittaa sulateltuani sitä vähän. Tuo rakkauden ilmaisemiseen ryhtyminen kun kuulostaa lähinnä yksipuoliselta ihastumiselta/rakastumiselta, jollaisesta esmes Suvinen navigoi tiensä ulos eilen tuossa toisessa ketjussa.

Mutta kuten muut tässä ketjussa, minun kannattaisi sitten varmaan tarkemmin analysoida niitä syitä, kuin sanoa tuollainen ympäripyöreä latteus Siitä Oikeasta.

Tämä analyysi on vielä vähän kesken.
Googlebot

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Se Oikea voi tulla yllättäen eteen pimeällä lenkkipolulla tai kaupan hyllyn takaa veitsi kourassa. Ei voi tietää.
Zeb

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Keikaus kirjoitti:Kestävän rakkauden löytämisessä ei ole kyse oikean ihmisen löytämisestä, vaan siitä, että on itse se oikea ihminen. Ketään ei koskaan rakasteta juuri sillä tavalla kuin hän toivoisi ja haluaisi (ah, miten vapauttavaa!). Lopeta rakkauden etsiminen ja ryhdy rakastamaan itse ja ilmaisemaan rakkauttasi. Keskity enemmän siihen, että olet itse rakkauden arvoinen kuin siihen että sinua rakastetaan.
Minusta tämä kuulostaa osittain ihan toimivalta mutta lähinnä suhteen ylläpitämiseen. Osittain siksi, että kyllähän siinä suhteessa pitää vastineeksikin jotain saada, mutta oman rakkautensa osoittaminen ja toisen toiveiden kuunteleminen saa helposti sen toisen tekemään saman sinulle noin vastavuoroisesti. Sellaista ihmistä tuskin löytyy kuitenkaan joka olisi toiveidensa suhteen identtinen kanssasi.
On tärkeätä tajuta, että on vähintään yhtä tärkeätä olla rakastunut avioliittoon ja naimisissa olemiseen kuin siihen että löytää ihmisen, jonka kanssa haluaisi naimisiin.
No, hmmm. Tämä kuulostaa jo aika epäilyttävältä, mutta siinä mielessä siinä voi olla pieni totuuden siemen, että mikäli itse olet sitoutumishaluton yksilö, etkä halua jakaa elämääsi toisen kanssa ja rasittaa itseäsi joustamalla ja ottamalla osavastuuta toisen puolisosi ja jälkikasvusi hyvinvoinnista, niin turhaa silloin odottaa, että joku ihmeellinen ihminen kävelee elämääsi ja kääntää olemassa olevat omaa persoonaasi koskevat faktat ylösalaisin jollain mystisellä rakastumisen voimalla.

Minusta kyllä rakastumisvaihe suhteessa todennäköisesti tarvitaan. Tuo vaihe liittää ihmiset yhteen ja auttaa sopeutumaan toisen kummallisuuksiin. Siitä aiheesta tulee sellainen yhteinen lämmin muisto, jonka pystyy toivottavasti palauttamaan mieleen vielä myöhemminkin kun pahin humaus on mennyt jo ohi.
Zeb

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Googlebot kirjoitti:Se Oikea voi tulla yllättäen eteen pimeällä lenkkipolulla tai kaupan hyllyn takaa veitsi kourassa. Ei voi tietää.
Ihanan romanttista!
Duckzilla

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Keikaus kirjoitti:Keskity enemmän siihen, että olet itse rakkauden arvoinen kuin siihen että sinua rakastetaan.
Tämä se minua kai lähinnä hämmentää. Kun en oikein tiedä mitä minun pitäisi tehdä / olla / ajatella että olisin enemmän rakkauden arvoinen kuin nyt. Tuntuu jotenkin siltä että pitää ruveta miellyttämään toisia, joka taas ei taida sittenkään olla se juttu. Tuo ei varmaan ollut edes se mitä tässä ajetaan takaa, mutta en vain hahmota.
Bliss

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Duckzilla kirjoitti:Kun en oikein tiedä mitä minun pitäisi tehdä / olla / ajatella että olisin enemmän rakkauden arvoinen kuin nyt.
100% omana itsenä oleminen on yleensä paras. Jos joku asia kaatuu siihen, se toinen ei ollut tarpeeksi hyvä juuri sinulle.
Googlebot

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Zeb kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:Se Oikea voi tulla yllättäen eteen pimeällä lenkkipolulla tai kaupan hyllyn takaa veitsi kourassa. Ei voi tietää.
Ihanan romanttista!
Stalkkaajat yleensä ovat.
Rouva Pupu

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Googlebot kirjoitti: Stalkkaajat yleensä ovat.
Niinpä. Lähetän sulle ruusuja ja suklaata.
Googlebot

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Duckzilla kirjoitti:Tämä se minua kai lähinnä hämmentää. Kun en oikein tiedä mitä minun pitäisi tehdä / olla / ajatella että olisin enemmän rakkauden arvoinen kuin nyt. Tuntuu jotenkin siltä että pitää ruveta miellyttämään toisia, joka taas ei taida sittenkään olla se juttu. Tuo ei varmaan ollut edes se mitä tässä ajetaan takaa, mutta en vain hahmota.
Pitkästä aikaa Big Brotheria eilen seurattuani en ihmettele vaikka juuri esim. Jarkko, Sauli ja Timo(tietyin varauksin) varmasti vetoavat moniin. Heillä on tietyntasoinen itsevarmuus ja iloinen sosiaalisuus kiinteänä osana omaa luonnettaan. Keneen tuollaiset ominaisuudet eivät vetoaisi ja kiinnittäisi huomiota missä he liikkuvatkin? Kysymys ei ole siitä että he yrittäisivät nuoleskella ja ehdoin tahdoin miellyttää kaikkia tai näyttelisivät sosiaalista.

Jos katsot ettet itse olisi luonnostaan esim. sosiaalinen ja iloinen luonteeltasi vaan jotain muuta, millaisiin naisiin luonteen puolesta itse kiinnität huomiota ja kiinnostut? Itsesi kaltaisista, vai jostain muusta?

Viestini ei sisältänyt mitään vastausta mahdollisiin "ongelmiin", kunhan mietin asioita kirjoittaessani.

EDITH: Mainittakoon kuitenkin että mielestäni osaat olla avoimen iloinen luonteeltasi, mutta ehkä koet toisin kun kiinnostavia naisia on lähipiirissä? Mutta joo, tuo riittänee sinun profiloimisestasi.
prosessi

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Googlebot kirjoitti:Se Oikea voi tulla yllättäen eteen pimeällä lenkkipolulla tai kaupan hyllyn takaa veitsi kourassa. Ei voi tietää.
Luulet vaan. Se Oikea saattaa kuitenkin olla jotain ihan muuta.