Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

:(

Mä olen todella pahoillani teidän puolesta.
Toivottavasti saatte selvitettyä asiat, yrittäkää kaikkenne ja suosittelen ammattiapua. Ero on harvalle hyväksi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
prosessi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Lolita kirjoitti::(

Mä olen todella pahoillani teidän puolesta.
Toivottavasti saatte selvitettyä asiat, yrittäkää kaikkenne ja suosittelen ammattiapua.
Ammattiavunkin keinot ovat valitettavan rajalliset.
Ero on harvalle hyväksi.
Totta, mutta välillä se ainoa vaihtoehto.
Zeb

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:Vituttaa, että kaikki osuu samaan syssyyn. Saatanallinen synnytyskokemus, vanhempien perhesotkut ja oman avioliiton hajoaminen. (Ei, Kitinä ei todellakaan ole edes osasyyllinen.) Onneksi on mukelo ja äitiysloma.
Otan osaa :( Itse tietysti paremmin asianne tiedätte, mutta joskus pahoistakin vaikeuksista voi selvitä. Mitä ikinä päätättekin niin voimia, molemmille.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vituttaa ihan saatanasti. Pari viikkoa huollossa ollut digiboksi tuli tänään kotiin ja on ihan yhtä paska kuin ennen huoltoa. Maksukanavat eivät näy edelleenkään, toi paskarakkine menee huomenna lennossa takaisin liikkeeseen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Rouva Pupu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Voimia Prossu!
prosessi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:Itse tietysti paremmin asianne tiedätte, mutta joskus pahoistakin vaikeuksista voi selvitä.
Voi, mutta vaikeuksien laatu tuon ratkaisee. Jos kyseessä olisivat esimerkiksi varsinaiset teot tai tekemättömyydet, voisi asioita selvitellä hyvinkin pitkälle, mutta jos kyseessä on jokin muu ihmisluonteessa (jota en ala täsmentämään julkisesti), on vain pakko hyväksyä ettei se voi muuttua, ja tehdä päätöksensä sen tiedon mukaisesti.
Aito_Johanna

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

BettyB. kirjoitti: ^ Siis niinku mitä hittoa? Tää tuli nyt (ainakin mulle) ihan puskan takaa.
:komp: Palstalla olette aina toisistanne niin ihqusti puhuneet ja nyt tuollainen pommi :?
Mutta niin, jaksamista!
Herra Manala

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

prosessi kirjoitti:vaikeuksien laatu tuon ratkaisee. Jos kyseessä olisivat esimerkiksi varsinaiset teot tai tekemättömyydet, voisi asioita selvitellä hyvinkin pitkälle, mutta jos kyseessä on jokin muu ihmisluonteessa (jota en ala täsmentämään julkisesti), on vain pakko hyväksyä ettei se voi muuttua, ja tehdä päätöksensä sen tiedon mukaisesti.
Mitä helvettiä? Oppikaa nyt olemaan. Tuskin kyse on mistään mikä ei voisi muuttua ja mikä olisi Niin Ylitsepääsemätön Este, kun olette kerran penskankin pyöräyttäneet nämä "luonneviat" tietäen.

Ja kun kerran olette, ansaitsee se penskakin hieman erikoishuomiota yhtälössä.

Nyt alatte olemaan, tai vetelen pitkin korvia. Erosympatiaa ei heru.
prosessi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Herra Manala kirjoitti:
prosessi kirjoitti:vaikeuksien laatu tuon ratkaisee. Jos kyseessä olisivat esimerkiksi varsinaiset teot tai tekemättömyydet, voisi asioita selvitellä hyvinkin pitkälle, mutta jos kyseessä on jokin muu ihmisluonteessa (jota en ala täsmentämään julkisesti), on vain pakko hyväksyä ettei se voi muuttua, ja tehdä päätöksensä sen tiedon mukaisesti.
Mitä helvettiä? Oppikaa nyt olemaan. Tuskin kyse on mistään mikä ei voisi muuttua ja mikä olisi Niin Ylitsepääsemätön Este, kun olette kerran penskankin pyöräyttäneet nämä "luonneviat" tietäen.

Ja kun kerran olette, ansaitsee se penskakin hieman erikoishuomiota yhtälössä.

Nyt alatte olemaan, tai vetelen pitkin korvia. Erosympatiaa ei heru.
Eipä tässä sympatioita kaivatakaan. "Penska" saa todellakin erikoishuomiota yhtälössä, oman lapsuuden mieleenmuistuminen vanhempieni sotkujen takia vain vahvistaa päätöstä. "Luonneviat" puolestaan voivat olla sellaisiakin, että niistä ei normaalioloissa tarvitse välittää, mutta oikeasti tiukan paikan tullen ne asettuvat todella ratkaisevaan asemaan. En minäkään osaa kaikkea ennustaa.
Zeb

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Mitä helvettiä? Oppikaa nyt olemaan. Tuskin kyse on mistään mikä ei voisi muuttua ja mikä olisi Niin Ylitsepääsemätön Este, kun olette kerran penskankin pyöräyttäneet nämä "luonneviat" tietäen.

Ja kun kerran olette, ansaitsee se penskakin hieman erikoishuomiota yhtälössä.

Nyt alatte olemaan, tai vetelen pitkin korvia. Erosympatiaa ei heru.
Eipä tässä sympatioita kaivatakaan. "Penska" saa todellakin erikoishuomiota yhtälössä, oman lapsuuden mieleenmuistuminen vanhempieni sotkujen takia vain vahvistaa päätöstä. "Luonneviat" puolestaan voivat olla sellaisiakin, että niistä ei normaalioloissa tarvitse välittää, mutta oikeasti tiukan paikan tullen ne asettuvat todella ratkaisevaan asemaan. En minäkään osaa kaikkea ennustaa.
Minäkin olen nyt aika hämmentynyt tästä pommista. Toiveajattelen nyt ainakin, että kyse olisi jostain vaikka lapsen syntymään liittyvästä kriisistä tai jostain muusta ohimenevästä. Erot on aina niin surkujuttuja, ja kun teidänkin liitto kuitenkin vaikutti olevan niin vakavalla pohjalla, ettei tässä enää tiedä kohta mihin uskoa.

Ehkä olette miettineet itsenne jo kipeäksi, mutta siitä huolimatta ehdotan, että miettikää nyt vielä. Ja ehdottomasti hakekaa sitä ammattiapua ellette ole vielä hakeneet.

Minä nyt olen tällainen sitkeän yrittämisen kannattaja, ja olen joskus yrittänyt huomattavasti enemmänkin kuin jälkikäteen arvioituna olisi ollut tarpeellista tai järkevää. Kuitenkin nykysuhteessakin on ollut muutama vaihe, jolloin asiat on tuntuneet ratkaisemattomilta sillä hetkellä, mutta kuitenkin sitten korjautuneet, ja nyt uskon vakaasti siihen, että tuo yritys palkitaan. Kaikissa täällä on vikansa, yrittäkää nyt sovittaa omanne yhteen ja tarpeen tullen hioa pahimmat pois. Anteeksi tuputukseni, en oikein voinut tälle mitään.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja brona »

Jaksamista sekä Prossulle että Elukalle, tuskinpa kovin helposti olette tuohon päätökseen tulleet. Olen tosi pahoillani puolestanne.
...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18756
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vihaatte minua, mutta ei kannata tehdä lasta edes suhteen pelastamiseksi?
No, nyt sitten ojasta allikkoon. Mut mukava että prossulla on nyt kuitenkin leikkikaveri, tappakaa mut? Kyllä kitinän tuhoisa vaikutus kuitenkin syynä, sanotte mitä sanotte. :wink:
Lasta en olis laittanu.
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä oon kans vähän sitä mieltä, että mitä hittoja te NYT rupeette eroomaan, onhan se muksu jo melkein yli 2kk vanha tai jotain...
Geetzu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Mielummin nyt kuin puolen vuoden päästä muksun kannalta.

Ei vaan, en sano mittään... Asioista tietämättä on aika helkkarin vaikeaa tunkea neuvojaan tai edes mielipiteitään. Toivon, että asiat järjestyy ja teillä aikuisilla on hyvä olla! Sitten on lapsellakin. <3
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja masa »

Geetzu kirjoitti:Asioista tietämättä on aika helkkarin vaikeaa tunkea neuvojaan tai edes mielipiteitään. 3
Mutta siitä huolimattta nyt kannattaa ainakin retostella ja repiä toisen huonot puolet ja ominaisuuudet palstalla nopeasti esiin. Tämä nimittäin just on se oikea paikka, jossa aletaan sytttelemään toista ja keräämään itselle sympatiaa muilta palstalaisilta.

Niin kummankos luonteessa nyt sitä vikaa olikaan? Kumpaa pitää haukkua?
William Somerset

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Komppaan niitä, joiden mielestä ei pitäisi mennä neuvomaan, kun ei asioista tiedä mitään. Mutta en millään malta olla työntämättä lusikkaa soppaan. Otan nämä ydinperheiden hajoamiset aina aivan liian omakohtaisesti. Laittaa suorastaan vituttamaan, että ihmiset eivät tee asioille ajoissa jotain, minä mukaan lukien. Itse en enää toista kertaa siihen syntiin sorru.

Mutta siis olemassa olevan informaation perusteella on pakko ihmetellä. Yksi palaveri jossa kissa nostetaan pöydälle, sen perusteella muutetaan omiin osoitteisiin ja pannaan ydinperhe pakettiin. That’s it? Raukkamaista minusta vedota siihen, että toisen luonteenpiirteessä on jotain sellaista josta ei millään yli pääse, etenkin kun informaation perusteella ymmärrän että ei edes yritetä. Kuulostaa minusta siltä että ollaan menossa siitä missä aita on matalin. Siksi teitä kritisoin ja potkin perseelle. Aivan varmasti potkisin rankemminkin jos tietäisen teistä enemmän. Ai saatana että sapettaa.
Googlebot

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Niba kirjoitti:Lasta en olis laittanu.
Kiitos.
NuoriDaavid

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Taisi olla prossun kolmas avioliitto?
Pyry-Matias

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Tulihan tuosta eroilmoituksesta paha mieli, ei voi kiistää. Pisti ajattelemaan ja kuvittelemaan. Mut prossu on mielestäni sen verran rationaalinen, älykäs ja itsenäinen, että en kyllä epäile, ettei päätös(kenen se nyt olikaan) olisi oikea ja huolella harkittu. Surullista, mutta elämä on.
SaintJohnPerse

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

NuoriDaavid kirjoitti:Taisi olla prossun kolmas avioliitto?
Kuka niitä laskee? Avioliittoja tulee ja menee. Lapsiakin voi siinä sivussa siittää... Ja saa kakkua syödäkseen ja ehkä jollekin kivalle häämatkalle.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

NuoriDaavid kirjoitti:Taisi olla prossun kolmas avioliitto?
No voi hyvät hyssykät sentään. Mikäs vitun kommentti se tämä sitten oli?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Rouva Pupu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

sipsi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Taisi olla prossun kolmas avioliitto?
No voi hyvät hyssykät sentään. Mikäs vitun kommentti se tämä sitten oli?
Eikös se ole ihan selvä. Sillä annetaan ymmärtää jotain.
NuoriDaavid

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Rouva Pupu kirjoitti:
sipsi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Taisi olla prossun kolmas avioliitto?
No voi hyvät hyssykät sentään. Mikäs vitun kommentti se tämä sitten oli?
Eikös se ole ihan selvä. Sillä annetaan ymmärtää jotain.
Se on tosiasia.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Rouva Pupu kirjoitti: Eikös se ole ihan selvä. Sillä annetaan ymmärtää jotain.
Sä oot kyl välilllä aika hassu. 8)
Mut siis joo, nimenomaan annetaan ymmärtää. Sen takia rupeski ärsyttää, mutta toisaalta täähän olikin vitutusketju. Typerääkin typerämpi kommentti anyway.

Mut oikeesti, jaksamisia prossulle ja Elukalle.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Rouva Pupu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

sipsi kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti: Eikös se ole ihan selvä. Sillä annetaan ymmärtää jotain.
Sä oot kyl välilllä aika hassu. 8)
Mut siis joo, nimenomaan annetaan ymmärtää. Sen takia rupeski ärsyttää, mutta toisaalta täähän olikin vitutusketju. Typerääkin typerämpi kommentti anyway.
Olen täysin samaa mieltä. Molemmista.
Vastaa Viestiin