Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriDaavid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Häh?! Eihän LP tai CD mene rikki lattialle pudotessaan.
No kerroppa tuo ceedeen kappaleille.
Reklamaatio kehiin, ei normaali cd mene rikki lattialle pudotessaan!
masa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja masa »

del*
Viimeksi muokannut masa, 06.09.2007 11:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Vaola kirjoitti: I feel your pain.
Jep. Ei voi lähteä edes muiden kanssa syömään samaan aikaan, kun ei vaan yksinkertaiseti pysty syömään, saatikaan sitten nauttimaan ruoastaan. Haju on pahimmillaan niin kuvottava, että meinaa oksennus lentää.

Kaverille on asiasta sanottu monesti, mutta se ei kuulemma voi hajulleen mitään. Mä veikkaan että se on vaan liian vetelä käymään joka aamu suihkussa tai pesemään pyykkiä riittävän usein.

Snif.
Pyry-Matias

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Oli intissä Turussa yks paikallinen jamppa, joka haisi täysin rotalle. Oli tupakaverina kuukaudenpäivät. Ei käynyt kertaakaan suihkussa koko aikana. Ehkä lomilla kotonaan, ehkä.

Kypsyttiin siihen täysin ja savustettiin se ulos lopulta koko kasarmilta. Kaadettiin vettä vuoteeseen, käännettiin sen vaatekaappi, laitettiin kaapin lukkoon puusälää, silloin kun ymmärsi käydä iltavapailla löyhkäämässä muualla. Koko kymmenen hengen tupa oli "häädön" kannalla.

Kuulostaa varmasti karulta, mutta ei mulla riitä mitenkään ymmärrystä näille hajuterroristeille. Kun eivät kerran puhettakaan tottele.
Bhven

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Pyry-Matias kirjoitti: Kun eivät kerran puhettakaan tottele.
Mitä tuollainen henkilö vastaa, kun sille sanotaan: Menisitkös suihkuun siitä?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Deeveedee-soitin kettuilee, ei suostu vaihtamaan ulostulevaa ääntä enää oikeaan formaattiin. Taitaa lähteä Oppo ostoskoriin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Bluntly kirjoitti:Deeveedee-soitin kettuilee, ei suostu vaihtamaan ulostulevaa ääntä enää oikeaan formaattiin. Taitaa lähteä Oppo ostoskoriin.
Tilaa Opon ohella sitten laatikko rauhoittavia. Oppo on meinaan hyvä kuvaltaan, mutta käytettävyydeltään tasoa venäläinen perseensuristin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

masa kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Deeveedee-soitin kettuilee, ei suostu vaihtamaan ulostulevaa ääntä enää oikeaan formaattiin. Taitaa lähteä Oppo ostoskoriin.
Tilaa Opon ohella sitten laatikko rauhoittavia. Oppo on meinaan hyvä kuvaltaan, mutta käytettävyydeltään tasoa venäläinen perseensuristin.
Verrattuna ProCaster004? Ei stanby tilaa, käynnistyminen hitaampaa kuin etana tervassa, jotkut levyt jopa toistuvat puhtaasti, jne..
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Bluntly kirjoitti: Verrattuna ProCaster004? Ei stanby tilaa, käynnistyminen hitaampaa kuin etana tervassa, jotkut levyt jopa toistuvat puhtaasti, jne..
En tiedä procastereista, mutta viidestä omistamistani dvd-soittimista oppo on ehdottomasti ollut käytettävyydeltään heikoin. Hidas käynnistys, levykelkan avaus kestää ikuisuuden, levykelkka sulkeutuu heti, kun vähäkin huolimattomasti koskee kelkkaan, sekä kaukosäädin on todella sekava ja pimeässä lähes mahdoton käyttää.
Bliss

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mangoja on saatanan hankala syödä. Prkl. Jalostakaa mulle kivetön mango ja vähän äkkiä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bliss kirjoitti:Mangoja on saatanan hankala syödä. Prkl. Jalostakaa mulle kivetön mango ja vähän äkkiä.
Anna sen kypsyä tarpeeksi?
Sillä vetelän hedelmät kuljetetaan konteissa joissa on hiilidioksidia joka ehkäisee hedelmien kypsymistä aikaansaapia yhdisteitä niiden vaikutusta..
Pyyhin Netikettiin..
Geetzu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mango kaikessa limasuudessaan tarttee veitsen. Itseasiassa kaikki paitsi bansku tarttee.
Bliss

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Niba kirjoitti: Anna sen kypsyä tarpeeksi?
D'ya think I'm stupid??
Olen tietenkin kypsyttänyt sen just hyväksi. Siksi vituttaakin, kun on hankala syödä. Käytän veistä, mutta se on silti hankalaa :wink:
Geetzu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Nyt pyörii limaset möhkäleet mielessä. Meen nukkumaan ennen ku limasuus ja röökinhimo saa aikaan pysyvän vitutuksen. Hus tästä ketjusta!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Brasiliassa ainakin pienet mangot syödään silleen, että tehdään reikä päähän (mangon päähän siis) ja imetään mehut ja limat siitä oman pään reikään. Kelatkaapa sitä hei.
Kikkelis kokkelis.
SaintJohnPerse

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Keikaus kirjoitti:Brasiliassa ainakin pienet mangot syödään silleen, että imetään mehut ja limat siitä oman pään reikään. Kelatkaapa sitä hei.
Luulin, että toimit noin pienien tummien miesten kanssa?
Pyry-Matias

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Minua harvoin vituttaa mikään. Hetken ärsytys on erikseen. Mutta tiiviissä työyhteisössä selän takana tehty minua koskeva päätös ei ole päivän aikana poistunut mielestäni. Aion edelleen olla avautumatta asiasta, vaikka rakas siskoni toisin ehdottikin. Epäkohtiin tulisi puuttua, mutta juuri nyt ei vaan viitsi. Olis pitänyt eilen käydä vitutuksenpoistolenkillä, mutta pirulauta nukahdin sohvalle töiden jälkeen.
masa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Voi vitun ikenet miten huonoja kaikki matkahakukoneet ovatkaan.

Etsin matkaa vaikkapa ajalle 26.12.07-2.1.08 italiaan, niin eikös perkele kaikissa konesissa pidä tietää suunnillee hotellin miestenvessassa olevan vessapaperin määrä, ennen kuin paskasoftat suostuvat antamaan ehdotuksia.

Missä vitussa on softa, joka hakee ajankohdan ja maan perusteella vapaat kohteet hintoineen. Hä. Mikä vittu siinä on niin vaikeaa laittaa maa-haun jälkeen valintalistalle "kaikki kohteet?" :twisted:
BettyB.

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:Voi vitun ikenet miten huonoja kaikki matkahakukoneet ovatkaan.
Soita johonkin matkatoimistoon, ne tekee työn sun puolesta.
Pyry-Matias

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

masa kirjoitti:Voi vitun ikenet miten huonoja kaikki matkahakukoneet ovatkaan.
Kerros mullekin mitä hakukoneita käytit! Mä käytin eilen vain matkapörssiä. Onko se toimiva vai onko parempiakin? *kyselyikä*
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja brona »

Paras (isoin) uunivuoka halkesi kahtia :maanantai: ja duunissa lähti vastatiskattu lasi lapasesta kuin talkkari katolta hajoten täysin atomeiksi. Mulla taitaa olla bad karma.
...
Avatar
bellona
Kitisijä
Viestit: 10
Liittynyt: 06.10.2007 23:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja bellona »

Ei pitäisi painia liian innokkaasti itseään huomattavasti painavamman ja todella kehnolla motoriikalla varustetun kylmälaitteen kokoisen ukon kanssa. Polvi on pullea kuin potkupallo ja juukelin kipeä. Nyt vituttaa, kun uusia saappaita ei saa jalkaan. Nyt vituttaa, että piti kikkailla.
Pullolliseen vauvaöljyä käytetään n. 100 vastasyntynyttä.
masa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja masa »

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2007102 ... 7_uu.shtml

No vittu haloo. Vai ettei 5540 euron kuukausiliksa riitä 23 564 euron velkojen maksuun.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja swirl »

^
Iltis kirjoitti:Ulosotossa perittävä summa on kuitenkin vain pieni osa kaikista kansanedustajan veloista.
masa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja masa »

swirl kirjoitti:^
Iltis kirjoitti:Ulosotossa perittävä summa on kuitenkin vain pieni osa kaikista kansanedustajan veloista.
Silti.
Vastaa Viestiin