Kesän 2005 ällöttävin eroottiseksi tarkoitettu kokemus

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
safi

Kesän 2005 ällöttävin eroottiseksi tarkoitettu kokemus

Viesti Kirjoittaja safi »

Kesähän on tunnetusti erotiikan kulta-aikaa ja useasti tulee törmättyä ihmisiin, joiden kanssa haluaa hetken tehdä lähempää tuttavuutta.
Välillä nämä kohtaamiset onnistuu yli odotusten ja välillä taas ihan helvetin huonosti.
Mitkä ovat kesän 2005 huonoimmat ja epä-onnistuneimmat erotiikka kokemukset?

Omista ällötystä aiheuttavista kokemuksistani ekana tulee mieleen mies, joka nuoli korviani, kun koira. Kyseessä ei ollut kiihottava pikku näykkiminen, vaan mies tuntui nuolevan ja imevän korvistani kaiken irti lähtevän. Tulipahan koettua.. ei ikinä enää!
Geetzu

Re: Kesän 2005 ällöttävin eroottiseksi tarkoitettu kokemus

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

safi kirjoitti:-- Tulipahan koettua.. ei ikinä enää!
Vastaisuudessa jätät homman kesken? Päällepäin ei kai nuolijoita tunnista... Harmi. Mulla on myös hieman kuvottavia muistoja kurkkuun ja korvakäytävään syvälle kielellä työntymisestä. Mutta siitä on aikaa, sori ot.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kesän 2005 ällöttävin eroottiseksi tarkoitettu kokemus

Viesti Kirjoittaja martza »

Ei ole kuin pelkästään ihania hyviä seksikokemuksia. En ole muita päästänyt nuolemaan tahi muutenkaan sekoittamaan päätäni seksuaalisesti kuin oman kultsini, joten kiva on olla rakastunut ja kihloissa.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Exsat

Re: Kesän 2005 ällöttävin eroottiseksi tarkoitettu kokemus

Viesti Kirjoittaja Exsat »

martza kirjoitti:Ei ole kuin pelkästään ihania hyviä seksikokemuksia. En ole muita päästänyt nuolemaan tahi muutenkaan sekoittamaan päätäni seksuaalisesti kuin oman kultsini, joten kiva on olla rakastunut ja kihloissa.
:yo: <--- Tuo pitäis nimetä Martzilaisen mukaan. Aivan identtinen!
Patz

Re: Kesän 2005 ällöttävin eroottiseksi tarkoitettu kokemus

Viesti Kirjoittaja Patz »

martza kirjoitti:Ei ole kuin pelkästään ihania hyviä seksikokemuksia. En ole muita päästänyt nuolemaan tahi muutenkaan sekoittamaan päätäni seksuaalisesti kuin oman kultsini, joten kiva on olla rakastunut ja kihloissa.
Mä luulin että kännissä ja kihloissa olis kiva olla....
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kesän 2005 ällöttävin eroottiseksi tarkoitettu kokemus

Viesti Kirjoittaja martza »

UnelmaSäleikkö kirjoitti: Mä luulin että kännissä ja kihloissa olis kiva olla....
Tämä sanonta pitää paikkansa ja sanontahan jatkuu muistaakseni näin
"mutta kankkusessa ja naimisissa on yhtä helvettiä"
Tämä nyt ei välttämättä pidä paikkansa

Exsat kirjoitti: :yo: Tuo pitäis nimetä Martzilaisen mukaan. Aivan identtinen
Kiitos, jos saan kunnian edustaa yo. hymiötä.
:jee:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Kesän 2005 ällöttävin eroottiseksi tarkoitettu kokemus

Viesti Kirjoittaja cardic »

kerran ku olin yksin kotona, niin ajattelin et nytpa runksautan menemaan oikein kunnon mallit. siina sohvalla vemputellessa ja valmistautuessani loppuhuipennukseen homma kuitenkin lopahti kuin suomalaisten mitaliheitto keihaassa. nakoradiovastaanottimesta kurkisteli antti tuisku.
en kokeillut enaa uudestaan koko kesana
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Leilah

Re: Kesän 2005 ällöttävin eroottiseksi tarkoitettu kokemus

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Kesän 2005 vähiten eroottinen kokemus:

Pukeuduin kuin huora, tarkoittamattani. Tajusin virheeni (polvipituinen kukkahame ja neuletoppi!) vasta kun luokseni askelsi päihtynyt, tuulipukuun ja vyölaukkuun sonnustautunut nuori mies kyselemään hintojani. Hämmennyin niin, että mieleeni tuli vastata "50 €"...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kesän 2005 ällöttävin eroottiseksi tarkoitettu kokemus

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Näin miehen, jolla oli katkaistut aika korkeavyötäröiset farkkusortsit.
Kikkelis kokkelis.
AarneAnkka

Re: Kesän 2005 ällöttävin eroottiseksi tarkoitettu kokemus

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Keikaus kirjoitti:Näin miehen, jolla oli katkaistut aika korkeavyötäröiset farkkusortsit.
Ootko varma että mies oli tarkoittanut ne eroottisiksi?

Mulla? Hmm. Ehkä kun yks nainen kännissä lääppäisi minua ja hönki viinanhuuruja naamaani. Kai hän oli tarkoittanut sen erotiikkaa huokuvaksi kosketukseksi mutta minut se lähinnä lerpautti.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kesän 2005 ällöttävin eroottiseksi tarkoitettu kokemus

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

AarneAnkka kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Näin miehen, jolla oli katkaistut aika korkeavyötäröiset farkkusortsit.
Ootko varma että mies oli tarkoittanut ne eroottisiksi?

En mene vannomaan. Samalla miehellä taisi olla musta t-paita tungettu niiden farkkusortsien sisään ja sorteissa vielä vyö. Jalassa on saattanut olla puukengät, jotka olisivatkin jo hauskat tai sitten lyömätön sandaali-sukka-yhdistelmä. Ja olisikohan sillä voinut vielä heilua pikkuponnari niskassa. Voi kyllä olla, että muisti tekee tässä kohtaa tepposet.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kesän 2005 ällöttävin eroottiseksi tarkoitettu kokemus

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tänään oli niin kesäinen ilma, että laskettakoot kesäksi. Joten:

Yksijalkainen spurgu tuli räkä poskella (kirjaimellisesti) ilmoittamaan mulle ratikkapysäkillä, että meidän lantiot sopisivat hyvin yhteen. Käski sitten vastattuani minua painumaan vittuun.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
hermine

Re: Kesän 2005 ällöttävin eroottiseksi tarkoitettu kokemus

Viesti Kirjoittaja hermine »

FatLeilah kirjoitti:Kesän 2005 vähiten eroottinen kokemus:

Pukeuduin kuin huora, tarkoittamattani. Tajusin virheeni (polvipituinen kukkahame ja neuletoppi!) vasta kun luokseni askelsi päihtynyt, tuulipukuun ja vyölaukkuun sonnustautunut nuori mies kyselemään hintojani. Hämmennyin niin, että mieleeni tuli vastata "50 €"...
Liftausreissullani joku ulkomaalainen yritti vaihtaa polkupyöräänsä tuntiseuraani, luulikohan rekkahuoraksi siitä huolimatta että olin meikittä, likainen, risaisissa farkuissa ja jossain peruspaidassa. Mulla kesti vielä tosi kauan tajuta, ettei se ollut tarjoamassa kyytiä, vaan yritti saada mua niille missä sillä olisi ollut rahaa kun en huolinut sen pyörää.

Tuota epäeroottisempi kokemus oli kuitenkin haiseva juoppo, joka kehoitti minua ja ystävätärtäni tulemaan heille olemaan lesboja.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kesän 2005 ällöttävin eroottiseksi tarkoitettu kokemus

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

hermine kirjoitti:
Liftausreissullani joku ulkomaalainen yritti vaihtaa polkupyöräänsä tuntiseuraani, luulikohan rekkahuoraksi siitä huolimatta että olin meikittä, likainen, risaisissa farkuissa ja jossain peruspaidassa. Mulla kesti vielä tosi kauan tajuta, ettei se ollut tarjoamassa kyytiä, vaan yritti saada mua niille missä sillä olisi ollut rahaa kun en huolinut sen pyörää.

Tuota epäeroottisempi kokemus oli kuitenkin haiseva juoppo, joka kehoitti minua ja ystävätärtäni tulemaan heille olemaan lesboja.

Eikö olekin nautinnollista, kun joku urpo vonkaa? Siinä sitä nauttii vallan- ja ylemmyydentunteesta oikein kunnolla.
Kikkelis kokkelis.
hermine

Re: Kesän 2005 ällöttävin eroottiseksi tarkoitettu kokemus

Viesti Kirjoittaja hermine »

Keikaus kirjoitti:Eikö olekin nautinnollista, kun joku urpo vonkaa? Siinä sitä nauttii vallan- ja ylemmyydentunteesta oikein kunnolla.
Yhä useammin mulle tulee kityssä olo, että tarvitsisin sellaisen "minulle vittuillaan"-paidan.

Nooh, kyllähän toi useimmissa tapauksissa seksin voittaa (arvelisin että ainakin kahden edellämainitun kanssa). Kaikista kivaa tietysti on, jos se vonkaaja ei olekaan urpo vaan joku jolla riittää naisseuraa riesaksi asti, niin että kaveritkin vimmastuvat "vittu eksää tajunnu kuka toi on kun et edes katsettasi kunnolla nostanut siitä sanomalehdestä!!!111". Vieläkin siistimpää on, jos on jo valmiiksi sellaisessa panetustilassa, ettei pysty oikein minkäänlaiseen järkevään toimintaan ja silti onnistuu pysymään ihan coolina.

Oletpa arvonimen itsellesi valinnut :lol:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kesän 2005 ällöttävin eroottiseksi tarkoitettu kokemus

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

hermine kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Eikö olekin nautinnollista, kun joku urpo vonkaa? Siinä sitä nauttii vallan- ja ylemmyydentunteesta oikein kunnolla.
Yhä useammin mulle tulee kityssä olo, että tarvitsisin sellaisen "minulle vittuillaan"-paidan.

Nooh, kyllähän toi useimmissa tapauksissa seksin voittaa (arvelisin että ainakin kahden edellämainitun kanssa). Kaikista kivaa tietysti on, jos se vonkaaja ei olekaan urpo vaan joku jolla riittää naisseuraa riesaksi asti, niin että kaveritkin vimmastuvat "vittu eksää tajunnu kuka toi on kun et edes katsettasi kunnolla nostanut siitä sanomalehdestä!!!111". Vieläkin siistimpää on, jos on jo valmiiksi sellaisessa panetustilassa, ettei pysty oikein minkäänlaiseen järkevään toimintaan ja silti onnistuu pysymään ihan coolina.

Oletpa arvonimen itsellesi valinnut :lol:
Kukas sulle nyt on vittuillut? Kerro mulle, mä meen ja torun sitä.

Coolina pysyminen on kyllä tosi vaikeata, jos on joku ihana tyyppi edessä. Yleensä tosin olen itse se lähestyvä osapuoli, jonka edessä joku kiemurteleva pikkumies yrittää pysyä coolina.

Kiitos, pidän arvonimestäni kovin.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Kesän 2005 ällöttävin eroottiseksi tarkoitettu kokemus

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Oltiin mun kaverin kanssa yhen komeen miehen ja sen kaverin luona jatkoilla. Mun kaveri oli varannu itelleen sen nörtimmän niistä ja mä sain pitää sit sen paremman näkösemmän, se oli okei, koska viime kerralla, pari viikonloppua sitten mä sain säätää jonkun postimerkkien keräilijän kanssa sillä välin kun se mun kaveri peuhasi ihan Kimi Räikkösen (makee!) näkösen tyypin kanssa partsilla.
Tällä kertaa tilanne oli sixty-fifty mun eduksi ja aattelin että kohta päästään sekstaamaan jne, mutta mitä vinettoo... Tyyppi laittaa seksibiisiks soimaan musaa mikä ei ees ole musaa, bändistä ei tietookaan mutta tää mies kärtti jotain jostain Polerosta. Ei mua sit enää innostanu yhtään, liian omituista settii mulle.
Huono kokemus.
<3
Hebuli

Re: Kesän 2005 ällöttävin eroottiseksi tarkoitettu kokemus

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Edellistä kompaten sitten:

Oltiin yhden tosi hottin chiksin kanssa silleen alastomina vierekkäin sängyssä, ja tunnelma alkoi mukavasti kuumeta. Peuhattiin siinä kaikenlaista, mutta sitten yhtäkkiä multa tuli sellaista inhaa vaaleaa smegmaa, ihan kuin jotain vaniljakiisseliä. Jostain kumman syystä siinä samalla multa katosi enemmät halut ja alkoi lerputtaakin vähän sen jälkeen, joten ei auttanut muu kuin pompsahtaa ylös sängystä pelaamaan ÄksBoksilla. On se kumma juttu kun voi halut tolleen kadota ihan yllättäen vaikka eka on niin kivaa.
Vastaa Viestiin