DVD-laitteen hankkiminen

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Aito_Johanna

DVD-laitteen hankkiminen

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Digiboksin onnistuneesta asennuksesta rohkaistuneena sain idean, että ehkä voisinkin hankkia vielä DVD-soittimen. (Harmikseni nimittäin huomasin, että ilmeisesti olen vahingossa nauhoittanut jotain muuta ohjelmaa Ylpeys ja ennakkoluulo -videoni päälle. Voisin sitten hankkia sarjan DVD:llä.)
Niin että: mitä pitää tietää, jos aikoo hankkia DVD-soittimen? Onko verkkokauppa.comin halvin, 39,90 euron hintainen, soitin ihan käyttökelpoinen kapine, ja voiko sellaisen ihan helposti liittää minun televisiooni?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: DVD-laitteen hankkiminen

Viesti Kirjoittaja Vadim »

AJ:n kämppä kaipaisi selvästikin miehen hellää kosketusta.
Tix

Re: DVD-laitteen hankkiminen

Viesti Kirjoittaja Tix »

Jos televisiossasi on vielä vapaa scart-liitin, niin mikä tahansa DVD-soitin kyllä sopinee siihen seuraksi. Jos ei, niin voit joutua pohtimaan ns. jakajan hankkimista tai sitten joudut kiskomaan piuhoja edes takas.

DVD-soittimien tärkeimmät erot löytyvät virheenkorjauksesta, kaukosäätimestä ja koneiston äänekkyydestä. En tiedä verkkokaupan 40 egen soittimesta, mutta Anttilan halvimmat olivat käyttökelvottomat ja pari kymppiä lisää sijoittamalla saa jo ihan siedettävän oloisen pelin. Esim. gigantin sivuilta löytyy 55 eurolla Toshiba jonka voisin itse ostaa ja 59 eurolla philips jollainen tutulla on ja se pelaa ihan hyvin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: DVD-laitteen hankkiminen

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Luultavimmin viittaat Procaster-003:n. Omistan 004 version(evp) ja suurin haluni on lyödä piilukirves siitä läpi.

PS. meikäläisellä olisi myynnissä oivallisesti totellut DVD soitin ja mikä parasta, ostaja saa määritellä hinnan. Asennuspalvelu ja takuu kuuluu hintaa.Soittimesta luovuttu näyttölaitteen uusimisen takia ja vanha vie arvokasta hyllytilaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: DVD-laitteen hankkiminen

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

McJanne kirjoitti:Bluntti Auervaara :)
Joo, oikea peräkylien Travolta. Mutta olisi kiva saada noita käyttämättömiä vermeitä pois viemästä hyllytilaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
PerttiMakimaa

Re: DVD-laitteen hankkiminen

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Vadim kirjoitti:AJ... ...kaipaisi selvästikin miehen hellää kosketusta.
Korjasin sen mitä halusit sanoa. :)
PerttiMakimaa

Re: DVD-laitteen hankkiminen

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Aito_Johanna kirjoitti:Digiboksin onnistuneesta asennuksesta rohkaistuneena sain idean, että ehkä voisinkin hankkia vielä DVD-soittimen. (Harmikseni nimittäin huomasin, että ilmeisesti olen vahingossa nauhoittanut jotain muuta ohjelmaa Ylpeys ja ennakkoluulo -videoni päälle. Voisin sitten hankkia sarjan DVD:llä.)
Niin että: mitä pitää tietää, jos aikoo hankkia DVD-soittimen? Onko verkkokauppa.comin halvin, 39,90 euron hintainen, soitin ihan käyttökelpoinen kapine, ja voiko sellaisen ihan helposti liittää minun televisiooni?
:on:

Oma huippulaadukas 29,90e Skandic on toiminut kuin unelma. Soittaa kaikki levyt. Ainoastaan etupaneeliin jää typerä sininen ledirivi palamaan valmiustilassa. Siksi tuleekin revittyä piuha irti aina kun ei tarvitse.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: DVD-laitteen hankkiminen

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

ProCaster DVD-003 keskustelu DVD plazalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vihtahousu

Re: DVD-laitteen hankkiminen

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Vadim kirjoitti:AJ:n kämppä kaipaisi selvästikin miehen hellää kosketusta.
Jep, konttaan. Hommaa mies.
Vastaa Viestiin