Kiinnostaako sinua vittuakaan, mitä ylläpito tykkää?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Ylläpidon mielipide kiinnostaa minua kuin...

...lottovoitto asuntovaunupuistossa.
5
23%
...seksikeskustelut Gattacan äidin kanssa.
17
77%
 
Ääniä yhteensä: 22

Herra Manala

Re: Kiinnostaako sinua vittuakaan, mitä ylläpito tykkää?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Starflare kirjoitti:Here goes Heikki joka pippelillään leikki
(Niinq ei mitään henkilökohtaista varsinkin jos oot Heikki).

Etkös sinä ole näitä uudemman sukupolven kityilijöitä? Ei sillä, että haluaisin alentaa mielipiteittesi arvoa pätkääkään, mutta sinulta on saattanut jäädä kityn perustan ideat ymmärtämättä.

Kuten Geepää jo sanoikin, Kityn perustamistarkoitus oli siinä, että porukka sai tarpeekseen cityssä a) vituiksi vedetyistä saitin/keskustelualueen päivityksistä b) moderoinnista.

Tässä kun katselee taaksepäin, rupeaa ihan ihmettelemään, kuinka porukka on silloin jaksanutkaan kitistä yhtään mistään moderoinnista. Esimerkiksi omien viestieni sisältöä ei kertaakaan kyseenalaistettu Cityssä ylläpidon toimesta, eikä niitä siten luonnollisesti millään tavalla moderoitukaan.

Täällä Kityssä sen sijaan - jota mainostettiin nimenomaan rennommaksi ja moderointivapaammaksi keskusteluforumiksi - viestejä ja ketjuja trashataan pahemmin jopa paskanjauhanta-alueella kuin Cityn keskustelupalstalla YHTEENSÄ. Onko siis perusteltua väittää tämän purkin olevan Cityn moderointivapaa, rento ja vapaamielinen sisarpalsta? Ei vitussa. Täällä olen jopa onnistunut saamaan bannin, koska sanoin paskanjauhanta-alueella rumasti moderointivimmasta. (Tietysti henkilölle jolta menevät ylläpitoasiat ja henkilökohtaisuudet valitettavan usein sekaisin, ja joka näkee ylläpito-oikeuksilleensa käyttöä ainoastaan RRRRANKAISUtyylisten toimien osalta).

Tämä saattaa ehkä vaikuttaa enemmän chatilta kuin moottorikelkkaharrastajien viritysfoorumilta, mutta siihen on ihan perustavanlaatuiset syynsä. Ihmettelenkin miten säännöllisin väliajoin jaksetaan puuhastella oikein mietintätalkoita sen suhteen miten tästä saataisiin "asiallinen ja vakavastiotettava keskustelufoorumi, jossa ei sanota "pillutyrkky kana", tai muutenkaan ilkeesti niinku kenellekään".
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Kiinnostaako sinua vittuakaan, mitä ylläpito tykkää?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Herra Manala kirjoitti: Kuten Geepää jo sanoikin, Kityn perustamistarkoitus oli siinä, että porukka sai tarpeekseen cityssä a) vituiksi vedetyistä saitin/keskustelualueen päivityksistä b) moderoinnista.
Minulla on valikoiva muisti. Mielikuvieni mukaan KITY syntyi vastalauseena Cityn rahastukselle ja käyttäjien aliarvioimiselle. Moderoitiinko siellä? En muista poistetun kuin synkästi henkilöön menneitä ketjuja, kuten Poikuuden harhoja.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Herra Manala

Re: Kiinnostaako sinua vittuakaan, mitä ylläpito tykkää?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Melnais kirjoitti:Minulla on valikoiva muisti.
Näemmä.
Mielikuvieni mukaan KITY syntyi vastalauseena Cityn rahastukselle ja käyttäjien aliarvioimiselle.
Itse rekisteröinnin uudelleenmaksu ei mielestäni ollut se juttu, vaikka siitäkin purnausta syntyi, vaan se, että rahoilleen ei saanut mitään vastinetta. Viimeisin päivitys oli pääsyy Kityn perustamiselle, uudelleenrekisteröintimaksujahan monet maksoivat jo vuosi sitten.

Lastentarhamainen holhousko randomilla nimettyjen henkilöiden taholta ei ole sinun mielestäsi käyttäjien aliarvioimista?
Moderoitiinko siellä? En muista poistetun kuin synkästi henkilöön menneitä ketjuja, kuten Poikuuden harhoja.
Et varmaan laske SnapaHeadin kolmia vai neljiä bannejakaan moderoinniksi? Mutta tosiaan, ei siellä moderoitu lainkaan samassa mittakaavassa kuin täällä.
Starflare

Re: Kiinnostaako sinua vittuakaan, mitä ylläpito tykkää?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Herra Manala kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Here goes Heikki joka pippelillään leikki
(Niinq ei mitään henkilökohtaista varsinkin jos oot Heikki).

Etkös sinä ole näitä uudemman sukupolven kityilijöitä? Ei sillä, että haluaisin alentaa mielipiteittesi arvoa pätkääkään, mutta sinulta on saattanut jäädä kityn perustan ideat ymmärtämättä.

Kuten Geepää jo sanoikin, Kityn perustamistarkoitus oli siinä, että porukka sai tarpeekseen cityssä a) vituiksi vedetyistä saitin/keskustelualueen päivityksistä b) moderoinnista.

Tässä kun katselee taaksepäin, rupeaa ihan ihmettelemään, kuinka porukka on silloin jaksanutkaan kitistä yhtään mistään moderoinnista. Esimerkiksi omien viestieni sisältöä ei kertaakaan kyseenalaistettu Cityssä ylläpidon toimesta, eikä niitä siten luonnollisesti millään tavalla moderoitukaan.

Täällä Kityssä sen sijaan - jota mainostettiin nimenomaan rennommaksi ja moderointivapaammaksi keskusteluforumiksi - viestejä ja ketjuja trashataan pahemmin jopa paskanjauhanta-alueella kuin Cityn keskustelupalstalla YHTEENSÄ. Onko siis perusteltua väittää tämän purkin olevan Cityn moderointivapaa, rento ja vapaamielinen sisarpalsta? Ei vitussa. Täällä olen jopa onnistunut saamaan bannin, koska sanoin paskanjauhanta-alueella rumasti moderointivimmasta. (Tietysti henkilölle jolta menevät ylläpitoasiat ja henkilökohtaisuudet valitettavan usein sekaisin, ja joka näkee ylläpito-oikeuksilleensa käyttöä ainoastaan RRRRANKAISUtyylisten toimien osalta).

Tämä saattaa ehkä vaikuttaa enemmän chatilta kuin moottorikelkkaharrastajien viritysfoorumilta, mutta siihen on ihan perustavanlaatuiset syynsä. Ihmettelenkin miten säännöllisin väliajoin jaksetaan puuhastella oikein mietintätalkoita sen suhteen miten tästä saataisiin "asiallinen ja vakavastiotettava keskustelufoorumi, jossa ei sanota "pillutyrkky kana", tai muutenkaan ilkeesti niinku kenellekään".
(En, ku mä oon Mikko 8) )

Tarkoitatkohan tällä uudella sukupolvella kityä vai cityä, vai onko väliä? Kaikki alkoi kuitenkin cityssä joskus 2001-2002, kityyn taas tulin jälkijunassa.

Minunkin muistikuvani mukaan citystä porukka kaikkosi sen rahastuksen takia, eli uudelleenrekisteröitymispakon. cityn keskustelualueen päivitys vedettiin kyllä niin onnistuneesti perseelleen että ilman jälkkäriä jäivät, mutta mielestäni porukka (suurin osa kuitenkin jos ei kaikki) oli jo paennut kityyn, ja sen raakileen julkaisu ajoi varmasti loputkin.

Cityn moderoinnista vain sen verran että en muista siellä koskaan olleen edes sellaista, saatika sitä että kukaan olisi ulisemaan ruvennut siitä, tosin enpä nyt joka päivä siellä edes pyörinyt kun minulla ei siihen aikaan ollut itselläni nettiä.

Vaikka tätä mainostettiin rennoksi ja moderointivapaaksi, niin minulle tuo rento riittää, sillä yleensä termi "moderointivapaa" tarkoittaa vitunmoista nippua paskaa, ja joskus myös paria trollia jotka torpedoivat kaiken mihin on eksynyt hivenkin järkeä. Ja en väittäisi tämän olevan Cityn minkään asteen sisarpalsta, sillä tämä on mielestäni jo ihan oma juttunsa joka versoi joskus citystä. Paskanjauhantaosaston voisi, kuten nimikin antaa ymmärtää, on silkkaa joutavanpäiväistä mussutusta ja pullistelua varten, ja se tulisi pitää (saada?) moderoimattomana niin pääsevät kaikki halukkaat tappelemaan ja kisaamaan hiekka ja paskakakuillaan.

Se että tänne on muodostunut tällainen "yhteisö" ei sinällään ole huono juttu, kunhan "yhteisöstä" ei tule niin sulkeutunut että uudet postailijat eivät jaksa yrittää edes tulla mukaan, vaan turhautuvat kun porukka vain tsättii keskenään.

Voi helvetti tuota viimeistä lausettasi :lol: .
1108

Re: Kiinnostaako sinua vittuakaan, mitä ylläpito tykkää?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

En jaksa ymmärtää narinaa muutaman ketjun poistamisesta. Koska allekirjoittanut avasi 2 kpl ketjuista jotka poistettiin niin saanen sanoa että ei haittaa yhtään.

Miksi haittaisi?

En pidä sekalaisten ajatusten hakkailua niin tärkeänä että niiden poistaminen saisi sappeni kiehumaan. Yleensä syyt siihen että vastaus/ketju joutuu ylläpidon huomion kohteeksi johtuu nimen omaan säännöistä ja niiden rikkomisesta tai hyvänmaun rajoilla liikkumisesta.

Mutta huomioitavaa asiassa on jälleen että asiaan tarttuvat ne henkilöt joiden vastauksia/ketjuja EI olla poistettu. Ja lisätään vielä vettä myllyyn mäkättämällä neitimäisesti että on LUKUISIA MODAUKSIA TEHTY AIHEETTOMASTI. Vittu, minä en ole ainakaan huomannut yhtään tapausta.

Jos joillekin on henki ja elämä omien vastauksien/ketjujen pysyminen palstalla niin kannattaa varmaannkin miettiä mitä sanoo. Ja pysyä sääntöjen ja hyvänmaun rajojen sisällä.

Itsehän en pysy ja en varmaankaan tule pysymäänkään, niin voin antaa täydet oikeudet ylläpidolle poistamaan/siistimään/huomauttamaan omien ylilyöntieni sattuessa. Näin ovat jo tehneet ja lopetin paskan ulostamisen siihen paikkaan, ILMAN NARINOITA. Ei ole vaikea asia sisäistää.
Starflare

Re: Kiinnostaako sinua vittuakaan, mitä ylläpito tykkää?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

1108 kirjoitti:En jaksa ymmärtää narinaa muutaman ketjun poistamisesta. Koska allekirjoittanut avasi 2 kpl ketjuista jotka poistettiin niin saanen sanoa että ei haittaa yhtään.

Miksi haittaisi?

En pidä sekalaisten ajatusten hakkailua niin tärkeänä että niiden poistaminen saisi sappeni kiehumaan. Yleensä syyt siihen että vastaus/ketju joutuu ylläpidon huomion kohteeksi johtuu nimen omaan säännöistä ja niiden rikkomisesta tai hyvänmaun rajoilla liikkumisesta.

Mutta huomioitavaa asiassa on jälleen että asiaan tarttuvat ne henkilöt joiden vastauksia/ketjuja EI olla poistettu. Ja lisätään vielä vettä myllyyn mäkättämällä neitimäisesti että on LUKUISIA MODAUKSIA TEHTY AIHEETTOMASTI. Vittu, minä en ole ainakaan huomannut yhtään tapausta.

Jos joillekin on henki ja elämä omien vastauksien/ketjujen pysyminen palstalla niin kannattaa varmaannkin miettiä mitä sanoo. Ja pysyä sääntöjen ja hyvänmaun rajojen sisällä.

Itsehän en pysy ja en varmaankaan tule pysymäänkään, niin voin antaa täydet oikeudet ylläpidolle poistamaan/siistimään/huomauttamaan omien ylilyöntieni sattuessa. Näin ovat jo tehneet ja lopetin paskan ulostamisen siihen paikkaan, ILMAN NARINOITA. Ei ole vaikea asia sisäistää.
Anteeksi, onko tämä siis tarkoitettu minulle? vastailen jahka selviän ensin, älä pidätä hengitystäsi kuitenkaan :wink: .
Vastaa Viestiin