Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SingleMalt

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Laitoin sodexholle palatetta, kylmästä sapuskasta. Ihailkaa vastausta:
sodexho kirjoitti:Hampurilaiset eivät kestä lämpösäilytystä. Ne kuivuvat ja tulevat koviksi, jos käytämme ne uunin kautta.

Valitettavasti henkilöstöravintolan puolella East& west linjassa emme pysty lämmittämään sämpylöitä tilan ahtauden vuoksi.
Vittu. Vittuako tarjoavat kyseistä ruokaa, jos resursseja ruoan lämmittämiseeen ei ole? Saatanana. Oikeesti, kuinka perkeeleen tyhmä ihminen voi ollakkaan. Seuraavaksi varmaa tarjotaan raakoja perunoita, kun sähköhella on varattu mualle.
Viimeksi muokannut SingleMalt, 04.10.2005 12:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
killkill

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja killkill »

On se jumalauta.
Eikö ihmisten eAvuttomuudella ole mitään rajaa?

Jos sähköpostiin tulee oudoilta lähettäjiltä viestejä, joissa luvataa isoa munaa ja ikuista nuoruutta kunhan vain klikkaat tätä pikku liitettä. No TOTTA KAI sitä pitää klikata.

Seuraavat kolme tuntia tapellaankin notta saadaan potilas edes jotenkuten pelastetuksi.

ÄÄLIÖT!
**** IDIOOTIT!

"Mikä palomuuri?"
"Ai en mä tienny että nää virusohjelmat pitää päivittääkin"
"Ai mikä Windows Update?"

:ratatatatatatata:
1108

Re: VOI VITTU!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Faghag kirjoitti:Mulla on isommat munat.
Ja vielä sarjoissa.
Faghag

Re: VOI VITTU!

Viesti Kirjoittaja Faghag »

1108 kirjoitti:
Faghag kirjoitti:Mulla on isommat munat.
Ja vielä sarjoissa.
Eiku jääkaapissa. Vapautettujen kanojen munia. Olen liian pihi ostaakseni onnellisten, lattialle vapaasti munansa laskevien kanojen tuotoksia.
Starflare

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Nyt kyllä vituttaa niin ettei happea saa. Kela sitten ilmoitti nöyrästi että rahaa ei tule, että ihan turhaa oot siellä koulussa istunut, takasin kortistoon siitä kuin kunnon Suomalaisen kuuluukin.
SingleMalt

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Huoh..

Tästä jos vitutuksen määrä vielä kasvaa, niin ukkoa saa kaapia lastalla seiniltä. On meinaan räjähtäminen melkoisen lähellä.

Jos sitä joisi itsensä ihan vitun sikaiseen kuntoon huomenna ja lauantaina. Vittu, sen teen, kun ei voisi yhtään vähempää kiinnostaa mikään muu.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja nexie »

Kuukauden kestosuosikkina kolistelevat ja/tai huutavat seinänaapurit. Näköhavaintoja uusista tulokkaista ei käytettävissä, äänimaailma sitäkin tutumpi. Parhaimmillaan keskellä yötä.

:9mm:
Don't Panic!
Avatar
Pirjo
Kitisijä
Viestit: 18
Liittynyt: 16.10.2005 16:23
Paikkakunta: HeLLsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Pirjo »

Vtuttaa:

- En saa nukuttua. Ihan hirvee stressi. Yöt mietin kaikkea mitä pitäis tehä, herään aamulla väsyneenä ja sitten oon niin poikki koko päivän etten jaksa tehdä mitään. Ja stressi sen kun pahenee. Kun ei saa tehtyä mitään. Piti hakea sairaslomaa että sais nukuttua edes osan univelasta pois. Oon yrittänyt ehkä lähes kaikkee: urheilua, aikaisin heräämistä.. Ja nyt turvaudun viimeiseen oljenkorteen: yritän vähentää kahvin juontia.. (EN juo kahvia koskaan iltaisin!!!) huah. Ilmeisesti on nuppi niin sekasin ett tarttis puhuu jollekin näistä ongelmista. Unilääkkeisiin en usko enkä niitä suostu syömään.

- Opinnäytetyö. Ei etene, ei valmistu, aika loppuu kesken ja mitään ei tapahdu.

- Miehet. Ovat paskiasia, kuten ilmeisesti minäkin koska kaltaiset vetävät samanlaisia puoleensa, vai miten se meni? Kyllästynyt sinkkuiluun, haluaisin jonkun viereen nukahtaa ja harrastaa seksiä selvinpäin. Mutta kun EI niin EI. Löydän vain sekopäisiä, sitoutumiskyvyttömiä, moniongelmaisia luusereita. TANAN suomalaismiehet!!! tai kaikki miehet!!

- Ei lomaa since kesäkuun alku. Tuntuu kun vetäis happea keuhkoihin mutta mitään ei tapahdu. Siis melkein niinku tukehtuis.

- Itseinho. Kämppikset on suosittuja, suloisia ja saavat vielä seksiä. Minä täällä kärvistelen ku tulevat yöllä kotiin vaihtelevina kellon aikoina.

- Saamattomuus. En saa mitään aikaiseksi. Tuijotan seinää ja hakkaan päätä kattoon tai toisin päin.

Ai eikö tää ollutkaan kallonkutistajan vastaanotto? Ai, sori.. No helpotti anywho.
coldheart cynic
that's what's become of me
coldheart cynic
that's what you've made of me
Nowaysis

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Äsken käyty puhelinkeskustelu.Prkl.
Kid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Kid »

Flunssa ja kuumeinen olo sekä pääkipu.
Typerän tylsä päivä duunissa.
Rahapula.
Edith

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Edith »

Nuha.
Seksuaalinen turhautuneisuus.
Ei suklaata.

Ja aiemmin päivällä huomasin samaistuvani ihan kunnolla Ilman naista -sarjakuvan päähenkilöön.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja mölli »

Ehkäpä jo kannattaisi tajuta ettei sitä kaikkea voi saada, niin eiköhän sitten perusmukava mies kohtalaisella ulkönäöllä ja statuksellä nopeasti löytyisi. Samapahan tuo mulle on jos haluaa löydä päätänsä kiveen.
slam

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja slam »

Eip juur mikkään... turhautuneinen olen lähinnä... Käyn ylikierroksilla... Vituttaa, kun ei osaa levätä :lol:
ninnithequeen

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vituttaa olla Espoossa. Yllätys?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

mölli kirjoitti:Ehkäpä jo kannattaisi tajuta ettei sitä kaikkea voi saada, niin eiköhän sitten perusmukava mies kohtalaisella ulkönäöllä ja statuksellä nopeasti löytyisi. Samapahan tuo mulle on jos haluaa löydä päätänsä kiveen.
Voi mölli-mussukka, ei se vaan mene noin *huokaus* En voisi ns. rimaa paljon alemmaksi laskea, mutta miestä ei vain löydy. Olen lakannut kovin aktiivisesti katselemasta, vaikka vastikään tarpeen havaitsin. Nyt se pariutuminen on ihan vaan miesten käsissä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Gina

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Gina »

SingleMalt kirjoitti:Huoh..

Jos sitä joisi itsensä ihan vitun sikaiseen kuntoon lauantaina.
Kokeiltu. Nyt vasta vituttaakin.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja mölli »

Lolita kirjoitti:
mölli kirjoitti:Ehkäpä jo kannattaisi tajuta ettei sitä kaikkea voi saada, niin eiköhän sitten perusmukava mies kohtalaisella ulkönäöllä ja statuksellä nopeasti löytyisi. Samapahan tuo mulle on jos haluaa löydä päätänsä kiveen.
Voi mölli-mussukka, ei se vaan mene noin *huokaus* En voisi ns. rimaa paljon alemmaksi laskea, mutta miestä ei vain löydy. Olen lakannut kovin aktiivisesti katselemasta, vaikka vastikään tarpeen havaitsin. Nyt se pariutuminen on ihan vaan miesten käsissä.
Etkö sinä ollut jotain 184 senttinen? Ehkäpä ei kannattaisi vaatia olla yhtä pitkä kuin sinä kun harva mies yltään tuohon ja vaikka yltäisi niin saattaa tykätä paljon lyhemmistä naisista, silloin pitäisi ymmärtää realiteetit että lyhyempikin mies kävisi kunhan se tykkää susta ja on muuten ok. En minäkään voi vaatia että timmit naiset musta kiinnostuisi koska mulla on muutama makkara mahassa, mutta kaunis tai no mun silmään mielyttävän naisen kasvoja voin vaatia vaikka muu kroppa ei olisikaan niin herkullinen.

Tänään tuli käytyä vähän "reuhaamassa" taisi yksi yli 30v nainen mua iskea vaikka silloin en tajunnut mitä se halusi oli kyllä todella hyvä kroppainen ja timmi, mutta kasvot rupsahtaneet 10 vuotta sitten melko täys kymppi varmaan hän oli ja silloin hän ei olisi mua edes katsonut, arvelempa että hän nirsoili silloin pahasti kun oli mahdollisuus saada kenet tahansa mies mutta ajan kuluttua tuli rupsahdettua ja nyt sitten tuli yritettyä meikäläistä.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja mölli »

Kyllä se naisesta täysin riippuu tuleeko suhdetta vai ei, vai miten muuten voisi selittää niitä lukemattoa pakkeja mitä olen saanut. Tosin onhan noita ollut jotku munkin perässä olisivat mielellään juosseet.

Minuun tekisi melkoisen vaikutukset jos joku tulisi kysymään mua kahville yms ja siihen päälle sitten treffeillä sanoisi muutaman oikean sanan niin myyty mies olisin.
Edith

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Edith »

Novittukun ne haluaa kaikki vaan jutella mun kanssa filosofiasta ja juoda teetä. Ja jos minä sanon, että entä jos alkaisin ihastua, niin ne sanoo, että silloin olisivat surullisia puolestani, koska en tulisi saamaan vastakaikua.

Tää on nyt omahyväisesti sanottua, mutta kyllä vaan joskus olisi kiva olla kaunis ja tyhmä. Tai, no, ehkä vähemmän katkera, kitkerä ja muutoinkin depressiivistaipuvainen.
Edith

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Edith »

mölli kirjoitti:Ehkäpä jo kannattaisi tajuta ettei sitä kaikkea voi saada, niin eiköhän sitten perusmukava mies kohtalaisella ulkönäöllä ja statuksellä nopeasti löytyisi. Samapahan tuo mulle on jos haluaa löydä päätänsä kiveen.
Ja sulle, mölli, tiedoksi vaan vielä, että statuksesta mä en välitä paskaakaan. Ulkonäkö voi olla kyllä ihan kiva plussa.
Nowaysis

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Edith kirjoitti: joskus olisi kiva olla kaunis ja tyhmä
Aye, onhan siinä puolensa. 8)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Haluaisin nyt potea tätä krapulaa ihan eri kaupungissa, ei yksinäisesti tällä kertaa. Pääsen sinne huomenna, mutta kello ei tunnu liikkuvan lainkaan, ja pitkästyn kuoliaaksi ehkä.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja mölli »

Edith kirjoitti:Novittukun ne haluaa kaikki vaan jutella mun kanssa filosofiasta ja juoda teetä. Ja jos minä sanon, että entä jos alkaisin ihastua, niin ne sanoo, että silloin olisivat surullisia puolestani, koska en tulisi saamaan vastakaikua.

Tää on nyt omahyväisesti sanottua, mutta kyllä vaan joskus olisi kiva olla kaunis ja tyhmä. Tai, no, ehkä vähemmän katkera, kitkerä ja muutoinkin depressiivistaipuvainen.
Ihme homoeunukkeihin oot törmännyt, mulle ei tule kuin 3 asiaa mieleen mitä naisella voi tehdä helliä, panna ja pistää pullaa uuniin :lol: Filosofiset jutut on parempi tehdä omassa päässä kuin kenenkään kanssa jutella. Harva nainen niin ruma on etteikö miestä saisi. Ootko kokeilut iskeä miehiä tai vastailla deitti ilmoituksiin?
SingleMalt

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Tämä kaveri varmasti haluasi avautua tähän ketjuun, joten autan miestä mäessä.
15-vuotias karkasi kotoa seksilomalle
28.10.2005 7:26

Suomeen matkustanutta brittinaista epäillään teinipojan hyväksikäytöstä.

Iltalehden tietojen mukaan 28-vuotias brittinainen ja 15-vuotias Pohjois-Suomesta kotoisin oleva koulupoika löysivät toisensa internetin chattipalstoilla.

Rakastavaiset sopivat tapaavansa Helsingissä. Nainen lensi Suomeen tiistaina, poika puolestaan karkasi kotoaan maanantaina.

Poliisi keskeytti

Pari jäi kiinni Helsingin rautatieasemalla keskiviikon vastaisena yönä.

Partioautossa istuneet poliisit seurasivat vieressä tapahtunutta kiihkeää suutelu- ja halailukohtausta. Poliisien huomio kiinnittyi pariskunnan ilmeisen suureen ikäeroon.

Pojan vanhemmat olivat tehneet kadonneesta ilmoituksen poliisille, ja tuo tieto oli välitetty ympäri maata. Poliisit keskeyttivät pariskunnan puuhat ja kysyivät pojan papereita. Pian selvisi, että kyseessä oli kotoaan karannut poika.

Nainen otettiin kiinni lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä epäiltynä.
Mahtaa kaveria vituttaa ihan simona. Niin lähellä, mutta silti niin kaukana. Kukapa 15 vuotiaana kloppina ei olisi halunnut nusasta sitä kolmekymppistä opea tai sijaista. Minäkin kuolasin koko yläasteiän meitin seksikästä ruotsin maikkaa.
Pissikset eivät olleet mitään verrattuna Helenaan. Joukkomurhaakin tuli tehtyä runsaasti, haaveillen ruotsin tukiopetuksesta Helenan kanssa kahden.

Poikaparka. Kyllä maailma on julma paikka.
Runkkis

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Komppaan SM:ää täysillä. Sääliksi käy poikarukkaa. Taitaa vihata vanhempiaan ja suomen poliisia tämän jälkeen aika paljon.

Minäkin menetin poikuuteni unissani montakertaa sille isorintaiselle kotitalousopettajalle tai huorabuutseja käyttävälle ruotsin opelle monta kertaa..
Vastaa Viestiin