Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Pyry-Matias

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Suvinen kirjoitti:Juoksulenkki hyvällä sykkeellä, 30 minuuttia. Vähän oli liukasta mutta pysyttelin pientareella :)
Paljon sulla on keskisyke? Saatko pidettyä alle 150? Niin joo, onks ees mittarii, mulla ei muuten ole, mut oon oppinut jonnin verran tuntemaan syketasoni.
Pyry-Matias

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Suvinen kirjoitti: Ostaisin sykemittarin jos olis rahaa, kyyl.
Komeeta kuulla et naiset juoksee. Juoksu kun on asenne- ja tahtolaji. Multa aina propsit kun kuulen naisen juoksevan yli puolikin tuntia.

Mä lähden nyt uimaan, kun mennyt juoksusta paikat tukkoon. ------>molskpärsk
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Wohoo! 10 kuumepäivän ja 11 päivän tauon jälkeen salilla taas! Torstaina varovainen aloitus Total + Core, eilen työviikon päätteeks Terve Selkä <3 ja tänään VIHDOIN BodyPump, tasan kaks viikkoo edellisestä, meinasin jo hyppiä seinille. Ihan entiseen malliin nousi taas, ihqlollero. Ja ai niin, yks omaennätys, kun käsipainoissa ei ollut enää jäljellä kun isompia. \o/

Huomisaamun normitunnit vaihdan tällä kertaa krapulaan, mässyyn ja kotijumppaan (TotalPump with FitStick + Balls), nyt on 501 000 syytä juhlia!

Suvinen: etkö lämpee ees pumpin rintalihasosuudelle? Poppis on ainakin mitä mahtavin. =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

[quote="Suvinen"][/quote]

Oo, tää sai mut jopa ottamaan uuteem kuunteluum Black Paraden... Menihän se mutta tällä hetkellä taas Three Cheeeeeers!!!!!! En saanut vieläkään otetta siis. Plaa, harmi, ei se mitään. Oisin vaan halunnu!!

En kyllä tajua sua nainen. Mun korvat hajoo tällä hetkellä Helenaan <3<3<3 yms ja sit ja sit js ait.... meiän pitää kyl joskus lähtee oluselle, se on varmaan ihan selvä juttu sitten"
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Nii ja sitä mä en kans tajuu että on reenin jälkeen kipee?? Sitä minä haluu NOT. Ei ikinä oo. Mites ois... venyttely...? Ehkä meillä on sit eri tavotteet tai jotai.

No mut puspusblaa, mä en tajuu tätä loppuun asti, tuu mun kans dokaan sieltä nyt niin kaikki on hyvinb!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Suvinen kirjoitti: pikkukännit ja huudatetaan vähän punkrokkia,
Plaa- Sä et narttu tiedä mitän noista kummastakaan.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Suvinen kirjoitti:IhQ kännissä oot!!! l.
=) Nii: =) Nähään sit. Sit.... sit... sit... ku... no nähään me! <3
Känni on hyvä, suosittelen Tamperetta kaikille!!!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Suvinen kirjoitti:Hei toi dokaamisesta puhuminen ei oikein kuulu
Ei nii. Huomasin itekin! =/ Mut vaihteluu, beibe, tasapainoo, beibe...
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Lapitii kirjoitti:kotijumppa (TotalPump with FitStick + Balls)
Back on topic! Tää x 5.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Duckzilla

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Kontit pulisi Olariumissa tänään. Kumma kun mulle tulee usein vatsavaivoja tämmöisen jälkeen. Kui? :?
Hermann Hoth

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Suvinen kirjoitti:XyclingChallenge, 55 minuuttia tuskaaaaah. Uusi ohjelma oli rankin evö. EN tehnyt haukkareita enää tunnin jälkeen :D
Kuulutko sieki niihin, jotka tekee "penaa ja haukkaa" ... 8)
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti:
Aivan sama miksi niitä kutsutaan niin kauan kun tulokset näkyy.
NÄKYY?
Valmistaudutko siihen, että joku MIES näkisi Sinut Alastomana?
Tästä tulikin mieleeni, että peilistä katsoen olen surkeimmillani, täytyy aloittaa treenit. Näin rääpäleellä jo pienikin "lihasten" paisuminen näkyy. Onneksi mun hartiat on kynäniskaksi luustoltaan kohtuuleveät.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti: Täytyykö mun olla alasti, että lihakseni olisivat näkyvät? En mä toppahaalarissa siellä salillakaan hikoile.
Mutta onko motiivisi treenaukseen se, miltä näytät miesten silmissä? Tai naisten? Eikä vain hyvä kunto?

Tunnustan tässä, että pääsyy miksen ole yyveenyt että koskas ne lupaamasi :D teet tarjoat, on se miten laihalta näyttäisin just nyt.... alastomana.. laihdun jos en kuntoile, minulla niinpäin... niinkuin teelle muka joutuisin riisuuntumaan saati pesemään munani juuriharjalla :D
Hermann Hoth

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Suvinen kirjoitti:Aivan sama miksi niitä kutsutaan niin kauan kun tulokset näkyy.
no joo, en mä nyt siihen viitannut mitä sulla näkyy.
Duckzilla

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Duckzilla kirjoitti:Jos olisin oikein hyvä ja ahkera ihminen, kävisin tänä aamuna uimassa ennen töitä.
Olin hyvä ja ahkera ihminen, ja uin 1600 metriä, aikaa meni viitisenkymmentä minuuttia. :ohyeah: Luulin että olisin ihan piipussa tai uupuisin pahasti kun olin eilenkin liikkunut, mutta ei vaiskaan, ihan hyvä olohan siitä tuli. En repinyt täysii enkä vetänyt itseäni piippuun, vaan ihan rauhalliseen omaan tahtiin vetelin.

Päivän Daaah: Unohdin uimalasi- ja korvatulppapussukkani pukuhuoneen penkille. Luulin unohtaneeni ne kotiin, ja uin koko session ilman korvatulppia ja uimalaseja. :x Palatessani ne sitten odottivat siinä penkillä... :oops: Onneksi kukaan ei ollut vienyt niitä mennessään.

Kävin myös vaa'alla. Paino tuntuu normalisoituneen 80 kiloon, joka on pari kiloa vähemmän kuin pari kuukautta takaperin. En osaa sanoa paljonko noista huvenneista kiloista on ollut läskiä, lihasta, nestettä tai punnitushetkistä suolen sisältöä.
Pyry-Matias

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Duckzilla kirjoitti:Olin hyvä ja ahkera ihminen, ja uin 1600 metriä, aikaa meni viitisenkymmentä minuuttia. :ohyeah:
Mä uin just vaan kilsan jossain 45 minsassa. 200 metriä ja tauko. Ei oikein kulkenut kun teki eilen selän salilla. Pisti heti alussa yläselän hapoille. Mut oon vähän kehittynyt, kun 10 kertaa sitten jaksoin 700 metriä kolmessa vartissa. Mulla on vaan niin paska tekniikka, kun en osaa rinulin potkua ollenkaan, et siihen se vauhti tyssää. Mut pääasia et hengityselimet rasittuu ja tulee hyvä olo.
Googlebot

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Pyry-Matias kirjoitti:Mulla on vaan niin paska tekniikka, kun en osaa rinulin potkua ollenkaan, et siihen se vauhti tyssää. Mut pääasia et hengityselimet rasittuu ja tulee hyvä olo.
Tee vaikka sellainen "delfiinipotku" jalat yhdessä. Tosin rintauintikilpailussa sitä ei saa käyttää koska sitä ei kai katsota enää rintauinniksi.

Mutta oletko varma että ongelma on nimenomaan potkupuoli? Minä ainakin uin rintauintia aikaisemmin aivan väärällä käsitekniikalla (= kädet kauhovat kaukaa sivuilta käsivarret suorina). Kun opin oikean tavan, rintauinnin vauhti ja jaksaminen tuntui liioitellen tuplaantuvan ja aloin ymmärtää miksi sillä tavalla edes uidaan.
Edith

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Edith »

Bhven!! Onko sulla vielä lainassa se yksi lehti, jossa oli hyvät ohjeet rintauinnin ihan perusteista? Ei niiden avulla mestariksi kehity, mutta ne avas mulle pari lukkoa. Paas referoiden tai skannaten tänne?
Duckzilla

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Pyry-Matias kirjoitti: Mulla on vaan niin paska tekniikka, kun en osaa rinulin potkua ollenkaan, et siihen se vauhti tyssää.
Ihan sama juttu mulla, lähinnä menee vähän polvet koukkuun ja potkaisen. Siksi vedänkin rinulia vain yhteen suuntaan, ja kroolia sitten toiseen suuntaan, jotta pääsisi välillä vähän eteenpäinkin. :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Duckzilla kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti: Mulla on vaan niin paska tekniikka, kun en osaa rinulin potkua ollenkaan, et siihen se vauhti tyssää.
Ihan sama juttu mulla, lähinnä menee vähän polvet koukkuun ja potkaisen. Siksi vedänkin rinulia vain yhteen suuntaan, ja kroolia sitten toiseen suuntaan, jotta pääsisi välillä vähän eteenpäinkin. :)
Kannattaa lainata sellanen "board", niitähän on saatavilla uimahalleista? Ui pelkästään jaloilla, kädet saa tuen siitä laudasta. Vahvistaa jalkojen liikettä, ja voit koittaa vapaammin eri tyylejä. Sitten kun löytää sen hyvän (eli jalkoihin oikeasti sattuu treenien jälkeen), niin kannattaa käyttää sitä vastaisuudessakin. Uimajoukkuetreeneissä pelkkä jalkatyöskentely on yksi olennaisimmista harjoitusmuodoista, ei ne voi väärässä olla ;)

ps. eikä se näytä niin tyhmältä kuin miltä luulee, sä oot vaan pro ;) Kannattaa myös koittaa rintauinnin potkua selällään, ilman käsien sen suurempaa liikettä, samoin kyljellään, eli ns. hengenpelastus- metodi.
The great club outshines the individual, always and forever.
Pyry-Matias

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Elppis kirjoitti: Kannattaa lainata sellanen "board"... ...Kannattaa myös koittaa rintauinnin potkua selällään, ilman käsien sen suurempaa liikettä, samoin kyljellään, eli ns. hengenpelastus- metodi.
Ajattelin jotain uintitekniikan alkeiskurssia. Mut kyl toi punttikin helposti hidastaa uintia. Tai kun on yläkropassa kuitenni jonnin verran lihasmassaa, niin hapottaahan se helpommin. Vaatii totuttelua ehkä enempi kuin normi ihmisellä. Huono tekniikka ja isohko lihasmassa kun on tosi huono yhdistelmä uinnissa - tai näin olen päätellyt.
BettyB.

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Joo siis kun kattelee noita kilpapuimareita niin niillähän ei oo ollenkaan tota lihasmassaa...

Menkää hyvät ihmiset tekniikkakurssille! Helpotatte vesielämäänne kympillä. Vai pitäsköhän meidän vanhojen kilpurien (Elppaa!) järjestää kitisijöille uimakoulu... ;)
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16597
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Minä taas ihmettelen sitä, että miten muistatte, paljonko olette uineet? Olen nyt käynyt vuosien tauon jälkeen vetämässä muutamaan kertaan 30-45 minuutin annoksen Mäkelänrinteessä, mutta minulla ei pysy sitten millään päässä, paljonko olen uinut.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Pyry-Matias

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

BettyB. kirjoitti: Menkää hyvät ihmiset tekniikkakurssille!
Btw, olen pelannut tennistä 15 vuotta. Kävin kesällä ekan kurssin lajissa. Kyl sitä vanhakin nöyrtyy. Onhan se noloa, kun eläkeläiset liukuu altaassa ohi, vittu se vasta noloa onkin 8)
BettyB.

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

urpiainen kirjoitti:Minä taas ihmettelen sitä, että miten muistatte, paljonko olette uineet? Olen nyt käynyt vuosien tauon jälkeen vetämässä muutamaan kertaan 30-45 minuutin annoksen Mäkelänrinteessä, mutta minulla ei pysy sitten millään päässä, paljonko olen uinut.
Mulla pysyy varvit päässä (ehe-ehe), mutta oon nähny tyhmempien käyttävän matkamittareita siellä altaan päässä...
Vastaa Viestiin