Ruokapäiväkirjat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Tiistai, jatkuu.

Aamulla: ½ ruispala, 1 keitetty kananmuna, muki teetä, 1 dl luomumysliä, 1 dl rasvatonta marjajugurttia, lasi appelsiinimehua

Töissä: 1 satsuma, vegepanini, 2 kuppia kahvia

Välipala: 1 porkkana, lasi appelsiinimehua

Iltaruoka: salaattia, ½ prk tonnikalaa öljyssä, 200g raejuustoa, kurkkua, 1 keitetty kananmuna, 1 ruispala kevytlevillä, lasi appelsiinimehua, kaakao
Voi, Mussu kun sä oot taas laittanna tänne näin monta kivaa ruokajutskua. Enkä mä oo enää jaksanna sua arvostella. Oletkohan odottanut mun arvosteluja eli ilahtuisitko niistä vielä...(?)
Sit mulla on se ikuisuuspyyntö eli vaihda avattaresi! Ei sen kisumirri tarvitse olla, mutta jotain sen ja tuon pyssynaisen väliltä, jookosta!

Nyt on niin myöhä, etten mä nyt sen kummemmin arvostele kuin et ihan kivalta tuntuu muonasi. Pötsisi on varmaan tykännyt! Vegepanini kuulosti hauskalta,kaikkea sitä nykyään on! Reväytäpäs kerran SAn iloksi ja nautit suuren annoksen härkäruukkua ja vaikka oluen kyytijannuna!

Jyväshyvän kokonaiselle, eli ikitukijalleen, Arskalaiselle, toivoen

SA
aloitteleva epäsäännöllinen ruokaa arvostava arvostelija
Viimeksi muokannut Stadinarska, 03.12.2007 9:58. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Geetz

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Stadinarska kirjoitti:Reväytäpäs kerran SAn iloksi ja nautit suuren annoksen härkäruukkua ja vaikka oluen kyytijannuna!
Huolestuttaa kun tää oli ainoa laini, mikä Kitinästä löytyi naurattajaksi.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetz kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Reväytäpäs kerran SAn iloksi ja nautit suuren annoksen härkäruukkua ja vaikka oluen kyytijannuna!
Huolestuttaa kun tää oli ainoa laini, mikä Kitinästä löytyi naurattajaksi.
NO HYVÄ, kun edes sitten tämä pikku Geetzunen!!
:) Kävitkös muuten Geetz säännöllisesti meidän K-Marketissa? Määää tykkään et se on aivan erinomainen kauppa!! Tilaa ja hyvä ilma ja valikoima ja varsinkin et se on Saarella. Myös Öögaamiseen menee aikaa kun asiakkaat ja henkilökunta sillee öögattavia.
Siis se, joka ei oo siellä Gyldenissä.

Kiitos Suvisellekin kun soisi jatkavan jutskuja :) , mutta jotenkin mulla on "kaluttu" nää jutut aikalailla. Mielikuvitukseni ei ole aivan ehtymätön ja joskus tuntui, että toistin itseäni niin että jo nenänikin alkoi kuivua!! En nauranut itselleni, ja onhan tää vain ruoka-arvostelupaikka eikä vitsipalsta. OLENKOHAN tulossa aikuiseksi? :shock: Huolestuttavaa kehitystä!

SA
Sangen Arvosteltu
Viimeksi muokannut Stadinarska, 03.12.2007 9:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Geetz

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Stadinarska kirjoitti:Kävitkös muuten Geetz säännöllisesti meidän K-Marketissa?
Kävin juu! Siellä ei voinut välttyä lihatiskin kaksimielisiltä heitoilta niin mitenkään, muistelen kaiholla. 8)

Westiksessä kävin ennen kovasti, välil eksyin kuukausiks Alepaankin. Siel oli yks ihku mummo, joka aina jemmas parhaat sämpyt mun likalle! Meille rakennetaan tohon viereen Valintataloa. Mua ärsyttää. Mut aika paljon ärsyttää tän hetkinenkin kauppa SIJAINNILTAAN, Jakomäki ei mikään maailman ihanin vierailukohde mutta mukavasti muutaman kilsan kävelyreippailun päässä ja valikoima just mainio... Tänään annoin mustalaiselle 20 senttiä kun mua niin ahdisti, enkä keksinyt mihin oisin sen kolikon muka tarvinnu. :?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetz kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Kävitkös muuten Geetz säännöllisesti meidän K-Marketissa?
Kävin juu! Siellä ei voinut välttyä lihatiskin kaksimielisiltä heitoilta niin mitenkään, muistelen kaiholla. 8)

Westiksessä kävin ennen kovasti, välil eksyin kuukausiks Alepaankin. Siel oli yks ihku mummo, joka aina jemmas parhaat sämpyt mun likalle! Meille rakennetaan tohon viereen Valintataloa. Mua ärsyttää. Mut aika paljon ärsyttää tän hetkinenkin kauppa SIJAINNILTAAN, Jakomäki ei mikään maailman ihanin vierailukohde mutta mukavasti muutaman kilsan kävelyreippailun päässä ja valikoima just mainio... Tänään annoin mustalaiselle 20 senttiä kun mua niin ahdisti, enkä keksinyt mihin oisin sen kolikon muka tarvinnu. :?

Moj SuperGeetz!! (Hifk-punainen toki)

Joo, lihatiski. Mää usein ja aina otan maistiaisia. Ja sitten pälyilen outona näkeekö kukaan ja napsin toisen ja kolmannenkin. Varsinkin, jos on jokin ihana kalaherkku!

Westiksessä on sellaista salakapakan tuntua kun pitää mennä sieltä sivuitse ja muutoinkin se vanha keskusta ei ole niin mieltäylentävä. Alepassa mä oon ollunna myös. Siellä on reippaita kassoja, mutta hyvin epäsiistiä ja ahtautta ja lisäksi liian kylmä kuten S-Marketeissa. Taidan olla osin poispilattu? Valintatalo on jotenkin sellainen, josta mä en pidä. Hyvää siinä on vanha legendaarinen pussi, tietenkin ja muutama hyvä mainos. Jakomäki ei ole suurta intohimoa herättävä paikka, mutta sinne kuorma-autot tuovat itsestään aina myös tuoretta muonaa. Ajaako muuten VIHTIS näitä kuokkureita?

Mustalaiselle minä en muistaakseni ole antanut mitään. On kyllä muutaman kerran pyydetty. Ai mut siis kerran teini-mustalaistyttö pyysi puhelinta lainaksi Huopalahden asemalla. Katsoin ettei missään ollut ketään muuta kuin tavallisia odottavia lähimaillakaan.Ja olisin hänet saanut juosten kiinni tietysti helposti. Kysyin tytöltä mihin soittaa ja hän sanoi. Otin matkapuhelinnumeron itse ja pyysin häntä soittamaan lyhyesti. Tyttö teki näin! Ja romaanitytön hymy oli luontevampi kuin vastaavan valkotytön! En tokikaan olisi tehnyt aivan näin EHKÄ valkotytön ollessa kyseessä. Mut valkotyttö ei koskaan pyydäkään mitään ellei ole kännissä ja toisia mukana.

SA
Valkoameeba punavärillä
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
chevilyn

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Täytetty ruisleipä ja kuppi kaakaota. Sen lisäksi kasa vitamiinipillereitä ja rautatabletteja.
SikaMika

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Noniin, pari viime päivää olen ollut dieetillä:

to - aamupalaksi 4 palaa ruisleipää
pe - aamupalaksi laivan aamiainen, iltapalaksi katkarapuvoileipä, yöpalaksi tonnikalavoileipä
la - aamupalaksi kaksi siideriä, lounaaksi spaghetti bolognesea, iltapalaksi Texasin hampurilainen, jota en kyennyt syömään kokonaan.
su - lounaaksi 2 palaa ruisleipää, päivälliseksi spaghetti bolognesea

Välipaloina muutama ravintola-annos alkoholia.
Mulli75

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Aamupalaksi teetä, leipää, kahvia, juustokakkua, palvikinkkua, itse tehty sekoitus murkattuja hedelmiä ja mehua sekoitettuna.

Lounaaksi ravintola Crowne Plazassa alkuruokana tomaatti-timjamisilakoita, tähtianis-kaprissilliä, sardiinisilakoita, siianmätiä, smetanaa ja sipulia. Katkarapu-kurkkusalaattia, paahdettuja pähkinöitä, sisilialaista kanasalaattia, ankanmaksa-viikunatartaletteja, naudan paahtofilettä, keitettyjä perunoita. Lämpimänä ruokana ankankoipia haudutettua punakaalia ja kaneliomenaa. merikottia hunajalla.

Jälkiruokana jouluhalkoa (vanukkaasta tehty täyte), vanilja kastanjamoussea ja mandariinikastiketta. Kardemummalla ja kanelilla marinoituja hedelmiä. Mustaherukkamarmeladia, suklaatryffeleitä. Salvia-Cheddarjuustoa, Morbiäriä, sinihomejuustoa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tänään, pienissä erissä pitkin päivää:

1 mansikkajogurtti aamupalaksi
lasi mehua

red delicious omena
vettä

muutama fazerin konvehti

hedelmäpommi- jogurtti

100g raejuustoa + 1/2 purkkia ananaspaloja
mehua

Illalla (klo 19) ajattelin paistaa valkosipulilohkoperunoita ja naudan lehtipihvit - tomaattia ja kurkkua.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kohta puolet Fazerin konvehtirasiasta... :shock:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Aamupala: Kahvia, jugurtti, kaksi palaa ruisleipää, Oltermannia ja Oivariinia päälle.

Lounas: Lisää-vain-kiehuva-vesi-kaurapuuro.

Päivällinen: Nuudeleita ja light cokista.

Lisäksi töissä kymmenkunta suklaakonvehtia ja kotona 300 gramman Pandan suklaarasia sekä 200 gramman Lontoon Rae-suklaalevy.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nyt kehtaa taas tännekin kirjottaa, kun on saatu jöötä tähän ruokavalioon...


Aamulla: kahvia, lautasellinen neljänviljanpuuroa ilman lisukkeita

Välipala: ruisleipä 9% Cheddar-sulatejuustolla, keitetty muna

Lounas: lautasellinen vihanneskeittoa, 2 tomaattia, ruisleipä Mini-Lätalla ja Polar5%-juustolla, 3 kylmää lihapullaa :roll:

Välipala2: kahvia ja 2 piparia

Iltapala: purkki (200g) tonnikalaa vedessä, ruisleipä 9% Cheddar-sulatejuustolla, pala kurkkua
BettyB.

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

ninnithequeen kirjoitti:Nyt kehtaa taas tännekin kirjottaa, kun on saatu jöötä tähän ruokavalioon...
Hei mullakin!

Tiistai:

Ketorin, lasi vettä

Keskiviikko:

Iso muki kirsikkateetä raakana
Fieasta-salaatti
2dl light colaa
2 palaa suklaata
6 Cashew-pähkinää

Tänään:

Iso muki sitruunateetä raakana
Kalakeittoa
Salaattia, tomaattia, kurkkua
Pala ruisleipää
Muki maitoteetä
1/12 osa jotain ihme pitsaa siskolla
1cm siivu vadelmakakkua (tjtn.)

Taidan olla tunnesyöjä.
SikaMika

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Aamu: lautasellinen puuroa hillolla, kuppi teetä ja kuppi maitoa
Välipala: täytetty cheddarkinkku-sämpylä
Lounas: Kaalilaatikkoa hillolla, pari palaa vaaleata leipää margariinilla, salaattia, lasi maitoa ja vettä
Välipala: lounaalta pihistetyt 2 ruisleipäpalasta margariinilla
Päivällinen: banaani
Välipala: banaani
Nyt iltapalaksi: kulhollinen salaattia.
ninnithequeen

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aamulla: kahvia, finrexiniä, ruisleipä 9%-Cheddarsulatejuustolla, tuoremehua, kalaöljykapselit

Välipala: ruisleipä mini-lätalla ja sipulitee-makkaralla

Päivällinen: tomaattia, kurkkua, raejuustoa, 3 keitettyä perunaa, purkki tonnikalaa vedessä

Iltapala: ruisleipä 9%-Cheddarsulatejuustolla, 2 desiä hedelmäsalaattia, finrexiniä
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Camilla »

aamu: 2 palaa Ryvitaa margariinilla, kinkulla ja kurkulla, kuppi kahvia
lounas: 3 lohipyörykkää, kinkkupastaa, kurkkua, tomaattia, salaattia, paprikaa, marjakiisseliä
välipala: ruusunmarjaviili
iltaruoka: kanasalaatti jossa 1 kanafilee, salaattia, kurkkua, tomaattia, rucolaa, pinjansiemeniä, aurajuustoa päälle ripoteltuna, pala patonkia tuorejuustolla, Bulgarianjugurttia ja kinuskikastiketta
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Eilen söin anoppilassa pullaa enemmän kuin kolmen viikon tarpeiksi. Eli tänään päätin jo valmiiksi tiukasti mitä saan syödä.
Aamulla siis pari palaa ruisleipää oltermannin ja saunapalvin kera.
töissä pari karjalanpiirakkaa ja jogurtti ja myöhemmin kanasalaatti. (ja ihan vähän piparitaloa)
Illalla keittelin nuudeleita.

Nälkähän tuo on. Mutta tuon laihdutuspäätöksen jälkeen on jo 6 kiloa lähtenyt, kyllä se siitä!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vihtahousu

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Tänää:

Aamu Mysliä ja maitoa lautasellinen
Lounas KiNkissä paistettua liisiä ja lautasellinen salladia
Illallinen Special pyttipannu 450g, juomaksi 1.2..4.5.. olutta ainakin!
1108

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Aamupala: Hapankorppua, metukkaa ja appelsiinimehua.
Päivällinen: Hirvenjauhelihasta duunattuja pihvejä ala Numba, perunoita ja soosia
Iltapala: Maksamakkaraa, hapankorppua ja olutta (tätä kirjoittaessa menossa 6:des ja siihen jääkin)
Rouva Pupu

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

1108 kirjoitti: Päivällinen: Hirvenjauhelihasta duunattuja pihvejä ala Numba, perunoita ja soosia
Sen sanon, jotta kyllä kelpaa "omistaa" kokkaava mies. Tänään sain oikein herkullisia lihapullia, namz.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ei toi yks syö mitään!

Aamupala: 3dl Frosted flakes + 2dl maitoa + kuppi kahvia
Välipala: 2 porkkanaa (oli muuten namipussi minkä ostin!)
Päivällinen: 80% barbeque-kanapizza + 2 lasia coca-colaa
Iltapala: 2 palaa ruisleipää juustolla ja jahti-makkaralla, tiikerin päiväuni- teetä
The great club outshines the individual, always and forever.
BettyB.

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Oon ollu tän viikonlopun aikana muutamilla kekkereillä, ulkona syömässä, leffassa ja ihan muutenkin vaan sikaillut. Huomenna alkaa taas uusi elämä, ja ehkä jopa päivittäiset kirjaukset...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Suvinen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Ei toi yks syö mitään!
Mun ei tarviikaan syödä kahden edestä! :P
Ei munkaan! Tuntuu että vatsalaukku on vain pienempi mitä enemmän tyyppi kasvaa. Sun "lämmin ateria" on munakas. Nainen! Saat mut näyttämään huonolta.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Menu i dag:

aamulla: kahvia, lasi tuoremehua, ruisleipä mini-lätalla ja keittokinkulla

välipala: ruisleipä 9%-cheddarsulatejuustolla, lasi vähäkalorista vadelmakeittoa

lounas: 3 keitettyä perunaa, purkki tonnikalaa vedessä, keitetty muna, ruisleipä 9%-sulatejuustolla, kurkkua ja tomaattia

välipala: kaksi hapankorppua mini-lätalla

iltapala: ruisleipä mini-lätalla ja keittokinkulla, 2 desiä hedelmäsalaattia
BettyB.

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Luvattu mikä luvattu, joten täältä pesee - härifrån tvättas!

2xbanaani
McFiesta-salaatti
Pikkupussi miniporkkanoita
Purkki vaaleaa tonnikalaa vedessä (140g)
Herkkusieniä
Kasviksia (munakoisoa, kesistä, paprikaa, sipulia jne...)
Pieni tölkki (165ml) kevyt kookosmaitoa
Pari pikkulusikallista punaista currytahnaa
Vettä, vihreää teetä, light colaa
Vastaa Viestiin