Nuoren Daavidin kärsimykset

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Zeb

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Zeb »

PerttiMakimaa kirjoitti:Tietenkin teet niin kuin parhaaksi katsot.

Onnea parisuhteeseenne.
Kiitos samoin! :)
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tix kirjoitti:
Koska viimeksi törmäsit naisenpuolikkaaseen, joka olisi halukas parisuhteeseen kanssasi?
Vuonna 1971 lastentarhassa. Tiina-Mari (5 v.) kysyi: "Haluutsä leikkiä mun kanssa?"

Sen jälkeen naisrintamalla on ollut...hiljaisempaa... :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Herra Manala

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

elco kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Kai sulle on ok myös että tyttöystävä (tai vaihtoehtoisesti äiti) ostattaa sulla sun garderobin?
Tätä en taas ymmärrä yhtään. Vaatteiden hankinnan ulkoistaminen siitä kiinnostuneemmille tahoille on mielestäni hyväksyttävää, koska minä kuitenkin viimekädessä päätän, mitä ylleni laitan.

Ne kaksi kertaa kun olen sinut nähnyt pistävät kyllä miettimään, että voisi kannattaa sinunkin harkita uudelleen.
Ollaanko me nähty kahdestikin? Oman muistikuvani mukaan vain kerran. Silloin olin nimenomaan pukeutunut äitini ostamiin vaatteisiin, joista olin maininnut, etten kehtaisi pitää niitä ikinä päälläni. Hommasta eskaloitui ninnithequeenin synnyttämä you-wouldn't-dare-to -tilanne, jolloin sitten viimekädessä todistin että oh-yes-i-would.

Pukeutumiseni oli siis oman mutsini ja ninnithequeenin ansiota, joten valitettavasti kuittausyrityksesi puhui nyt ainoastaan itseäsi vastaan ja todisti pointtini.
SaintJohnPerse

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Homeboy65 kirjoitti:
Tix kirjoitti:
Koska viimeksi törmäsit naisenpuolikkaaseen, joka olisi halukas parisuhteeseen kanssasi?
Vuonna 1971 lastentarhassa. Tiina-Mari (5 v.) kysyi: "Haluutsä leikkiä mun kanssa?"

Sen jälkeen naisrintamalla on ollut...hiljaisempaa... :roll:
Ja tuosta lapsuuden aikaisesta tapahtumasta johtuu mieltymyksesi hieman nuorempiin naisiin?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

SaintJohnPerse kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
Tix kirjoitti:
Koska viimeksi törmäsit naisenpuolikkaaseen, joka olisi halukas parisuhteeseen kanssasi?
Vuonna 1971 lastentarhassa. Tiina-Mari (5 v.) kysyi: "Haluutsä leikkiä mun kanssa?"

Sen jälkeen naisrintamalla on ollut...hiljaisempaa... :roll:
Ja tuosta lapsuuden aikaisesta tapahtumasta johtuu mieltymyksesi hieman nuorempiin naisiin?
Ei mulla mitään sellaista mieltymystä ole.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
SikaMika

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Homeboy65 kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
Vuonna 1971 lastentarhassa. Tiina-Mari (5 v.) kysyi: "Haluutsä leikkiä mun kanssa?"

Sen jälkeen naisrintamalla on ollut...hiljaisempaa... :roll:
Ja tuosta lapsuuden aikaisesta tapahtumasta johtuu mieltymyksesi hieman nuorempiin naisiin?
Ei mulla mitään sellaista mieltymystä ole.
No ei olekaan, homo.
Herra Manala

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Zeb kirjoitti:^
Nyt alkaa tuntua siltä että olet mun parisuhdeguru täällä! Kysynkin sulta sit vinkkiä jos tulee (edit: uusii) parisuhdeonkelmii :D Perusta vaiks tv-show ja ala Dr Philiksi sen paikalle!
No vittu joo.

Pyris: "Vitsi miten toi anonyymi ND puhuu ihanan avoimesti täällä. Te muut naamalliset vaan huutelette puskista. Oispa kiva nähä ku teki puhuisitte noin avoimesti parisuhdeongelmistanne ku ND."

Zeb: "OOOOOH herkkupimpukkani kostuu! Oot mun parisuhdeguru! Niin viiltävää syväanalyysiä, että voisit alkaa Dr. Piliksi! Tuossa oli todellisia Ratkaisuja! Kirjoita kirja! Kirjoita se täyteen "Pitää ymmärtää eikä tuomita" ja "Ole avoin, ymmärrä, ja opi tuntemaan itsesi!" -lauseita. Maksan $50!"

Mikä vittu suhunkin on mennyt että alat noin vajukiksi?
Rouva Pupu

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Häh? Mä katson Dr. Philii sitten vissiin erilaisin silmin (perssilmällä), koska Pyriksen kommentissa ei ollut mitään Philimäistä. Nih!
Herra Manala

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Geetz kirjoitti:Kuulun yhä tähän munattomaan nössö -porukkaan, joten voin vielä vähän jatkaa korostamalla lasten merkitystä parisuhteessa. Se nyt vaan on aivan eri asia hoitaa sitä suhdetta (ja ND:n tapauksessa ehkä yrittää The Äijä-komennoin saavuttaa The Voittoa ongelmassaan) kun päässä jyllää pelkoina rahan menetyksen sijaan lapsista luopuminen, siis se perheen hajoaminen. Molemmat osapuolet ehkä tajuavat, että näillä eväillä voi ja kykenee jatkamaan mutta kaikki mahdollinen lisäpaska keikuttaisi paattia liikaa ja ero olisi väistämätön.
Tieksä kun musta näyttää vähän siltä, että ND ei ole just nyt tyytyväinen ja kiva isä. Tyytyväinen ja kiva isä, vaikka oliskin eri osoitteessa kuin äiti, on lapsille paljon parempi kuin ahdistunut ja vittuuntunut isä.

Jos minä saisin täysi-ikäistyttyäni kuulla, että faijani on elänyt tollasta elämää pelkästään lapsien takia, niin ei se ihan hirmu-ihqpössis-kivalta kuules tuntuisi. Mutta ainahan sitä voi hypytellä pienokaista sylissään, tuijotella kaukaisuuteen ja hokea ydinperhe-parasperhe -mantraa.
Herra Manala

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Geetz kirjoitti:Pyris muistutti niin ihkusti, että kaikissa suhteissa on omat ongelmansa.
Okei, nyt mä tajusin mitä se Dr-Pili-kama oli.

Pitää ymmärtää että kaikissa suhteissa on omat ongelmansa.

Headline news. Kannattaa kirjoittaa se kirja.
Geetz

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Geetz »

^ Mun silmiin ND vaikuttaa tyytyväiseltä elämäänsä. That's it. Kirjota vaan, en osta.
Zeb

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Herra Manala kirjoitti:Mikä vittu suhunkin on mennyt että alat noin vajukiksi?
Pahoitteluni, mutta taidan aina olla ollut, et vain ole huomannut? Tai ehkä sulta meni joku vitsi ohi, who knows.
1108

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Geetz kirjoitti:Mun silmiin ND vaikuttaa tyytyväiseltä elämäänsä.
Onnelliselta? Elää pelossa että seksiä antamaton, uhkaileva, vanhojakaiveleva, pirttihirmu saa ND:n kiinni netissä nysväämisestä?
Sitäkö onnellisuus on?

Mutta niinhän se menee: Suomalaisessa naisessa on puolet arkeologia ja puolet koiraa. Jos se ei hauku niin se kaivelee menneitä.
Geetz

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Geetz »

1108 kirjoitti:
Geetz kirjoitti:Mun silmiin ND vaikuttaa tyytyväiseltä elämäänsä.
Onnelliselta? Elää pelossa että seksiä antamaton, uhkaileva, vanhojakaiveleva, pirttihirmu saa ND:n kiinni netissä nysväämisestä?
Sitäkö onnellisuus on?
Vältin tuon sanan käyttöä. Keksin sitten sen toisen. Mielestäni ND vaikuttaa ihan tyytyväiseltä elämäänsä, eihän siitä kauaa ole kun perusti aiheesta ketjunkin yleiselle puolelle?

Tottakai on pyrittävä eteenpäin (siihen kai yritin jotain vinkkiä antaakin, eikä ND tänään ole ollut ainakaan paljoa Kitinässä?) mutta täydellisyyteen ei kaikki meistä yllä, ihan totta! Tyytyväinen ja jopa onnellinen voi olla, vaikka jotain puuttuisikin. Seriously.

Mä aina luotan, että ihminen toimii jos ei voi riittävän hyvin, luotan luotan luotan... Ja keski-ikäinen varmaan jo osaa punnita hyvät ja huonot puolet, valita mieleisensä. Ehkä?
Zeb

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Geetz kirjoitti:Ja keski-ikäinen varmaan jo osaa punnita hyvät ja huonot puolet, valita mieleisensä.
Eiköhän. Mutta onko ND muka keski-ikäinen? :shock:
1108

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Geetz kirjoitti:Tyytyväinen ja jopa onnellinen voi olla, vaikka jotain puuttuisikin.
NuoriDaavid kirjoitti:Nykytila: ND on vikisevä eunukki. Muutama päivä sitten ND rekkautui facebookkin. Kun vaimo sai kuulla tästä, hän vaati ND:tä välittömästi perumaan rekkautumisensa. Vaimo on jo aiemmin ehdottomasti kieltänyt ND:ltä kityilyn.
Näyttäisi puuttuvan ymmärtäväinen ja suhteellisuudentajuinen nainen.
Geetz

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Zeb kirjoitti:
Geetz kirjoitti:Ja keski-ikäinen varmaan jo osaa punnita hyvät ja huonot puolet, valita mieleisensä.
Eiköhän. Mutta onko ND muka keski-ikäinen? :shock:
Työnarkomaanit ei pitkään elä, kelasin sen niin. 8)
Geetz

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Geetz »

1108 kirjoitti:Näyttäisi puuttuvan ymmärtäväinen ja suhteellisuudentajuinen nainen.
Joten jotain muuta helkkarin hyvää siinä akassa on. :]
1108

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Geetz kirjoitti:Joten jotain muuta helkkarin hyvää siinä akassa on.
Hitler oli aika hyvä maalaamaan ja pitämään "innostavia" puheita. Oliko hän sitten loppupeleissä hyvä ihminen on taas eri tarina.

Kuva
Geetz

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Geetz »

1108 kirjoitti:Hitler oli aika hyvä maalaamaan ja pitämään "innostavia" puheita. Oliko hän sitten loppupeleissä hyvä ihminen on taas eri tarina.
Tais se olla ainakin eläimistä pitävä. Muistelen. Ja hyvä isäkin kai.
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Mida »

Geetz kirjoitti:
1108 kirjoitti:Hitler oli aika hyvä maalaamaan ja pitämään "innostavia" puheita. Oliko hän sitten loppupeleissä hyvä ihminen on taas eri tarina.
Ja hyvä isäkin kai.
Paha sanoa, epäilen asiaa. Äijä oli niin pahasti kasvussaan kieroon mennyt pienestä asti. No, riippuu ihan siitä, mikä määritellään hyväksi kasvatukseksi ja sen mukaan millainen on hyvä vanhempi. Ainakin sen vanhemmat epäonnistu tehtävässään tarjota riittävän hyvät kasvuolosuhteet. Mikä lie perintöä taas aiemmilta sukupolvilta.
Zeb

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Geetz kirjoitti:Tais se olla ainakin eläimistä pitävä. Muistelen. Ja hyvä isäkin kai.
Ihanko totta että piti eläimistä? Yllättävää. No, toisaalta, mulla oli noin 13-vuotiaana huoneessani taulu jossa luki: "Mitä enemmän opin tuntemaan ihmisiä, sitä enemmän pidän koirastani." Sittemmin olen vähän pehminnyt.

Ehkä Hitler piti sitten huomattavasti enemmän eläimistä kuin ihmisistä :?

"Hyvä isä" taas on aika lailla suhteellinen käsite.
Pyry-Matias

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Huvittavaa, kun innokkaimmat tappelevat siitä, kenen tulkinta ND:n suhteesta on paras. Sen huomaan, että osan mielestä esmes minun tulkintani on pois näiden innokkaiden selkänahasta. Ei tämä yllätys ole, kunhan totean. Jotenkin noloa edes osallistua enää koko keskusteluun.

Mutta itse lähestyin ND:n tilannetta suhteen erittäin hankalan alun kautta. Koin oleelliseksi myös ND:n rehelliseltä ja puolutteettomalta vaikuttaneen ongelman esittelyn. Jos tarkastelee pelkästään nykytilannetta, niin eihän siinä hullua hurskaammaksi tule. Usein se, että yrittää ensin ymmärtää tuottaa paremman lopputuloksen kuin se, että asettuu koko asian yläpuolelle.
Zeb

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Pyry-Matias kirjoitti:Huvittavaa, kun innokkaimmat tappelevat siitä, kenen tulkinta ND:n suhteesta on paras.
Ei ainakaan ND:n!!1 Muut tietävät paremmin!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja saira »

Minulle tuli asiasta mieleen, että jos ND tuo asiaa esille, hän ei itse ole tyytyväinen tilanteeseen. Mielikuva vain. Toisaalta jos jotain asiaa vatvoo kymmenen vuotta, eikä siitä pysty edelleen edes keskustelemaan, ei asiassa ole päästy eteenpäin. Joten voisin kuvitella sen hiertävän kiven lailla kengässä. Tottakai jokainen punnitsee elämässään asioita, ja jos positiiviset voittavat negatiiviset, asia on hyvä.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin