TORSTAINA jatkuuko röökikeskustelu, ken tietää?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Vihtahousu

Re: TORSTAINA jatkuuko röökikeskustelu, ken tietää?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Sutimisenesto kyl luulis riittävän, vai eiks luikkarilla varustetussa kärryssä ole sutimisenestoa jos luikkarin ottaa pois? Ehkä voisin järkeillä vastauksen, mutta nyt on ihan muut astiat mielessä.
BettyB.

Re: TORSTAINA jatkuuko röökikeskustelu, ken tietää?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Nappi huuleen ja nukkumaan. Ei oo ny helppoo, ei.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: TORSTAINA jatkuuko röökikeskustelu, ken tietää?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetz kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Nuuskahdin. Ulkoilma vaikutti ihan kliiniseltä. Olit siis Jakessa?
Käytän päivittäin bussia! Mut kaikki tollaset matkat, joissa pitää zombailla ja vaihdella niin ku lastenvaunujen ja niissä roikkuvan riehukakaran kanssa on niin ku... Niiiiin out. Stressaavaa. On se vaan niin upeaa köyttää skidit kaukaloihinsa (ajattelin kotisohvallekin hommata), laittaa poppikset soimaan ja ajella rauhallisesti liikenteestä nauttien motareita pitkin ja saastuttaa...

Kävin Larussa tänään autolla. Mut olin poikkeuksellisti käyny suihkussa, joten nenäs ei ihan ehkä tajunnu toimia tarkasti. :]

Ja onhan tää ny enempi tällasta omakotitalo-aluetta Puistolassa ku Zeikkii you knows. Sentäs. Oon kyl bongannu jo Zeikkiksen S-Marketista aika hotsin tsiksin, se on nyt mun vakkaripullapuoti.
OLIT ollut omistamassani Saaressa!! Ja täysin viattomin ajatuksin kuljin Saaressa varsin paljonkin tänään. Nenäni ei ole harjaantunut jos tosiaan olit noin puhdas! Voivoi. Olen sitten aikamoinen aistivammainen. Täytyy laittaa muistikirjaan, että saatat olla saaressani vaikka nenä sanoo toista. Onko sun pakko käyttää suihkua??
On mulla toinenkin syy tuohon. Pakkanen puri ja nenäni taitaa olla poispilattu kesänenä??

Vai autolla saastuttaen. Jooo, mutta eiks sieltä siis tulla Lahdentietä ja sitten kyl joudut melkoiseen kaupunkihitauteen sitten ennen kaunista saartani?

Minusta on myös äärettömän rentouttavaa ajella autolla. Minullahan ei ole kuin pehmolelu autossa, joten käytännön toimet nautintaan ovat erilaiset, Geetzunen!!

Vai S-Marketin hotti tsiks? Ei vedä vertoja K-Marketille täällä siinä mielessä, sano! S-Market on täällä tasollisesti (sillätavalla siis) niin huono, että se nostattaa vain hiukset pystyyn.

Geetzuspesueelle ja päätytölle :h: (Geetz) tergui toivoo

STADINARSKA
kansallisuudeltaan amebavaltiolainen
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: TORSTAINA jatkuuko röökikeskustelu, ken tietää?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

BettyB. kirjoitti:Nappi huuleen ja nukkumaan. Ei oo ny helppoo, ei.
:paijaa: :h:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Herra Manala

Re: TORSTAINA jatkuuko röökikeskustelu, ken tietää?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

1108 kirjoitti:Mulla on tällänen pihassa:

se on HEMI
SRT-8 != Hemi

Äijä postailee ihan pokkana väärien mallien kuvia. n00b!
elco

Re: TORSTAINA jatkuuko röökikeskustelu, ken tietää?

Viesti Kirjoittaja elco »

Tätä keskustelua on ollut vähän vaikea seurata saati ymmärtää. Tänään kun heräsin niin hotellin pihassa oli Aston Martin Vantage. Ei se tietenkään minun ollut. Taksilla himaan ja 6 litran kasilla Blue Mountainsille 100km jatkamaan lomaa. Se auto on nyt tossa pihalla ja se sattuu vieläpä olemaan oma.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: TORSTAINA jatkuuko röökikeskustelu, ken tietää?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

elco kirjoitti:Tätä keskustelua on ollut vähän vaikea seurata saati ymmärtää. Tänään kun heräsin niin hotellin pihassa oli Aston Martin Vantage. Ei se tietenkään minun ollut. Taksilla himaan ja 6 litran kasilla Blue Mountainsille 100km jatkamaan lomaa. Se auto on nyt tossa pihalla ja se sattuu vieläpä olemaan oma.
Elcolainen Mountainsmatkalainen?
Mitä sinä teet ja kuka olet kun olet tuollainen maailmanmies, Elcolainen?
Minäkin olen ollut monessa paikassa lapsesta,nuoresta lähtien, mutta tuo tyylihän on elokuvastrojen. Oletko Al Pacino??
Ihan totta, miten sulla voi olla tuollainen elämäntilanne? Suomalainenko oot?? Oletko naitu ulkomaille? Onko työpaikkasi ulkoistettu?
Wastaa edes osaan kysymyksistä. Jos et voi yleisellä niin sitten normaaliin tapaan YV:ssä. Minä en koskaan juorua mitään tietenkään, (muillekin YV-lähettäjille tiedoksi. Ei tarvi aina erikseen sanoa että luottamuksella!!!, se on aina selvä asia!!)

Kysyy kummaksuva, rehellisesti sanoen hieman kateellisuudesta vihertynyt matkakärpäsen saanut STADINARSKALAINEN
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin