Kuolemantuomio kyllä vai ei?

Yleinen lätinä jä kitinä

Kuolemantuomio kyllä vai ei?

Kyllä
22
44%
Ei
28
56%
 
Ääniä yhteensä: 50

EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kuolemantuomio kyllä vai ei?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Tix kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Buhuu.
Muahhahaa :lol: Se, että vaivaudun keskustelemaan EW:n kanssa hänen objektiivisuudestaan ei liity mitenkään siihen, että minua kiinnostaisi pätkääkään mitä joku täällä minusta ajattelee, saati siihen, että olisin loukkaantunut Vadimin teksteistä. Vain siihen, että EW esiintyi neutraalina tahona, vaikka ei sitä ollut :) Se, että Vatipäälle piti typeryyksistään antaa pieni bitchslap oli minulle puhdasta hupia.

Miten tuo sinun tekstisi minusta kuullostaa tukkapöllyä saaneen itkunpillitykseltä? Kyllä, huomaan että sinulle on erittäin kiusallista että keskutelutapasi puutteet (taas kerran) osoitetaan, koska viet keskustelua viesti viestiltä enemmän sivuraiteille. Mitä vähemmän sinulla on subtanssia, sen enemmän puhkut ja puhiset. Been there, seen that.

No, tulipa hupia revittyä tästäkin, olisin voittanut vedon jos vastapuoli olisi sen halunnut lyödä. 8)
Saisinko nähdä sen kohdan, jossa osoitat kykeneväsi arvioimaan objektiivisesti minun neutraaliuteni astetta, vaikka toisaalta sanot että et edes yritä olla objektiivinen? Vai oletko sellaiseen jo liian "huvittunut"? :wink:
Tix

Re: Kuolemantuomio kyllä vai ei?

Viesti Kirjoittaja Tix »

EveryWoman kirjoitti:Saisinko nähdä sen kohdan, jossa osoitat kykeneväsi arvioimaan objektiivisesti minun neutraaliuteni astetta, vaikka toisaalta sanot että et edes yritä olla objektiivinen? Vai oletko sellaiseen jo liian "huvittunut"? :wink:
My dear, minä en edelleenkään pyri esiintymään objektiivisena :)
Vastaa Viestiin