Onko nyt keskiviikko?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
killkill

Re: Onko nyt keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja killkill »

^ Sehän nuorison funktio onkin. Olikos se Platon joka vajaat 2000 vuotta sitten laati - huomattavasti ansiokkaammin tosin - samansisältöisen kiukustumispuheenvuoron.

Tämä vaan oli ensimmäinen kerta elämässäni, kun huomasin kuuluvani 100% tähän "toiseen leiriin".
Vihtahousu

Re: Onko nyt keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

BettyB. kirjoitti:Lähinnä kommentoin asiaa sen takia että se oli niin stereotyyppinen kommentti.
Mä tykkään tutkailla ihmisiä stereotypioiden kautta ja tsiikailla toimiiko sen mukaan vai ei, jossei niin sitten on kiinnostava tyyppi. Kaakuna on jauhanut mulle kanssa ettei ennakkoluuloja sais olla kun ihmisiä aattelee, mutta ainakin mulla on hauskempaa kun aattelee ihmiset johinkin lokeroihin ja "tutkii" niitä sieltä.

Se sitten että kohteleeko niitä ihmisiä kuten lokeroi, niin se menee useimmilta yli ja antavat tunteidensa vaikuttaa käyttäytymiseensä kohteen kanssa. Mielestäni kuitenkaan omat olettamukseni eivät vaikuta tapaani työskennellä tai vuorovaikuttaa ichmisten kanssa...
Vihtahousu kirjoitti:Kohtuullisen dorkalta kanalta vaikutti, vissiin pitää huolta ulkonäöstään enemmän kuin työasioista. Saas nähdä miten se käytännön johtaminen sit sujuu, kun mennään Vuosaareen.
Tuskin kaipasit lisäselvitystä ajatuskuvioistani tai mahdollisista sovinistisista puolistani, mutta aattelin kuitenkin selventää 8)
prosessi

Re: Onko nyt keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:
Xiberia kirjoitti:Oli nyt jo toinen "menoilta" putkeen, pitäisköhän mun huolestua? :D Nyt kumminkin nukkumaan ja aamulla reippaasti anatomian luennolle.
Kerrankin lainausmerkkejä käytettiin oikeassa kohtaa - menoilta on tosiaan "menoilta", jos ollaan kotona kitinöimässä jo 23:59. Mikä tätä nuorisoa oikein vaivaa? Omassa nuoruudessani oli tapana herätä katuojasta aamunkoitteessa, jos silloinkaan. Saamarin streittarit.
Pistin sitte paremmaks! Mulla oli menoilta toissailtana ja kitinöin vasta nyt! Valitettavasti se hottis joka minut hurmasi on kuitenkin kuollut jo 1961, Elmer Diktonius nimeltään. Tai ehkä minut hurmasikin Janne Kubik, jota kävimme mukelon kanssa katsomassa, kun kerran ikäraja K-15 ei kuulemma koske alle puolivuotiaita.
Vastaa Viestiin