Auton osto

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Herra Manala

Re: Auton osto

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

isohaara kirjoitti:Nätissä korealaisessa epäilyttää, että se olisikin vain pelkästään nätti. Ei tosin yhtään ole kokemusta kaarasta.
No mitäs kuvittelet Volvon sitten olevan muuta kuin nätti? Äh, eihän se ole edes sitä. Volvoista saa maksaa premium-hinnan mutta valitettavasti itse premium on unohdettu tuotantolinjalla lisätä autoon.

Jos laiskuus on ongelma niin mulla on myydä sulle nätti coupe joka ei ole ihan yhtä laiska kuin korealaiset tai ruotsalaiset:

Kuva
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Auton osto

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Herra Manala kirjoitti:
Kuva
Lainaisin!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
masa

Re: Auton osto

Viesti Kirjoittaja masa »

Kokemuksia M-MT vaihteistosta. Kannattaako sekaantua vai skipata?
Yönmustaritari

Re: Auton osto

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Herra Manala kirjoitti:Volvoista saa maksaa premium-hinnan mutta valitettavasti itse premium on unohdettu tuotantolinjalla lisätä autoon.
Fordille tyypillistä. En usko tätä kuitenkaan olevan havaittavissa -96 aiemmissa malleissa.
Herra Manala

Re: Auton osto

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Yönmustaritari kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Volvoista saa maksaa premium-hinnan mutta valitettavasti itse premium on unohdettu tuotantolinjalla lisätä autoon.
Fordille tyypillistä. En usko tätä kuitenkaan olevan havaittavissa -96 aiemmissa malleissa.
Ei todellakaan ole. Fordista ei tarvitse maksaa premium-hintaa. Itse asiassa Ford ja Volvo toimivat varsin hyvin yhdessä: Fordissa saat nykyään Volvon premiumin Ford-hinnalla. Volvolle jää hinta, premium vietiin jo. Katso vaikka uutta Mondeota. Premiumpi kuin Volvot, mutta halvempi. Ainoa mikä maksaa - ja törkeästi - on automaattivaihteisto.

TJEU: http://www.youtube.com/watch?v=r2a2JerrjOI
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Auton osto

Viesti Kirjoittaja Gat »

Jösses.. vasta nyt luin Jannen lehtileikkeen, jonka mukaan ruotsalaishomot suosivat katumaastureita. Siitä tietämättä laitoin silloin heti "perään" (höhhöh) nelkkujen ylistyksen. Olenko homo? No en ruotsalainen, vähän tanskalaisviikinkiverta on kyllä.. hmmm..
Vastaa Viestiin