Pedofilia? kuinka tunnistaa pedofilian alkeet ja missä vika?

Yleinen lätinä jä kitinä
slam

Pedofilia? kuinka tunnistaa pedofilian alkeet ja missä vika?

Viesti Kirjoittaja slam »

Pedofiliaa katselin ensimmäistä kertaa uima-altaalla pyynnikin uimahallissa ollessani joku lähes uimataidoton raakile toteuttajana opettajani. Kohteena nainen, joka piti vahemmista miehistä käsittääseni myös myöhemmässä ikävaiheessa. Kohteena oli tietysti myös muitakin. Myöhemmin sain kuulla, että hän oli tehnyt myös ehdotuksia. Minäkin kävin jopa hänen kotonaan ainakin kerran. En itse muista ainakaan koskaan saaneeni mitään liian tuttavallista käsittelyä, ja arvelen kohteena olleen paremminkin naiset.

Keskellä luokkatilannetta olen nähnyt kuinka ylä-asteelaiset nuoret naiset (haluavat+haluavat) istua mieshenkilön sylissä. Kaveri nappasi erästä kiinni lonkista ja opetti, että nämä täällä on lemmen kahvat. Silloin oli jo iltayö. Kävelin sattumoisin ohitse ja naurahdin tilanteelle.

Olen myös saunonut pedofiiliepäillyn kanssa samassa saunassa. Hän esitteli nuorten poikien keskellä jalkojaan, ja oli myös kovin hempeä puheissaan ja ihmistä lähelle tuleva jopa saunassa. Hän on ihmistä lähelle tulevana häntä kuullutettiin, jopa julkisesti ja sitä pidettiin erittäin hyvänä asiana. En ole aivan sata varma, onko kaveri tullut minunkin lähelleni selostamaan saunassa asiaansa, ja minua on ahdistanut... mutta jonkinlainen hämärä muistikuva on sellaisestakin... hmm. :P

Pedofiili henkilönä on on hempeä pakottaja ja aina alistaja ellei satu nuori homo-poika olemaan kyseessä. Minä en valitettavasti ollut. Olisin siinä tapauksessa jopa saattanut nauttia kyseisen kaverin olosta saunatiloissa (heh)
Runkkis

Re: Pedofilia? kuinka tunnistaa pedofilian alkeet ja missä vika?

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

En tiedä johtuuko tämä neljän tunnin yöunista vai mistä, mutta en (taaskaan) oikein tajunnut tämän kirjoituksen tarkoitusta. Ilmeisemmin yrität käsitellä vakavaa aihetta tai sitten huumori ylittää käsitykyvyn?

" kuinka tunnistaa pedofilian alkeet ja missä vika?" Kuulostaa aivan pedofilia-kanavan opetusohjelmalta, jota Touko-Poukon oloinen kaveri juontaa. Ensimmäinen otos: Juontaja kertoo ensin pedofilian alkeista. Toinen otos: Kamera kiertää uimahallia ja näyttelijätiimi näyttellee ensimmäisen harjoituksen Kolmas otos: Tilanne näytetään uudelleen niin, että katsojat voivat harjoitella sen mallin perässä. Ruudulle ilmestyy iloisen värisellä fontilla kirjoitettuja lauseita kuin espanjan alkeissa ikään...


Äh, taas ei toi pää toimi... ja pitäisi mennä isoäidin 80 v synttäreille tämän kuivtteelisen opetusohjelman veikeän tunnusmuusikin soidessa päässä...

Kuka tekisi minulle lobotomian toistamiseen?!?
bedlam

Re: Pedofilia? kuinka tunnistaa pedofilian alkeet ja missä vika?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Suvinen kirjoitti:Missä kulkee pedofilian raja? Jos 18- vuotias harrastaa seksiä 14- vuotiaan kanssa? Oliko ensimmäinen seksipartnerini pedofiili; hän oli 21 ja minä 15? ( Hyväksikäyttävä paska kyllä, mutta pedofiili..? no jaa )
Tässä nyt menee taas termit sekaisin, alaikäiseen sekaantumisella ja pedofilialla tarkoitetaan kuitenkin tavallisesti eri asioita.
bedlam

Re: Pedofilia? kuinka tunnistaa pedofilian alkeet ja missä vika?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Suvinen kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Missä kulkee pedofilian raja? Jos 18- vuotias harrastaa seksiä 14- vuotiaan kanssa? Oliko ensimmäinen seksipartnerini pedofiili; hän oli 21 ja minä 15? ( Hyväksikäyttävä paska kyllä, mutta pedofiili..? no jaa )
Tässä nyt menee taas termit sekaisin, alaikäiseen sekaantumisella ja pedofilialla tarkoitetaan kuitenkin tavallisesti eri asioita.

Toki, mutta juuri siksi kysynkin, missä se raja menee?
Eikös pedofiili ole seksuaalisesti kiinnostunut ulkoisesti sukupuolisilta ominaisuuksiltaan täysin kehittymättömistä lapsista? Eli alle murrosikäisistä. Tällöin omakohtainen esimerkkitapauksesi ei kai täytä pedofilian kriteerejä, 15-vuotias kun on jo yleensä fyysisesti edes jotenkin jo kehittynyt oman sukupuolensa muotoihin. Minulla ei ole kyllä hajuakaan, että onko tuolle sitten jotain tarkkaa ikärajaa määritetty?
bedlam

Re: Pedofilia? kuinka tunnistaa pedofilian alkeet ja missä vika?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Suvinen kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Minulla ei ole kyllä hajuakaan, että onko tuolle sitten jotain tarkkaa ikärajaa määritetty?
Pedofiili ei vissiin ole mikään lakitermi; virallinen termi taitaa olla juuri lapsiin sekaantuja.
Ja lapsiin sekaantuja on siis suojaikärajan alittava, joka taitaa olla Suomessa juuri 15.
Näin ainakin olettaisin, tosin tietoni pohjaavat iltapäivälehtiin, kun juuri vähän aikaa sitten oli se juttu siitä 22- vuotiaasta joka saattoi 14- vuotiaan raskaaksi.
Jutussa miestä tituleerattiin nimenomaan pedofiiliksi.
Suojaikärajahan Suomessa on 16 vuotta. Mutta muuten en kyllä näistä sitten tarkkoja lakimääritelmiä tiedä.

Jaaps, turvauduin Wikipediaan: "Suojaikärajan rikkominen eli alaikäiseen sekaantuminen ei kuitenkaan automaattisesti tarkoita, että tekijä olisi pedofiili, sillä vain pieni osa ilmitulevista alaikäisiin sekaantumisista kohdistuu niin nuoriin, mitä pedofilian määritelmään kuuluu."
PerttiMakimaa

Re: Pedofilia? kuinka tunnistaa pedofilian alkeet ja missä vika?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Suvinen kirjoitti:Voin myös huokaista helpotuksesta, koska itse olen aina ollut nuoriin poikiin kallellaan.. en siis olekaan pedofiili! ( 5 vuotta nuorempi poikaystävä, jonka pokasin, kun raukka oli 18 )
Joo, oikea termi sinulle on "kehdonryöstäjä". :D
Vastaa Viestiin