Baari suraa?

Info tulevista miiteistä
prosessi

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

KisSandra kirjoitti:Totta se on! Olen oikeasti erittäin epäkiinnostava ihminen, kukaan ei ole yksärillä /tekstarilla ilmineerannut halujaan tavata annetusta harvinaisehkosta (ei kai tuo liene enää suomeakaan..) mahdollisuudesta huolimatta minua keskiviikkona sen enempää päivällä kuin illallakaan.. Käynen siis sekä kahvillani että mahdollisella ciderilläni parhaassa mahdollisessa seurassa eli omassani.. *ruikuti ruikuti*
Höh. Olisin muuten ilmineerannut, mutta kun on pakollisia tehtäviä juuri samalle päivälle.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Niba kirjoitti:klo. 8:15 Kampissa kahvit?
Uoh.. 8:15 on mulle vielä lähes yö, ainakin kaukana päivästä jolloin saavun keskustan tuntumaan täältä majapaikaltani Espoon suunnilta.. Todennäköisesti keskustan tuntumaan joskus puolen päivän tietämissä :)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kissandra taisi vahingossa piipata mulle eilen? Olin töissä, joten en ehtinyt soittaa takaisin (ja oliko näin tarkoitus?)

Sun pitää ilmoitella näistä sun menemisistä ja tulemisista aikaisemmin!!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Niba »

KisSandra kirjoitti:
Niba kirjoitti:klo. 8:15 Kampissa kahvit?
Uoh.. 8:15 on mulle vielä lähes yö, ainakin kaukana päivästä jolloin saavun keskustan tuntumaan täältä majapaikaltani Espoon suunnilta.. Todennäköisesti keskustan tuntumaan joskus puolen päivän tietämissä :)
Mä olen päivät Epsoossa.. :cry:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Elppis kirjoitti:Kissandra taisi vahingossa piipata mulle eilen? Olin töissä, joten en ehtinyt soittaa takaisin (ja oliko näin tarkoitus?)

Sun pitää ilmoitella näistä sun menemisistä ja tulemisista aikaisemmin!!!
Ei, tulikin toinen puhelu siihen päälle itelle päin just kun aloin soittaa sulle, tarkoitus oli itse soitella siis myöhemmin uudelleen mut sit kaikes hösellyksessähän se jäi :)

..ja mainitsinhan mä sulle meses sillon täs joku aika sit et viel ennen jouluu tuun varmaan, en mäkään näitä reissujani viikkotolkulla aikasemmas tiedä ton tarkempaa :) tai jos tiedänkin millon mun pitäs olla täällä (joku kokous tms) niin en tiedä kykenenkö siihen, kun nykyään tosiaan aika mallikkaasti tuo palkkatyö rajoittaa niin harrastamista, kuin vapaaehtoishommia sekä kaikkea sosiaalista elämää.. *muumioituu*
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
isohaara

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Kaupunkille vai ei kaupunkille... Ehkäpä päiväunet tuo vastauksen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

isohaara kirjoitti:Kaupunkille vai ei kaupunkille... Ehkäpä päiväunet tuo vastauksen.
Same deal.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Säälittävän pienellä mahdollisuudella voisin tänään lähteä baanalle, mutta yksin ei viitsi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Olen puolen tunnin viiva tunnin päästä Helsingin humussa, jos joku haluaa tarjota wiskin ja kahvin.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Kannattaako tänään lähteä hesaan baariin? Håmåt.
Nyt penikseni on fantastinen!
ninnithequeen

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Clay kirjoitti:Kannattaako tänään lähteä hesaan baariin? Håmåt.
No voi håmå!!! Oisit ilmottanu aikasemmin! Mihin oot menossa?
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Clay »

ninnithequeen kirjoitti:
Clay kirjoitti:Kannattaako tänään lähteä hesaan baariin? Håmåt.
No voi håmå!!! Oisit ilmottanu aikasemmin! Mihin oot menossa?
Olen vielä treella. Håh.
Nyt penikseni on fantastinen!
isohaara

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Äää, nyt ei pitkästä aikaa tiedä lähtiskö kaapunkiin vaiko ei...surasta kumminkin puute.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Voisi vaikka perjantaina tai lauantaina poiketa jossain jos ei tarvitse yksin lähteä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Edith

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Voi olla, että lauantai olis mullekin mahdollinen. Perjantaina meen äitylin kanssa Oopperalle kattoon Jormia. Eli siis Jorma Uotisen ja Jorma Elon koreografioita.
Edith

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kyllä se lauantai käy. Tänäänkin vapaudun Jormien katselusta puol kymmeneen mennessä. Onko B:stä tai muista seuraksi, siis?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Jos joku lähtisi vähän aiemmin jo liikenteeseen, niin mustakin saisi ehkä seuraa tänään. Seinät kaatuu pahasti päälle, pakko päästä jonnekin pois!
Enttu

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Edith kirjoitti:Voi olla, että lauantai olis mullekin mahdollinen. Perjantaina meen äitylin kanssa Oopperalle kattoon Jormia. Eli siis Jorma Uotisen ja Jorma Elon koreografioita.
Hähää mut voi bongaa tänä iltana kans oopperalla ... nykäse Edith hihasta jos satut näkemään :lol:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Marian helmi klo 2000.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Edith

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Enttu kirjoitti: Hähää mut voi bongaa tänä iltana kans oopperalla ... nykäse Edith hihasta jos satut näkemään :lol:
En nähny sua, mut näin yleisön joukossa sekä Uotisen Jorman että Lindgrenin Helenan ja vaik ne oli monta kertaa toistensa tervehtimisetäisyydellä, ni musta näytti, et ne oli koko ajan niinku ei ois tunteneetkaan toisiaan.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Löytyiskö huomiselle baarisuraa? Mies menee kaverinsa kans ja en viitsis kotiin jäädä kun tämmönen mahdollisuus kerrankin suodaan. Grunge Fest Nosturissa oli alustavasti suunnitelmana, mutta muukin ohjelma käy.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Edith

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lolita kirjoitti:Löytyiskö huomiselle baarisuraa?
Vähän ehkä tylsää ja uupunutta seuraa löytyis, mutta jos kaipaat laatua, en voi auttaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Löytyiskö huomiselle baarisuraa?
Vähän ehkä tylsää ja uupunutta seuraa löytyis, mutta jos kaipaat laatua, en voi auttaa.
Tylsä olen minäkin, joten kelpaa kyllä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Edith

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Huomenta, missä ja mihin aikaan?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Missäs me on tykätty käydä? Prahassa tai Dublinerissa? Oisko kahdeksan tai yhdeksän hyvä?

Vai kiinnostaisiko meitä joku leffa?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin