Etsitään suurmiehiä kadunnimiä varten...

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Onko Jammu- setä historiallinen suurmies?

Kyllä
1
20%
Ei
4
80%
Kuulostaa hyvältä, muta en ole ihan varma
0
Ei ääniä
Parempi kuin Tarja-tädintie
0
Ei ääniä
E.V.V.K
0
Ei ääniä
Ei o niin välix kuhan mä vaan saan pi**uu
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 5

Kumma tyyppi
Kitisijä
Viestit: 9
Liittynyt: 01.09.2007 1:09

Etsitään suurmiehiä kadunnimiä varten...

Viesti Kirjoittaja Kumma tyyppi »

Nyt on tiukan gallupin paikka, koska pientä mieltäni ahdistaa suuresti asia joka on pakko saattaa julkisuuteen mitä pikimmin, ja asia on seuraava:

Perinteisesti katuja ja teitä on nimetty sellaisten ihmisten mukaan, jotka ovat aikaansaaneet muutoksia tavallisen kansalaisen elämään. Kävin ystäväni kanssa pienoisen debatin aiheesta ja emme päässeet yksimielisyyteen vaikka kuinka yritin vängätä omaa mielipdettäni esille. Jos ja kun Sipoosta tulee osa itäistä Helsinkiä, niin keiden suurmiesten mukaan haluaisit kadut nimettävän?

Sipoossa ei ole kylänraitteja kovinkaan montaa, joten valinta tulee olemaan vaikea, mutta kenet haluat ehdottomasti mukaan skabaan? Minä haluan Jammu-sedän ja perustelen sillä että hän on kahden viime vuosikymmenen ajan vaikuttanut eniten aikuisten ja lasten väliseen suhteesen. Enää ei tarvitse naapurin kersalle sanoa kuin: "Turpa kiinni, kersa.". Hetkessä paikalla on skidin huolestunut vanhempi, sosiaalityöntekijä, luokanopettaja/eskarinohjaaja, psykiatrinen sairaanhoitaja ja poliisi.

Minun lapsuudessani oli normaalia että nuoret ja vanhat kommunikoivat keskenään. Joten onko nykyiseen Sipooseen saatava Jammusedäntie vai ei? Yritänä tumpeloida äänestyskoneen kanssa joten mukana ei ehkä ole vaihtoehtoa: "V***n väliä kuhan mä vaan saan p***uu.".

Pitäiskö Stadinarskalle saada oma katu?
Pyry-Matias

Re: Etsitään suurmiehiä kadunnimiä varten...

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Kumma tyyppi kirjoitti:Pitäiskö Stadinarskalle saada oma katu?
Itsellesi?
Kumma tyyppi
Kitisijä
Viestit: 9
Liittynyt: 01.09.2007 1:09

Re: Etsitään suurmiehiä kadunnimiä varten...

Viesti Kirjoittaja Kumma tyyppi »

Ei itselleni eli en ole arskan tunnistamaton sivupersoona :D Halusin vain ideoita että voimme yrittää saada nettiyhteisön vaikutukset näkymään uudessa uljaassa Helsingissä (Kitinäkuja?).

Siis ideoita pliisi!

P.S. Parin Leijona-pastillilasin jälkeen kirjoitustyylini saattaa livetä aavistuksen Arskan suuntaan. Olen pahoillani. Aivot kieltäytyivät toimimasta kun koetib ahdottaa niille että uuden ketjun aloittamine on parasta vasta aamukankkusessa...
Vastaa Viestiin