Beerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Georgina kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Meikä saa ehkä sunnuntaina semmoisen pätkä patrolin!

Vähänkö HUIPPUA! sitte oon virallisesti ihan punaniskajuntti.
Kuva

Tahtoo! Sunnuntaina haetaan jos menee putkeen!
Haettiinkin jo tänään, vähänkö on leuhka ja ihana! Neliveto on huippu! Pääsispä jo testaileen kopin kanssa...

Passaan imitsiin ihan loistavasti, uh!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Georgina kirjoitti: Neliveto on huippu! Pääsispä jo testaileen kopin kanssa...

Passaan imitsiin ihan loistavasti, uh!
OIkein, sinä Tyttäreni tai sen ikäinen!
Ihan kelpo peli, vaikka ei olekaan Jeep tai Land Rover varsinkaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Georgina kirjoitti:
Passaan imitsiin ihan loistavasti, uh!
Voiko tolla vetää kahden traikkua, vai pelkkää yksiötä? Kätevän näköinen peli :) Varmaan jeesaa elämää.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Elppis kirjoitti:
Georgina kirjoitti:
Passaan imitsiin ihan loistavasti, uh!
Voiko tolla vetää kahden traikkua, vai pelkkää yksiötä? Kätevän näköinen peli :) Varmaan jeesaa elämää.
Sillä voi vetää melkein mitä vaan! Ei täällä juurikaan edes ole kellään niitä yhden traikkuja. Tuolla saa kiskoa 2450 kiloo, eli kaks hevosta kopissa menee komeasti. Siinä on 2,8 suora kuutonen TDI. Oi että se on upee! Sieltä näkeekin vaikka mitä! Nyt olis ehkä aiheellista mennä ajamaan se pikku e vihdoin ja viimein....

Juu ja se on huoltoautoksi rekisteröity eli halpa vero.

Beddis! Mä ainakin kävin joskus sun kotisivuilla ja sieltä printattu laituri ja orava on seinällä edelleen. :]
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Työviikon sitä odottaa viikonloppua, että olisi aikaa tehdä kaikkea. Sen koitettua sitä sitten odottaa työviikkoa ettei tarvitsisi nyhjätä yksin nurkissa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Gat kirjoitti: Land Rover varsinkaan.
No ei perkele mitään lantikkaa ois ottanutkaan!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
ninnithequeen

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi jeesus. Kari Tapio ja Movetron Euroviisukarsinnan finaaliin :shock: :shock: :shock:

Oli pikkasen parempia ne kaks muuta...
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Georgina kirjoitti:
Gat kirjoitti: Land Rover varsinkaan.
No ei perkele mitään lantikkaa ois ottanutkaan!
:shock: Kadu, sinä vääräuskoinen!

Land Rover ja Jeep on ne ainoat maasturimerkit, muut on plagiaatteja.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Gat kirjoitti:
Georgina kirjoitti:
Gat kirjoitti: Land Rover varsinkaan.
No ei perkele mitään lantikkaa ois ottanutkaan!
:shock: Kadu, sinä vääräuskoinen!

Land Rover ja Jeep on ne ainoat maasturimerkit, muut on plagiaatteja.
:D joo, voi se olla. Mulle on vaan kotona huolellisesti opetettu että ne vitun lantikat siellä töissä.... Mutta en kyllä oo vanhemmista autoista kysynyt mielipidettä ja mähän oon sitä mieltä että kaikki nykyautot on ihan hanurista ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
SikaMika

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Töistä kotiin. Saunaan. Sitten vittu kitisemään ja salaatin kautta pehkuihin ja kohti huomista työpäivää. Onpas hauskaa.

Töissä joku oli jättänyt mestoille koreja täynnä tyhjiä pulloja. Mä sanoin heti, että mä vien ne kauppaan. Työkaverini sanoi, että oli ajatellut tehdä samoin, mutta niin ei kuulemma päällystön mukaan saisi tehdä joten hän luopui aikeestaan. Mä sanoin vieväni ne silti.
Vähän myöhemmin kävin sitten nappaamassa korit matkaan, jolloin päällystön edustaja näki yritykseni. Se sanoi, ettei niitä saisi viedä, joku juoma-automaattifirma kuulemma hakisi ne joskus. Mä sanoin, että vien ne silti ja roudasin korit alakertaan odottamaan safkista. Safkikselle lähtiessäni olin ottamassa pullot matkaan, kun eräs toinen päällystön edustaja totesi, ettei niitä saa viedä ja että hän ainakin kertoo samantien eteenpäin kuka ne vei jos joku tulee kysymään. Lupasin olla viemättä pulloja minnekään.
Heti safkiksen päätyttyä sitten kävin heittämässä lekat kauppaan. Nettosin yli 8 tunnin palkan puhtaana käteen.
aimohaiku

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Zeb

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

BettyB. kirjoitti:
Zeb kirjoitti:En edes tiedä, mutta tuo 24-25 tuntia on yleinen käytäntö maamme sairaaloissa eikä mikään poikkeusjärjestely.
Haloo, herätkää ihmiset todellisuuteen! Jos päivystää, ei se tarkoita että töitä tehdään koko vuorokausi, istuttehan tekin kitinöimässä puolet työajastanne. Päivystäessä voi vaikka nukkua, treenata tai kattella telkkaria.
Pakko korjata tämä virheellinen käsitys; kyllä se osassa paikoista todellakin tarkoittaa sitä varsinaista työntekoa ihan koko vuorokauden putkeen.
BettyB.

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Zeb kirjoitti:Pakko korjata tämä virheellinen käsitys; kyllä se osassa paikoista todellakin tarkoittaa sitä varsinaista työntekoa ihan koko vuorokauden putkeen.
No tottakai joissain paikoissa, mutta aika vähissä on.
Zeb

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

BettyB. kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Pakko korjata tämä virheellinen käsitys; kyllä se osassa paikoista todellakin tarkoittaa sitä varsinaista työntekoa ihan koko vuorokauden putkeen.
No tottakai joissain paikoissa, mutta aika vähissä on.
Tiuhemmassa kyllä kuin ne paikat missä voi pelata pleikkaa, sellaisista en ole kuullut. Tavallisin on kai sellainen päivystys, jossa saa vuorokauteen nukkua pari tunnin mittaista pätkää edellyttäen että nukahtaa heti. Vaihtelee toki kerrasta toiseen.
Vastaa Viestiin